Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předpokladany datum doručení 16.10 zatím nemám nic hlavně že přišlo jestli jsem spokojeny

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši objednávku a chtěli bychom se omluvit za jakékoli nepříjemnosti, které mohly vzniknout během procesu doručení.

    Chceme Vás informovat, že ačkoliv jsme byli nuceni objednat zboží přímo od našeho dodavatele, což obvykle přináší dodací lhůtu až 10 pracovních dnů, Vaše objednávka byla doručena za 8 pracovních dnů. Naše týmy učinily vše pro to, aby bylo zboží odesláno co nejrychleji možné.

    Pokud máte další otázky nebo potřebujete asistenci, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom Vám pomohli.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo uváděno, že je skladem, ale za 9 dní nebylo zatím doručeno, ani zpráva, kdy dorazí. Je zaplaceno

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za zmatek a nepříjemnosti, které byly způsobeny pozdním doručením Vaší objednávky, ačkoli bylo zboží uvedeno jako skladem. I když je zboží nyní u Vás, chápeme, že nedostatek informací a zpoždění jsou nepřijatelné, zvláště když se očekává rychlé dodání po zaplacení.

    Již jsme přijali opatření, abychom podobným nesrovnalostem v budoucnu předcházeli.

    Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a loajalitu k naší společnosti. Pokud máte jakékoliv dotazy nebo pokud můžeme ještě nějak pomoci, kontaktujte nás prosím.

    S úctou,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi velmi dlouhá doba dodání zboží skladem

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za prodlouženou čekací dobu na vaši objednávku. Zboží nebylo skladem a museli jsme ho objednat od dodavatele. Snažíme se zlepšit naše procesy a komunikaci, abychom podobné situace v budoucnu předešli.

    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani na základě urgence a nového data doručení nedorazilo. Čekám další týden. Už nikdy na tomto internetovém obchodu nenakoupím.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    chci se Vám omluvit za delší čekací dobu, kterou jste museli strávit očekáváním Vaší objednávky. Z důvodu neobvyklé situace jsme byli nuceni zboží objednat přímo u dodavatele, což neplánovaně prodloužilo dobu doručení.

    Nyní jsme obdrželi potvrzení, že Vaše zboží bylo úspěšně doručeno. Doufáme, že produkt bude plně vyhovovat Vašim potřebám a očekáváním a že jakákoli nepříjemnost spojená s čekáním bude rychle zapomenuta.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru v naše služby. Prosím, kontaktujte nás s jakoukoliv zpětnou vazbou, nebo pokud potřebujete další asistenci.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zvládnou dát dvě krabičky ze skladu dopravci
    • absolutně nekomunikují
    • jimi nabízená služba individuálního nacenění zboží mě stála 6 tisíc korun a několik hodin mého života
    • 16 dní trvalo než se k mé věci někdo dostal, a po mé odpovědi dalších 5 dní bez reakce, už s nimi nechci mít nic společného

    20.9. jsem kontaktoval obchod dle jejich instrukcí s žádostí o individuální nacenění zboží v hodnotě nad 50k (stavíme dům, bylo tam zařízení na 2 koupelny) s vidinou nějaké slevy, 16 dní a 7 hovorů trvalo, než se mi někdo ozval zpět. Vždycky když jsem tam volal, tak mi bylo sděleno, že "předám to kolegyňce", "budu to urgovat", během jednoho hovoru mi bylo sděleno že kolegyňka už se vrátila z dovolené" (tak komu to tedy urgovali předtím???) a během čekání a pokusů o komunikaci zboží z košíku zdražilo o 6 tisíc korun a pak mi slečna odepsala mimo suché nesmyslné omluvy nesrozumitelné informace, z kterých jsem nepochopil kolik vlastně dostanu slevu. Otřesná zkušenost, už je to dalších 5 pracovních dnů od mé reakce na zmínený email, kde jsem požádal o vystavení faktury abych viděl celkovou cenu a potvrzení, že poptali skutečně skříňku v mnou požadované barevné úpravě. Mezitím některé zboží už jsem potřeboval rychle tak jsem objednal, ještě v naději že nakonec objednám zbytek u nich, a na základě toho píšu tuto recenzi. Zjevně dát 2 krabičky ze skladu dopravci zvládnou, ale 16 dní reakce a 7 urgencí??? a pak 5 dní bez další reakce? odpad.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Dobré ceny
    • Mylné informace o dostupnosti a dlouhé dodání bez proaktivního informování ze strany e-shopu

    Bohužel musím dát negativní hodnocení. Objednal jsem světlo 9.8. s tím, že na webu měli informaci, že je skladem u dodavatele s dodáním do 10 dnů. Počítal jsem s tím, ale když se tři týdny nic nedělo. Musel jsem se doptat na eshopu sám a že prý je problém u výrobce a zboží bude dodáno v řádu týdnů. To se nakonec stalo a celkem tedy po 7 týdnech dorazilo.
    Kdybych nebyl objednávku zaplatil předem, radši bych jí zrušil. Světlo nakonec přišlo a dobře zabalené. Ale ono poněkud "nefér" zobrazování dostupnosti mi v dnešní době přijde jako návrat do starých časů...
    Nyní už je navíc výrobek "skladem" za vyšší cenu než u konkurence :)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo dodáno v termínu, musela jsem si vytelefonovat proč, a to po dvou dnech zpoždění. Omlouvali se mi, za zdržení. Ale sami od sebe mi vědět nedali. A telefonování je na několikrát a to vždy s hodně dlouhým čekáním. Zatím mi zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    došlo k situaci, kdy Vaše očekávání ohledně doručení objednávky nebyla naplněna, za což se Vám upřímně omlouváme. Ačkoliv bylo zboží označeno jako dostupné, nečekané okolnosti u našeho dodavatele vedly k neplánovanému prodloužení dodací lhůty, která obvykle činí 10 pracovních dnů.

    Chceme se také omluvit za jakoukoliv nespokojenost způsobenou naší komunikací. Rozumíme tomu, že pravidelná a jasná komunikace je klíčová, a litujeme, že jsme v tomto případě nesplnili Vaše ani naše standardy.

    Děkujeme za pochopení a opět se omlouváme za všechny nepříjemnosti.

    S úctou,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha dodací lhuta

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši objednávku a za to, že jste si vybral naše produkty. Chtěl bych se omluvit za jakékoli nepříjemnosti, které mohly nastat během procesu doručení Vaší objednávky.

    Jsme si vědomi, že očekávání doručení mohou být napjatá a že každý den čekání se může zdát jako dlouhá doba. I když jsme odeslali Vaše zboží co nejrychleji, chápeme, že jakákoli nejistota nebo očekávání mohou být zdrojem stresu.

    Rád bych Vás ujistil, že Vaše objednávka byla expedována s maximální možnou rychlostí.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mi mělo přijít do Alzaboxu a místo toho skončilo úplně v jiném městě, tudíž ho nemám ani po 14 dnech objednání. Za dopravu jsem zaplatila 99,- Kč.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    chtěli bychom se omluvit za komplikace, které nastaly během procesu doručení Vaší objednávky. Rozumíme, že jakákoli zpoždění nebo nejasnosti mohou způsobit nepříjemnosti, a upřímně litujeme těchto nesnází.

    Máme potvrzeno, že Vaše zboží bylo doručeno a je ve stavu, který odpovídá Vašim očekáváním. Jsme potěšeni, že alespoň tento aspekt nákupu byl úspěšný.

    Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení v této věci a rádi bychom Vás ujistili, že se plně věnujeme zdokonalování našich služeb, abychom předešli podobným situacím v budoucnu.

    Pokud máte jakékoli další dotazy nebo pokud byste chtěl poskytnout další zpětnou vazbu, prosím, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Je to neskutečné! Nejdříve slibují zboží skladem a zatím čekám na zboží (nástěnné hodiny), čtrnáct dnů. Kdy zboží dostanu, vůbec nevím.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za prodlouženou čekací dobu na vaši objednávku. Zboží nebylo skladem a museli jsme ho objednat od dodavatele. Snažíme se zlepšit naše procesy a komunikaci, abychom podobné situace v budoucnu předešli.

    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží jsme namísto jedné objednané sady košů na tříděný odpad, obdrželi sady tři a všechny tři jsme uhradili, doufejme, že zaměstnavatel všechny uhradí

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    upřímně se omlouváme za zmatek ohledně Vaší objednávky sady 3 odpadkových košů, kde byl v košíku uveden počet 3 kusy. Pokud došlo k omylu z Vaší strany, měli jste nás prosím ihned kontaktovat, abychom mohli situaci rychle vyřešit.

    Chápeme, že takovéto nedorozumění může být zdrojem frustrace a jsme zde, abychom vám veškerou potřebnou podporu poskytli. Pokud máte jakékoli další otázky, neváhejte se na nás obrátit.

    Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • při první objednávce byl termín 5 týdnů, po obvolávání zboží nikde, zrušila jasem objednávku, po telefonickém rozhovoru s Livero a kontrole skladových zásob bylo řečeno, že náhradní zboží bude druhý den na skladě a opět po tel. kontrole dodací lhůty bylo řečeno, že zboží není a nebude naskladněno. NIKDY VÍC LIVERO
    • absolutně neinformují zákazníka, nemají přehled o skladových zásobách apod.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    je nám líto nepříjemností, které jste zažila při objednávce u nás. Při objednávání bylo skutečně uvedeno, že otopné těleso má status "SKLADEM U DODAVATELE" s dodací lhůtou 3-5 týdnů. Tato informace byla jasně viditelná při realizaci Vaší objednávky.

    Naše skladové systémy se pravidelně synchronizují s databází našich dodavatelů, avšak došlo k menšímu zpoždění v aktualizaci dat. Druhý den od obdržení Vaší objednávky jsme zjistili, že otopné těleso v tuto chvíli není u dodavatele skladem. V důsledku toho jsme se rozhodli objednávku stornovat a informovali jsme Vás o této skutečnosti.

    Plně chápu Vaše zklamání a omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti. Věřte, že neustále pracujeme na vylepšení našich interních procesů a komunikace s dodavateli, aby se takové situace v budoucnu neopakovaly.

    Doufáme, že nám v budoucnu dáte další šanci, abychom Vám mohli prokázat naši spolehlivost a závazek k výbornému zákaznickému servisu.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Erika

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Krásný sortiment za rozumnou cenu, kvalitu jsem ještě nezjistila.
    • Expedice e-shopu a má zkušenost s ní je dosti nedotazena. E-shop uvádí zboží skladem, již na druhou objednávku čekám přes měsíc. Jedine co mě odrazuje od příštího nákupu.

    Reakce obchodu LIVERO

    Hezký den, Anet,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za komplikace s expedicí Vaší objednávky. Bohužel nás v tomto případě zklamal náš systém a objednávku automaticky přeřadil do jiného stavu a k expedici objednávky na našem skladě nedošlo.

    Jakmile jsme se o této chybě dozvěděli, snažili jsme se situaci co nejrychleji vyřešit. Po telefonické domluvě s Vámi jsme zboží ihned odeslali.

    Chápeme Vaše zklamání a opravdu nám je líto této nesrovnalosti. Věřte, že se budeme snažit, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala a děláme vše pro to, abychom poskytovali nejlepší možnou službu našim zákazníkům.

    Doufáme, že nás i přesto v budoucnu oslovíte a dáte nám šanci vynahradit Vám tento nepříjemný zážitek.

    S pozdravem, za tým Livero,
    Erika

  • Nedoporučuje obchod

    3.9 email že zboží bude 13.9 převezeno z centrálního skladu na expediční sklad. Od té doby nic. Ani email ani zboží. A protože jsem si nechala zboží poslat do boxu zásilkovny mám ho už zaplaceno. Bohužel. Myslela jsem si že když je zboží skladem že ho budu mít brzy. Ale jestli jim trvá 10 dní ho převést ze skladu na expedici. Nevím co si o tom mám myslet.

    Reakce obchodu LIVERO

    Milá Věro,

    upřímně litujeme nepříjemností, které jste zažila během procesu objednávání a následné expedice. Ceníme si Vašeho feedbacku a chtěli bychom Vám poskytnout vysvětlení ohledně situace.

