Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    V telefonu chybela baterie. Nikdo se mnou nekomunikuje, aby mi vysvetlil proc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • prodavajici prodava pouzite zbozi za nove
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Telefon přišel rozbaleny a nefunkční ihned jsem ho poslala zpět s tím že odstupuji od smlouvi a chci vrátit peníze, zatim
    se nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejvýhodnější cena
    • pokud si nevyzvednete osobně, lze pouze dobírka, za 200 Kč - v 21. století
    • obchod doručuje zboží na chybnou adresu
    • nereaguje na email, že balík byl poslán na chybnou adresu
    • nelze se dovolat, nikdo nezvedá
    • po 10 dnech žádná reakce ze strany obchodu

    Problém je v tom, že obchod neumí zpracovat jinou fakturační a dodací adresu. Musela jsem objednat podruhé, protože si přáli objednávku vyplnit opačně (opačné zadání fakturační a dodací adresy). A pak stejně pošlou na fakturační adresu. Nereagují na email o tomto problému, natož aby proaktivně řešili. Asi nepotřebují kšeft.........

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatím o žádných nevím.
    • Absolutně nulová komunikace.

    Je možné,že osobní nákup by možná vyšel,ale přes internet rozhodně nikdy nenakupovat. Zákazníkovi přístup tohoto obchodu sebere značnou část života a jakoukoli důvěru v internetový obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem si telefon Lumia 950 Dual sim. Byl za dobrou cenu, bohužel jsem ale zjistil po dodání že k němu není dodána originální rychlonabijecka. Zboží je z EU distribuce, na můj mail reagoval prodejce ze rychlonabijecku neinzeruji a ze nabíječky se mění protože mohou být jine. K mobilu ale dodal nekvalitní neznačkovou nabíječku s malým výkonem a reagoval ze se podívá jestli nemá nějakou rychlonabijecku a pokud ano tak ze posle.. Argumentoval jsem ze rychlonabijecka je nedilnou součástí baleni a ze tedy ma byt dodana, bohužel další reakce ze strany obchodu uz jsem se nedočkal.. Tak asi žádnou nabíječku nenasli a nepošlou mi nic? No budu si ji muset objednat zvlášť, bohužel uz se těžko shání (USB-C) a stoji cca 500 Kč plus dopravné..

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    Vámi uvedená rychlonabíječka není inzerována -> není, resp. nebyla dodána. V případě zájmu skutečně doporučuji zakoupit ji v maloobchodní síti.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nižší cena.
    • Odmítání komunikace se zákazníkem.
    • Nedodání zboží, které bylo objednáno.

    Objednal jsem telefon, fólii a pouzdro.
    1. Místo průhledného pouzdra (jak bylo v popisu zboží) dorazilo modré.
    2. Místo originální nabíječky 2 A poslali mizernou 0.85 A. Telefon při nabíjení bere až 1.6 A, takže nabíječka je nedostatečná.
    Po dva dny jsem do obchodu volal z telefonu, který byl uveden jako kontaktní. Nikdo to nebral. Když jsem zavolal j jiného, vzali mi to na první zazvonění. Pán na telefonu se všelijak vykrucoval a sliboval, že když stížnosti pošlu mailem, nějak to vyřešíme. Chěl se mě ale asi jen zbavit z ucha. Na mail dosud nikdo neodpověděl a do obchodu jsem se již nedovolal.
    Obchod prostě funguje stylem: objednat nejlacinější zboží, cizozemskou nabíječku vyměnit za nejlevnější šunt, odeslat, inkasovat peníze a dál se nestarat.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane,

    zajisté jste na sebe pyšný, jak jste to všechno vyřešil. Pánbůh s Vámi a zlé pryč.

    S pozdravem,

    prodavač levných šuntů Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • I pres muj jasny pozadavek, aby byl telefon novy, nepouzity a urceny pro provoz v CR, nasel jsem v jeho pameti hovory cca 3 mesice stare, z oblasti Indonesie... Vsechny pred timto e-shopem varuji, doporucuji cist diskuzni forum na Heurece, tam se dozvite spoustu zajimavych informaci... Nedostanete zadny cesky navod, nic.

    Rozum do hrsti a co nejdal od nej. Ctete recenze, to je pekne pocteni...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné zboží!! které se ale po zakoupení prodraží!!
    • Komunikace!!!! Prodej a zasílání nefunkčního zboží!!!!

