Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velmi rychlé dodání
    • Dodali vystavené (možná použité?) zboží bez předchozího upozornění

    Objednala jsem telefon, u kterého bylo napsáno nový. Ale prisel mi v upatlane a otevrene orig. krabicce. Pod samolepkou na displeji byly otisky necich prstů. (po telefonu mi pani z obchodu rekla, ze jen kontrolovala, ze v baleni je vse co ma byt)
    Hodne me mrzi, ze obchod s tolika kladnymi recenzemi se takto zachová, jeste tak hloupa vymluva. Kdybych chtela telefon dat nekomu jako darek, tak bych nemohla.
    Ale kdyby me upozornili, ze byl telefon ve vyloze, tak bych si ho nejspis stejne koupila, kvuli rychlemu dodani. A napsala bych doporucujici recenzi.
    Byla mi sice nabidnuta vymena, ale kdyz mate rozbity stary telefon, tak proste potrebujete volat.
    Jinak bych obchod doporucila, takto bohuzel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2x jsem poslal internetovou objednávku na 2 různé výrobky, po několika dnech mi bylo emailem oznámeno, že zboží není na skladě a tudíž objednávku zrušili. Z nabídky na internetu pak byl výrobek stažen.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost doručení
    • Pochybná verze telefonu, bez českého návodu
    • Komunikace nula
    • Porušené originální plomby

    Objednal jsem zde dva telefony. Xiaomi redmi note 7 Global verze tudíž v pořádku. Huawei p smart z. Pochybná verze telefonu, krabice, návod i originální folie na telefonu v azbuce. Naštěstí LTE i NFC funkční, takže nemusím naštěstí reklamovat. Oba telefony měli porušené originální plomby na krabici telefonu. Komunikace s obchodem absolutně nula. Oba telefony ani opakovaně nezvedli. Na mail neoděli. Jediné zač je třeba chválit je rychlost doručení. Doporučuji se vyhnout tomuto webu a koupit produkt o pár stovek dráž v jiném obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání
    • Telefon není určen pro evropský trh, tudíž mu chybí některé frekvence LTE. Dále chybí funkce NFC, která je u tohoto typu telefonu běžná. Obchod vás na to neupozorní a to považuji, byť nepřímo, za klamavé jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží není určeno pro Českou republiku!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Telefon byl rozbaleny!!!
    • Neni originalni nabijecka!!!!!

    Telefon byl rozbaleny!!! Neni originalni nabijecka!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny

    Začalo to tím, že mi bylo ze strany VK Servisu potvrzeno, že telefon NOKIA 6.1 PLUS funguje na všech LTE frekvencích a na základě čehož jsem telefon i zakoupil.
    Bohužel po 1. reklamaci, že LTE mi funguje jen ve větších městech a mimo ně prakticky ne, mi byl telefon vrácen s tím, že telefon normálně funguje a reklamace byla zamítnuta.
    Telefon asi po měsíci reklamoval znovu, protože i po výměně nanoSIMkarty 4G fungovala jenom někde a běžně na okrajích měst nebo mimo města telefon chytal v lepším případě 3G, jinak EDGE, ač O2 v těch místech pokrytí 4G prokazatelně má.. (porovnáno i s jinými telefony, kde 4G s tím samým operátorem fungoval)
    Mou 2 reklamaci obchod v zákoné lhůtě 30 dní nevyřídil, načež jsem odstoupil od smlouvy s požadavkem na vrácení peněz do 15 dnů od přijetí mého odstupení od smlouvy.
    Když jsem po cca. 53 dnech od poslání 2. reklamace neměl ani mobil, ani peníze a komunikace ze strany obchodu nula, vznesl jsem dotaz, jak to s výplatou peněz vypadá a že je to už pomalu na konzultaci s ČOI.
    Odpovědí mi bylo poměrně arogantní vyjádření, ať si vyhrožuji jak chci a komu chci, že peníze mi bylo dávno vyplaceny a že je to můj problém, že si nekontroluji účet a neznám zákoné lhůty. Tento arogatní tón ze strany obchodu se ostatně nesl celou naší korespondencí, jakmile jsem vznesl výhrady vůči funkčnosti telefonu a telefon reklamoval.
    Výsledkem bylo, že mi peníze na účet dorazily s cca. 3 denním zpoždění po uplynutí zákoné lhůty na vrácení peněz při odstoupení od smlouvy - obchod peníze poslal složenkou!, což u České pošty znamená převod cca. 5 pracovních dnů) a navíc poslal pouze cenu telefonu bez 180,- Kč, které jsem zaplatil za doručení telefonu a na které mám při odstupení od smlouvy nárok (o dobropis, jak argumentoval obchod, proč mi poštovné nevrátil, by se jednalo pouze v reklamační lhůtě 30ti dní, což bylo v tomto případě překročeno)
    Celkově jsem jednáním obchodu znechucen, vstřícnost při řešení problému nula, naopak arogance, osočování, že se jedná o mé chyby a neférové jednání až do samého konce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obchod nekomunikuje, k mobilu vůbec není návod v češtině

    Obchod nekomunikuje, k mobilu vůbec není návod v češtině

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E-shop nereaguje na poznamky v objednavce
    • E-shop nezasila fakturu
    • E-shop nereaguje na e-maily

    Objednal jsem si z e-shopu telefon a tvrzene sklo u ktereho jsem si nebyl plne jisty, zda je primo urcete k tomuto telefonu.
    Proto jsem do poznamky v objednavce napsal, ze tvrzene sklo chci jen v pripade, ze je kompatibilni s objednanym telefonem - odpoved jsem nedostal.
    Dale jsem do poznamky psal, ze chci sklo na telefon nalepit, pokud je kompatibilni. Z e-shopu prislo sklo zvlast a telefon zvlast.
    Z e-shopu jsem nedostal zadnou fakturu - danovy doklad. Neprislo to mailem ani v zasilce.
    Vyse uvedene skutecnosti jsem reklamoval mailem na coz jsem nedostal jsem zadnou odpoved.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nefunkční odkaz na odstoupení od smlouvy na webu (na pobočce to nikoho nezajímá, web spravuje někdo jiný)
    • Nepříjemná komunikace při vrácení zboží ve 14 denní lhůtě (na emailový dotaz, kdy pošlou peníze došla odpověď "peníze budeme odesílat v termínu stanoveném zákonem toto upravujícím."
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Telefon prisel v originalni krabicce, ktera ale mela na obou stranach preriznutou plombovaci pasku, je tedy evidentni, ze byl jiz drive minimalne rozbalen.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Jediné co můžu pochválit, tak je rychlost doručení balíčku.
    • Když si objednám nový mobil, tak čekám že mobil bude nový a nepoškozený. Když jsem otevřel balíček, oficiální pečeť u mobilu byla porušena, originální nabíječka a sluchátka byli vyměněny, dále jsem zjistil, že mobil nemá funkci NFC přestože to mobil mít má, tak si nejsem jistý co mi tahle společnost ještě mohla s mobilem udělat. Pokud chcete nový neporušený mobil, tak tenhle obchod rozhodně nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Deklarováno nové zboží, ale telefon Huawei P20 lite přišel v rozbaleném a
    špinavém obalu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Po zaslání objednávky jsem zboží dostala rychle, obchod reagoval dobře.
    Po vybalení zboží jsem zjistila,že chybí český návod. Tak jsem písemně zažádala o zaslání, ale už se neozvali a návod nemám-jedná se o mobil,tak je to trochu problém.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost
    • Podvod

    Bylo mi doručeno jiné zboží

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní Kohoutková,

    je mi to moc líto, ale opravdu nikdy nepochopím, proč zákazník nekomunikuje se svým prodejcem. Objednala jste si telefon Huawei Y7 Prime 2018 ve specifikaci 3GB/32GB. Ve specifikaci produktu bylo zcela jasně uvedeno, že se jedná o speciální edici Pro, která je parametrově zcela totožná, ovšem s tím rozdílem že není vybavena senzorem otisku prstů. Zřejmě jste si tuto skutečnost v popisu zboží nepřečetla. Pokud jste to zjistila až ex post, není přece nejmenší problém nás kontaktovat, máme telefonní čísla, e-maily, problém nám sdělit a ve čtrnáctidenní lhůtě odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Je to jednoduché a účinnější, než psát na veřejné portály, že Vás prodejce podvedl a tím poškozovat jeho dobré jméno.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ráno dostanu potvrzení - "potvrzujeme a sdělujeme Vám, že zboží bylo vyexpedováno a dnes bude předáno přepravní společnosti"
    pozdě odpoledne volají, že zboží v této barvě již nemají
    telefon měl být dárek k narozeninám, objednával jsem zboží skladem, dostal potvrzení a přesto jsem ho k narozeninám neměl :(((
    na novou objednávku jinde již bylo pozdě

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený zákazníku,

    omlouvám se za komplikace, ovšem stát se to může, obzvláště pokud jste objednal rychloobratkove zboží. Mrzí mne ze jsme Vám nemohli vyhovět.

    S POZDRAVEM, Patek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena
    • Klamání zákazníků
    • Nejedná se o nové zboží,tedy v mém případě určitě.

    Zboží zřejmě není nové.Přišel mi objednaný mobil sice v originální krabici ,ale ta již byla otevřena,přerušena pečeť .Dále bylo v krabici neoriginální příslušenství,respektivě nabíječka.Nabíječka byla bílá a kabel černý .Mobil ,ale zatím funguje v pořádku a navíc ,tento typ modelu se už ani nevyrábí ,takže nemůže jít o nové zboží,jak uvádějí na eshopu.Nechápu toto klamání zákazníků.Přece stačí uvést ,mobil je zánovní ,či krátce použitý atd.Cena klidně může být za jakou jsem koupil mobil ,byla i tak dost nízká.Každopádně mi vadí toto klamání zákazníků a proto obchod nedoporučuji,jen v případě pokud si objednáváte mobil který se už ani neprodává,ale to by musel obchod mít označeno ,,nejedná se o nový kus, nýbrž to co jsem popsal výše ,pak bych neměl ,nic proti,tedy pokud bude mobil fungovat tak jak má .

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Samborsky,

    vaše slohova práce má výbornou gradaci děje. Ale trochu se opakujte, zřejmě abyste své bezvýznamné recenzi přidal na důležitosti. Logiku moc neovladate, že? To že se něco nevyrábí neznamená, že se to nemůže dát koupit jako nové. To byste ale musel komunikovat zejména s námi. Jsem rád, že jste si zde udělal dobře, a věřím, že z toho budete nějaky ten pátek žít.

    Nepřeji hezky den,

    Patek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží bylo doručeno rychle a v pořádku
    • Po odstoupení od smlouvy mi nevrátili peníze během 14 dnů
    • Na prodejnu se nelze dovolat, na e-maily nereagují

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Pavelko,

    psal jsem Vám mail s tím, že se omlouvám za zpozdeni a že koncem tohoto týdne věc dořešíme. Nemusíte se obávat, o Vašich necelých 7000 se nemáme v plánu obohatit. Vaše vratka bude proplacení v pondělí.

    S pozdravem, Patek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Opravdu žádnou jsem nezaznamenala.
    • Zboží které prodávající nabízí, není totožné jako zboží stejného názvu a označení na trhu ČR.
    • Ač má prodávající uvedeno že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal převodem na účet, hotově, ev. jiným domluveným způsobem tak, aby spotřebiteli nevznikly žádné další náklady spojené s tímto vrácením peněžních prostředků, není pravda. VRÁCENO MI BYLO POUZE ZA ZBOŽÍ, NIKOLIV I ZA NÁKLADY SPOJENÉ S DODÁNÍM!
    • Volba platby a způsob dodání pouze jen v hotovosti přes Českou poštu
    • Telefon nebyl original zabalen!

    Podle výběru na potrálu Heureka jsem si objednala mobilní telefon Huawei Y6 Prime 2018 Dual SIM Black dle zadaných požadavů na parametry telefonu. Hlavním parametrem velikost vnitří paměti bylo 32GB, který je na našem trhu takto uváděn. Při doručení telefon měl pamět pouze 16GB!!! Na stránkách dodavatele jsem se následně dočetla že zboží nepochází z CZ distribuce (není primárně určeno pro CZ trh)!!!

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní Fizerová,

    přiznám se, že Vašemu hodnocení příliš nerozumím. Zboží jste vyhledala v kategorii Huawei Y6 Prime 2018. To je zcela správný název kategorie. My ovšem neinzerujeme 32 GB verzi, po prokliknutí nabídky do našeho obchodu je zde zcela srozumitelně inzerováno 2GB ram, 16 gb rom, čili zboží, které je inzerováno jste obdržela. Kupní smlouvu neuzavíráte s portálem Heureka.cz, který je pouze srovnavačem cen. Smlouvu uzavíráte s prodejcem a nabídka na jeho stránkách je relevantní.

    Samozřejmě se může stát, že objednané zboží Vám z nějakého důvodu nevyhovuje. V takovém případě máte možnost od smlouvy odstoupit a zboží ve čtrnáctidenní lhůtě vrátit. Zcela logicky jdou v takovém případě náklady na zaslání takto vráceného zboží za Vámi. Vám se vrací částka, kterou jste vynaložila na původní objednávku. To, že zboží není primárně určeno pro CZ trh by nemělo být překvapivé, jelikož je tento fakt uveden v obchodních podmínkách, se kterými vyjadřujete souhlas před odesláním objednávky.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Mobil přišel načatý s neoriginální nabíječkou, ale inzerovaný byl jako nové, nerozbalené zboží. Osobně jsem ho vrátil na prodejně a peníze mi přišly na účet za týden. Každopádně na celém obchodě jsem prodělal cenu poštovného.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    nevnímal bych to jako přímý prodělek - zboží jste se dobrovolně rozhodl vrátit, žádnou vadu nevykazovalo, jakost při převzetí byla dodržena. Telefon je nový a nepoužitý, o nabíječkách píšeme v obchodních podmínkách, se kterými před odesláním objednávky vyjadřujete souhlas, čili nabíječka by pro Vás neměla být překvapivá.

    S pozdravem, Pátek