Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • místo černého mobilu byl poslán bílý,po upozornění ,žádná odezva
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, nikdo nezvedá telefony a nikdo neodpovídá na emaily.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    to není pravda, denně řešíme desítky e-mailů, telefony vyzvání pořád a není v našich silách je zvedat, dovolili jsme si dát na stránky informaci, která na toto upozorňuje.

    Omlouvám se za komplikace spojené s vyřízením Vaší objednávky.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na zboží čekám již 11 dní a do teď nevím v jakém stádiu je moje objednávka
    • před třemi dny jsem se mailem dotazoval co je s mojí objednávkou a doteď jsem neobdržel odpověď

    Obchod jsem si vybral na základě nejlepší ceny vybraného MT a vcelku vstřícných recenzích obchodu. Objednával jsem 28.11.2017 ve 12:00 hodin, kdy mi přišel email o tom, že objednávka byla přijata a následně budu kontaktován pro její potvrzení (což se mimochodem dodnes nestalo). Když mi ani do 01.12.2017 nepřišel obvyklý mail od české pošty že převzala balík, kontaktoval jsem mailem prodejnu odkud mi odepsali: od pošty Vám měla přijít SMSka, balíčky ještě visí na poště kde vzniká
    zpoždění. Nyní věc bohužel nemůžeme
    urychlit. I když jsme je nezavinili, omlouváme se za komplikace. Naposledy jsem od zákaznického servisu obdržel 06.12.2017 email jak jsem byl s nákupem spokojen, kdy jsem odepsal, že jsem zboží dodnes neobdržel a požádal jsem o zjištění v jakém stádiu je moje objednávka, neboť mi česká pošta vždy zasílá email i sms o převzetí balíčku, což se v tomto případě nestalo....kdy jsem do dnešního dne neobdržel žádnou odpověď.

    Shrnuto: zboží objednané dne 28.11.2017 do dnes 09.12.2017 nepřišlo, nevím ani zda bylo obchodem vyexpedováno a na dotaz co je vlastně s mojí objednávkou který jsem vznesl 06.12.2017 jsem do dnes 09.12.2017 neobdržel odpověď.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane,

    nedělejte z nás hlupáky. Zboží bylo vyexpedováno, bohužel vzniklo zpoždění. Neni v silách nikoho urychlit o vánocích putování Vašeho balíčku, na třídírně už s tím nikdo nic neudělá, já byl na poště kvůli těmto zpožděním několikrát a zcela bezvýsledně.

    Pokud máte stížnost na zpoždění, které způsobil přepravce a máte-li touhu dlouze psát, pište na relevantní místo.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nebyla ani po týdnu vyřízena, ikdyz obchod avizoval, ze ji telefonicky potvrdí. Dovolat se do obchodu nedá.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo v potrhaném obalu, tj. nebylo dostatečně zabalené, s porušenou pečetí a s nesprávným příslušenstvím.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní Magistro Bahýlová, Ph.D.,

    poněkud Vám asi uniklo, to, co uvádíme v obchodních podmínkách, a sice to, že zboží může být vybaveno OEM nabíječkou, což je splněno ve Vašem případě. Původní nabíječka může mít jinou koncovku, než do české zásuvky a to je ten důvod, proč se nabíječka musí měnit.

    Pokud Vám doručovatel přinesl zjevně poškozený balíček, domnívám se, že lepší by bylo takový nepřebírat a vrátit jej jako poškozený, o čemž doručovatel sepíše záznam. Zásilky jsou dostatečně baleny do kvalitní bublinkové obálky, nevím, jak je zabalit ještě lépe.

    Podotýkám, že s obchodními podmínkami vyjadřujete souhlas přes odesláním samotné objednávky.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod nebere telefon a neodpovídá na e-mail

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní,

    telefony bereme, ale někdy se nedovoláte, již nevím, jak velkým písmem mám napsat na stránky, že tato situace může nastat. Objednávka byla potvrzena, expedována, ale nebyla bohužel vyzvednuta. To je celé vyústění Vašeho příběhu


    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • termín dodání

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Petře,

    omlouvám se za komplikace s dodáním zboží. Vaše hodnocení jde na vrub přepravci, kde se v předvánočním období více, než kdykoliv jindy kumulují zpoždění a ve výsledku to trochu kazí naší práci.

    S přátelským pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neposielajú na SK

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    je to opravdu strašné, když obchod, který přijme objednávku z CZ e-shopu, která je naceněná v Českých korunách a umožňuje jen expedici po území ČR nevyexpeduje objednávku na Slovensko.

    On má ten obchod také slovenský e-shop, to jen tak mimochodem, ale je to skandální a nehorázné.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    Po objednání přišlo zboží v nejkratším možném termínu. Z pěti dodaných telefonů byl ve 4 nainstalován vadný software. Všechny pokusy kontaktovat telefonicky obchod byly marné.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená firmo Hulmax Capital, s.r.o, pane Bartoni,

    po přečtení Vaši recenze se nemohu ubránit dojmu, že si z nás děláte trochu legraci. Nemusím snad komentovat to, že když jste se k nám nedovolal, tím pro Vás veškeré snahy o kontakt s naším obchodem skončily. Mailem asi nekomunikujete, ale s tím nic nenaděláme.

    Dále - mobilní telefony Blackberry Q5 obsahují originální sw. Není to Android, jakékoliv výmysly, že sw je vadný jsou zcela zcestné. Možná Vám telefony nejdou, nebo je neumíte zaktualizovat na nejnovější sw BB 10.3.x. V takovém případě je ale korektním postupem kontaktovat prodejce a domluvit se na řešení, které je v tomto případě velmi jednoduché.

    S pozdravem, Ondřej Páteků.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Před zrušením objednávky si ji alespoň nenechali zaplatit.

    Nabízené zboží v tomto případě neměli.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobry den,

    omlouvam se za komplikace, nekdy nastane pretlak a vyznamny previs poptavky a pak jsme opravdu nuceni pristoupit ke zruseni objednavky. Platit predem zbozi v nasem obchode lze velmi vyjimecne a delaji to spis firmy odebirajici vetsi mnozstvi zbozi, kde je dostupnost predem overena.

    S pratelskym pozdravem,

    Ondrej Patek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Mobil byl dodán pouze se stručným čínskym a anglickým návodem, český chyběl. Po mém upozornění na tuto skutečnost mi byl s různými výmluvami zaslán pouze odkaz na vebové stránky se stručným českým návodem, což je porušení zákonů ( každé zboží MUSI být zasláno s českým navodem na obsluhu! ) a považuji to za nedostatečné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nevím
    • Prodejce až v obchodních podmínkách uvádí, že se nejedná o oficiální distribuci. Zboží jsem nepřevzal a poslal zpět. Četl jsem diskuzi u prodejce a má hodně arogantní odpovědi na kritiku zákazníků.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Hotmare ze Sokolova,

    myslíte ty obchodní podmínky, se kterými vyjadřujete souhlas ještě před odesláním objednávky? To Vám je někdo přečetl až poté, co jste si nechal zboží odeslat a zmařil náklady na poštovné a balné ? Něco tak hloupého a nanicovatého jsem již dlouho nečetl. Mimochodem, je moje odpověď dostatečně arogantní, abyste si osobně zdůvodnil Vaše nesmyslné hodnocení a pomohlo Vám to lépe spát ?

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena

    Zboží nebylo v originální fólií, samolepky Lenovo přefiknuté, zadní hliníkový kryt mírně škrábnutý, zasláno v obyčejné bublinkové obálce za 10 Kč kde hrozí fatální poškození naštěstí k tomu nedošlo, příště raději jiný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Telefon byl již rozbalen,porušena bezpečnostní nálepka. Nabíjecí a výměnena za nějakou neoriginalni.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den pane Lalošáku,

    ani jsem Vám pomalu nestihl odpovědět na e-mail a už píšete recenzi. Věc budeme řešit jak jsem psal, v e-mailu jsem Vám také uvedl proč k záměně došlo. Asi Vám odpověď cca do jedné hodiny e-mailem nestačí, škoda.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • V balíku chyběla hlavní čás zásilky

    Po bezesné noci jsem kontaktoval ráno obchod s reklamací na kterou naštěstí přišla odpověď s omluvou a nabízeným řešením.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vazeny pane Babicko, jeste jednou se omlouvam za vznikle komplikace, jak jste se presvedcil, reagovali jsme ihned a vec jsme vyresili. Trosku mne mrzi, ze jste nam neudelil lepsi hodnoceni za tak rychle a operativni reseni. Jako kompenzaci za vznikle potize jste obdrzel 64 gb kartu Sandisk Class 10. Jiz jsem podnikl prislusne kroky a tato situace, ktera se stala Vam se jiz opakovat skutecne nikdy nebude.

    S pratelskym pozdravem
    Jan Prochazka, zakaznicka pece VK Servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objedlala jsem 2 mobily,oba přišly v jiné barvě.

    Nevěnují objednávce dostatečnou pozornost. Že prehlédnou barvu i jednoho mobilu,to bych asi pochopila,ale zplést oba- sorry,ale to už je opravdu hrubá nedbalost. Chápu,že nemusí být zrovna skladem,v tom případě by bylo vhodné aspoň zavolat nebo napsat. To ale nikdo neudělal.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní,

    psala jste, že nám nemůžete udělit dobré hodnocení a vůbec se nedivím, že tak nyní činíte. Uznávám, že poslat špatně dvě barvy, to je opravdu na pováženou. Otázka je, zdali to nešlo řešit a v takovém případě bychom Vám okamžitě vyšli vstříc, ale zřejmě jste se tou věcí nechtěla zabývat.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace a přeji hezký den.

    S pozdravem,

    Jan Procházka
    VK SERVIS

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • U mobilního telefonu nebyla označena distribuce, i když se jednalo o zařízení určené pro trh mimo EU!!!

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    dovolím si pouze podotknout, že o původu zboží píšeme v obchodních podmínkách, se kterými před odesláním objednávky vyjadřujete souhlas.

    S přátelským pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lžou o stavu zásilky
    • Nulová komunikace
    • Zboží není CZ distribuce

    Už nikdy více v tomto pofidérním obchodě, kde vám v pondělí napíšou, že balík byl odeslán a ani po 14 ti dnech nic nepřišlo. Nejsou schopní vám ani po několika výzvách doložit podací číslo balíku, protože po týdnu ho ještě nemají k dispozici. Divné ne? Pak už nekomunikovali vůbec, ani na zrušení objednávky nepřišlo jediné bů. Takže obloukem vyhnout. Jsou to lemplové a ignoranti!

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní Marková,

    nevíte, co píšete, ale hlavně, že píšete. Jste-li svědkem nějakého podvodného jednání, splňte svoji občanskou povinnost a oznamte to orgánům činným v trestním řízení.

    Mrzí mne, že se Vám nedostalo odpovědi na Váš e-mail, to ale neznamená, že jsme sprostí lemplové....zato Vy jste jistě distingovaná dáma. :-)

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mobil neurčený pro český trh. neoriginální balení, doplněno neodpovídajícím příslušenstvím jiné značky, nesplňující požadované vlastnosti.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod inzeruje zboží skladem a na prodejně, ale odmítne ho dodat. Navíc o této skutečnosti informuje s velkým zpožděním po vytvoření objednávky. Nedoporučuji !!!

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Jurko,

    je mi líto, že na Vás nevyšel poslední kus zlevněného objektivu 17-50 DC OS HSM a ujišťuji Vás, že plně chápu Vaše rozhořčení, které Vás vedlo k napsání Vaší recenze.

    S přáním hezkého dne,

    Ondřej Pátek