Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhé čekání, zásilka měla být expedována, nebyla ,po zavolání jsem ,,obdržela informací,, že zboží (při objednání na sklade) nemají, dnes je 15/04 a objednanale a zaplacene zboží stále nikde ...

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chápeme Vaše znepokojení ohledně stavu Vaší objednávky a omlouváme se za jakékoli nedorozumění, které mohlo vzniknout ohledně dostupnosti produktů.

    Chtěli bychom objasnit, že situace s Vaší objednávkou nebyla způsobena chybou na naší straně, ale rozdílnými dobami dodání pro jednotlivé produkty ve Vaší objednávce. Sprchová zástěna byla skutečně dostupná a připravena k odeslání ihned, zatímco umyvadlový sifon byl na skladě na centrále, kde standardní doba dodání činí až 10 pracovních dnů.

    V tuto chvíli můžeme potvrdit, že Vaše objednávka je již v přepravě, a to v souladu s uvedenými dodacími lhůtami. Očekáváme, že zboží dorazí k Vám bez dalších zdržení.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Jsme zde pro Vás, pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo potřebovala další pomoc.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nechápu proč i přes telefonní výzvu se mnou nikdo nekomunikuje a ani mi nedá vědět kdy objednávka dorazí. To je jako normální? To jako vše končí tím že jsem zaplatil? Paní mi během Infolinka sdělila že se ozve a nic. Nechápu proč mi posíláte dotazník, když jste prakticky pouze kasírovali prachy

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za zkušenost, která nesplnila Vaše očekávání.

    Rádi bychom Vás informovali, že email s očekávaným datem expedice Vaší objednávky byl odeslán na Vaši emailovou adresu. Prosíme, zkontrolujte složku se spamem pro případ, že by email nedorazil do Vaší hlavní schránky. Naše zákaznická linka již obdržela všechny potřebné informace o dodání a kolegyně se Vám ozve ještě dnes, aby Vám poskytla podrobnější informace.

    Chtěli bychom také upozornit, že dotazníky spokojenosti, které jste obdržel od Heureky, jsou generovány automaticky bez ohledu na stav objednávky a bohužel nemáme možnost tento proces ovlivnit.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné

    nulová komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Výběr zboží
    • Nedodali návod k sestavení ani po vyžádání

    Chápu, že některé věci návod ani nepotřebují. Ale zrovna toto je fakt rébus, kde sestavení bez instrukcí vyžaduje mnoho pokusů a vezme to hodně zbytečného času. A co hůř, když jsem o to skoro před týdnem žádal, krom dotazu na typ produktu jsem nedostal žádnou reakci.
    Tak mi to tady teď leží rozdělané, nevím co s tím a hlavně to již nechci dál řešit.
    To je asi ta daň za nízkou cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netuším. Zboží uhrazeno hned po koupi, zatím nikde a ani odpověď na mé emaily nikde. Zboží bylo skladem. Netuším zda vůbec zaplacenou a objednanou věc dostanu. Asi brzy začnu řešit telefonicky. Nebylo to zrovna levné.
    • Nekomunikují, neodesílají uhrazené zboží.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za jakékoli nedorozumění. Rádi bychom objasnili, že dle našich podmínek je dodací lhůta pro vámi objednaný produkt 3-5 týdnů, což je informace jasně uvedená na našem webu. Vaše objednávka byla přijata 1. dubna 2024, a tedy je stále v rámci tohoto časového intervalu.

    Chceme Vás ujistit, že jsme ihned po obdržení objednávky odeslali email s informacemi o očekávaném datu expedice. Pokud jste tento email neobdržela, doporučujeme zkontrolovat složku se spamem nebo se obrátit na naši zákaznickou linku, abychom mohli poskytnout veškeré potřebné informace.

    Jsme plně připraveni Vám věnovat individuální pozornost, abychom zajistili, že budete plně informována o stavu Vaší objednávky. Pro další dotazy nebo obavy nás prosím neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůta je dlouhá - pokud vůbec zboží dostanu, komunikace není.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Oceňujeme Vaši zpětnou vazbu a chápeme, že délka dodání může být pro zákazníky klíčovým faktorem. Rádi bychom upřesnili, že dodací doba pro vámi vybraný produkt je 3-5 týdnů. Objednávka byla uskutečněna dne 19.3.2024 a vzhledem k dnešnímu datu, 3.4., jsme stále v rámci stanovené dodací lhůty. Informace o dodací době byla uvedena při objednávce.

    Pokud již o zboží nemáte zájem nebo nechcete čekat, nabízíme možnost stornování objednávky a vrácení peněz. V současné době bohužel nemáme na skladě žádný kus, který bychom mohli odeslat ihned.

    Děkujeme za pochopení a jsme tu pro Vás, pokud budete potřebovat další pomoc nebo informace.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Erika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příliš dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Chápeme, že čekání na objednávku může být frustrující, a oceňujeme Vaši trpělivost.

    Rádi bychom Vás informovali, že Vaše zboží bylo skladem na našem centrálním skladu, kde standardní doba dodání je do deseti pracovních dnů. Dnes je šestý pracovní den od objednávky, a s radostí Vám sdělujeme, že Vaše zboží je již v přepravě.

    Zaručujeme, že doručení Vaší objednávky proběhne v nejbližších dnech, a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom Vám poskytli co nejlepší služby.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi neseriózní obchod po měsíci nemám ani zboží ani peníze. Obchod reaguje až na urgence

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po 4 měsících, na e-mail nikdo nereaguje, na linku se nedá dovolat. Rozhodně tento obchod nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po měsíci nám napsali, że vybraný žebříkový radiátor neseženou a na mnou vybranou alternativu ( skladem, okamžitě k dodání ) zatím neodpověděli ( což je už týden ).
    Komunikace opravdu děsivá, když zboží nutně potřebujete.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Je to marné a svého zboží které je skladem se prostě nelze dočkat. Pokud chcete něco dodat tak rychle jinam. Na mail žádné reakce a telefon je také marný. Nic horšího jsem ještě nezažil.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží zatím nebylo doručeno, neznám dodací termín. Obchod bohužel nereaguje na e-mailové zprávy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží mělo mít rozměr 110cm na 110 cm a má jen 107cm, neodpovídá to uvedeným rozměrům.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a litujeme, že zboží nesplnilo Vaše očekávání vzhledem k rozměrům. Rádi bychom upřesnili, že na tento produkt aktuálně neevidujeme žádnou reklamaci z Vaší strany. Zasílali jsme Vám na e-mail reklamační formulář, ve kterém požadujeme nafocení závady nebo zaslání sprchového koutu k posouzení. Cílem je zjistit, kde přesně nastal problém a jak ho můžeme řešit.

    Z našich záznamů vyplývá, že reklamaci stále neevidujeme v našem systému. Vřele Vás proto prosíme, abyste nám reklamační on-line formulář vyplnila. Tento krok je nezbytný pro další řešení Vaší situace.

    Jsme připraveni se Vám maximálně věnovat a najít řešení, které bude pro obě strany uspokojivé. Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme a děkujeme za Vaši spolupráci.

    S pozdravem,
    za LIVERO.cz, Erika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dle stránek s dodací lhůtou 10dní z centrálního skladu, doposud nedorazilo a s informací, kdy dorazí si starost nikdo nedělá. Mrzí mě, že jsem již zaplatil a nikomu nestojím ani za zprávu, proč tomu tak je.
    21.2.2024 22:47hod.
    Petr Sim

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený pane Sime,

    dovolte mi nejprve vyjádřit naši upřímnou omluvu za vzniklé komplikace a zpoždění závozu Vašeho zboží. Chápeme, jak frustrující musí být čekat na objednávku déle, než bylo slíbeno, a ještě více, když informace o stavu objednávky není dostatečná.

    Rádi bychom Vás informovali, že výpusť click-clack, kterou jste si objednal, byla skladem pouze u našeho dodavatele, u něhož standardně trvá dodání do 10 dnů. Bohužel, v tomto případě jsme tento slíbený termín nesplnili a zboží bude odesláno po 14 dnech od objednání.

    Uvědomujeme si, že toto není situace, kterou bychom považovali za přijatelnou, a intenzivně pracujeme na tom, abychom zlepšili naše logistické procesy a předešli podobným situacím. Vaše spokojenost a důvěra jsou pro nás prioritou.

    Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost.

    S pozdravem,
    za LIVERO.cz, Erika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Obchod sám nekomunikuje
    • Zboží nebylo vůbec dodano
    • Nelze hovořit s manažerem, vedenim
    • Operátora neschopna
    • Nevěřit slibům operatorky, která neumí ani cesky

    Zboží mi nebylo dodano! Objednano 5.2.2024 s platbou předem a s informaci, ze bude expedováno 8.2. 2024. Dnes 21.2. 2024 stále zboží nemam. Volala jsem dnes již po 3. a objednávku stornovala. Operátorka neschopná něco řešit. Za celou dobu mi nepřišla žádná informace o pozdrzeni dodávky. Pokud bych nevolala sama ze sve iniciativy, asi bych své peníze nikdy neviděla. 2x mi bylo příslibeno, ze zboží bude dodáno. Dnes je středa, v pátek mi bylo řečeno začátkem týdne. Opět se nic nedělo. Volala jsem a opět zboží není a bude dnes odpoledne. Možná. Neschopná paní me nedokázala přesměrovat na vedení, manažera, kohokoli. Člověk, který neumí pořádně česky. 2x jsem byla milá. Dnes už nikoli. A peníze mi budou vracet 14dni!!! Tento obchod je jeden veliký podvod!

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    nejprve mi dovolte vyjádřit naši upřímnou omluvu za nepříjemnosti, které jste zažila v souvislosti s Vaší objednávkou u nás. Celá situace nás velmi mrzí a bereme na vědomí veškeré Vaše obavy.

    Chceme Vás ujistit, že jsme předpokládali, nám zboží dorazí od dodavatele včas. Bohužel, produkty nám dodal s velkým prodlením až v době, kdy jste nás kontaktovala. V té době bylo zboží již připraveno na našem skladu k odeslání, avšak chápeme, že po všech komplikacích jste neměla chuť čekat déle.

    Je nám líto, že komunikace s naší kolegyní nebyla uspokojivá. Přestože není českého původu, snaží se být co nejvíce nápomocná a kromě češtiny hovoří plynně anglicky a rusky. Chápeme, že v situaci, kdy nebyla schopna vyhovět Vašim požadavkům, měla využít možnost Vás přepojit na manažerku zákaznické podpory. Za toto pochybení se hluboce omlouváme.

    O vaší platbě na vrácení jsme již zadali pokyn a měla byste ji evidovat na svém účtu do 48 hodin. Dále jsme Vám zaslali omluvný email, ve kterém najdete i slevový kód jako malé bolesné za způsobené nepříjemnosti.

    Prosím, vnímejte tento krok jako vyjádření naší snahy napravit situaci a ukázat naši upřímnou snahu zlepšit Vaše zkušenosti s námi v budoucnu. Pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se na nás obrátit.

    S úctou a omluvou,

    Erika a celý tým zákaznické podpory, Livero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ČEKÁM UŽ 8 DNÍ NA BALIČEK . VĚC KTERÁ BYLA SKLADEM . V DNĚŠNÍ DOBĚ SE DIVÍM ŽE VŮBEC FUNGUJÍ S TÍMTO PŘÍSTUPEM .

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    nejprve abychom se chtěli upřímně omluvit za zpoždění Vaší objednávky a za všechny nepříjemnosti, které tato situace způsobila. Chápeme Vaše rozčarování a frustraci z čekání, zvláště když byl produkt deklarován jako skladem.

    Chtěli bychom Vás informovat, že vybrané zrcadlo bylo skladem na centrálním skladě u našeho dodavatele. Bohužel, poslední závoz zboží od dodavatele jsme nemohli přijmout z důvodu chybějících položek a velmi pochybné kvality zboží. Vzhledem k této zkušenosti jsme se rozhodli ukončit naši spolupráci s tímto dodavatelem. Jedná se o nespolehlivého polského dodavatele, značku Mexen.

    Chceme Vám nabídnout alternativu ve formě kvalitních zrcadel naší privátní značky CERANO, které jsou známé svou vysokou kvalitou a spolehlivostí za velmi zajímavou cenu. Naše kolegyně Vám již zaslala zprávu s dotazem, zda si přejete objednávku stornovat, nebo si vybrat jiný produkt.

    Rozumíme, že tento přístup nemusí plně nahradit nepříjemnosti spojené s čekáním. Za vzniklé nepříjemnosti se ještě jednou hluboce omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo pokud byste chtěl projednat další možnosti, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem,

    za Livero.cz, Erika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Zboží jsem se nedočkal

    Nedoporučuji budu muset shánět někde jinde zboží pořád nepřišlo.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně litujeme, že Vaše zkušenost s naší službou nebyla uspokojivá. Rozumíme Vaší frustraci způsobené zpožděním dodání zboží a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které to pro Vás znamená.

    Chceme Vás ujistit, že zpoždění je způsobeno výhradně na straně dodavatele a je mimo naši bezprostřední kontrolu. Nicméně, jakmile obdržíme zboží, okamžitě jej připravíme k odeslání. Děláme vše, co je v našich silách, aby bylo zboží doručeno co nejdříve.

    Pokud byste preferoval zrušení objednávky nebo byste chtěl získat více informací, prosím, neváhejte kontaktovat naše operátorky telefonicky nebo nám napište e-mail. Jsme zde, abychom Vám pomohli a našli nejlepší možné řešení pro Vaši situaci.

    Oceňujeme Vaši trpělivost a chápeme, že čekání na zboží může být zklamáním. Věříme, že dokážeme najít uspokojivé řešení a doufáme, že nám dáte šanci ukázat, že Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno 13.1.2024 dnes je 14.2. 2024 a objednavka ještĕ nedorazila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení zboží jsem dostal informaci, že zboží mi bude doručeno možná za dva měsíce.

    Dlouhá doba dodání zboží

  • Zboží jsem objednal a zaplatil, je to více než 10 dnů a ještě nedorazilo, nachápu, avízovali jste něco jiného...