    Je pravda, že jsme Vám v den objednání email 3.9. s informací, že zboží bude 13.9. převezeno z našeho centrálního skladu na expediční sklad a zásilku budeme expedovat. Rádi bychom upozornili, že tento termín je označen jako "orientační", což znamená, že se nemůže považovat za 100% garantovaný. Avšak kvůli interním logistickým procesům nám zabrala expedice zboží až 15 pracovních dní. Z toho důvodu bylo zboží odesláno na Vámi zvolenou adresu v rámci tohoto časového rámce.

    Plně si uvědomujeme, že bychom měli zapracovat v naší komunikaci ohledně dodacích lhůt. Budeme pracovat na tom, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala a abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší službu.

    Doufáme, že nám dáte další šanci v budoucnu a budeme se snažit napravit tento nepříjemný zážitek.

    S pozdravem, za tým Livero,
    Erika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dosud nedorazilo, i přesto, že mi bylo přislíbeno, že má dorazit v minulých dnech

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    dovolte mi, abych se jménem celé naší společnosti omluvil za veškeré nesrovnalosti, které se vyskytly při zpracování Vaší objednávky. Velice nás mrzí jakékoliv nepohodlí, které tato situace mohla způsobit.

    Podle našich záznamů bylo Vaše zboží nyní úspěšně doručeno. Pevně věříme, že produkt bude ve výborném stavu a přinese Vám plnou spokojenost.

    Jsme oddáni nepřetržitému zlepšování našich služeb a Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně cenná.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S úctou,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lhaní o termínu expedice
    • Nekomunikuje

    Na zboží čekáme více jak 2 týdny I když přišel email s předpokládanou expedici je to již opět 10 dní a stále žádné další info. Objednávku jsem stornoval už čekat nehodlám. Objednám jinde u spolehlivějšího obchodu

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    je nám upřímně líto, že vaše zkušenost s naší firmou nebyla příjemná a omlouváme se za nepřesnosti a nedostatek komunikace ohledně expedice vaší objednávky.

    Chtěli bychom vás informovat, že jsme se setkali s komplikacemi při objednávání odpadkového koše z našeho centrálního skladu, kde nám dodavatel s velkým zpožděním sdělil, že daný produkt již není na skladě.

    Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, které to způsobilo. Respektujeme vaše rozhodnutí zrušit objednávku a oceníme, pokud byste nám v budoucnu dali šanci znovu vám ukázat, že si vaši důvěru zasloužíme.

    Děkujeme za vaše pochopení a přejeme vám šťastnou ruku při výběru alternativního dodavatele.

    S pozdravem,

    tým LIVERO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Až doposud jsem s obchodem měla nejlepší zkušenosti.
    • Protahování zaslání zásilky, která v čase objednání byla v centrálním skladu.

    Reakce obchodu LIVERO

    Hezký den, Marcelko,

    je nám líto, že vaše poslední zkušenost s naším obchodem neodpovídala standardům, na které jste byla zvyklá. Chtěli bychom vysvětlit, že v tomto případě došlo k zpoždění ze strany dodavatele, který nám zboží nezaslal včas z centrálního skladu.

    Rádi bychom zdůraznili, že jsme nechtěně neprotahovali proces zaslání zásilky. Jakmile nám byl produkt dodán, prioritou pro nás bylo zajistit, aby byl co nejdříve expedován. To se nám podařilo realizovat po 7 pracovních dnech od vaší objednávky.

    Upřímně se omlouváme za nečekané zpoždění. Doufáme ve šanci ukázat, že vaše důvěra v nás nebyla marná a že si vaši přízeň opravdu zasloužíme.

    Děkujeme za pochopení a těšíme se na příležitost sloužit vám lépe v budoucnu.

    Tým LIVERO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Čekání
    • Nedodání zboží
    • Žádná komunikace že zboží není

    Nedoporučuji..objednáno a termín napsán za 3 týdny dodání. V den expedice voláno, že to nemají ale celou dobu uvedeno ,že je na externím skladu .

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    je nám velmi líto, že Vaše zkušenost s nákupem u nás nebyla uspokojivá. Chtěli bychom objasnit, že zboží označené jako "skladem na centrálním skladě" je skladováno u našich výrobců nebo dodavatelů, často v zahraničí. Bohužel, to znamená, že doba dodání může být delší, obvykle se pohybuje kolem jednoho týdne, ale může se i prodloužit.

    Snažíme se udržovat naše informace o skladové dostupnosti co nejaktuálnější, ale občas se stane, že dodavatel není schopen dodat poptávané zboží včas. V takovém případě jsme bohužel nuceni objednávku stornovat.

    Upřímně se omlouváme za nejasnosti a za jakékoliv nepříjemnosti, které to způsobilo. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a budeme pracovat na tom, abychom zlepšili naše služby a komunikaci s našimi zákazníky.

    S pozdravem,
    tým LIVERO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Společnost objednané zboží nedodala v termínu v jakém slibovala. Po mém pátrání , kde je mé zboží, které již bylo zaplaceno mi bylo oznámeno, že ho mají objednané u externího dodavatele. Objednávku jsem zrušil, neboť společnost uváděla, že zboží je skladem na externím skladu s dodávkou několika dní a né ,že budou položku teprve někde objednávat s několika týdenní dodací lhůtou.
    Po stornu objednávky mi však nevrátili ani peníze v dohodnutém termínu!!!!
    Takže VELKÝ POZOR !!!!!

    Reakce obchodu LIVERO

    Hezký den,

    lituji nepříjemností, které jste zažil během procesu objednávání a následného stornování Vaší objednávky. Chtěla bych zdůraznit, že veškeré informace o dostupnosti zboží jsou uvedeny u každého produktu na našem webu. Když je zboží "skladem na centrálním skladu", znamená to, že produkt je k dispozici u našeho dodavatele a my ho pro Vás objednáváme po potvrzení Vaší objednávky.

    Rozumíme, že jste se rozhodl stornovat objednávku 9. den od objednání z důvodu delší dodací lhůty. Bohužel se nám v té době zpozdil závoz zboží od našeho dodavatele, což ovlivnilo čas doručení.

    Co se týče vrácení peněz, chci potvrdit, že jsme částku 238 Kč vrátili na Váš účet, 8. pracovní den po stornování objednávky, což je v souladu s našimi obchodními podmínkami.

    Ceníme si Vašeho feedbacku a chceme ujistit, že naši zákazníci mají k dispozici veškeré nezbytné informace předtím, než se rozhodnou pro nákup. Chápeme, že situace mohla vytvořit nepříjemnou zkušenost a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti.

    Rádi bychom měli možnost napravit tento dojem při Vaší příští návštěvě.

    Přejeme Vám příjemný den,

    tým LIVERO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Popisy dostupnosti zbozi neodpovidaji. Takze se Vam stane,ze cekate kvuli jedne male blbosti na celou dodavku,ackoliv byla avizovana skladem/ihned. Ochota rozdelit v tomto pripade zakazku nulova. Pomale reakce na dotazy. Jinak sortiment a sire sortimentu siroka. Ale jestli chcete planovat prace a spolehnout se na Livero,objednejte radsi jinde.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    je nám velmi líto, že Vaše zkušenost s naší firmou nebyla tak pozitivní, jak jsme si přáli. Opravdu si vážíme každého zákazníka a snažíme se poskytovat služby nejvyšší kvality.

    Chápeme, že zpoždění dodání jedné položky může ovlivnit Vaše plány a je nám líto, že jsme nebyli schopni vyhovět Vašemu požadavku na rozdělení objednávky. Chtěla bych zdůraznit, že v případě, že zákazník trvá na rozdělení objednávky, naše kolegyně ze zákaznického centra se snaží vyjít vstříc a rozdělí objednávku na naše náklady, aby zákazníci nebyli nuceni zbytečně čekat.

    V tomto konkrétním případě byla objednávka odeslána 9. pracovní den po objednání. Věříme, že pokud nebyla objednávka rozdělena, bylo to z důvodu, že zbylé zboží mělo obratem dorazit na sklad a chtěli jsme zabránit dalším zpožděním v doručení.

    Co se týče Vašeho dotazu, omlouváme se za pomalou reakci a oceníme Vaši trpělivost. Chceme Vám poděkovat za pozitivní slova o našem sortimentu.

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a bereme ji k srdci, jelikož nás motivuje k neustálému zlepšování našich služeb. Doufáme, že nám dáte příležitost znovu se Vám osvědčit v budoucnu.

    S pozdravem,
    tým LIVERO