Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nelze platit předem a to má návaznost i na dopravce. Česká pošta? Ta je snad úplně nejhorší, to je lepší si pro zboží zajet sám a ještě 200,- za balík do ruky, ale čí ruky? Mně od ČP do ruky tedy ještě nikdy nedorazil.

    Mobil mi přišel po ustavičném honění pošty až ve středu. Pečeti poškozené, mobil rozbalený a zbavený folie na displeji. Je to šedivka, softwarově píšu Y, ale hardwarově je to klávesa Z a naopak. Dle mého názoru byl mobil otevřený, protože, někdo přehrál SW na EU a ještě pěkně odfláknul vnitřní technický polep. Tím že narušil zařízení nastartoval i baterku a nechal jí několik týdnů, možná i měsíců ležet v krabici vybitou a tím jí poškodil na kapacitě. Je to můj druhý stejní smartphon a tak vím jak se má chovat.Nemám už sílu v téhle zemi cokoliv řešit. Smartphone si dám na své náklady do pořádku a budu doufat, že nějakou chvíli vydrží.Radši už vše budu objednávat v zahraničí.Vyjádření prodejce bylo takové, že je to vina dodavatele, což jsem se domníval že je právě krám, kde zařízení kupuji a že ho mám poslat z5, ale když už v něm mám data, tak nemám chuť vše zase mazat (u BB je to den práce)a čekat kdo ví kolik měsíců, než by mi poslali nový. Já jsem si ho objednal, protože ho potřebuji a né abych šaškoval s nějakým e-shopem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • lze sehnat starsi telefony za solidni ceny
    • pristroj nebyl uplne novy, coz by nevadilo, kdyby to na strankach obchodu bylo uvedeno, je mozne, ze je bude obcas nekdo popotahovat za nepresne informace

    psal jsem jim 2x, protoze obdrzeny telefon nemel ceskou lokalizaci a na strankach o tom tez nebylo ani slovo, bohuzel ani jednou mi neodpovedeli

    (pristroj se mi ale vracet nechce, nelze ho jinak sehnat)

  • Nedoporučuje obchod

    dva dny nikdo nebral v obchodě telefony

  • Nedoporučuje obchod

    • - objednáte si telefon barvy gold a přijde jiná barva

    jinak vše OK, standard.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem Huawei talkband b3, ktery byl dle stranek skladem, objednavka probehla v poradku. Po trech dnech jse psal email jak to vypdada s objednavkou - nikdo se neobtezoval odpovedet. Dalsi den jsem volal a bylo mi sdeleno, ze nevi jak to vypada s objednavkou protoze ji delali kolegove. Po dvou tydnech od objednani stale nic nedorazilo a bohuzel ani odpoved. Vazeni, pokud nedisponujete zadnym programovym vybavenim pro prehled objednavek, doporucuju si to alespon napsat treba do excelovske tabulky. Prehled o stavu objednvky a celkova komunikace se zakaznikem je katastrofalni.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane,

    omlouvám se za komplikace s vyřízením Vaší objednávky.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezvedají telefon neodpovídají na emaily a když už se někdo ozve tak se stejně nic neděje. Čtěte diskuzi a uděláte si obrázek sami.

    Nezvedají telefon neodpovídají na emaily a když už se někdo ozve tak se stejně nic neděje. Čtěte diskuzi a uděláte si obrázek sami. Takový obchod by už dávno neměl fungovat.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Petře Kadleci z firmy Elektrokovo,

    vidím, že jste si tento dotazník zaarchivoval k pravdivé recenzi po bezmála ročním užívání Vašeho telefonu. Chápu také, že zamítnutá reklamace může být příčinou jistého "zkreslení informací", nebo ještě lépe "informačního šumu". Závěrem sděluji, že ani tato negativní recenze nemá vliv na vyřízení reklamace.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mají telefony které již nikde nemají
    • -otřesná komunikace při problémech
    • -klamou lživou fakturou/viz diskuse/

    Rozhodně nedoporučuji,vadný telefon jsem ihned osobně vrátil na prodejně oproti protokolu o převzetí/konstatováno že až na vadu fotoaparátu ve výborném stavu/ přesto trvalo 14 dní nejistoty než vrátili peníze.Komunikace minimální,dovolat se nešlo ani na pevnou linku.Nechápu Heuréku jak dovolila tolik kladných recenzí, jsem přesvědčen že to nějak obchází.Proto čtěte diskusi,jsou tam další podrobnosti nekalých praktik tohoto obchodu.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane inženýre,

    tak si to shrneme:

    1) Zakoupil jste zboží.
    2) Zjistil jste, že je zboží vadné
    3) Ve čtrnáctídenní lhůtě jste jej vrátil.
    4) Ve čtrnáctidenní lhůtě Vám byly vráceny peníze.

    Omlouvám se za tento "arogantni", "neseriozní" a "šikanozní" postup.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • Špatná komunikace, telefony neberou, nezavolají zpátky ani po urgenci emailem, na samotné emaily odpovídají sporadicky

    Rozhodně nedoporučuji. Zboží poškozené, otřesná komunikace ze strany obchodu, zboží jsem vrátil, 14 dní poté stále nemám peníze

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Máslo,

    Vy jste zřejmě nečetl můj dnešní e-mail, ve kterém jsem Vás jasně a srozumitelně informoval, že Vaše vratka byla proplacena. Dále nevím, proč uvádíte, že zboží bylo poškozené. Lépe by se hodilo slovo vadné. To se může stát a my jsme celou věc korektně vyřešili.

    Je velmi zvláštní, že nyní, kdy jsme výrazně zlepšili zvedání telefonů stále píšete, že je nezvedáme :-) Možná proto, aby bylo co psát, že ano ?

    S pozdravem,

    Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • osobni odber
    • nelze se dovolat na tel. cislo uvedene na webovych strankach, evidentne se nema do vraceni penez.

    Telefon ktery jsem koupil byl urcen pro prodej v Nigerii. nefungoval proximity sensor. domluvili jsme se na vraceni penez.Protoze obchodnik nemel hotovost domluvili jsme se na zaslani penez na ucet. ackoliv jsen obchodu zazslal email s cislem uctu na ktery maji vratit penize, tak penize neposlali ani po 14ti dnech.

    22.3.2017
    Vážený pane Pátku,
    lžete vy. Všechny mnou uvedené informace v recenzi jsou pravdivé. Váš kolega na prodejně mi sdělil, že nemá hotovost a že peníze pošlete na účet. Peníze mi do této chvíle na účet nedorazily(tedy 2 dny po zákonné lhůtě). Telefon dle informací na obalu byl určen pro Nigerijský trh.

    S pozdravem

    Michal Míšech

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane *** editováno ****,

    lžete. Peníze Vám byly vráceny v zákonné lhůtě a věc byla korektně vyřízena. Nevím, o čem ve své recenzi mluvíte.

    Apropos, vy se snad stydíte za své jméno, nebo více za nepravdivou recenzi ?

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento obchod zasílá nefunkční zboží a následně nekomunikuje. Zakoupil jsem tam telefon 15.2.2017, který nešel zapnout. Obratem jsem jej zaslal nazpět. Do dnešního dne (10.3.2017) nemám ani telefon ani vrácené peníze. Na telefon VK servisu se mi podařilo dovolat jen jednou. Řekli mi že mám zavolat až bude v práci kompetentní osoba. Další pokusy o dovolání byly marné, na maily nikdo neodpovídá.

    Rozhodně nedoporučuji !

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den pane Černý z firma OKEA CS21 Group, s.r.o.,

    není pravdou, že bychom s Vámi nekomunikovali, e-mail na mne máte a s Vaší paní jsem komunikoval. Telefon jste koupil jako podnikatel a jak jistě sám víte, v případě smlouvy mezi podnikateli platí poněkud jiná pravidla než v případě koncového spotřebitele.

    Skutečně nemůžeme za to, že Vám zákazník odřekl objednávku, dobropisováním telefonu Vám nejsme nijak povinováni.

    Vaše reklamace je ve stadiu řešení a jakmile bude vyřízena, budeme Vás informovat. Osobně se musím omluvit za poněkud dezinformační e-mail, nebyl jsem úplně informován.


    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo prezentováno jako nové (mobilní telefon), ale dorazilo v krabičce s otevřenou pečetí. Na můj dotaz prý jim takto zboží posílá dodavatel. Tedy může jít o zboží již použité a vrácené třeba v cizině. Na toto jsem nebyl při nákupu upozorněn. Zboží jsem ve 14 denní lhůtě vrátil, ale peníze mi doposud vráceny nebyly. Na mé 2 emaily jsem nedostal žádnou odpověď, až na třetí po zhruba 3 týdnech od vrácení, kde jsem oznámil, že budu podávat podnět na ČOI, se mi ozvali poprvé s tím, že mám doložit podací lístek. Obchod absolutně nedoporučuji viz i desítky komentářů a hodnocení jiných zákazníků.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Schoupale ([email protected]),

    zřejmě jste neporozuměl e-mailu, který Vám dnes dopoledne psal kolega Kheil. Vaši zásilku jsme na prodejně nedohledali a tak si Vás dovolal požádat o oskenovaný, nebo odfocený podací lístek. Zřejmě je Vám tato minimální součinnost na obtíž, ikdyž zákon i ČOI ji předpokládá.

    My nemáme problém připustit chybu. V tuto chvíli máme za to, že balíček nebyl přijat. Je ale ovšem možné, že se někde zadrhl na poště. To v tuto chvíli nemůžeme nijak zjistit, jelikož jste nám doposud PL nezaslal. To je ona minimální součinnost.

    Zkuste s námi nejprve spolupracovat a následně operujte ČOI. Můj osobní mail je [email protected] kde mne můžete kontaktovat.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levné ceny.
    • Neuznává banální reklamace!

    Reklamoval jsem telefon, horší vyzvánění, občas nefunkční zpětné tlačítko, občas i při plném signálu byl nedostupný. Reklamace neuznána s tím, že tlačítko je ohmatané, po půl roce užívání, a drobný, sotva viditelný ťukanec na hliníkovém rámu a z tohoto důvodu reklamace neuznaná!

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den, pane Tomáši Starosto z Benešova,

    je hezké, že jste si na nás s odstupem několika měsíců od samotné reklamace (29. 10. 2016) vzpoměl. Stav Vašeho telefonu byla všeliký, jen ne slučitelný se záručními podmínkami. K Vaši reklamaci sděluji, že evidujeme kompletní fotodokumentaci, kde je vidět i ten Vámi uvedený "sotva viditelný" ťukanec na hliníkovém rámu. Apropos, dejte si www.britex.cz´, což je servis, se kterým velmi často konzultujeme některé reklamace a najděte si, jaké "banality" mohou vést k neuznání záruky.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pochybný krám, na stránkách prodávají zboží bez informace že je rozbaleno

    Tohle byl můj první a taky poslední nákup u VK Servis, jen doufám že mobil pro tetu bude v pořádku a nebudu ho muset vracet. Konkrétně jsem kupoval Lenovo VIBE P1, krabice byla rozdělaná a místo original Lenovo nabíječky nabíječka Huawei (WTF!?). Slyšel jsem jen samé výmluvy, že jim to tak dodává dodavatel a rozdělávají to proto, že tam dávají svůj návod na použití. Nechápu, když mají potřebu tam cpát svůj nějaký návod, proč to k zboží nepřidají stejně jako fakturu??? Jenomže cena rozhodla... Tak jsem podstoupil to riziko, ale určitě naposled. Obchod nikomu rozhodně NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    někde to dělají tak, někde jinak. Podle této logiky by každý prodejce musel být pochybný. Mimochodem, Vy jste si nevšiml originálního stavu telefonu, kompletně zafoliovaný. Chápu, že důvod se vždycky najde, ale Vaše hodnocení je poněkud zavádějící.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pro uživatele, kteří hledají pouze nejnižší cenu je OK, za cenu přiměřeného rizika.
    • Zboží z distribuce pro země mimo EU a USA.
    • Reklamace pouze u VKS, jinde zboží neopraví. Problém v kompatibilite výrobku s jeho příslušenstvím, které není určeno přímo pro něj.
    • Právě to bylo důvodem vrácení, potřeboval jsem dlouhodobou 100% spolehlivost při používání.

    -První radost z koupě nahradilo rozčarování a podivného přístupu.
    -Koupi čehokoliv bych si už asi velmi rozvažoval.
    +Nicméně vrácení zboží a peněz proběhlo rychle bez hloupých otázek a vytáček.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace žádná, dovolat se jak na pevnou linku nebo mobil nadlidský výkon.

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny
    • nekomunikuje

    S dodaným zbožím došel dodací list na jiné zboží než bylo dodáno. Na opakovanou mailovou žádost o sjednání nápravy a výměnu obchod nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena, jinak nic!
    • komunikace je katastrofa, neochota.

    Tomuto obchodu se pokud možno vyhněte velkým obloukem !! Případné reklamace Vám nebudou oznány i když se jedná o závadu, která se běžně u daného přístroje často objevuje. Telefony koupené v tomto obchodě můžete používat pouze v teplém a suchém prostředí ( asi pouze doma, mobilní v tomto případě odpadá ). Pročtěte si prosím!!!! důkladně diskuze na tento obchod na heurece a ne pouze recenze, ušetříte tím značné finance, při zakoupení vašeho mobilního zařízení u jiného prodejce, ušetříte čas a peníze za poštovné při reklamaci, která bude nejspíše neuspěšná. Vždy stejný scénář, vlhkost v telefonu, oxidace, špatné používání, REKLAMACE ZAMÍTNUTÁ!. Když jsem pročítál tyto diskuze hned mi bylo jasné, že toto je běžný postup tohoto prodejce. Než abych doufal, že SNAD MOŽNÁ bude telefon fungovat a ušetřím 1000,-kč, tak to radši koupím u spolehlivého prodejce, TADY UŽ NIKDY, první a taky poslední nákup, VYHOZENÉ PENÍZE!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC
    • VŠE

    Kladné recenze si nejspíš píše obchod sám. Po objednání zboží dorazil email o potvrzení objednávky a od té doby žádná komunikace. Nezvedají pevné linky, mobilní, nereagují na emaily, SMS. Prostě katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nizke ceny
    • spatna komunikace se zakaznikem

    Telefon za 3090 kc poslali na dobirku za 36090 Kc. Ani po tydnu telefon neprisel a obchod vubec nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V objednaném telefonu není čeština a je jiná klávesnice.