Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dva objednané produkty přišly poškozené, přestože balík vypadal zvenku nepoškozeně. Jedním z produktů byl keramický lustr, který přišel rozbitý. Protože, jak mi obchod sdělil, nebyl balík rozbalen okamžitě při převzetí a opustil výdejní místo, není nárok na reklamaci a odpovědnost padá na kupujícího. Po dotazu, proč balík nebyl označen jako křehké zboží a proč nebyl zvolen jiný přepravce, když, jak jsem se dozvěděla, zásilkovna křehké zboží vylučuje z přepravy, obchod přestal komunikovat úplně.
    Za mě velice negativní zkušenost s internetovým obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • deklaracia dodania tovaru nesedi s realitou

    Na strankach je skladom vacsi pocet tovaru, udajne do 10 dni dodanie. Dnes je 14. den a bez akejkolvek informacie zo strany obchodu, infolinka 10 minut nedostupna....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • potvrzeni objednávky
    • 12 dni po objednaní obchod děla mrtvého brouka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Tento obchod rozhodně nedoporučuji, zakoupil jsem u tohoto obchodu sprchový kout, při vytahování jednoho ze skel se sklo rozpadlo na malinké kousky (vytahovalo se velmi opatrně), rozhodně výrobní vada, reklamace nebyla uznána. Nenabídli mi žádné řešení a na otázku, zda jsou schopni mi objednat náhradní sklo a šroubky s krytkami k madlu (scházelo v balení) mi odpověděli, že náhradní díly nenabízí. Jako řešení této "nešťastné události" mi nabídli slevu 10 % na pořízení nového sprchové koutu. Neskutečná drzost. Tento obchod již nikdy více!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    moje objednávka byla doručena, ale přišlo my něco úplně jiného. objednal jsem si skřínky na záchod, ale přišlo my bez drátový reproduktor!!!

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkuji za vaši zprávu. Ráda bych upozornila, že balíček, který jste obdržel, nebyl odeslán z našeho eshopu. Prosím, ověřte si podrobnosti u poskytovatele, u kterého jste provedli objednávku. Je možné, že došlo k záměně na straně jiného eshopu.

    Co se týče vaší objednávky skříněk na záchod, ty jsou momentálně ve fázi naskladnění. Očekáváme, že budou k dispozici a připraveny k odeslání velmi brzy. Ihned po naskladnění vás budeme informovat a zajistíme rychlé odeslání.

    Omlouvám se za případné nepříjemnosti a děkuji za vaši trpělivost. Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na mě obrátit.

    S pozdravem,
    za LIVERO.cz, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Topnou tyčí nedoručili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza deset dni od objednání a zasilka nikde...!!!

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které Vám způsobilo čekání na Vaši objednávku. Chápeme, že čekání na doručení může být frustrující.

    Rádi bychom upřesnili, že Vaše objednávka byla zpracována a doručena v souladu s našimi standardními dodacími lhůtami, které jsou uvedeny na našem webu. Objednávku jste provedli dne 8. května a byla doručena dne 22. května, což odpovídá 10 pracovním dnům. Zboží bylo v době objednání dostupné pouze na objednání u dodavatele, což může vést k delší dodací době.

    Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost.

    S pozdravem,
    za LIVERO.cz, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zajímavé ceny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhé čekání, zásilka měla být expedována, nebyla ,po zavolání jsem ,,obdržela informací,, že zboží (při objednání na sklade) nemají, dnes je 15/04 a objednanale a zaplacene zboží stále nikde ...

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chápeme Vaše znepokojení ohledně stavu Vaší objednávky a omlouváme se za jakékoli nedorozumění, které mohlo vzniknout ohledně dostupnosti produktů.

    Chtěli bychom objasnit, že situace s Vaší objednávkou nebyla způsobena chybou na naší straně, ale rozdílnými dobami dodání pro jednotlivé produkty ve Vaší objednávce. Sprchová zástěna byla skutečně dostupná a připravena k odeslání ihned, zatímco umyvadlový sifon byl na skladě na centrále, kde standardní doba dodání činí až 10 pracovních dnů.

    V tuto chvíli můžeme potvrdit, že Vaše objednávka je již v přepravě, a to v souladu s uvedenými dodacími lhůtami. Očekáváme, že zboží dorazí k Vám bez dalších zdržení.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Jsme zde pro Vás, pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo potřebovala další pomoc.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    Nechápu proč i přes telefonní výzvu se mnou nikdo nekomunikuje a ani mi nedá vědět kdy objednávka dorazí. To je jako normální? To jako vše končí tím že jsem zaplatil? Paní mi během Infolinka sdělila že se ozve a nic. Nechápu proč mi posíláte dotazník, když jste prakticky pouze kasírovali prachy

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za zkušenost, která nesplnila Vaše očekávání.

