Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Je to týden, kdy jsem objednal/zaplatil zboží "skladem". Zatím nedodáno - bez jakékoliv reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • O zboží tvrdí, že je skladem a doručí jej do 5 dnů, po 7 dnech ještě není zboží na cestě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují
    • neodesílají

    Objednáno s prosbou o rychlé doručení.. Bohužel ani po týdnu zboží není ani v přepravě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • po měsíci stále nemám zpět peníze ze stornované objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo vůbec a obchod nekomunikuje. Dosud ( po měsíci po objednání), nemám ani zboží ani peníze zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla zrušena obchodem pro mě z neznámého důvodu
    (objednáno na dobírku)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dodán jiný podstavec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka ze 3.9., ani po urgenci nejsou schopni dodat zboží, které mají mít skladem, na vyřízení údajně "urychleně pracují", doteď (12.9.) bezvýsledně a bez jakékoliv komunikace/vysvětlení z jejich strany. Jsem jen zvědav, v jakém stavu, resp.jestli vůbec zásilka dorazí!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá čekací lhůha na zásilku

    Zboží objednáno 2.8. a ani po 20 dnech nedorazilo.
    Po e-mailové konverzaci z mé strany sice rychlá odpověď e-shopu ohledně upřesnění dodací lhůty, ale ani tak zboží nedorazilo “dle plánu”. Pozitivní je, že mi alespoň přišel omluvný e-mail i SMS, který upozorňoval na další prodloužení dodání.
    Obchod nedoporučuji z jediného prostého důvodu - dlouhá dodací lhůta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nevim, kdy zbozi dorazi, na muj dotaz nikdo nereaguje

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste při objednávce zažila. Rádi bychom Vás ujistili, že při zadávání objednávky byla skladová dostupnost produktu uvedena, a to s informací, že je ve výrobě nebo na cestě, spolu s předpokládaným datem dodání do našeho skladu. Jelikož si zboží necháváme přímo vyrábět, může se u vyprodaných položek doba dodání prodloužit.

    Dne 8. 8. 2024 jste nám zaslala dotaz, na který kolegyně hned 9. 8. reagovala s upřesněním termínů dostupnosti zboží. Poté jsme od Vás obdrželi žádost o storno objednávky, kterou jsme samozřejmě respektovali.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a doufáme, že nám v budoucnu dáte další šanci.

    S pozdravem,
    Jaroslava

    Zákaznická podpora LIVERO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    They did not send the correct item. Then it took 2 emails and a phone call to be directed to the customer service form, which did not work. Then they scheduled a delivery driver to come pick it up at the wrong address, I had to contact them to correct it. When the driver came he said he wasn't scheduled to pick up an over sized package. Absolute clown world.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou jsem neobjevila
    • Obchod nekomunikuje

    Objednané zboží ani po měsíci nedorazilo, i když to bylo slíbeno.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí způsobené nepříjemnosti.

    Bohužel, zboží je zpožděno ze strany dodavatele a stále čekáme na jeho doručení na náš sklad. O jeho dostupnosti se snažíme vždy informovat e-mailem. Pokud potřebujete další informace nebo máte jakékoli otázky, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku.

    Doufáme, že jakmile zboží dorazí, bude Vám přinášet radost. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • ochota zrušit zakázku při neplnění termínu
    • Dodací lhůty uvedené u zboží neodpovídají skutečnosti, nikdo vás o to neinformuje že uvedené zboží ve skutečnosti není skladem a dodání je na několik týdnů

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Dodací lhůty u produktů uvádíme vždy podle informací od dodavatelů co nejpřesněji. Pokud se datum změní, snažíme se to ihned aktualizovat a informovat naše zákazníky e-mailem. Doporučujeme také kontrolovat složku se spamem a hromadné e-maily.

    Pokud potřebujete další informace nebo máte jakékoli otázky, neváhejte se kdykoli obrátit na naši zákaznickou linku, kde Vám rádi poskytneme všechny potřebné informace o Vaší objednávce.

    Doufáme, že příští nákup bude probíhat bez komplikací a budete spokojený.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel objednané a zaplacené zboží ještě nedorazilo. Marně čekám týden.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za případné nepříjemnosti.

