Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nechápu, že deset dní po vyřízení a zaplacení, nemám pořád zboží a na mail mi nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    za nedopatření se omlouvám, vše bylo s kolegou vysvětleno a zboží již máte.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo mi doručeno jiné zboží, než jaké jsem objednal.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Smolko,

    opravdu Vám nestálo za to počkat na komunikaci se mnou? Nyní čekám já na odpověď na e-mail, kde celou věc dořešíme. Touto cestou ovšem urychlení nedocílíte.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod prodává použité zboží za ceny nového. Nyní se odkazuje na obchodní podmínky.
    • Proč to tedy nenapíší přímo na stránce s výrobkem? Klamná informace zákazníkům. Asi by to jinak nikdo nebral u nich.

    Dejte pozor na obchodní podmínky - prodávájí použité výrobky.
    Drzé až arogantní jednání při oznámení závady.
    Nedoporučuji obchod - Radši nakupavat jinde.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Klimente,

    je mi líto, že jste můj mail pochopil špatně. Ve své odpovědi jsem se odkázal na obchodní podmínky, jelikož to je nejdůležitější dokument v právním vztahu prodejce - spotřebitel, resp. podnikatel.

    V žádném případě není pravda, že v obchodních podmíkách uvádíme, že používáme použité výrobky. My tam uvádíme, že balení může být dovybaveno OEM nabíječkou, pokud má ta původní jinou koncovku, např. britskou. To není nic neobvyklého. S obchodními podmínkami vyjadřujete souhlas před samotným odesláním objednávky, oznamovací povinnost vůči Vám tedy byla splněna beze zbytku.

    S pozdravem,

    Ondře Pátek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace po emailu pri koupi byla v naprostém pořádku.
    • Komunikace na prodejně a při vyřizování vrácení zboží je v minusove stupnici..arogantní pán na prodejně a bezdůvodně zamítnutí vraceneho zboží.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní Komárková, z firmy PTH Group,

    jelikož je Vaše recenze zcela nepravdivá, dovolím si ji uvést na pravou míru.

    1) Mobilní telefon Samsung J5 jste zakoupila dne 21. 2. 2018, kupní smlouvu jste uzavřela jako podnikatel na společnost PTH Group, IČ: 26947854.

    2) Na prodejnu jste se dostavila s tím, že nepotřebný telefon chcete vrátit. Po prostudování Vaši objednávky Vám kolega slušně sdělil, že nárokovat vrácení zboží nemůžete, ale o vrácení můžete požádat, o čemž jste sepsali potvrzení. Byla jste upozorněna, že telefon být přijat zpět nemusí. Po celou dobu jsem byl přítomen a zpětně jsem ještě shlédl audiovizuální záznam Vaši návštěvy a sděluji, že k žádné aroganci nedošlo.

    3) Vaše žádost byla zamítnuta, jelikož o výkup Vámi zakoupeného přístroje nemáme zájem a telefon Vám byl v nezměněném stavu odeslán zpět.

    Chápu, že Vás to zřejmě nepotěšilo, nerozumím ovšem, že na základě takovéto banality se snížite ke lhaní a poškození dobrého jména Vašeho prodejce.

    S pozdravem.
    Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neochotný personál, většinu telefonů nelze si vyzkoušet, na co pak mají kamenou prodejnu?

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Novotný,

    velmi nás těší, že jste si z našeho e-shopu objednal mobilní telefon Huawei Mate 9 ve zlatém provedení. Zcela nerozumím Vašemu hodnocení. Objednané zboží si máte výsadní právo před zakoupením vyzkoušet, tato povinnost pro prodejce je zároveň zakotvena v Zákoně na ochranu spotřebitele.

    Naše prodejně nefunguje jako showroom, na to jsou jiné obchody. Kamenná prodejna funguje v našem případě v 90% jako možnost vyzvednutí objednávky z e-shopu. Telefony na požádání nepředvádíme, jako velké showroomy nemáme k dispozici žádné demokusy a ani bych neočekával, že od prodejny, kterou jste si nalezl z důvodu nejnizší ceny na trhu budete podobné služby očekávat.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu hodnotit

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený paní Votoubková,

    když nás nemůžete hodnotit, tak proč nás tedy hodnotíte a ještě takto ?

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nefunkční zboží

    Zboží které jsem vracela ve 14 ti denní lhůtě, mi bylo vráceno zpět, bez vysvětlení,.... Vracela jsem nefunkční zboží.....

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    věřím, že jsme si teď všechno po telefonu vyjasnili a zásilku budeme očekávat. Mrzí mě nedorozumění, která nastala.

    S pozdravem

    Jiří Kheil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo rozbalené s neoriginální nabíječkou.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Reitermane,

    omlouvám se, ale Vaši recenzi jsem nepochopil. V obchodních podmínkách, se kterými vyjadřujete souhlas před samotným odesláním objednávky je zcela jasně uvedeno, že v některých případech může být balení vybaveno OEM adaptérem. Pokud jste s nimi souhlasil, my to deklarujeme zcela bez jakéhokoliv skrývání, nevím tedy, kam přesně směřuje Vaše stížnost. Zboží Vám tedy bylo dodáno zcela v souladu s obchodními podmínkami, jakost zboží při převzetí byla dodržena.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod zrusil mou objednavku s poukazem na to, ze vyrobek neni skladem a nebude, nicmene po mesici ho stale inzeruji. Žadna omluva, spis naopak, to nevypada na seriozni pristup.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    psal jsem Vám to do e-mailu, tak to zopakuji i tady (aby jste to měl kompletní). Objednáte telefon, kde je na záčátku stránky vedle obrázku zboží patrná dostupnost: NA DOTAZ. Není to nic divného nebo něco nového, dokonce většina zákazníků se nejprve zeptá předtím než objedná. Když se nezeptáte a uděláte rovnou objednávku, tak co čekáte v případě, že to zboží skladem není? Objednávka se zruší, přesně tak. Každopádně děkujeme za recenzi.

