Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlost
- Kvalita
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zatím to vypadá na seriózní obchod (první nákup)
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- cena
- rychlost dodání
- perfektní komunikace
rychlé dodání zboží za výbornou cenu
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Je fajn, že mi obchod nabídl Nákup na třetinky - tři splátky. Nemusela jsem dělat kompromisy a hledat levnější zboží, ale mohla jsem si objednat to , co se mi líbilo :)
- Žádná
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobrý sortiment,slušná cena,přehlednost.
-
Doporučuje obchod
- rychlost
- cena
- vstřícné jednání
- obrovský výběr
-
Doporučuje obchod
Dobrá cena a rychlost dodání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
rychlý bezproblémový nákup
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací lhůha na zásilku
Zboží objednáno 2.8. a ani po 20 dnech nedorazilo.
Po e-mailové konverzaci z mé strany sice rychlá odpověď e-shopu ohledně upřesnění dodací lhůty, ale ani tak zboží nedorazilo “dle plánu”. Pozitivní je, že mi alespoň přišel omluvný e-mail i SMS, který upozorňoval na další prodloužení dodání.
Obchod nedoporučuji z jediného prostého důvodu - dlouhá dodací lhůta. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
bez problémů
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání
Reakce obchodu LIVERO
Dobrý den, pane Milane,
děkujeme Vám za Vaši recenzi a hodnocení naší služby. Velice si vážíme toho, že jste spokojen s rychlostí dodání. Je pro nás prioritou, aby naše služby splňovaly Vaše očekávání a těší nás, že se nám to podařilo.
Pokud byste měl jakékoli další požadavky nebo otázky, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám kdykoli pomůžeme.
Děkujeme, že jste si vybral náš obchod, a těšíme se na Vaši další objednávku!
S pozdravem, Jaroslava
Zákaznická podpora LIVERO -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Výborná cena, rychlé dodání
100% spokojenost
Reakce obchodu LIVERO
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za Vaši skvělou recenzi! Máme radost, že jste byli spokojeni jak s rychlostí dodání, tak i s cenou. Naším cílem je vždy poskytovat špičkový servis, a proto nás těší, že se nám to u Vás podařilo. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!
S přátelským pozdravem,
Jaroslava
Zákaznická podpora LIVERO -
- Designové produkty
- Reklamační proces
Produkty mají velice hezké, doručení standardní a podpora odpovídající. Co je ovšem otřesné je řešení reklamace, alespoň v mém případě . Popíšu stručně a samozřejmě ve veřejné reakci společnosti čekám stejný blábol jako po e-mailech.
- leden/2024 - zakoupení více produktů, mimo jiné MEXEN - Clara baterie dřezová - černá - 670501-70 (1 639 Kč)
- březen/2024 - baterie instalována a od té doby běžně využívána
- srpen/2024 - tedy po 5 měsících běženého využívání se zasekl plastový přepínač (sprcha / běžný proud) na sprše a tlačítko přestalo fungovat. Posláno spolu s videem jako důkaz přes reklamační formulář.
- Vyjádření společnosti: ¨Závada, kterou popisujete, je typickým příkladem mechanického poškození v důsledku nesprávného užívání nebo nadměrné síly při manipulaci s tlačítkem.¨
Na mou reakci, zda to myslí vážně přišlo, že to společnost sice mrzí, ale stanovisko je neměnné a reklamační případ se uzavírá.
Takto suverénní a rychlé ¨vyřízení¨ reklamace jsem nečekal.
Chápu, že produkty mohou mít výrobní vady, reklamace se běžně dějí, ale zde jsou důvody, proč už u e-shopu Livero nikdy nic nekoupím a každého od nich odradím.
- na to, že jde o malý e-shop v poměru konkurence, mají dost svérázný postup řešení reklamací = spokojenosti zákazníků
- určitě jsem produkt nepoužíval tak, že bych ho používal nesprávně, čímž bych způsobil závadu - a ano, mám sebereflexi a nadměrné / neúměrné užívání bych uznal
- nyní mám za skoro 1 700 Kč baterii, která je po 5 měsících rozbitá, umí jen sprchovat dřez a dle společnosti je to moje chyba (nesprávně jsem mačka tlačítko)
Pokud společnost prodává výrovky nižší kvality, kde se samozřejmě může dojít k závadě, čekal bych s ohledem na svoji malost v rámci trhu následující zákaznický servis (výměna, vrácení peněz, pokud ani jedno ani druhé nejde klidně blbý slevový kód jako omluvu - upřímně bych to přežil a nic dál neřešil)
Jelikož se k tomu Livero postavilo takto, absolutně nemohu obchod doporučit s ohledem na možné závady a jejich řešení. Díky jejich nabízeným produktům mám doma polofunkční produkt, který si mohu po pár měsících odmontovat a peníze odepsat.