    Rádi bychom upřesnili, že zboží, které jste si objednal, bylo skladem u našeho dodavatele, kde je standardní doba dodání 10 pracovních dnů, což jsme splnili. Všechny tyto informace jsou uvedeny u produktu a o předpokládaném datu doručení jste byl informován e-mailem. Pokud jste měl pochybnosti nebo potřeboval více informací, mohl jste se obrátit na naši zákaznickou linku.

    Doufáme, že jste nyní se zbožím spokojený a že Vám přináší radost. Pokud máte jakékoli další otázky nebo potřebujete pomoc, neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již víc jak týden marně čekám na objednané zboží, které bylo uvedeno, že mají skladem.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Rádi bychom vysvětlili, že Vaše objednávka obsahovala více produktů od různých dodavatelů. Některé zboží bylo skladem přímo u nás, ale jiné položky byly skladem u našich dodavatelů, kde bylo nutné je objednat. Tím vznikla prodleva v dodání.

    Doufáme, že jste nyní se zbožím spokojený a že Vám přináší radost. Pokud máte jakékoli další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vrátili cenový rozdíl mezi dnem objednání a dnem dodání (70 dní)
    • Doba dodání, nedodržení slíbených termínů

    Obchod několikrát nedodržel termín dodání zboží. Dodání vany trvalo 70 dní. Jako pozitivum hodnotím vyrovnání cenového rozdílu mezi dnem objednání a cenou na eshopu v době dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    Nejsem spokojená, zboží bylo skladem, dlouhá doručovací doba.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den, vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Vážíme si toho, že jste nás informovala o Vaší zkušenosti.

    Zboží, které jste si objednala, bylo skladem u našeho dodavatele, kde je běžná doba dodání deset pracovních dnů. Vaše objednávka byla doručena v sedmém pracovním dni, tedy v rámci slíbené doby.

    Doufáme, že jste se zbožím spokojená a přináší Vám radost. Pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výběr
    • Můžete se někam dovolat – infolinka

    Otřesně dlouhé dodací doby. 20 dní byť u produktu je 10 dní. Toto je klamání spotřebiče.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za jakékoliv nedorozumění, které mohlo vzniknout ohledně dodací lhůty Vaší objednávky. Chápeme, že čekání na zboží může být zdrojem frustrace a rádi bychom Vám poskytli aktuální informace.

    Dnes je devátý pracovní den od Vaší objednávky a zboží očekáváme každým dnem. Ihned po jeho přijetí do našeho skladu bude objednávka expedována na Vaši adresu. Chtěli bychom zdůraznit, že naše standardní dodací lhůty jsou 10 pracovních dnů, a tedy jsme stále v rámci této doby.

    Některé produkty mohou mít delší dobu dodání, pokud jsou odesílány přímo z výroby, což může dodací dobu prodloužit. V žádném případě nejde o záměrné klamání našich zákazníků. Vážíme si Vaší trpělivosti a důvěry, a můžete být ujištěni, že děláme vše pro to, aby Vaše objednávka byla doručena co nejdříve.

    Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde pro Vás.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Měla jsem smůlu při výběru produktů, ani jeden nebyl podle mých představ.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si našla čas na poskytnutí zpětné vazby ohledně Vašeho nedávného nákupu. Lituji, že produkty, které jste si vybrala, neodpovídaly Vašim očekáváním. Rozumíme, že ne každý nákup může být ideální a oceňujeme, že jste nám sdělila Vaše dojmy.

    Věříme, že každá zkušenost je příležitostí k zlepšení a Vaše zpětná vazba je pro nás cenná. Při Vaší příští návštěvě našeho obchodu doufáme, že najdete produkty, které budou plně vyhovovat Vašim potřebám a očekáváním. Jsme tu pro Vás a vždy se snažíme nabídnout nejlepší možné produkty a služby.

    Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc s výběrem, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde, aby Vaše další zkušenost byla co nejpříjemnější.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Na zboží se čeká dlouho.Nevým kdy mi dorazí.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí zpoždění Vaší objednávky. Očekáváme, že zboží dorazí od našeho dodavatele každým dnem, a jakmile jej obdržíme, ihned zahájíme expedici na Vaši adresu.

    Zpoždění bylo způsobeno neočekávanými výrobními komplikacemi, které jsme nemohli předvídat. Děláme vše pro to, aby bylo zboží doručeno co nejrychleji, a oceňujeme Vaši trpělivost a pochopení v této situaci.

    Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina