Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Oficiální e-shop
    • Rychlost odeslání
    • Dobré akce

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Originální výrobky, akce, věrnostní program a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz.

    Těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poslední pul rok totální bordel ve všem... s každou objednávkou nějaký problém
    Zboží si nenechte dovést pře GW, katastrofa...
    Nemít firemní účet a slevy, nekoupím si od samsungu už nic

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste se s námi podělil o svou uživatelskou zkušenost.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • samsung reward

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Co nejrychlejší expedování objednávek, originální výrobky, akce, věrnostní program a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Originální prodejce
    • Samsung Rewards body
    • Možnost doručení na prodejnu

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený.

    Originální výrobky, akce a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz.

    V případě registrace je možné využívat i věrnostní program Samsung Rewards, který umožňuje získávat a uplatňovat body nákupem produktů Samsung v eshopu samsung.cz https://www.samsung.com/cz/rewards/ .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodani

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený.

    Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání, informace k výrobku

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Co nejrychlejší expedování objednávek a prozákaznický přístup patří mezi naše hlavní priority.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    1

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vaše 100% spokojenost nás velice těší.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Snadný nákup
    • Výborná zákaznická podpora

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Prozákaznický přístup je jednou z našich hlavních priorit. Jeho nedílnou součástí jsou také služby a zákaznická podpora, která je z naší strany poskytována.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání a zboží perfektně zabaleno.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Co nejrychlejší expedování objednávek a prozákaznický přístup patří mezi naše hlavní priority. Záleží nám také na tom, aby se zařízení dostalo k zákazníkovi ve zcela perfektním stavu, a tomu odpovídá i způsob balení pro přepravu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • popravdě peklo. Podpora,chat, komunikace, help Buď je to.nejaky automat,nebo čekáte x dobu. Smutny korejský příběh, který postupně tímto způsobem jde.na kvalitě dolů

    Máte.jistotu originálního zařízení

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Váš příspěvek jsme četli pozorně a je nám líto, že to na Vás takto působí. Pravdou je, že v případě většího zájmu zákazníků, může být čekání na spojení s operátorem delší. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se situace zlepšila.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obědnávka rychle doručena. Funguje dobře

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 4 dnech poživání přestalo fungovat nabíjení telefonu. Na podpoře mi řekli ať ho pošlu sama na svoje náklady na nejaký servis kde mi ho mají opravit také na moje náklady

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám líto nastalé situace s Vaším telefonem. Zde můžeme potvrdit, že každá reklamace má pevně daná pravidla, podle kterých se řídí. Ta jsou dostupná na našich webových stránkách https://www.samsung.com/cz/support/warranty/ .

    Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které vám to způsobilo.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychlé doručení zboží, celý proces od objednávky po doručení bez prolémů.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený. Děkujeme za Vaše hodnocení i za Váš nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nepřehlédný web
    • těžké najít rychle příslušenství
    • složitý systém bonusů
    • body připisují 2 týdny po dokončení objednávky, které ale podle nich není v den doručení, nýbrž po týdnu.
    • takže musím čekat s nákupem příslušenství za body, fakt trapné

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Za Vaši zpětnou vazbu děkujeme a jsme rádi za podnět ohledně možností pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i další objednávky.

    Body z programu Samsung Rewards se přičtou 14 dnů po obdržení zboží z důvodu možnosti vrácení zboží do 14 dnů https://www.samsung.com/cz/rewards/ .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nákup přímo u značky.
    • Rychle dodání
    • Žádné

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Zakoupení zařízení v našem oficiálním e-shopu nebo ve značkových prodejnách je zárukou oficiální distribuce CZ / SK.

    Děkujeme za Vaše hodnocení i za Váš nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Oficiální prodejce
    • Moznosti oprav in-house
    • Vyšší cena než přeprodej (u starších modelů)

    Rychle doručení zdarma. Doporučuji.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Originální výrobky, servisní síť i bezplatná doprava patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    skvele

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vaše 100% spokojenost nás velice těší.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží z předobjednávky nebylo doručeno v termínu, kdy mělo být, i když z jiného obchodu, který nespadá přímo pod výrobce, ano.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlost vyřízení objednávky

    K telefonu jsem si špatně objednal kryt, a na podpoře mi řekly ze bych musel vrátit celou objednávku. aby se to dalo opravit. Nechápu proč je pro společnost Samsung tak složíte vyměnit jeden kryt za druhy pro spokojenost zákazníka

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Zde můžeme potvrdit, že každá objednávka nebo kampaň má pevně daná pravidla. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům a věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky