Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zboží zatím nedorazilo...objednávka vytvořena 13.3. Dnes je 20.3. Při objednání zboží skladem a u dopravy uvedeno že při objednání do 15.hod bude doručeno do druhého dne a zatím nic. ani žádné ani o tom že se to doručí déle, předpokládaný termín nic...

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám líto zpoždění doručení Vaší objednávky. Co se týče termínu doručení, je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě došlo k zpoždění.

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé jednání i dodání

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byla s nákupem u nás spokojená.

    Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kvůli chybné filtraci na přehledu produktů (konkrétně pračky+sušičky) jsem si vybral špatné zboží a zjistil to až po dovození a převzetí. Moje snaha se domluvit na výměně zboží absolutně nedopadla. Samsung tvrdí, že vyhledávání dle parametrů na jejich vlastním eshopu funguje tak, že si musím zvolit jednu funkci, podívat se, jaké zboží se zobrazilo, pak tuto filtraci zrušit a vybrat jinou. Úplná hloupost. Chci přece naklikat funkce, které má zboží mít a postupně mají produkty ubývat, až získám svůj výběr. Já tedy posílám pračku+sušičku zpět k nim za mých 1200 Kč, ať si s tím dělají co chtějí. Je to moje třetí špatná zkušenost s Samsung eshop. Od nich tedy už nikdy nic. To raději nakoupím z velkých prodejen zboží Samsung, kde se ke mě chovají jako k zákazníkovi správně.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Vaši zpětnou vazbu ohledně popisu výrobků a možností filtrování předáváme kolegům jako podnět pro zlepšení a usnadnění výběru produktů ze strany zákazníka.

    Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které Vám to způsobilo.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání
    • Možnost předobjednávky

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Co nejrychlejší expedování objednávek, originální výrobky, akce, věrnostní program a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • 20 %

    • zákaznický servis zřejmě neexistuje
    • využívají služeb příšerných dopravců (pokud se jedná o větší zboží)

    Koupili jsme lednici Samsung. Fungovala nám až druhá. Při reklamaci nám dopravce - AUTODOPRAVCE MATOUŠEK poškodil dveře. Dopravci je to jedno. Je to náš problém a Samsung (smluvní zprostředkovatel svozu) se po půl roce nevyjádřil, nekompenzoval. Zákaznický servis nefunguje správně.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Špatná zkušenost s dopravcem nás mrzí a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Předáváme ji kolegům jako podnět pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i další objednávky.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Možnost platby body za minulý nákup
    • Slevové kódy
    • Rozdělení objednávek do 2. Z toho jedna dorazila a druhá v systému od 7.3 (dnes je 18.3) svítí teprve jako objednávka přijata...

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve.

    Rozdělení objednávky může nastat v případě, kdy některé zboží není skladem nebo se jedná o různý sortiment, který doručují různí dopravci.

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy a zavedeme opatření, aby byli naši zákazníci v případě jakýchkoliv změn včas informováni. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše proběhlo perfektně.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vaše 100% spokojenost nás velice těší.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Nefunkční systém dohledání stavu objednávky.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Vaši zpětnou vazbu ohledně dohledání stavu objednávky předáváme kolegům jako podnět pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i budoucí objednávky.

    Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ISIC sleva a k tomu bonusy
    • Rychlé doručení
    • Výběr barev

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Co nejrychlejší expedování objednávek, originální výrobky, akce, věrnostní program a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Mám smíšené pocity.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Mrzí nás, pokud v rámci Vaší objednávky došlo k situaci, která ovlivnila Vaše hodnocení.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání
    • Akce

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Co nejrychlejší expedování objednávek, originální výrobky, akce, věrnostní program a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ověřené značkové zboží

    Nemám co napsat. Jako u většiny dobrých obchodů jsem si vybral zařízení podle popisku na webu a včas dostal přesně to, co jsem si objednal. Víc k tomu napsat nemohu. Snad jen: jasná je výhoda ověřeného značkového zboží.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený.

    Originální výrobky, akce a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz. V případě registrace je možné využívat i věrnostní program Samsung Rewards, který umožňuje získávat a uplatňovat body nákupem produktů Samsung v eshopu samsung.cz https://www.samsung.com/cz/rewards/ .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost doručení
    • Různé akce

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Co nejrychlejší expedování objednávek, originální výrobky, akce, věrnostní program a další patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu samsung.cz.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše funguje jak má být
    • není co dodat

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledný eshop
    • Podrobný popis produktu
    • Možnost získat bonus pro další nákup

    Doporučuji.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    V případě registrace je možné využívat věrnostní program Samsung Rewards, který umožňuje získávat a uplatňovat body nákupem produktů Samsung v eshopu samsung.cz https://www.samsung.com/cz/rewards/ .

    Těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    super

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vaše 100% spokojenost nás velice těší.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost doručení
    • komunikace
    • fungující "hlídací pes"

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Věříme, že zůstanete i nadále naším spokojeným zákazníkem. Těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost a efektivní komunikace

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený. Spokojenost a vstřícnost jsou naší prioritou.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vsecko v cajku jako vzdycky

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený.

    Co nejrychlejší expedování objednávek patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky