Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Špatná komunikace
    • Nedodržení termínu
    • Komplikace při vracení zboží

    Musím říct, že to byla moje zatím NEJHORŠÍ ZKUŠENOST s E-SHOPEM. Objednala jsem sprchové dveře, osvětlené zrcadlo a doplňky do koupelny. 2 položky nebyly skladem. Nikdo nenabídl, že by mi mohli poslat alespoň část, kterou mají skladem. Když se blížil termín dodání, volala jsem na info linku, kde mi bylo řečeno, že ani tento termín nebude ddržen a jedna položka skladem nebude. Vyžadala jsem si doručení, alespoň části objednávky. Při montáži sprchových dveří, jsme zjistili, že rozměr neodpovídá asi o 1cm, dalo by se řešit nastavovací lištou, ale instalatér mi doporučil je vrátit, že kvalita materiálu je opravdu špatná a dlouho by nevydrželi. Bohužel náklady na vrácení byly tak vysoké, že je raději prodám za polovinu. Poslala jsem zpět doplňky, které se mi nelíbili, dnes mi přišla informace, že do teď nepodařilo zásilku doručit a že si ji mám přijít vyzvednout na pobočku Zásilkovnu, kde jsem zásilku podávala. A největším vrcholem je, že za zrcadlo, které mi nebyli schopni za 3 měsíce od objednávky dodat a u kterého jsem písemně žádala před 1 měsícem vrátit peníze, tak stále nemám na účtě ani korunu. Info linka je také k ničemu, prý předají info kolegyni, ale do teď se nic neděje. Opravdu HRŮZA.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ještě nedorazilo a bez odezvy.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    opravdu se omlouváme za zpoždění vaší objednávky a děkujeme za vaši trpělivost. Ujišťujeme vás, že na vyřízení vaší objednávky pracujeme s maximálním úsilím. O jakémkoli vývoji či změně ve stavu objednávky vás budeme informovat prostřednictvím emailů. Pokud potřebujete další informace nebo máte nějaké otázky, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Jsme tu pro vás a snažíme se vyřešit situaci co nejrychleji.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    Obdržela jsem informaci o přijetí objednávky. Další komunikace žádná,zboži nemám.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Chceme Vás ujistit, že jsme poslali email s informací o očekávaném datu expedice objednávky.

    Pokud máte jakékoli další otázky ohledně stavu Vašeho zboží, prosím, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku. Jsme zde, abychom Vám poskytli veškerou potřebnou asistenci a informace.

    Zároveň bychom chtěli potvrdit, že Vaše zboží bude expedováno a doručeno co nejdříve. Děláme vše pro to, abychom zajistili, že dostanete Vaše zboží v co nejkratším možném termínu.

    Ještě jednou se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel, kurýr není ochoten přijet po domluvě a zadání do poznámek , že potřebujete odpolední dodání, a pro normální pracující lidi neexistuje odpolední doručení.
    Pokud Vám to poprvé nedoručí, okamžitě Vám zruší obchod objednávku.
    Jsem moc zklamaná.Na email obchod nereeguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Aktivně mi lhali na telefonu kdy bude obědnávka doručena...

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený pane Žahoure,

    děkujeme vám za vaši recenzi a hluboce litujeme, že vaše zkušenost s naší zákaznickou podporou nebyla uspokojivá. Chtěla bych zdůraznit, že v naší firmě je upřímnost a transparentnost vůči zákazníkům na prvním místě a určitě není naším záměrem zákazníky klamat ohledně dodacích termínů nebo jakýchkoli jiných aspektů našich služeb.

    Je možné, že došlo k nedorozumění nebo chybě v komunikaci, za což se upřímně omlouváme. Jsme rádi, že vaše zboží je nyní u vás, a doufáme, že jste s ním spokojeni.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    nemohu hodnotit to, co jsem nedostala. Ani nebylo vyexpedováno

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za váš čas a za zaslání recenze. Chápeme, že hodnocení produktu před jeho přijetím bylo komplikované. Nyní, když je zboží úspěšně u vás, doufáme, že jste s nákupem spokojeni.

    Chtěli bychom vás také informovat, že emaily pro hodnocení od Heureky jsou generovány a odesílány automaticky jejich systémem bez ohledu na aktuální stav objednávky. Nyní, když máte zboží u sebe, budeme velmi vděční za vaši zpětnou vazbu.

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo připomínky, neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikuje průběžně, pár dnů před vánocemi mi oznámili, že zboží nebude, i když objednávka byla před 4 týdny

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši recenzi a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, které jste zažil v souvislosti s vaší objednávkou. Rozumíme, jak frustrující může být, když se dozvíte, že zboží, na které jste čekali, nebude dostupné, obzvláště před Vánocemi.

    Chtěla bych zdůraznit, že vždy usilujeme o průběžné informování našich zákazníků prostřednictvím emailů. V případě, že se vyskytne situace, kdy již zboží nemáme skladem, snažíme se nalézt alternativní řešení. Váš případ nebyl výjimkou a podle našich záznamů jsme vám nabídli alternativní variantu zboží.

    Omlouváme se, pokud tato komunikace nebyla dostatečně jasná nebo včasná. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a bereme vaši zpětnou vazbu velmi vážně. Pokud byste měl jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku, kde vám rádi poskytneme veškerou potřebnou asistenci.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální dodací lhůta. Žádná komunikace.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    Chápeme, že čekání na zboží může být frustrující a omlouváme se, pokud jsme nesplnili vaše očekávání v tomto ohledu.

    Rádi bychom upřesnili, že u každého produktu na našem webu je uvedena dodací lhůta, která ve vašem případě byla 10 dnů. Tuto dodací lhůtu jsme splnili. Všechny informace o stavu objednávky posíláme průběžně prostřednictvím emailu. Pro další dotazy nebo pomoc se můžete kdykoliv obrátit na naši zákaznickou linku.

    Oceňujeme vaši zpětnou vazbu a budeme pracovat na tom, abychom v budoucnu zlepšili naši komunikaci a celkovou spokojenost zákazníků.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Plastové díly byly poškozeny.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a je nám líto, že jste měli s naším produktem negativní zkušenost. Chápeme, jak frustrující může být obdržení poškozeného zboží a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které to mohlo způsobit.

    Chtěla bych Vás ujistit, že kvalita našich produktů a spokojenost zákazníků jsou pro nás velmi důležité. Prosím, kontaktujte nás co nejdříve, abychom mohli Vaši reklamaci řádně vyřešit. Jsme připraveni poskytnout náhradu nebo vyměnit poškozené díly, abychom zajistili Vaši plnou spokojenost.

    Oceňujeme Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby. Těšíme se na možnost vyřešit tento problém k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem,
    za LIVERO, Erika

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Odborná objednania nemám žiadne informácie o objednávke a ani neviem či vôbec príde.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkuji Vám za Vaši recenzi a upřímně se omlouvám za jakékoli nepříjemnosti.

    Chci Vás ujistit, že informace o stavu Vaší objednávky byly odeslány na Váš email již druhý den po provedení objednávky. Pokud potřebujete další informace nebo máte jakékoli dotazy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku nebo nám napište email. Náš tým je připraven Vám poskytnout veškerou potřebnou asistenci a odpovědět na všechny Vaše otázky.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostý nezájem o klienta. Neobtěžují se ani reagovat na dotazy.
    • Dodací lhůta je nepřiměřeně dlouhá. A nijak se nesnaží vyjít zákazníkům vstříc.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    dovolte mi, abych se Vám omluvila za jakékoli nespokojenosti, které jste zažil s naším e-shopem. Vždy se snažíme věnovat maximální pozornost každému zákazníkovi, ale vzhledem k velkému počtu objednávek nemůžeme vždy reagovat okamžitě na všechny dotazy. Při jakýchkoli problémech je Vám k dispozici naše zákaznická linka, kde se Vám rádi budeme naplno věnovat a vyřešíme Vaše požadavky.

    Chci Vás také informovat, že dodací lhůta je u každého produktu specifikována. U Vašeho produktu je naskladnění plánováno až na 21.12. Ihned jak zboží obdržíme, bude odesláno. Oceňujeme Vaši trpělivost a děkujeme Vám za pochopení této situace.

    S pozdravem,
    za tým Livero, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani nedoručili, ani neposkytli informaci o důvodu nedoručení.

    Zboží jsme v den objednání zaplatili, přišla informace, že do týdne bude doručeno. Od té doby již ale uplynul další týden, zboží nedorazilo. Obchod nijak nekomunikuje, neoznámil důvod zpoždění zásilky. Obáváme se, že jsme přišli o peníze a budeme muset podat trestní oznámení.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši recenzi a upřímně se omlouvám za zpoždění Vaší zásilky a za nedostatečnou komunikaci z naší strany. Chápu Vaše obavy a ujišťuji Vás, že Vaše peníze jsou v bezpečí a že se intenzivně věnujeme vyřešení této situace.

    Opravdu nás mrzí, že se dodací lhůta nezdařila dodržet, jak bylo původně slíbeno. Zpoždění je pro nás neobvyklé a okamžitě zjišťujeme příčinu tohoto problému.

    Rozumíme tomu, že tato situace může být frustrující, a děkujeme Vám za trpělivost a pochopení. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince. Jsme zde, abychom Vám poskytli veškerou potřebnou podporu.

    Ještě jednou se omlouvám za způsobené nepříjemnosti.

    S pozdravem,
    za tým Livero, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo velké zpoždění a tak jsem odstoupil od smlouvy. Peníze zpět jsem dosud nedostal.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    nejprve bychom chtěli vyjádřit naši upřímnou omluvu za komplikace, které nastaly s vaší původní objednávkou, a děkujeme vám za trpělivost v této situaci. Rozumíme, jak frustrující může být zpoždění a následné odstoupení od smlouvy.

    Podle našich záznamů jsme vaši první objednávku stornovali a v návaznosti na to jsme s vámi vytvořili novou objednávku. U této nové objednávky byly finanční prostředky z původní objednávky použity jako úhrada. Potvrzujeme, že zboží z nové objednávky bylo expedováno a mělo by být již u vás.

    Pokud máte jakékoli další dotazy nebo obavy, prosím, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Jsme zde, abychom zajistili vaši plnou spokojenost a poskytli vám veškerou potřebnou asistenci.

    Ještě jednou se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti a děkujeme vám za vaši spolupráci a pochopení v této záležitosti.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udělal jsem 2 objednávky v rámci 2 týdnů, první ani po 3 týdnech nebyla odeslána, druhá po týdnu také ne. Komunikace nulová, i když se člověk zeptá na stav.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoručeno, předpokládaný termín nedodržen, obchod nereaguje na maily, nedaří se dodvolat

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkuji za Vaši recenzi a hluboce se omlouvám za zklamání, které jste zažil kvůli nedodržení termínu dodání a naší nedostatečné komunikaci. Chápu, jak frustrující to pro Vás musí být, obzvláště když se nedaří získat odpověď od našeho týmu.

    Chci Vás ujistit, že tento problém bereme velmi vážně. V současné době pracujeme na zjištění příčiny zpoždění a zároveň intenzivně zlepšujeme naše komunikační procesy, abychom zabezpečili rychlejší a efektivnější odpovědi na dotazy našich zákazníků.

    Hezký den,
    za tým Livero, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednávka z 30.11. nedorazila ani do 11.12.
    • Nedá se dovolat

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    dovolte mi, abych se Vám omluvila za dlouhou čekací dobu na Vaši objednávku. Vážíme si Vaší trpělivosti a chápeme, že toto zpoždění může být frustrující, obzvláště v tomto vánočním období.

    Prosím, buďte ujištěni, že děláme vše, co je v našich silách, aby byly všechny objednávky zpracovány a odeslány co nejrychleji. Vánoční sezóna je pro nás velmi rušným obdobím a snažíme se zvládnout zvýšený počet objednávek s maximální pečlivostí a efektivitou.

    Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení v této situaci. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se na nás obrátit.

    Hezký den,
    za tým Livero, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo brzdí nám to rekonstrukci ..

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    omlouvám se za zpoždění dodání zboží. Chápu, že to může mít negativní dopad na Vaši rekonstrukci a je mi to velmi líto. Ráda bych Vás informovala, že zboží je objednané u našeho dodavatele, kde doba dodání může být až deset dní. Jakmile zboží obdržíme na sklad, bude ihned odesláno.

    S pozdravem,
    za tým Livero, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba čekání i když orientační datum byl před 6 dny kdybych nezavolal na info ani bych nedostal vědět co a kdy . Pořád se utěšuji že toho mají hodně ale...?!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatný způsob řešení reklamace,kterou vyloženě způsobil tento obchod

    Tak za prvé pozor na zboží skladem,většina skladem u dodavatele,dostupnost cca10 dní.A za druhé posílají jiné zboží než je prezentované na e-shopu,samozřejmě potom reklamace a pokud vyřídí tak do 30 dnů, Nejedná se o hodnocení termostatické hlavice viz výše, ale o topnou tyč mexen kterou mi poslali v jedné objednávce s touto termostatickou sadou ,k této topné tyčí mi raději neposlali ani hodnocení jedná se konkrétně o kabel který měl být spirálovitého tvaru a oni poslali kabel rovný, Takže díky chybě tohoto obchodu mě čekání na ropnou tyč bude stát 40 dní navíc, Za mě tento eshop nedoporučuju. Zvažujte nákupy na základě hodnocení s pozdravem Robert Míček

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený pane Míčku,

    děkuji Vám za Vaši recenzi a upřímně se omlouvám za nepříjemnosti, které jste zažil s naším e-shopem. Chápu Vaši frustraci z nesrovnalostí mezi objednaným a doručeným zbožím a z prodlení s vyřízením reklamace.

    Přiznáváme, že v důsledku vysokého počtu objednávek může dojít k lidským chybám, jak se stalo ve Vašem případě. Chceme Vás ujistit, že se snažíme všechny takové situace řešit co nejrychleji a nejefektivněji.

    Ohledně hodnocení zasílaného prostřednictvím Heureky, opravdu nemáme možnost ovlivnit tento proces. Nicméně bereme Vaše zpětné vazby velmi vážně a snažíme se z nich poučit, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.

    Ještě jednou se omlouvám za způsobené nepříjemnosti.

    S pozdravem,
    za tým Livero, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    9.11. Objednáno a zaplaceno cca 10 500,- + zakoupeno Vrácení zboží za 129,-
    (Dodání zboží do 10 dnů)
    23.11. Omluva, výrobce zboží nedodal, ale 29.11. zboží budou už mít a ujištění, že udělají vše pro co nejrychlejší odeslání.
    5.12. Zboží pořád nedodáno a bez reakce na e-maily.
    Webové stránky mají hezké, ale člověk bude rád, když dostane aspoň peníze nazpět.Zloději.