Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost dodání

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a doporučení našeho obchodu. Máme radost, že jste byl spokojen s rychlostí dodání. Vážíme si Vaší důvěry a věříme, že budete s produktem nadále spokojen.

    Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo zpětnou vazbu, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a rádi pomůžeme.

    Přejeme Vám příjemný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    • rychlé vyřízení
    • nebyla možnost zaslání na jinou adresu, nebo do výdejního boxu

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Lahvi,

    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu. Velmi nás těší, že jste ocenil rychlé vyřízení objednávky. Zároveň se omlouváme za omezené možnosti doručení, které Vám způsobily zklamání.

    Vaši připomínku předáme přímo našemu logistickému týmu, který aktuálně pracuje na rozšíření možností doručování. Vážně bereme všechny zpětné vazby, abychom mohli zajistit lepší služby pro naše zákazníky. Pokud máte konkrétní návrh, jaké možnosti doručení by Vám vyhovovaly, budeme rádi za Vaše podněty.

    Je pro nás prioritou, abyste byl s našimi službami zcela spokojen. Pokud máte k této objednávce jakékoliv další dotazy nebo pokud můžeme pro Vás ještě něco udělat, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost domluvy, dodání, montáže. Jedním slovem naprostá spokojenost i s funkčností a designem výrobkú. Doporučuji.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši skvělou zpětnou vazbu. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti s rychlostí domluvy, dodání i montáže, stejně jako s funkčností a designem našich výrobků.

    Pokud byste měl jakékoliv další otázky nebo potřeboval asistenci, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom Vám pomohli.

    Přejeme Vám, aby Vám naše produkty dlouho sloužily k plné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Super velká spokojenost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši skvělou recenzi a jsme rádi, že jste spokojen s Vaší objednávkou i rychlostí doručení. Pokud byste v budoucnu měl jakékoli dotazy nebo byste potřeboval poradit s produktem, neváhejte se na nás obrátit.

    Děkujeme, že jste si vybral Samsung, a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Profesionalita, přístup, odborné znalosti a ochota...

    Absolutní spokojenosti, ochota a rychlost, jen tak dále...

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Pavle,

    moc Vám děkujeme za Vaši skvělou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste spokojen s naší profesionalitou, rychlostí a přístupem. Vaše slova nás motivují k tomu, abychom naše služby dále zlepšovali.

    Pokud byste měl někdy další dotazy nebo potřeboval pomoc, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Jsme tu pro Vás.

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Doprava byla zdarma.
    • Rychlé dodání zboží (lednička).
    • Zdarma odvoz starého spotřebiče.

    100% spokojenost.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši skvělou recenzi a za to, že jste si vybral naše produkty a služby. Jsme velmi rádi, že jste byl spokojen s rychlým doručením, dopravou zdarma i odvozem starého spotřebiče. Vaše 100% spokojenost je pro nás tou nejlepší odměnou.

    Budeme se těšit na Vaše další nákupy a kdybyste měl jakékoliv dotazy nebo požadavky, jsme tu vždy pro Vás.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Komunikace super stránky super slevy dobrý Já myslím že je vše ok

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Nyky,

    děkujeme za Vaši skvělou recenzi a za to, že doporučujete náš obchod. Jsme moc rádi, že jste byl/a spokojen/a s rychlostí doručení, komunikací i slevami. Vaše spokojenost je pro nás tou největší odměnou.

    Kdybyste měl/a jakékoli dotazy nebo potřeboval/a pomoc s některým z našich produktů, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím aplikace WhatsApp na čísle 800 726 786. Těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S úctou,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodání,pravidelně akce plus kódy
    • Žádné

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Martine,

    děkujeme, že jste si našel čas podělit se o svou pozitivní zkušenost. Jsme rádi, že jste spokojený s rychlostí doručení a pravidelnými akcemi. Vaše zpětná vazba nás těší a motivuje k tomu, abychom i nadále přinášeli rychlé služby a zajímavé nabídky.

    Pokud byste měl v budoucnu jakýkoli dotaz nebo podnět, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím aplikace WhatsApp na čísle 800 726 786, jsme tu pro vás.

    Přejeme krásný den a těšíme se na vaši příští návštěvu.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    I recommend this very good store to everyone.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Erni,

    děkujeme Vám za krásnou recenzi a doporučení našeho obchodu. Velmi si vážíme Vaší důvěry a jsme rádi, že jste s Vaší zkušeností maximálně spokojený.

    Pokud byste kdykoliv potřeboval poradit ohledně našich produktů nebo služeb, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím aplikace WhatsApp na čísle 800 726 786. Jsme tu vždy pro Vás.

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši příští návštěvu.

    S přátelským pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy vše OK

    100 % ve všem

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Štrimpfle,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení a za doporučení našeho obchodu! Velmi si vážíme Vaší důvěry a spokojenosti s našimi službami.

    Pokud budete mít kdykoliv dotaz nebo budete potřebovat další pomoc, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím aplikace WhatsApp na čísle 800 726 786. Jsme tu pro Vás a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S přáním krásného dne,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý obchod všechno bez problému a v pořádku.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za skvělou recenzi a za to, že jste si vybrali právě náš obchod. Jsme moc rádi, že vše proběhlo hladce a k Vaší spokojenosti. Vážíme si Vaší důvěry a budeme se snažit, aby Vaše budoucí zkušenosti byly stejně pozitivní.

    Pokud budete mít jakékoliv další dotazy či přání, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím aplikace WhatsApp na čísle 800 726 786.

    Přejeme Vám krásný den.
    Tým Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    S obchodem jsem spokojená, bohužel né se zbožím

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, paní Hladíková,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a velmi nás těší, že jste s naším obchodem spokojena. Mrzí nás však, že zboží nesplnilo vaše očekávání. Velmi nás to mrzí a rádi se postaráme o co nejrychlejší vyřešení tohoto problému.

    Prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím aplikace WhatsApp na čísle 800 726 786, kde se Vám budeme věnovat a vše s Vámi rádi vyřešíme. Pokud by Vám tento způsob nevyhovoval, můžete nás také kontaktovat telefonicky na stejném čísle nebo e-mailem na [email protected].

    Je ještě něco, s čím Vám můžeme pomoci? Jsme zde pro Vás.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nocni mura

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše zkušenost s nákupem nesplnila očekávání. Chápeme, jak nepříjemné to pro Vás musí být, a rádi bychom co nejrychleji zajistili nápravu.

    Na základě uvedeného ID objednávky CZ241127-31081389 jsme zahájili prověření Vaší objednávky. Abychom mohli situaci lépe posoudit a navrhnout vhodné řešení, prosíme, zda byste nám mohl/a poskytnout více podrobností. Například informace o tom, co konkrétně s objednávkou nesplnilo Vaše očekávání, nám velmi pomohou.

    Jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince 800 726 786 nebo přes aplikaci WhatsApp na stejném čísle. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, a uděláme maximum pro Vaši spokojenost.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Na dotaz na termín dodání jsem obdržel pouze vyhýbavou odpověď na čem všem to záleží. Zboží dorazilo super rychle.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Harry,

    děkujeme za Vaši recenzi a doporučení! Jsme rádi, že zboží dorazilo rychle a splnilo Vaše očekávání. Zároveň nás mrzí, pokud odpověď na dotaz ohledně termínu dodání nebyla dostatečně konkrétní. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám zlepšovat naše služby.

    Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo potřeboval s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás, ať už zde v komentáři, nebo soukromou zprávou.

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další objednávku.

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé, bezproblémové dodání

    Vše v naprostém pořádku

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Katko,

    děkujeme za Vaše milé hodnocení a za to, že jste si vybrala Samsung. Jsme moc rádi, že vše proběhlo hladce a že jste s nákupem spokojená. Pokud byste kdykoli potřebovala další informace nebo pomoc, neváhejte se na nás obrátit – jsme tu pro Vás.

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další návštěvu!