    Nedoporučuji!!!!! objednaný telefon přišel brzy ale po rozbalení nesl známky užití stržený štítek přístroje jiná barva neúplné příslušenství a hlavně nefunkční!!! Dva dny voláno na uvedená čísla nic zaslán email odpověď až druhý den v čase kdy jsem již byl po přečtení diskuze na cestě do kamenné prodejny obchodu!!! Voláno před obchodem opět na uvedená čísla obchod bez zákazníků nikde nic nezvonilo pánové pohodičku úsměvy paráda vše se obrátilo když jsem řekl že jdu vrátit zboží!!! Arogance snaha udělat ze zákazníka blbce (víc než tím že mu zašlou nefunkční telefon!!!) no ať zanechám zboží a číslo účtu!!!(nedoporučuji!!!)pročtěte si diskuze!! Trval jsem na vrácení hotovosti na místě pán že ani náhodou když jsem se nenechal odradit a přidal razantnosti začal že musí nejdříve zjistit zda je telefon funkční nereagoval na to že mi nefunkční již přisel!!! no když mi řekl že se telefon musí aktualizovat vzduchem pak že ho tedy musím připojit k pc a co si nahrát... udělejte si obrázek každý sám!! již jsem pár telefonů zakoupil ale tohle jsem ještě nezažil!!! nakonec mi bylo řečeno že prostě musím počítat že přístroj nemusí fungovat když je levný!! Já jsem si peníze vymohl a doporučuji všem co mají stejný problém řešit to stejně jako já!!! Ta cesta do Prahy mi za to stála!! Závěrem telefon si prodejce opravdu připojil k PC že to bude trvat 20 minut nikam jsem neodešel a řekl že si počkám a po 3minutách tvrdil že je v pořádku že mi tedy peníze vyplatí již mi telefon neukázal ač jsem chtěl!! takže asi takhle...

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Jelínku,

    ano, necelých 5 minut Vám trvalo udělat ze sebe hlupáka a zcela se odkopat. Jste opravdu velký drsňák, soudím podle Vašich slov "počkej, až tě někde potkám". S takovým člověkem náš drahý čas opravdu nebudeme mařit.

    Přeji Vám mnoho šťastných zákazníků a mnoho úspěchů v podnikání ve Vaší autodopravě a přeji hezký den.

    S pozdravem,

    Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    prave jsem se chystal preptat jestli objednane zbozi dorazi nebo kde nastala chyba, aktualne ale nevim, jestli zbozi jeste budu chtit

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zkušenost z nákupem na VK servis

    zde část E mailu zalaného dne 16.5.2017-
    dodnes žádná reakce telefon neberou, volání z jiného čísla telefon zvednut, ale hovor se ztatil pak již nedostupné - nevím co si mám o této společnosti myslet -


    Dobrý den,

    Dnes jsem Vám odeslal na reklamaci zpět telefon Lumia 640 dual sim černé barvy.
    ( Dle vašeho doporučení tel. hovoru 774199868) 15.5.2017 10:12)

    Rekapilace :

    Dne 10.5.2017 byl u vaší společnosti objednán telefon Lumia 640 LTE bílé barvy .



    Dne 15.5.byl převzat nepoškozený balíček jehož obsahem byl ale telefon Lumia 640 dual sim černé barvy, na přiloženém dokladu
    Není přesná definice zboží.

    Zde přikládám několik fotek týkajících se Vámi dodaného telefonu (Balení telefonu otevřené telefon dle mého názoru použitý)

    Znění reklamace


    Reklamace mobilního telefonu
    Microsoft Lumia 640 LTE

    Znění stížnosti
    Dne 10. 5. 2017 jsem objednal na internetovém obchodě www.vkservis.cz telefon Microsoft Lumia 640 LTE včetně garance mobility. Dne 15. 5. 2017 byl převzat od české pošty nepoškozený balíček s telefonem. Balíček obsahoval otevřené balení s jiným typem telefonu a to Microsoft Lumia 640 dual sim.
    Požadované řešení
    Žádám tímto o výměnu dodaného zboží za zboží objednané.

    S pozdravem

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den pane Švarci,

    zdravíme do Podolí a Vážíme si Vaší snahy poctivě informovat všechny zákazníky.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levné ceny
    • Telefony jsou zahraniční distribuce - asie a tady počeštěné. ZÁRUKU MOŽNO UPLATNIT POUZE U TOHOTO PRODEJCE - tudíž koupíte Samsung on se rozbije, tak musíte pouze k tomuto prodejci a nelze jít do autorizovaného servisu.

    Celkově OK, jen škoda že nemají možnost zasílatelské adresy. Poznámky v objednávce asi nikdo nečte. Upřímě, příště koupím raději dráž a jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena, rychlost dodání.
    • Nulová komunikace

    Chtěla jsem si objednat zelený telefon, protože jsem dříve měla bílý a pořád jsem jej hledala, protože snadno splynul s okolím. Objednala jsem (doufám) zelený, nemohu zpětně ověřit, nedošlo mi potvrzení objednávky, které by položku obsahovalo. Ejhle, telefon přišel bílý, chyba se stát může, je možné, že byla i na mé straně, ALE do obchodu se nešlo dovolat, zkoušela jsem to opakovaně na obě uvedená čísla. Neozvali se ani zpět...takže spíše nedoporučuji. Vůbec nevím, jak bych s prodejcem řešila případnou reklamaci, kdyby bylo potřeba, vůbec nekomunikuje

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    možná by bylo lepší problém skutečně řešit. Nastala-li chyba v kompletaci objednávky, zboží vyměníme. My nemáme problém uznat chybu. Osobně jsem situaci prověřil a ta chyba skutečně nastala a já se Vám za ni omlouvám.

    Pokud nastane nutnost řešit reklamaci, budete ji řešit standardním způsobem. Tuto reklamaci jednoduše uplatníte. K tomu nepotřebujete naše svolení, o to nežádáte, reklamaci uplatňujete.

    Snad je moje odpověď srozumitelná.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    Po telefonátu i osobní návštěvě obchodu na Praze 8 jsem byl po 4 dnech od objednávky přesvědčován, že zásilka odešla a je na poště. Následně jsem zjistil, že to není pravda. Objednávku jsme proto zrušil.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    Honzo, velmi se Vám omlouvám za dezinformaci, kterou jsem způsobil přímo já sám. Snad Vám nevznikly velké komplikace.

    Přeji vše dobré a jsem s pozdravem,

    Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatně označené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena
    • Komunikace, reklamace,

    Levná cena vyvažuje otřesnou komunikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podezřele dobré ceny
    • Nabídka telefonů, které jinde nejsou nebo jsou výrazně dražší
    • Komunikace na bodu 0
    • Inzerují něco, co nemají skladem
    • Neberou telefony
    • Když telefon vezmou, tak lžou

    Nakoupil jsem tam před 12ti dny. Volal jsem před objednáním, jestli telefon mají skladem. Bylo mi řečeno, že ano a že jsou schopni jej ihned odeslat. Nyní je to už 12tý den a zboží nikde. Už týden píšu maily a volám, bez reakce. Nezvedají ani mobil, ani pevnou. Takhle si zákaznický servis nepředstavuju.
    Tomuto ochodu se vyhněte obloukem a raději kupte dráž někde jinde, kde se s Vám budou bavit a nebudou Vám o dostupnosti lhát.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den pane Hample z Prahy 11,

    jediný, kdo lže jste Vy. Dne 12. 4. 2017 jste objednal mobilní telefon Microsoft Lumia 950 v ceně 7.490,- Kč na OSOBNÍ ODBĚR na naší prodejně. Tato objednávka byla řádně potvrzena a zboží bylo připraveno k osobnímu odběru. Jelikož jste zboží neodebral, byla rezervace stornována.

    Žádná zásilka nebyla a ani nemohla být odeslána, jelikož jste si žádné zboží na dobírku neobjednal.

    S pozdravem,

    Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod po tydnu objednavku zrušil - v eShopu ale mobila pořád vede jako "na skladě".

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Kadleci,

    je mi líto, že Vám nevyšel účetní podvod, kdy jste chtěl zboží vyfakturovat bez DPH na Německou firmu Inmeco, GmhH, a přitom jej odeslat na českou adresu. Jak jistě víte, tento prodej není v souladu s pravidly prodeje zboží v rámci EU. Snad Vám to za těch 391,- Kč stálo.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Telefon jako takový poškozený nebyl. Ale byla rozdělaná krabice a vyměněna nabíječka za neoriginální 850mA.

    Když nakupujete tak jsou ve všem velmi vstřícní. Problém nastává pokud máte nějakou výtku. Stačí si jen projít diskuzi. V mém případě nulová komunikace. Telefony nezvedají a na email neodpovídají. Jediná odpověď byla až v diskuzi na heuréce. V tomto směru mají velmi neprofesionální přístup. Co více dodat, ignorace a totální opovržení zákazníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slušné ceny.
    • Komunikace. Po vznesení žádosti o podrobný návod v češtině (součástí balení nebyl žádný návod v Čj) jsem byl nevybíravě odbyt. A jelikož na internetu není, tak mám v tomto ohledu smůlu.

    Ceny dobré, dodací lhůta dobrá, ovšem komunikace strašná. Možná to byl jenom ojedinělý exces, když jsou na trhu již 20 let, ale negativum ve mne převládá, protože slíbený odkaz na podrobný manuál v Čj jsem neobdržel i když je to dle obchodníka triviální záležitost si to vygooglit.