Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nízké ceny
    • Dobře zabaleno
    • Delší doba čekání není-li skladem

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši pozitivní recenzi a za to, že jste si všiml našich nízkých cen, kvality balení a rychlosti dodání, když je zboží skladem. Velmi si ceníme, že jste s námi sdílel svou zkušenost.

    Jsme si vědomi, že v případě, kdy zboží není ihned skladem, může dojít k delší době čekání na odeslání objednávky. Mrzí nás, pokud to způsobilo jakékoli nepříjemnosti, a opravdu děkujeme za Vaši shovívavost a trpělivost v této situaci.

    Vaše pozitivní hodnocení a pochopení jsou pro nás velkým povzbuzením a motivací k dalšímu zlepšování našich služeb. Věříme, že i přes případné prodlení se nám podaří udržet Vaši spokojenost a důvěru v naše služby.

    Pokud byste měl jakékoli dotazy, přání nebo návrhy, jak můžeme naše služby ještě více zlepšit, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde pro Vás.

    S úctou a velké díky,
    Erika, LIVERO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti způsobené pocitem dlouhé dodací doby. Chtěla bych zdůraznit, že jsme se drželi stanovené dodací lhůty 10 pracovních dnů.
    Věnujeme maximální pozornost tomu, abychom zajistili rychlé a efektivní zpracování všech objednávek.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO Martina

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • spolehlivý obchod, komunikace,
    • delší doba dodání,
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální dodací lhůta. Žádná komunikace.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    Chápeme, že čekání na zboží může být frustrující a omlouváme se, pokud jsme nesplnili vaše očekávání v tomto ohledu.

    Rádi bychom upřesnili, že u každého produktu na našem webu je uvedena dodací lhůta, která ve vašem případě byla 10 dnů. Tuto dodací lhůtu jsme splnili. Všechny informace o stavu objednávky posíláme průběžně prostřednictvím emailu. Pro další dotazy nebo pomoc se můžete kdykoliv obrátit na naši zákaznickou linku.

    Oceňujeme vaši zpětnou vazbu a budeme pracovat na tom, abychom v budoucnu zlepšili naši komunikaci a celkovou spokojenost zákazníků.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostý nezájem o klienta. Neobtěžují se ani reagovat na dotazy.
    • Dodací lhůta je nepřiměřeně dlouhá. A nijak se nesnaží vyjít zákazníkům vstříc.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    dovolte mi, abych se Vám omluvila za jakékoli nespokojenosti, které jste zažil s naším e-shopem. Vždy se snažíme věnovat maximální pozornost každému zákazníkovi, ale vzhledem k velkému počtu objednávek nemůžeme vždy reagovat okamžitě na všechny dotazy. Při jakýchkoli problémech je Vám k dispozici naše zákaznická linka, kde se Vám rádi budeme naplno věnovat a vyřešíme Vaše požadavky.

    Chci Vás také informovat, že dodací lhůta je u každého produktu specifikována. U Vašeho produktu je naskladnění plánováno až na 21.12. Ihned jak zboží obdržíme, bude odesláno. Oceňujeme Vaši trpělivost a děkujeme Vám za pochopení této situace.

    S pozdravem,
    za tým Livero, Martina

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazil email,že zásilka byla odeslána ,ale bohužel nic nedorazilo
    • Dlouhá dodací doba !

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za zpoždění. Vaše objednávka byla skladem pouze na naší centrále, kde standardní čekací doba činí 10 dní. Tuto informaci jste mohl najít u popisu zboží na našem webu. Děkujeme za pochopení a trpělivost. V případě jakýchkoliv dotazů nebo dalších obav nás neváhejte kontaktovat.