    S pozdravem

    Jiří Kheil

    PS: Tady je znění e-mailu, jak dlouho Vám bude trvat najít omluvu?
    Vážený zákazníku,

    Velmi se omlouváme za komplikace, ale z důvodu úplného doprodání zboží jsme nyní nuceni stornovat Vaši objednávku.

    S přáním hezkého dne,

    tým VK SERVIS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali nám nefunkční mobil a na reklamaci nereágují
    • Poslali nám nefunkční mobil a na reklamaci nereágují

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    neevidujeme na Vaše jméno žádný e-mail ohledně reklamace, pokud máte s telefonem problém, postačí ho zaslat na adresu: VK Servis - OC KAUFLAND, Voctářova 8, Praha 8, 180 00, případně nás kontaktujte na e-mail [email protected].

    S pozdravem

    Jiří Kheil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, objednal jsem si telefon + pouzdro na telefon.
    Po rozbalení jsem zjistil že balíček neobsahuje pouzdro ale jen telefon.
    Zaplatil jsem obojí.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    a nebylo by lepší se nám ozvat a věc řešit přímo s námi ?

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručení mělo být do 48 hodin. I když jsem si objednávku podávala skoro 14 dni pred vánoceme, nebylo mi doruceno.
    Nebrali mi telefon, ikdyž jsem volávala několikrát za den, ani neodepsali na email.
    Tudíž jsem stale nevěděla, jestli příjde či nikoli a tak jsem nemohla zakoupit telefon jinde.
    Ono se to dítěti pod stromečkem strašně špatně vysvětluje.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní,

    velmi se omlouvám za komplikace, letošní vánoce byly enormní a velmi mne mrzí, pokud jsme Vám ztížili vánoce, pod Vaši poslední větu se mohu pouze podepsat a dát jí za pravdu. Ačkoliv jsme dělali co bylo v našich silách, v ojedinělých případech se podobným případům nedá zabránit.

    Velmi se omlouváme.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Učinil jsem regulérní objednávku, avšak VK servis absolutně nereagoval jak na opakované telefonáty tak opakované emaily a to přesto, že na svých stránkách uváděl, že je zboží skladem! S mobilem jsem počítal jako s vánočním dárkem, avšak díky naprosté nečinnosti jsem musel objednat jinde. Pochopil bych, kdyby mi sdělil, že zboží již není k dispozici, avšak když obchodník vůbec nekomunikuje, člověk neví, na čem jem. VK servis nebudu nikdy opakovat!

    Učinil jsem regulérní objednávku, avšak VK servis absolutně nereagoval jak na opakované telefonáty tak opakované emaily a to přesto, že na svých stránkách uváděl, že je zboží skladem! S mobilem jsem počítal jako s vánočním dárkem, avšak díky naprosté nečinnosti jsem musel objednat jinde. Pochopil bych, kdyby mi sdělil, že zboží již není k dispozici, avšak když obchodník vůbec nekomunikuje, člověk neví, na čem jem. VK servis nebudu nikdy opakovat!

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Někdy se to stane, před vánoci se strhne hotový kolotoč a Vaše objednávka vyřízena bohužel nebyla.

    S přátelským pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny
    • Nedavaji danovy doklad, jen neaky papir tomu podobny, ale neobsahuje treba cislo faktury atd... Asi tryk jak vydrbat s dph...

    O danovy doklad jsem je 2x urgoval a bez reakce...

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Šustai,

    že nereagujete na e-mail není náš problém. V návaznosti na Váš e-mail ze dne 13 .12. 2017 jsem Vám psal následující den, at mi jen pro kontrolu napíšete výrobní číslo IMEI toho předmětného telefonu. To doposud nemám. To co jste dostal je skladový list.

    Tak si nechte Vaše spekulace a spolupracujte. My reagujeme a denní banality vyřizujeme prakticky obratem.

    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží došlo v obouchaném a pomačkaném balení, balení bylo již rozbaleno, nálepka byla přeříznutá
    • V balení u mobilního telefonu chyběl garantovaná nabíječka - nyní reklamuji, uvidím jak se obchodník zachová a vyřeší tento problém

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    obouchané balení jde na vrub přepravce, to se omlouvám, ale to nejsme schopni nijak ovlivnit. Chybějící nabíječka je zvláštní, pro jistotu, aby se věc korektně dořešila mne kontaktujte na e-mail [email protected]


    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    odmítnutí úschovy zboží na 5 dní, kdy jsewm cestoval do Prahy. Místo toho zásilka poštou, která přišla přesně po těch pěti dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vybrané zboží nebylo skladem
    • špatná komunikace, na email nikdo nereaguje a při pokusu kontaktovat telefonicky mi byl položen telefon