    Rádi bychom Vás informovali, že email s očekávaným datem expedice Vaší objednávky byl odeslán na Vaši emailovou adresu. Prosíme, zkontrolujte složku se spamem pro případ, že by email nedorazil do Vaší hlavní schránky. Naše zákaznická linka již obdržela všechny potřebné informace o dodání a kolegyně se Vám ozve ještě dnes, aby Vám poskytla podrobnější informace.

    Chtěli bychom také upozornit, že dotazníky spokojenosti, které jste obdržel od Heureky, jsou generovány automaticky bez ohledu na stav objednávky a bohužel nemáme možnost tento proces ovlivnit.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné

    nulová komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Výběr zboží
    • Nedodali návod k sestavení ani po vyžádání

    Chápu, že některé věci návod ani nepotřebují. Ale zrovna toto je fakt rébus, kde sestavení bez instrukcí vyžaduje mnoho pokusů a vezme to hodně zbytečného času. A co hůř, když jsem o to skoro před týdnem žádal, krom dotazu na typ produktu jsem nedostal žádnou reakci.
    Tak mi to tady teď leží rozdělané, nevím co s tím a hlavně to již nechci dál řešit.
    To je asi ta daň za nízkou cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netuším. Zboží uhrazeno hned po koupi, zatím nikde a ani odpověď na mé emaily nikde. Zboží bylo skladem. Netuším zda vůbec zaplacenou a objednanou věc dostanu. Asi brzy začnu řešit telefonicky. Nebylo to zrovna levné.
    • Nekomunikují, neodesílají uhrazené zboží.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za jakékoli nedorozumění. Rádi bychom objasnili, že dle našich podmínek je dodací lhůta pro vámi objednaný produkt 3-5 týdnů, což je informace jasně uvedená na našem webu. Vaše objednávka byla přijata 1. dubna 2024, a tedy je stále v rámci tohoto časového intervalu.

    Chceme Vás ujistit, že jsme ihned po obdržení objednávky odeslali email s informacemi o očekávaném datu expedice. Pokud jste tento email neobdržela, doporučujeme zkontrolovat složku se spamem nebo se obrátit na naši zákaznickou linku, abychom mohli poskytnout veškeré potřebné informace.

    Jsme plně připraveni Vám věnovat individuální pozornost, abychom zajistili, že budete plně informována o stavu Vaší objednávky. Pro další dotazy nebo obavy nás prosím neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůta je dlouhá - pokud vůbec zboží dostanu, komunikace není.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Oceňujeme Vaši zpětnou vazbu a chápeme, že délka dodání může být pro zákazníky klíčovým faktorem. Rádi bychom upřesnili, že dodací doba pro vámi vybraný produkt je 3-5 týdnů. Objednávka byla uskutečněna dne 19.3.2024 a vzhledem k dnešnímu datu, 3.4., jsme stále v rámci stanovené dodací lhůty. Informace o dodací době byla uvedena při objednávce.

    Pokud již o zboží nemáte zájem nebo nechcete čekat, nabízíme možnost stornování objednávky a vrácení peněz. V současné době bohužel nemáme na skladě žádný kus, který bychom mohli odeslat ihned.

    Děkujeme za pochopení a jsme tu pro Vás, pokud budete potřebovat další pomoc nebo informace.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Erika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příliš dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Chápeme, že čekání na objednávku může být frustrující, a oceňujeme Vaši trpělivost.

    Rádi bychom Vás informovali, že Vaše zboží bylo skladem na našem centrálním skladu, kde standardní doba dodání je do deseti pracovních dnů. Dnes je šestý pracovní den od objednávky, a s radostí Vám sdělujeme, že Vaše zboží je již v přepravě.

    Zaručujeme, že doručení Vaší objednávky proběhne v nejbližších dnech, a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom Vám poskytli co nejlepší služby.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi neseriózní obchod po měsíci nemám ani zboží ani peníze. Obchod reaguje až na urgence

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po 4 měsících, na e-mail nikdo nereaguje, na linku se nedá dovolat. Rozhodně tento obchod nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po měsíci nám napsali, że vybraný žebříkový radiátor neseženou a na mnou vybranou alternativu ( skladem, okamžitě k dodání ) zatím neodpověděli ( což je už týden ).
    Komunikace opravdu děsivá, když zboží nutně potřebujete.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Je to marné a svého zboží které je skladem se prostě nelze dočkat. Pokud chcete něco dodat tak rychle jinam. Na mail žádné reakce a telefon je také marný. Nic horšího jsem ještě nezažil.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží zatím nebylo doručeno, neznám dodací termín. Obchod bohužel nereaguje na e-mailové zprávy.