    Za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr
    • relativně dobré ceny
    • doba dodání
    • komunikace s podporou

    Na Livero jsem objednávala cca před 17ti dny objednávky stále nemám k dispozici. Pro polovinu jsem si musela jet osobně a druhá polovina mi měla být doručena nejpozději dnes a stále jsem zboží neobdržela. Dokonce ani email s informacemi o expedici. Komunikace s podporou je strašná. Stále říkají jedno a to samé "vaši zásilku jsme předali k expedici" a zásilka pořád nikde a to jsme si zvolili dopravu Livero Express. Takto nám to tvrdí už asi týden. A kvůli tomu nám stojí celá rekonstrukce. Moje první a poslední objednávka. Bohužel.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    upřímně se omlouvám za delší čekací dobu na Vaši objednávku. Kvůli rozsahu a množství požadovaného zboží nebylo možné expedovat Vaši zásilku ihned. Některé položky byly skladem přímo u nás, zatímco jiné byly dostupné pouze na objednávku ze skladu naší centrály, kde dodací lhůta může trvat až 10 dní. Velmi si vážíme Vaší trpělivosti a děkujeme za pochopení této situace. Prosím, neváhejte nás kontaktovat s jakýmikoliv dotazy nebo obavami.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Delší doba doručení
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Široká nabídka
    • Neskutečně dlouhá čekací lhůta

    Objednávala jsem květináče, kde v popisku bylo napsáno, že doba dodání je 1-2 týdny, říkám si tedy ok. Moje objednávka byla 5.10.. V mailu bylo napsáno, že datum expedice orientačně 20.10. Dnes je 25.10.a zatím objednávka nedorazila. Nějak se nemůžu dopočítat v tom termínu dodání 1až 2 týdny . Co už. Snad mi kytky nepojdou a přesazovat budu na jaře

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    chtěla bych vyjádřit naši omluvu za to, že dodací lhůta Vaší objednávky nebyla splněna v původně stanoveném termínu. Vzhledem k tomu, že zboží muselo být objednáno přímo od našeho dodavatele, došlo k nechtěnému prodloužení čekací doby.

    Chceme Vás ujistit, že Vaše objednávka byla nyní odeslána a usilovně pracujeme na tom, aby byla doručena co nejdříve. Vážíme si Vaší trpělivosti a důvěry v naše služby.

    Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Pro další dotazy nebo informace jsme k dispozici.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi velmi dlouhá doba dodání zboží skladem

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za prodlouženou čekací dobu na vaši objednávku. Zboží nebylo skladem a museli jsme ho objednat od dodavatele. Snažíme se zlepšit naše procesy a komunikaci, abychom podobné situace v budoucnu předešli.

    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Dobré ceny
    • Mylné informace o dostupnosti a dlouhé dodání bez proaktivního informování ze strany e-shopu

    Bohužel musím dát negativní hodnocení. Objednal jsem světlo 9.8. s tím, že na webu měli informaci, že je skladem u dodavatele s dodáním do 10 dnů. Počítal jsem s tím, ale když se tři týdny nic nedělo. Musel jsem se doptat na eshopu sám a že prý je problém u výrobce a zboží bude dodáno v řádu týdnů. To se nakonec stalo a celkem tedy po 7 týdnech dorazilo.
    Kdybych nebyl objednávku zaplatil předem, radši bych jí zrušil. Světlo nakonec přišlo a dobře zabalené. Ale ono poněkud "nefér" zobrazování dostupnosti mi v dnešní době přijde jako návrat do starých časů...
    Nyní už je navíc výrobek "skladem" za vyšší cenu než u konkurence :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha dodací lhuta

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši objednávku a za to, že jste si vybral naše produkty. Chtěl bych se omluvit za jakékoli nepříjemnosti, které mohly nastat během procesu doručení Vaší objednávky.

    Jsme si vědomi, že očekávání doručení mohou být napjatá a že každý den čekání se může zdát jako dlouhá doba. I když jsme odeslali Vaše zboží co nejrychleji, chápeme, že jakákoli nejistota nebo očekávání mohou být zdrojem stresu.

    Rád bych Vás ujistil, že Vaše objednávka byla expedována s maximální možnou rychlostí.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • při první objednávce byl termín 5 týdnů, po obvolávání zboží nikde, zrušila jasem objednávku, po telefonickém rozhovoru s Livero a kontrole skladových zásob bylo řečeno, že náhradní zboží bude druhý den na skladě a opět po tel. kontrole dodací lhůty bylo řečeno, že zboží není a nebude naskladněno. NIKDY VÍC LIVERO
    • absolutně neinformují zákazníka, nemají přehled o skladových zásobách apod.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    je nám líto nepříjemností, které jste zažila při objednávce u nás. Při objednávání bylo skutečně uvedeno, že otopné těleso má status "SKLADEM U DODAVATELE" s dodací lhůtou 3-5 týdnů. Tato informace byla jasně viditelná při realizaci Vaší objednávky.

    Naše skladové systémy se pravidelně synchronizují s databází našich dodavatelů, avšak došlo k menšímu zpoždění v aktualizaci dat. Druhý den od obdržení Vaší objednávky jsme zjistili, že otopné těleso v tuto chvíli není u dodavatele skladem. V důsledku toho jsme se rozhodli objednávku stornovat a informovali jsme Vás o této skutečnosti.

    Plně chápu Vaše zklamání a omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti. Věřte, že neustále pracujeme na vylepšení našich interních procesů a komunikace s dodavateli, aby se takové situace v budoucnu neopakovaly.

    Doufáme, že nám v budoucnu dáte další šanci, abychom Vám mohli prokázat naši spolehlivost a závazek k výbornému zákaznickému servisu.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Erika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • - dlouhá dodací lhůta
    • - nevrací platbu za vrácené zboží v zákonné lhůtě

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    je nám líto slyšet, že jste nespokojená s průběhem vaší objednávky a s našimi službami. Chtěli bychom vás informovat, že dle našich záznamů byla vaše zásilka doručena 7. pracovního dne. Pokud jste zaznamenala nějaké zpoždění, omlouváme se za případné nepříjemnosti.

    Co se týče vrácení plateb, naše záznamy ukazují, že jsme zprocesovali váš požadavek na vrácení peněz. Přestože jsme se snažili vrátit vám vaše finanční prostředky co nejdříve, může se stát, že proces může trvat o něco déle, než jsme původně anticipovali. Za to se vám upřímně omlouváme.

    Chtěli bychom zdůraznit, že si vážíme každého jednoho našeho zákazníka a jsme zde, abychom vám pomohli vyřešit jakékoli problémy, které můžete mít. Pokud máte další dotazy nebo potřebujete další asistenci, neváhejte se na nás obrátit.

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a těšíme se na možnost lépe vám sloužit v budoucnosti.

    S přáním příjemného dne,

    tým LIVERO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lžou o dodací lhůtě
    • neustále mění termín dodání ale kde nic tu nic
    • bídná komunikace
    • NIKDY NIC NEOBJEDNÁVETJTE!

    Objednala jsem si stojan na květiny, který nebyl skladem, takže jsem počítala s delším dodáním... ale toto... Na stránkách bylo tehdy uvedeno, že zboží je na cestě z centrálního skladu a naskladní do týdne. V emailu přišlo, že by mělo být naskladněno do týdne a následně bude odesláno. Za týden, kdy mi měli zboží odeslat, přišel email, že bude naskladněno opět za další týden. Od té doby nic. Když jsem psala na podporu dotaz ohledně naskladnění, bylo mi odpovězeno, že bude během týdne. ZASE! Objednávku jsem dělala 16.8.2023, je 4.9.2023 a na stránkách mají, že naskladní 8.9.2023. Čekat už fakt nebudu, posílám storno a snad aspoň vrátí peníze, lháři.

    Reakce obchodu LIVERO

    Hezký den, Lucie,

    upřímně nás mrzí, že jste zažila takové problémy s Vaší objednávkou, a velice se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Chápeme, že situace, kterou jste zažila, je velmi frustrující.

    Zdůrazňujeme, že se opět jedná o problémový produkt – stojan na květiny, který nám bohužel nebyl včas dodán od našeho dodavatele, což následně způsobilo zpoždění ve vyřízení Vaší objednávky.

    Po přijetí Vašeho požadavku na stornování objednávky jsme okamžitě iniciovali proces vrácení peněz. Můžeme Vás ujistit, že celá částka bude vrácena na Váš účet co nejrychleji.

    Snažíme se z této situace poučit a pracujeme na tom, abychom v budoucnu předešli podobným komplikacím s dodávkami. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomáhá nám zlepšit naše služby.

    Děkujeme Vám za pochopení a doufáme, že nám v budoucnu dáte šanci znovu se Vám osvědčit.

    S pozdravem,
    tým LIVERO