Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhé čekání, zásilka měla být expedována, nebyla ,po zavolání jsem ,,obdržela informací,, že zboží (při objednání na sklade) nemají, dnes je 15/04 a objednanale a zaplacene zboží stále nikde ...

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chápeme Vaše znepokojení ohledně stavu Vaší objednávky a omlouváme se za jakékoli nedorozumění, které mohlo vzniknout ohledně dostupnosti produktů.

    Chtěli bychom objasnit, že situace s Vaší objednávkou nebyla způsobena chybou na naší straně, ale rozdílnými dobami dodání pro jednotlivé produkty ve Vaší objednávce. Sprchová zástěna byla skutečně dostupná a připravena k odeslání ihned, zatímco umyvadlový sifon byl na skladě na centrále, kde standardní doba dodání činí až 10 pracovních dnů.

    V tuto chvíli můžeme potvrdit, že Vaše objednávka je již v přepravě, a to v souladu s uvedenými dodacími lhůtami. Očekáváme, že zboží dorazí k Vám bez dalších zdržení.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Jsme zde pro Vás, pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo potřebovala další pomoc.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nechápu proč i přes telefonní výzvu se mnou nikdo nekomunikuje a ani mi nedá vědět kdy objednávka dorazí. To je jako normální? To jako vše končí tím že jsem zaplatil? Paní mi během Infolinka sdělila že se ozve a nic. Nechápu proč mi posíláte dotazník, když jste prakticky pouze kasírovali prachy

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za zkušenost, která nesplnila Vaše očekávání.

    Rádi bychom Vás informovali, že email s očekávaným datem expedice Vaší objednávky byl odeslán na Vaši emailovou adresu. Prosíme, zkontrolujte složku se spamem pro případ, že by email nedorazil do Vaší hlavní schránky. Naše zákaznická linka již obdržela všechny potřebné informace o dodání a kolegyně se Vám ozve ještě dnes, aby Vám poskytla podrobnější informace.

    Chtěli bychom také upozornit, že dotazníky spokojenosti, které jste obdržel od Heureky, jsou generovány automaticky bez ohledu na stav objednávky a bohužel nemáme možnost tento proces ovlivnit.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO Martina

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychle vyřízeno-spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné

    nulová komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byl jsem velmi spokojen, vše bylo vpořádku, nebyl žádný problém ani s vrácením části obkednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Výběr zboží
    • Nedodali návod k sestavení ani po vyžádání

    Chápu, že některé věci návod ani nepotřebují. Ale zrovna toto je fakt rébus, kde sestavení bez instrukcí vyžaduje mnoho pokusů a vezme to hodně zbytečného času. A co hůř, když jsem o to skoro před týdnem žádal, krom dotazu na typ produktu jsem nedostal žádnou reakci.
    Tak mi to tady teď leží rozdělané, nevím co s tím a hlavně to již nechci dál řešit.
    To je asi ta daň za nízkou cenu.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Byl jsem spokojen...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • spolehlivy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netuším. Zboží uhrazeno hned po koupi, zatím nikde a ani odpověď na mé emaily nikde. Zboží bylo skladem. Netuším zda vůbec zaplacenou a objednanou věc dostanu. Asi brzy začnu řešit telefonicky. Nebylo to zrovna levné.
    • Nekomunikují, neodesílají uhrazené zboží.

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za jakékoli nedorozumění. Rádi bychom objasnili, že dle našich podmínek je dodací lhůta pro vámi objednaný produkt 3-5 týdnů, což je informace jasně uvedená na našem webu. Vaše objednávka byla přijata 1. dubna 2024, a tedy je stále v rámci tohoto časového intervalu.

    Chceme Vás ujistit, že jsme ihned po obdržení objednávky odeslali email s informacemi o očekávaném datu expedice. Pokud jste tento email neobdržela, doporučujeme zkontrolovat složku se spamem nebo se obrátit na naši zákaznickou linku, abychom mohli poskytnout veškeré potřebné informace.

    Jsme plně připraveni Vám věnovat individuální pozornost, abychom zajistili, že budete plně informována o stavu Vaší objednávky. Pro další dotazy nebo obavy nás prosím neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rozhodně komunikace obchodu, nižší cena než jinde a vysoká kvalita

    Nakupuji do koupelen jedině u Livero už pro kvalitu a široký výběr produktů a značek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůta je dlouhá - pokud vůbec zboží dostanu, komunikace není.

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Oceňujeme Vaši zpětnou vazbu a chápeme, že délka dodání může být pro zákazníky klíčovým faktorem. Rádi bychom upřesnili, že dodací doba pro vámi vybraný produkt je 3-5 týdnů. Objednávka byla uskutečněna dne 19.3.2024 a vzhledem k dnešnímu datu, 3.4., jsme stále v rámci stanovené dodací lhůty. Informace o dodací době byla uvedena při objednávce.

    Pokud již o zboží nemáte zájem nebo nechcete čekat, nabízíme možnost stornování objednávky a vrácení peněz. V současné době bohužel nemáme na skladě žádný kus, který bychom mohli odeslat ihned.

    Děkujeme za pochopení a jsme tu pro Vás, pokud budete potřebovat další pomoc nebo informace.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Erika

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    rychlé dodání zboží, spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spoplehlivý, rychlý

  • Doporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, bohužel

    Reakce obchodu LIVERO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za prodlení s odesláním Vaší objednávky. Bohužel jsme od našeho dodavatele obdrželi informaci, že Vámi vybrané květináče již nebudou dále vyráběny a nemáme je proto skladem.

    Naše kolegyně se Vám již pokoušela zavolat, aby zjistila, zda máte zájem o jiné květináče, které máme skladem a mohly by být alternativou k Vaší původní objednávce. Rádi bychom s Vámi našli vhodné řešení, které by Vás uspokojilo.

    Prosím, dejte nám vědět, jak se rozhodnete, nebo nás kontaktujte, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit. Jsme Vám plně k dispozici pro jakékoli další dotazy nebo pomoc.

    S pozdravem,
    za LIVERO, Erika

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé vyřízení objednávky
    Jasná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příliš dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Chápeme, že čekání na objednávku může být frustrující, a oceňujeme Vaši trpělivost.

    Rádi bychom Vás informovali, že Vaše zboží bylo skladem na našem centrálním skladu, kde standardní doba dodání je do deseti pracovních dnů. Dnes je šestý pracovní den od objednávky, a s radostí Vám sdělujeme, že Vaše zboží je již v přepravě.

    Zaručujeme, že doručení Vaší objednávky proběhne v nejbližších dnech, a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom Vám poskytli co nejlepší služby.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Moc velká spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zkušenosti ty nejlepší. Vše proběhlo na jedničku. Obchod doporučuji.