Paní Maňurová, pane Fréhare, máte skvělou prezentaci produktů, asi i místo na trhu, ale zákaznický servis alespoň v mém případě otřesný.
Přeji Vám mnoho štěstí v podnikání.Reakce obchodu LIVERO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Bohužel se nám v systému nepodařilo dohledat konkrétní objednávku, na kterou odkazujete. Z Vaší recenze jsem pochopila, že se jednalo o reklamaci výrobku polské značky Mexen. Bohužel musíme souhlasit, že kvalita těchto produktů nebyla vždy na požadované úrovni, což nás vedlo k tomu, že jsme tuto značku z naší nabídky vyřadili a ukončili spolupráci.
Místo toho nyní nabízíme vlastní řadu produktů pod značkou Cerano, které se vyznačují výrazně vyšší kvalitou a spolehlivostí. Standardně při reklamaci měníme kus za kus, bohužel dodavatel Mexen již nekomunikuje a výměna v tomto případě není možná. Rádi bychom Vám jako kompenzaci nabídli slevu na nákup našich výrobků. Pokud máte zájem, prosím, napište nám na email [email protected] nebo nás kontaktujte na naší infolince. Uveďte prosím tyto informace a my se Vám pokusíme co nejlépe vyhovět.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Jaroslava
Tým zákaznické podpory -
Doporučuje obchod
Koupili jsme zde Led zrcadlo a jsme maximálně spokojeni. Instalaci provedl elektrikář, zrcadlo je podsvícené jak vzadu tak svítí i směrem dopředu. Vše bylo dobře zabalené, dobrá komunikace ohledně doručení.
Reakce obchodu LIVERO
Dobrý den,
velice nás těší, že jste s naším LED zrcadlem značky Cerano spokojeni a že instalace proběhla bez problémů. Děkujeme za Vaše milá slova a pozitivní zpětnou vazbu. Záleží nám na kvalitě našich produktů i služeb, a jsme rádi, že jste ocenili nejen zrcadlo, ale i balení a komunikaci ohledně doručení. Přejeme Vám mnoho spokojených chvil s novým zrcadlem!
S pozdravem,
Tým LIVERO -
Nedoporučuje obchod
nevim, kdy zbozi dorazi, na muj dotaz nikdo nereaguje
Reakce obchodu LIVERO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste při objednávce zažila. Rádi bychom Vás ujistili, že při zadávání objednávky byla skladová dostupnost produktu uvedena, a to s informací, že je ve výrobě nebo na cestě, spolu s předpokládaným datem dodání do našeho skladu. Jelikož si zboží necháváme přímo vyrábět, může se u vyprodaných položek doba dodání prodloužit.
Dne 8. 8. 2024 jste nám zaslala dotaz, na který kolegyně hned 9. 8. reagovala s upřesněním termínů dostupnosti zboží. Poté jsme od Vás obdrželi žádost o storno objednávky, kterou jsme samozřejmě respektovali.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a doufáme, že nám v budoucnu dáte další šanci.
S pozdravem,
Jaroslava
Zákaznická podpora LIVERO -
Nedoporučuje obchod
They did not send the correct item. Then it took 2 emails and a phone call to be directed to the customer service form, which did not work. Then they scheduled a delivery driver to come pick it up at the wrong address, I had to contact them to correct it. When the driver came he said he wasn't scheduled to pick up an over sized package. Absolute clown world.
-
Doporučuje obchod
Cena zboží, rychlost dodání.
-
Doporučuje obchod
- Cena , výběr zboží , rychlost vyřízení objednávky
- Žádnou jsem nezjistila
-
- Cena
- Kvalita
- Rychlé doručení
S tímhle obchodem jsem byla spokojená
-
Nedoporučuje obchod
- Žádnou jsem neobjevila
- Obchod nekomunikuje
Objednané zboží ani po měsíci nedorazilo, i když to bylo slíbeno.
Reakce obchodu LIVERO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí způsobené nepříjemnosti.
Bohužel, zboží je zpožděno ze strany dodavatele a stále čekáme na jeho doručení na náš sklad. O jeho dostupnosti se snažíme vždy informovat e-mailem. Pokud potřebujete další informace nebo máte jakékoli otázky, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku.
Doufáme, že jakmile zboží dorazí, bude Vám přinášet radost. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina