Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pozor, místo inzerované nové věci (Nokia Lumia 625 Black) poslali starý, použitý, rozbitý mobil. Ztracený čas a peníze!

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní Emingerová,

    na Vašem případě je vidět, že někteří lidé, když mají problém se zakoupeným zbožím, jej řeší tak, že to vůbec neřeší se svým prodejcem (který by měl být v obchodním vztahu jeho partnerem), nechají to být a pak ze vzteku napíší podobné hodnocení. Je to zbytečné a ničeho se tím nedosáhne, nevím, proč jste s námi nekomunikovala a např. neodstoupila od smlouvy ve čtrnáctidenní lhůtě od převzetí zboží, nebo jste si nevyžádala výměnu za nový kus. U těchto telefonů, které jsou již zcela nedostupné se toto občas může stát, v dodaném množství se to někdy nedá uhlídat. Ale vždy velmi vstřícně řešíme.

    Je mi líto, ale Vaše "hodnocení" nemá vůbec žádný smysl.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevím zda se mám smát nebo brečet,hlavně že došel dotazník spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje na korespondenci, nezveda telefon ani neodepisuje na E-meil
    • Komunikace 0
    • Doposud nevim zda mu objednané zboží přijde, dárek k Vánocům zkratka nedorazil
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Údajně nový telefon mi přišel v úplně otrhané krabičce. Jako by byl stokrát rozbalený. Samolepka, která by měla zaručovat nerozbalenost výrobku, byla přelepená novou, ale již také přetrženou a ošoupanou. Na moji reklamaci mi odpověděli, že se tedy omlouvají, že mají i lepší krabičky a ve smluvních podmínkách je uvedeno, že zboží může být rozbaleno kvůli nahrání českého menu. Jednou rozbalená krabička vypadá úplně jinak. Doporučuji číst spíše negativní recenze. Zde se člověk dozví víc. Já jsem to bohužel udělala až po objednání. Jejich odpovědi jsou arogantní a je viděl, že nás, zákazníky, "mají na háku". Na druhou stranu musím říct, že peníze mi okamžitě vrátili zpět i s poštovným, které jsem musel já zaplatit při zasílání telefonu zpět.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den paní Barosova,

    lžete, až tisknete. Nic arogantního jsem Vám nenapsal. Pouze jsem vyjádřil omluvu a s tím, že z toho není třeba dělat detektivku (poněkud košatě jste se rozepsala a ztratila se Vám v tom mailu pointa) jsem přislíbil okamžité řešení. Koupila jste si 8 let starý model a jak jsem v odpovědi sám uznal, takováto krabička odejít neměla.

    Peníze jsem Vám převedl okamžitě, jak sama ráčíte uznat a to zcela jasně dokazuje, že z naší strany nebyla žádná snaha Vám jakkoliv uškodit. Vaše hodnocení mne velmi mrzí. Snad jste si Vaší chvíli slávy užila.

    S pozdravem, Pátek

    PS. Vy se snad stydite za sve jmeno? Anonymne skodit je lepsi ze?

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vráceny peníze za zboží zaslané zpět v zákonné lhůtě
    • Dorazilo viditelně použité zboží
    • Emailové komunikace zafungovala až po stížnostech
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod dodal zboží rozbalené.
    • Obchod nekomunikuje
    • V balení byla stará použitá nabíječka.
    • Po urgencích obchod dodal nabíječku novou, ale pro jiný model.

    Už si od VK Servisu nikdy nic nekoupím.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den pane Konečný z firmy Time Seal,

    na Vašem případě je vidět jeden zajímavý úkaz. Když něco nadstandardního chcete, jste velmi slušný. A když to dostanete, slušnost hodíte za hlavu a vypotíte takovéto hodnocení. Kdybyste četl obchodní podmínky, se kterými vyjadřujete souhlas před odesláním objednávky, tak byste se tam dočetl, zboží může být v některých případech upraveno za účelem instalace CZ menu, případně dovybaveno OEM nabíječkou pro CZ sítě, má-li původní nabíječka odlišnou koncovku. Vezmeme-li to formálně, byla dodržena beze zbytku jakost při převzetí, takže si nemáte na co stěžovat.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod s překvapením. Dorazil mobil o řád vyšší, za cenu objednaného.
    • Vysoké poštovné na to, že
    • Objednávku jen vhodili do obálky, takže krycí sklo dopravu nepřežilo
    • Telefon i sklo došlo jiné, než jsem objednal. Kdyby alespon pasovali k sobě...
    • Do obchodu jsem se dva dny vůbec nedovolal, reagovali až na email
    • Reakce - buď vše vraťte, nebo buďte rád za lepší telefon a sklo neřešte

    Dříve bez problémů. Teď jsou asi noví zaměstnanci, kterým je to jedno. Nebo mou objednávku vyřizovali po velké oslavě.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Raszko,

    je mi opravdu líto, že jsme Vás tak poškodili, že jsme Vám zaslali o řád vyšší modelovou řadu, než jste si objednal. Je to samozřejmě naše chyba, ty vícenáklady jsou za námi, ale přesto dovolte vyjádřit nejhlubší lítost nad vzniklou situací, že jste naší chybou byl DONUCEN POUŽÍVAT VYŠŠÍ MODEL za cenu výrazně nižší.

    A teď poněkud Vážněji - pane Raszko, nemohu se ubránit dojmu, že jste asi slavil Vy, ale až do rána. Jinak si nedovedu vysvětlit, že Vy obdržíte vyšší model, téměř o 1000 Kč dražší než to, co jste si objednal, a ještě máte tu nehoráznou drzost nás poškodit v recenzi. Zkuste zapřemýšlet nad mírou korektnosti toho, co jste vypotil. Upřímně Vám říkám, že jsem se takhle dlouho nerozčílil.

    Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V obchodě jsem 2 x nakoupila a vše proběhlo v pořádku, ale v nedávné době jsem vytvořila objednávku na Blackberry Priv, ale telefon jsem nedostala sice jsem neplatila předem, ale i tak, mrzí mě to, protože na telefon jsem se těšila. Nevím, jak se teďkom mám k obchodu postavit, ale naštěstí se nic tak akutně vážného nestalo.

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážená paní Lichoňová,

    teďkom nevím, jestli si z nás v recenzi děláte legraci, nebo ne. Je velmi milé, že jste se rozhodla u nás opakovaně nakoupit, což jsme zohlednili tím, že Vám jej umožníme vyzvednout na prodejně za e-shopovou cenu. To jsme si potvrdili a telefon jsem Vám osobně připravil k vyzvednutí. Z pro mě neznámého důvodu jste si telefon ovšem nevyzvedla a ještě nyní máte potřebu napsat takovouto recenzi. Je možné, že jste třeba na naší domluvu zapoměla. Pak ale nevím, proč ve své recenzi píšete o špatné komunikaci z naší strany, když jste s námi nekomunikovala vůbec a včera, kdy Vám kolegyně celkem čtyřikrát volala jste všechny hovory velmi hrdinsky vytípla (ach ta anonymita na internetu). Kolegyně se pouze chtěla dotázat na důvod Vašeho neuváženého hodnocení, které není zas tak hlubokomyslné, jak zřejmě na první pohled mělo vyznít.

    Takže, paní Lichoňová, rozmyslete se co konkrétního po nás chcete, BB PRIV je stále ještě skladem, ikdyž se domnívám, že nyní již Váš zájem není ke spokojenosti obou stran aktuální.


    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nekomunikují, drahé dopravné - 180,-Kč

    Měl jsem dotaz k telefonu a minimálně 20x jsem během tří dnů volal, ale marně. Pak se mi v telefonu ozvalo, že je toto číslo mimo provoz. Na mé e-mailové dotazy, jsem rovněž nedostal odpověď. Zkusil jsem tudíž zboží objednat a do poznámky uvedl svůj dotaz. Doufal jsem, že se mi někdo ozve, a můj dotaz zodpoví, ale místo toho přišla rovnou zpráva, že zboží předali přepravní společnosti. Neměl jsem jistotu, zda mobil splňuje moje požadavky, tudíž jsem jej raději nevyzvedl. Platil bych 180,-Kč za dopravné, plus cca 120,-Kč za poštovné zpět, t.j. 300,-Kč které by mi nikdo nevrátil. Otázkou také zůstává, zda bych z této firmy vůbec vypáčil zpět cenu za mobil, když absolutně nekomunikují.

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den pane Humpolče z Jablonce,

    vidím, že jste zřejmě chodil, stejně jako já na dramaťák, o čemž zcela evidentně svědčí Vaše slohová práce, kterou jste napsal. Dovolím si vyjádřit se a uvést na pravou míru.

    1) Poštovné 180 Kč není nijak předražené.
    2) Když se nedovoláte, a tedy neobdržíte odpověď na (mimochodem velmi smysluplný) dotaz, postačí se např. připomenout e-mailem. Vy jste nikdy nic nepřehlédl ?
    3) Máte věšteckou kouli ? Pokud ano, zítra jsem v Jablonci jak na koni, hodlám si vsadit Sportku.

    Samozřejmě se někdy stane, že se nedovoláte, nebo že něco přehlédneme. Škoda, že jste nás nekontaktoval jinak, třeba e-mailem. Není ovšem příliš pravděpodobné, že voláte během tří dnů asi dvacetkrát a ani jednou se nedovoláte. Ke spekulacím, co z koho vypáčíte, či nevypáčíte, to snad raději ponecháme bez komentáře.


    S pozdravem,

    Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • reklamace

    Koupil jsem si mobil Nokia 8 za 8500,- před 4 měsíci a dnes již nejde ani nabíjet bylo mě řečeno že si za to můžu sám že je USB konektor zoxidován. Prý jsem někde zmokl nebo jsem si bral do koupelny když tam bylo vlhko to jsou keci :D .

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den pane Pilušo,

    děkujeme za hezkou recenzi a přejeme hezký den. Zatímco my se při zamítání reklamací opíráme o fakta a dokládáme je fotodokumentací stavu, která je přezkoumatelná, Vy píšete hodnocení založené na principu pomluvy a bez špetky zodpovědnosti. Nemusím připomínat, že podobná anonymní hodnocení není možné brát vážně. A to nejsou žádné keci...pardon, kecy.


    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes stránky objednaný mobil pro syna nebyl ani přes potvrzení objednávky emailem na skladě k vyzvednutí s prohlášením, že již 14 dní není v nabídce...: D

    Reakce obchodu VK Servis

    Dobrý den,

    omlouvám se za komplikace stran vyřízení Vaší objednávky. Věřím, že v budoucnu na náš obchod nezanevřete.

    Hezký den, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    7.9.2018
    Objednán telefon Huawei Y6 White Dual SIM.
    9.9.2018
    Tímto Vám ji potvrzujeme a sdělujeme Vám,
    že zboží bylo vyexpedováno a zítra bude předáno přepravní společnosti.
    11.9.2018
    Velmi se omlouváme za komplikace, ale z důvodů vyprodání objednaného zboží dodavatelem jsme nuceni stornovat Vaši objednávku.

    Na můj děkovný Email za jejich kvalitní služby mi už nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekolik dni jsem cekal na potvrzeni objednavky a nasledne jsem ji zrusil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Levné, zboží naštěstí přišlo a funguje.
    • Krabice byla otevřená předem, zboží zřejmě pro Blízký východ dle manuálů. Nedovolal jsem se do obchodu. Pozor na tento obchod viz hodnoceni: https://www.zbozi.cz/obchod/11900/

    Pozor! Můžete ušetřit, ale taky prodělat...

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Zikmunde,

    telefon Honor 8 jste obdržel rychle a levně. Možná stojí za to si pročíst obchodní podmínky, protože tam píšeme (zjednodušeně), že v některých případech musíme vyměnit nabíječku, protože ta původní může mít jinou koncovku. Vy nejprve zboží za nejnižší cenu skutečně koupíte, a pak napíšete tuto nádhernou recenzi, opravdu s námi máte strašnou zkušenost, že ? Ještě, že nepíšete, na čem můžete prodělat, ale pokud se nedovoláte, postačí napsat e-mail, nebo s námi alespoň nějak komunikovat.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • sehnal jsem telefon Huawei P10 Lite, který už jinde nebyl k sehnání
    • doručení pouze otřesnou Českou poštou, pošta balík nejen že nedoručila ani v den, který poslala SMS o doručení, ani následující den jako "balík do ruky", takže ho bylo potřeba vyzvednout na pobočce, kde paní balík hledala asi půl hodiny
    • faktura za zboží - 2 telefony, 2 faktury se stejným číslem faktury a na každé ze dvou faktur celková částka za každý jeden telefon (vč. IMEI), tzn. nikde nebyla uvedena celková částka za 2 telefony
    • obchod udává, že pro další přeprodej poskytuje na telefony slevu na vyžádání, nikdo se ani neozval, i když jsem tuto informaci uváděl v poznámce objednávky

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane Rousi, z firmy Coputer 4u.cz a netprint, s.r.o.,

    - Pokud máte jakoukoliv výtku k činnosti přepravce (zde Česká pošta), směřujte ji, prosím na kompetentní místa.
    - K objednávce jste obdržel řádnou fakturaci se všemi náležitostmi.
    - NIkde neudáváme, že pro přeprodej poskytujeme slevu na vyžádání. Nejsme na Tureckém tržišti, objednal jste si 2 (dva!) kusy MT Huawei P10 lite. To, že je máte pro další přeprodej není nadále naší záležitostí. Nicméně, objednat si dva kusy nějakého zboží, říci si o slevu způsobem řeznického psa a ještě si stěžovat, když na ty dva kusy velkoobchodní slevu nedostanete, to je vše, jen ne korektní přístup.


    S pozdravem, Ondřej Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Příšel mi mobil na 1 sim kartu, i když bylo uvedeno, že je na dvě.
    Majitel se divil, že je jen na jednu, velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednané Blackberry Passport mělo na klávesnici kromě klasické klávesnice nějaké klikyháky o návodu v češtině ani nemluvím. Kdybych nepotřeboval telefon nutně, tak jim ho vrátím. Již nikdy více od nich

    Reakce obchodu VK Servis

    Vážený pane,

    gratuluji k výběru skvělého telefonu, který jste získal za bezkonkurenční cenu. Možná by bylo lepší, pokud Vám tato klávesnice bytostně vadí, se s námi spojit a danou věc nějak řešit, vězte, že bychom Vám, pokud by to jen trošku šlo, vyšli vstříc s výměnou klávesnice za velmi přátelskou cenu. Jak vidím z Vaší recenze, nemáte zájem, děkuji za Vaše hodnocení.

    S pozdravem, Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pravděpodobně jako odškodnění za vzniklou situaci mi bylo tvrzené sklo objednané spolu s telefonem zasláno zdarma. (nutno přečíst spojenou nevýhodu).
    • objednávka nebyla potvrzena
    • objednávka nebyla expedována
    • po telefonické urgenci a čtyrhodinovém prověřování situace mi bylo vysvětleno, že se to vlastně může v pohodě stát
    • tvrzené sklo zaslané jako omluva za zpackanou objednávku bylo zlomené v půli. Nemůžu tvrdit že schválně, ale na náhodu to vzhledem k rozsahu poškození moc nevypadalo. Ale je to spekulace, přiznávám.
    • krabice telefonu stejně jako plastový obal již byly otevřeny - porušeny ochranné nálepky, o čemž nebyla u zboží v e-shopu zmínka, např. rozbaleno, vrácené zboží apod.

    Obchod jsem si zařadil na soukromý black list již po problémech s objednávkou a nechal bych to tak bez nějakých špatných recenzí být nebýt situace se sklem zdarma, která mě nadzvedla a rozhodl jsem se napsat svou první negativní recenzi.
    Pro vyváženost je potřeba říct, že jsem rozbité sklo ani rozbalený telefon již dále s obchodem neřešil, sklo koupil jinde a telefon snad bude v pořádku.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.