    S pozdravem,
    Tým Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavé ceny během akcí, bohužel spoustu zboží před ním o dost zdraží, tak pozor!
    • Reward body na další nákup
    • Ve spolupráci se Zásilkovnou přijde zboží druhý den
    • Vrátili mi špatně načtené body při objednávce v podobě voucheru ( za 2 týdny, což je u nich mega úspěch)
    • Poslali mi znova slevový kód, který jsem dříve od nich dostal za potíže a neuplatnil
    • Cashback a odvoz starého spotřebiče
    • Za mě dobrá aplikace, nikdy jsem neměl žádný zásadní problém, přehledná
    • Strašná komunikace se zákazníkem, odpoví, přislíbí řešení a následně nic. Člověk píše, urguje a nic. Přislíbí pak konečně nějakou urgenci na dotyčné oddělení a zase nic.
    • Samsung posílá slevové kódy před Vánoci na všechny strany, ale když je člověk chce uplatnit, tak nefungují. Přišly mi kódy do mailu na soundbar, sluchátka a mobil s informací, že je lze kombinovat se všemi ostatními kódy kromě 1+50%. Ani jeden nefungoval. Stejně tak 10% na hodinky a 5% z jejich hry v Samsung Members.
    • Vrácení peněz trvalo přes 3 týdny, žádná reakce o přijetí zboží zpět nich a peníze poslali až po 3. urgenci.
    • Gebrüder Weiss - tragická doprava i jednání zaměstnanců. Volají půl hodiny předem, jak kdyby si člověk měl brát 3 dny volno, sedět jenom doma a čekat na ně.

    U Samsungu jsem nakoupil poslední dobou dost zboží za dost peněz, bohužel u skoro každého nákupu je nějaký problém a řešit něco s nimi je opravdu náročné. Kdyby nebyly opravdu dobré akce, raději bych se jim vyhnul.. Doufám, že se neobjeví nějaké reklamace, protože na základě současných zkušeností je komunikace a řešení problémů s nimi otřesná. Například od července mi slibují slevový voucher na polovinu tabletu ke koupi telefonu. Po opakovaných urgencích a příslibech mi nebyli schopni ani po 3 měsících avizovaný voucher poslat. Nakonec jsem si mobil objednal a napsal negativní recenzi. Následně mi tedy poslali kódy na konkrétní tablet a telefon, ačkoliv mi byl přislíben voucher odpovídající původní akci - tedy možnost vybrat si barvu a konfiguraci. Nutno dodat, že mi tedy poslali kódy na vyšší paměťové varianty za cenu nižších, nadruhou stranu červencové ceny a akce byly pryč. Pomyslnou třešničkou bylo, že jsem dostal kódy na zelený tablet, s platností do konce měsíce (asi 2 týdny), který nebyl vůbec po celou dobu skladem, takže stejně kód byl úplně k... Tak jsem jim poděkoval a napsal stav věcí, za čas mi napsali, jaké tedy chci zařízení, že zařídí další atd. Když to zkrátím, tak je to další měsíc a žádné kódy jsem nedostal, jenom přísliby o řešení. Tak jsem si raději další potřebný telefon objednal hned, beztak konkrétní tablety nejsou už díky prodlevám skladem, ceny před Vanoci jiné a bůhví kdy a jestli by něco poslali. Tolik "seriózní" jednání s oficiálním prodejcem Samsungu v ČR, opravdu na úrovni. S Číňanem nebo Indem na Aliexpress apod. je mnohem lepší jednání a hlavně mnohem rychlejší než tady s naším zastoupením. Za půl roku neumí vyřešit triviální problém, možná ale spíše nechtějí a akorát lakují a štvou své zákazníky.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Adame,

    děkujeme, že jste s námi sdílel své zkušenosti. Velmi nás mrzí, že jste musel čelit tolika komplikacím při nákupech u nás. Tohle rozhodně není standard, o který u Samsungu usilujeme.

    Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a už nyní ji předáváme příslušným týmům k přezkoumání. Ověříme stav ohledně slíbeného voucheru na tablet i funkčnosti slevových kódů. Pokud jde o zpoždění při vracení peněz, chápeme, že čekání je nepříjemné, a podnikneme kroky, aby se podobné situace neopakovaly.

    Co se týče přepravy přes Gebrüder Weiss, je nám líto, že doručení nesplnilo Vaše očekávání. Váš podnět předáme i na stranu logistického partnera, abychom do budoucna předešli podobným problémům.

    Rádi bychom s vámi vše probrali podrobněji a urychlili řešení. Můžete nám prosím napsat prostřednictvím aplikace WhatsApp na čísle 800 726 786? Na základě informací k vaší objednávce (ID: 24100319506906) se pokusíme vyřešit vše co nejrychleji.

    Vážíme si vaší trpělivosti a doufáme, že vám brzy ukážeme, že u Samsungu nám na každém zákazníkovi záleží.

