Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- velký výběr
- katastrofální komunikace
- nedodržují vlastní termíny
Když jsem zboží objednával, ještě měl být jeden kus na místě, odkud se zboží okamžitě odesílá. Pak se ukázalo, že pokud to nebyla lež, tak někdo objednával ve stejnou chvíli jako já a byl rychlejší. Inu co se dá dělat. V pátek jsem ale volal na infolinku a tvrdili mi že zboží už dorazilo a budou ho v pondělí posílat. Bohužel, dnes stále ticho po pěšině a na infolinku se ani nejde dovolat. Dnes jsem zjistil, že kolega měl podobně špatnou zkušenost a na zboží skladem čekal tři týdny. Bohužel jsem to zjistil pozdě.
Reakce obchodu LIVERO
Vážený Pavle,
chceme vyjádřit naši upřímnou omluvu za jakékoli nespokojenosti, které jste zažil s našimi službami. Plně si uvědomujeme význam rychlé expedice objednávek a děláme vše, co je v našich silách, aby každá objednávka byla zpracována a odeslána co nejrychleji.
V současném náročném období se setkáváme s mimořádnými výzvami, které mohou někdy způsobit nepředvídaná zpoždění. Věřte, že naše týmy pracují neúnavně, abychom minimalizovali tyto dopady a zajistili, že vaše zkušenost s námi bude co nejpříjemnější.
Ještě jednou se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti a děkujeme vám za vaši trpělivost a pochopení.
S pozdravem,
za tým LIVERO Martina -
Nedoporučuje obchod
- Zatím žádné
- Dva týdny čekat na jednu skříň která už je v ČR?
Reakce obchodu LIVERO
Dobrý den,
je nám upřímně líto za nepříjemnosti, které jste zažil během procesu objednávání. Chtěla bych ale zdůraznit, že dostupnost každého produktu je jasně uvedena na našich webových stránkách při samotné objednávce. V některých případech, kdy je zboží uvedeno jako "skladem na centrálním skladě", je nutné zboží objednat u dodavatele, což může prodloužit dodací lhůty. O předběžném termínu dodání vás vždy informujeme prostřednictvím e-mailu.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
Zboží označené skladem s odesláním druhý den, nemají a dodávka cca za 14 dní.
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
děkujeme vám za vaši trpělivost a upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti.
Vaše objednané zboží nebylo ihned skladem k odeslání, ale je dostupné na naší centrále, kde standardní doba dodání činí 10 dní od objednávky. Podle našich záznamů tento termín prozatím splňujeme a vaše objednávka by měla být expedována včas.
Pokud by však vaše zboží nedorazilo v slibovaném termínu, prosím, neváhejte se na nás obrátit. Jsme připraveni rychle a efektivně řešit jakékoli problémy, abychom zajistili vaši plnou spokojenost.
Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení v této záležitosti a těšíme se, že vaše objednávka dorazí podle očekávání.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Neodpovídá výrobek skutečnosti
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
děkujeme vám za vaši recenzi a litujeme, že produkt, který jste od nás zakoupil, neodpovídal vašim očekáváním. Pro nás je prioritou, aby všechny naše výrobky byly prezentovány co nejpřesněji, a bereme vaši zpětnou vazbu velmi vážně.
Pro lepší pochopení vaší situace a abychom mohli najít vhodné řešení, bylo by pro nás velmi užitečné, kdybyste mohl poskytnout další podrobnosti o tom, jakým způsobem produkt neodpovídá popisu nebo vašim očekáváním. Vaše konkrétní připomínky nám pomohou zlepšit naše služby a produkty.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
Stále jsem nic neobdržela
Reakce obchodu LIVERO
Vážená zákaznice,
děkujeme vám za vaši recenzi a velmi nás mrzí, že jste dosud neobdržela vaši objednávku. Rozumíme, jak frustrující to může být, a chtěli bychom vás ujistit, že děláme vše pro to, abychom tuto situaci vyřešili co nejrychleji.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
Jedenáctý den od objednání zboží dosud nedorazilo a ani jsem neobdržel žádnou informaci, a to přesto, že při objednání bylo zboží skladem, což je v eshopu i dnešní stav.
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
došlo k neočekávanému zpoždění ve zpracování vaší objednávky, a rádi bychom se vám za to upřímně omluvili. Vaše objednané zboží bylo skladem na naší centrále, kde obvykle garantujeme dobu dodání do 10 dnů. Bohužel, v tomto případě došlo k zpoždění ze strany výrobce, což mimořádně ovlivnilo termín doručení vaší objednávky.
Ujišťujeme vás, že intenzivně pracujeme na vyřešení tohoto problému a budeme se snažit vaši objednávku odeslat co nejrychleji.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
Vanička vypadá, jako by už byla použitá. Sice je na ní ochranná folie, ale je upatlaná od nějakého lepidla. Šroubovací nožičky špinavé a opatlané. Celkově dojem, jako by to bylo někde roky v showroomu. Odtokové šroubení je přilepené, takže nejde vyměnit - to je asi nejhorší vada. Na tom eshopu je k vaničce MEXEN doporučen MEXEN sifon, který má ale zcela jiný rozměr. To nikoho při balení objednávky nenapadne, že když to k sobě nepasuje, tak by se měli zákazníka zeptat, jestli je to ok nebo jestli nechce kompatibilní? Jsem velmi nespokojený a rozhodně nedoporučuji.
Reakce obchodu LIVERO
Vážený Michale,
dovolte nám vyjádřit upřímnou omluvu za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohli zažít v souvislosti s našimi produkty. Chceme vás ujistit, že naše zboží není vystaveno v žádných showroomech. Všechny naše výrobky jsou pečlivě baleny a chráněny před možným poškozením během transportu.
Pokud jste přesto narazili na jakékoli nedostatky nebo problémy s kvalitou produktu, prosím, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni se vaší situací zabývat a nabídnout vám možnost případné reklamace. Vaše spokojenost a důvěra v naše produkty je pro nás velmi důležitá.
S pozdravem,
za tým LIVEREO Martina -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Doprava - zaplatené bolo DHL, napriek tomu posielali vlastnou dopravou, bez komunikácie bolo zmenené v objednávke. Produkt skladom prišiel o nejaký čas neskor než bežne dopravcovia doručujú. Vedieť túto informáciu pri vytváraní objednávky, tak objednávam z iného eshopu. Nič proti vlastnej doprave, ale kuriéri majú svoje výhody. Vlastný poslíček prišiel skorej jako avizovali v SMS, nebol som na adrese, nemožnosť vyzvednúť produkt v depe, nemožnosť zmeniť termín dodania... Našťastie som pracoval v blízkosti, ale takisto som tam nemusel mať auto na preloženie. Nakoniec sme sa dohodli a produkt prehodili z auta do auta, len-tak-tak. Beriem to jako veľké riziko pri ďalších objednávkach, určite vyberiem iný shop.
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
opravdu se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti.
Chápeme, jak důležité je pro vás rychlé doručení a vždy se snažíme vybrat nejrychlejší dostupnou přepravní možnost, aby byl váš balíček doručen co nejdříve. U každého produktu na našem webu je také uvedena odhadovaná doba doručení, abyste měli představu, kdy můžete očekávat příjezd vaší zásilky.
Velmi doufáme, že nás kvůli této nepříjemnosti nezavrhnete a dáte nám příležitost vám ukázat, že se můžeme a chceme zlepšit.
S pozdravem,
za tým LIVERO Martina -
Nedoporučuje obchod
- Dorazil email,že zásilka byla odeslána ,ale bohužel nic nedorazilo
- Dlouhá dodací doba !
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zpoždění. Vaše objednávka byla skladem pouze na naší centrále, kde standardní čekací doba činí 10 dní. Tuto informaci jste mohl najít u popisu zboží na našem webu. Děkujeme za pochopení a trpělivost. V případě jakýchkoliv dotazů nebo dalších obav nás neváhejte kontaktovat.
Za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
- velký výběr
- relativně dobré ceny
- doba dodání
- komunikace s podporou
Na Livero jsem objednávala cca před 17ti dny objednávky stále nemám k dispozici. Pro polovinu jsem si musela jet osobně a druhá polovina mi měla být doručena nejpozději dnes a stále jsem zboží neobdržela. Dokonce ani email s informacemi o expedici. Komunikace s podporou je strašná. Stále říkají jedno a to samé "vaši zásilku jsme předali k expedici" a zásilka pořád nikde a to jsme si zvolili dopravu Livero Express. Takto nám to tvrdí už asi týden. A kvůli tomu nám stojí celá rekonstrukce. Moje první a poslední objednávka. Bohužel.
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
upřímně se omlouvám za delší čekací dobu na Vaši objednávku. Kvůli rozsahu a množství požadovaného zboží nebylo možné expedovat Vaši zásilku ihned. Některé položky byly skladem přímo u nás, zatímco jiné byly dostupné pouze na objednávku ze skladu naší centrály, kde dodací lhůta může trvat až 10 dní. Velmi si vážíme Vaší trpělivosti a děkujeme za pochopení této situace. Prosím, neváhejte nás kontaktovat s jakýmikoliv dotazy nebo obavami.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi stále nebylo doručeno.Sice mi volala operátorka,že se omlouvá,ale ....
Kdybych to věděl,objednal bych jinde.Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
opravdu se omlouváme za zpoždění vaší objednávky.
Rozumíme vaší frustraci z dlouhého čekání. Důvodem zpoždění byla nedostupnost zboží na skladě. Chci vás ujistit, že děláme vše pro to, aby se takové situace v budoucnosti neopakovaly. Doufáme, že i přes tento nepříjemný zážitek nás budete i nadále považovat za vašeho dodavatele a že vás budeme moci příště potěšit rychlejší a hladší službou.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
- Zboží nedorazil ani za 20dni
Reakce obchodu LIVERO
Milý zákazníku,
je nám líto, že jste museli čekat déle než obvykle na vaši objednávku. Narazili jsme na neočekávané zdržení u našeho dodavatele a chápeme, že to může být frustrující. Oceňujeme vaši trpělivost a děláme vše pro to, abychom vaše zboží dostali k vám co nejrychleji.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
Nemohu zatím hodnotit vzhledem k tomu, že zboží ještě nebylo doručeno.
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
omlouváme se za čekání na Vaši objednávku. Intenzivně pracujeme na tom, abychom Vám ji doručili co nejdříve.
Upozorňujeme, že e-mail s žádostí o hodnocení produktu z Heureky může přijít automaticky a někdy i před doručením zboží. Děkujeme za pochopení.
Pro jakékoli dotazy jsme tu pro Vás.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
Jelikož mi zboží stále nedorazilo, nemůžu hodnotit a myslím,že v dnešní době ,když už zboží mám 8 dní zaplacené a stále ho nemám,je komické,až tragické
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
dovolujeme si vyjádřit naši hlubokou omluvu za zpoždění ve včasném doručení Vašeho produktu. Narazili jsme na nečekaný problém u našeho dodavatele, což bohužel mělo přímý dopad na dodací termíny.
Ujišťujeme Vás, že tato situace má naši plnou pozornost. Již jsme Vás kontaktovali prostřednictvím e-mailu, kde jsme představili možná řešení, a nyní intenzivně pracujeme na to, aby byl Váš produkt doručen co nejdříve.
Chápeme, jaká nepříjemnost je spojena s očekáváním a nedostáním objednaného zboží v očekávanou dobu, a chceme Vám ujistit, že děláme vše pro nápravu této situace. Velmi si vážíme Vaší trpělivosti a pochopení.
Pro jakékoli dotazy nebo další pomoc jsme Vám k dispozici.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.
S úctou,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
- Objednané zboží nedorazilo ani po 22-ti dnech, komunikace s obchodem je " zmatečná "
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které jste zažil. Rádi bychom upřesnili, že platba za Vaši objednávku byla zaznamenána až po 10 dnech od jejího vytvoření, což bohužel mělo vliv na celkovou dobu doručení zboží.
Ceníme si Vašich zpětných vazeb a snažíme se neustále zlepšovat naše služby, včetně komunikace s našimi zákazníky. V případě jakýchkoli dalších dotazů nebo obav nás prosím neváhejte kontaktovat.
Děkujeme za Vaše pochopení a těšíme se na další příležitost lépe Vás obsloužit.
S pozdravem,
Tým LIVERO.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dobre ceny
- Zbozi ktere je udajne na sklade jeste nedorazilo (17 dni)
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za případné nedorozumění. U produktu, který jste objednal, byla v době objednávky uvedena dodací lhůta 3-5 týdnů. Pracujeme na tom, aby Vám zboží bylo doručeno co nejdříve v rámci této lhůty. Pokud máte jakékoli dotazy, jsme k dispozici.
Děkujeme za Vaše pochopení.
S pozdravem,
Tým LIVERO.cz -
Nedoporučuje obchod
9.10. Objednano a zatim nic neprislo!!!!!
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi. Rozumíme, že čekání na objednané zboží může být někdy frustrující. Rádi bychom Vás informovali, že u produktu, který jste si objednal, je uvedena dodací lhůta 3-5 týdnů. Vzhledem k datumu Vaší objednávky ze dne 9.10. jsme stále v rámci této lhůty a děláme vše pro to, aby Vám zboží bylo doručeno co nejdříve.
Oceňujeme Vaši trpělivost a pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme za Vaše pochopení.
S pozdravem,
Tým LIVERO.cz -
Nedoporučuje obchod
Po vraceni zboži neposilaji penize , a to bez duvodu
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
litovali bychom, pokud jste měl jakékoliv nepříjemnosti spojené s návratem zboží. Ujišťujeme Vás, že jsme zodpovědný a etický internetový obchod, a vždy se snažíme vracet peníze v souladu s našimi podmínkami a co nejrychleji. Pokud byl u Vás zaznamenán nějaký problém, jsme připraveni jej co nejdříve vyřešit.
Prosíme Vás, abyste nás v případě jakýchkoli dotazů nebo obav kontaktovat buď telefonicky, nebo nám napsat na [email protected]. Jsme zde pro Vás a rádi vám pomůžeme vyřešit situaci k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za Vaši trpělivost a omlouváme se za případné nepříjemnosti.
S pozdravem, Honza LIVERO -
Nedoporučuje obchod
- Široká nabídka
- Neskutečně dlouhá čekací lhůta
Objednávala jsem květináče, kde v popisku bylo napsáno, že doba dodání je 1-2 týdny, říkám si tedy ok. Moje objednávka byla 5.10.. V mailu bylo napsáno, že datum expedice orientačně 20.10. Dnes je 25.10.a zatím objednávka nedorazila. Nějak se nemůžu dopočítat v tom termínu dodání 1až 2 týdny . Co už. Snad mi kytky nepojdou a přesazovat budu na jaře
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
chtěla bych vyjádřit naši omluvu za to, že dodací lhůta Vaší objednávky nebyla splněna v původně stanoveném termínu. Vzhledem k tomu, že zboží muselo být objednáno přímo od našeho dodavatele, došlo k nechtěnému prodloužení čekací doby.
Chceme Vás ujistit, že Vaše objednávka byla nyní odeslána a usilovně pracujeme na tom, aby byla doručena co nejdříve. Vážíme si Vaší trpělivosti a důvěry v naše služby.
Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Pro další dotazy nebo informace jsme k dispozici.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina -
Nedoporučuje obchod
- Communication
- Delivery delays
Reakce obchodu LIVERO
Vážený zákazníku,
je mi líto, že nejste plně spokojen s průběhem vaší objednávky. Naší prioritou je poskytovat rychlou expedici zakázek a udržovat kvalitní komunikaci s našimi zákazníky. Omlouváme se, pokud jsme v tomto případě nesplnili vaše očekávání.
Pracujeme na neustálém zlepšování našich služeb a vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.
Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.
S pozdravem,
za tým LIVERO, Martina