    S přáním klidného dne
    Tým Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • tragický nepřehledný eshop
    • spousta výrobků není skladem (ale lákají na akce)
    • e-shop je velmi pomalý
    • v případě problémů tragická zákaznická podpora, zákazník až na posledním místě (stalo se u mého nákupu)

    Viz nevýhody. Pokud je možnost koupit výrobek někde jinde za stejnou/podobnou cenu, tam se vyvarujte tomuto Samsung eshopu.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Janato,

    děkujeme, že jste se s námi podělil o svou zkušenost. Mrzí nás, že naše e-shopové služby nesplnily Vaše očekávání. Chápeme, že nepřehledný e-shop, zpoždění nebo nedostupné produkty mohou být velmi nepříjemné, a vážíme si Vaší trpělivosti.

    Pro upřesnění jsme Vaši zpětnou vazbu přeposlali příslušnému oddělení, které již pracuje na zlepšení rychlosti a přehlednosti e-shopu. Dále zavádíme nové skladové systémy, které zajistí přesnější informace o dostupnosti produktů.

    Mrzí nás Vaše komplikace s objednávkou, nicméně jsme rádi, že byla úspěšně doručena. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitým impulzem ke zlepšení, a děkujeme, že jste nám ji poskytl.

    Máte-li další dotazy nebo podněty, neváhejte nás kontaktovat na čísle 800 726 786 prostřednictvím aplikace WhatsApp. Jsme zde pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    Je ještě něco dalšího, s čím Vám mohu pomoci?

    Děkujeme za Vaši trpělivost a přejeme hezký den.

    S přáním hezkého dne
    Tým Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • pozdní doručení
    • otřesná komunikace se zákazníky

    24.11. jsem si objednal lednici. Důvodem pro mě byla cena, což je asi jediná výhoda objednávky přímo od Samsung.
    Ačkoliv mi aplikace ukazovala doručení do 29.11., lednici mi přivezli až 6.12. Lednice byla poškozená, takže ji dopravce zase zabalil a odvezl. Ze Samsung se nikdo neozíval, tak jsem se snažil situaci řešit sám. Aplikace Samsung Shop je naprosto nepoužitelná a "experti Samsung" v podstatě s ničím neporadí. Nedokázali mi říci, jak se situace bude řešit, ani kdy nová lednice dorazí. 12.12. (dnes) mi volal jiný export Samsung, který mi sice neřekl, kdy bude vyřešená moje objednávka, ale za to ho velice zajímalo, zda jsem lednici nepoškodil já nebo dopravce. Za mě příště raději zaplatím vyšší cenu a objednám si na eshopech, se kterými mám lepší zkušenosti (Alza, Datart, Heureka, Planeo, ...)

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu o náš internetový obchod a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste se museli potýkat s touto nepříjemnou situací, a chápeme, že mohla být velmi nepohodlná. Rádi bychom Vás ujistili, že se Vaší reklamací urgentně zabýváme. Reklamace byla předána našemu reklamačnímu oddělení, které Vás bude kontaktovat s výsledkem v nejbližší možné době.

    Je zde ještě něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás a uděláme vše pro to, abychom Vaše očekávání naplnili k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nedodržení doby dodání, kdy se uvádí v Praze při objednání do 13:00 (PO-PÁ) doručení na prodejnu ještě dnes. Zboží bylo ihned zaplaceno online kartou kolem 11:30 při objednání. Platbu obchodník potvrdil až za 26 hodin a zboží k bylo připraveno k převzetí až za 54 hodin. Nikdo nezačal s přípravou objednávky do doby než jsem telefonicky urgovala. Týkalo se zboží ihned skladem, objednávka v listopadu nikoli před vánoci.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí nepříjemnosti spojené s nedodržením slíbené doby doručení. Rozumíme Vašemu zklamání, obzvláště když se jednalo o zboží skladem. Vaši zkušenost jsme předali odpovědnému oddělení a podnikneme kroky k úpravě procesu potvrzování plateb, aby se podobná situace neopakovala.

    Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme. Doufáme, že nám dáte příležitost při dalším nákupu. Pokud byste měla jakékoliv další otázky nebo potřebovala poradit s výběrem dalšího produktu, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci?

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání zboží,
    • Rozumná cena.n

    Nabíjecí trafo přišlo velice rychle a za rozumnou cenu.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Kačere,

    děkujeme za Vaši skvělou recenzi a doporučení. Máme velkou radost, že jste spokojený s rychlostí dodání a cenou nabíjecího adaptéru. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a těší nás, že jsme splnili Vaše očekávání.

    Pokud byste v budoucnu potřeboval jakoukoli pomoc nebo další informace o našich produktech, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás.

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky