Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kvalitní originální...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobrá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • velmi rychlé jednání a doručení ihned další den po objednání, objednáno den předem pozdě večer

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste spokojen s rychlostí dodání našich produktů. V Samsungu si velmi ceníme Vaší důvěry a snažíme se neustále inovovat a zlepšovat naše služby, abychom Vám i nadále poskytovali nejlepší možný zážitek.

    Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.

    Těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá komunikace ze strany Samsungu
    • Rychlé vyřízení mé objednávky
    • Rychlost dodání

    Doporučuji!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Romane,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a jsme nadšeni, že jste spokojen s rychlostí doručení a vyřízením Vaší objednávky. Vaše spokojenost je pro nás klíčová a děláme vše pro to, aby Vaše zkušenosti byly vždy na té nejvyšší úrovni. Těšíme se na Vaše další nákupy.

    Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, jsme tady pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo dodáno a to z toho důvodu, že se objednávka někde ztratila a nebyla nalezena v systému.
    Nakoupil jsem v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Martine,

    omlouváme se za komplikace spojené s Vaší objednávkou a děkujeme, že jste nám tuto situaci oznámil. Rozumíme, jak nepříjemné to pro Vás muselo být. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost neodpovídala standardu, který si klade naše značka Samsung. Pro ověření této situace Vás budeme kontaktovat přímo, abychom zjistili, kde přesně došlo ke komplikaci. Můžeme vás ujistit, že zjištění příčiny ztráty objednávky je pro nás prioritou a pracujeme na tom, aby se podobná situace již neopakovala. Rádi bychom Vám nabídli veškerou potřebnou podporu. Máte ještě nějaké další dotazy nebo potřeby, které bychom mohli řešit?

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Byl jsem rád, že jsme produkt mohli koupit přímo od výrobce, i když to nyní byl dost komplikovaný proces. Nefungovaly dobře internetové stránky, a proto nešlo objednávku dokončit. Nakonec se ale vše podařilo.
    • Nedostatečně funkční internetové stránky, prvních 14 dní měsíce dubna 2024. Když už zboží bylo skladem, nešlo dokončit objednávku, pořád to po mě chtělo opravit telefonní číslo. To ale úspěšně opravit nešlo. Po této době, tedy v druhé polovině dubna, pak vše začalo fungovat, proto jsem mohl objednávku dokončit.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste zažil technické potíže při nákupu na našem e-shopu. Chceme Vás ujistit, že jsme situaci intenzivně řešili a nyní můžeme s potěšením potvrdit, že naše stránky jsou plně funkční. Abychom předešli podobným situacím v budoucnosti, implementovali jsme řadu technických vylepšení, jako je zvýšení kapacity serverů a pravidelné kontroly systémů, což zajišťuje stabilní provoz našeho e-shopu.

    Pokud máte jakékoli další dotazy nebo potřebujete další asistenci, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Jsme zde pro Vás, abychom Vám zajistili co nejpříjemnější zkušenost s naší značkou.
    Děkujeme za Vaši trpělivost a loajalitu k Samsungu. Těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velký výběr

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Mareši,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste spokojen s naší nabídkou produktů. Vzhledem k Vaší zpětné vazbě Vám doporučujeme sledovat naše webové stránky pro informace o novinkách a speciálních akcích, které by Vás mohly zajímat. Můžeme Vám nabídnout podrobnější informace o konkrétních produktech, které jsme nedávno aktualizovali a které by Vás mohly zajímat? Jsme zde pro Vás, kdykoliv potřebujete naši pomoc.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednával jsem Samsung S23 ve slevové akci. E-shop mi potvrdil vytvoření objednávky, ale platba přes banku neprošla. Druhý den ráno jsem psal na helpdesk, protože email s informacemi o objednávce nedorazily. Tam mi bylo řečeno, že objednávka byla zrušena, není možné ji obnovit a zboží musím objednat znovu (bez slevy). Nyní mi přišel email, že objednávka byla po týdnu zrušena, protoze nebyla zaplacena. :(

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše OK dobrá komunikace a cena!
    • Příjemné zde nakupovat!
    • Nic jsem nenašel!

    Vše OK dobrá komunikace a supr obchod!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Bogo,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a jsme nadšeni, že jste spokojen s rychlostí doručení a vyřízením Vaší objednávky. Vaše spokojenost je pro nás klíčová a děláme vše pro to, aby Vaše zkušenosti byly vždy na té nejvyšší úrovni. Těšíme se na Vaše další nákupy.

    Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, jsme tady pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jak již jsem psal v předchozím dotazníku : 1/ telefon jsem potřeboval rychle ve čtvrtek 11.4.2024 a celý den nešel eshop 2/ později odpoledne eshop naběhl, zboží jsem objednal 3/ netušil jsem, že v dnešní době budu na dodání dle prvotních informací čekat několik dní 4/ kdybych si vše objednal dne poté někde jinde, tak mám zboží o několik tisíc levnější a ještě dostal sluchátka jako dárek a zboží měl ihned

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodání

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a jsme nadšeni, že jste spokojen s rychlostí doručení a vyřízením Vaší objednávky.

    Vaše spokojenost je pro nás klíčová a děláme vše pro to, aby Vaše zkušenosti byly vždy na té nejvyšší úrovni. Těšíme se na Vaše další nákupy. Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, jsme tady pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Všechno v pořádku
    • Spokojenost
    • Rychle dodání

    Jsem spokojená, všechno perfektní

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Terko,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme opravdu rádi, že jste spokojená s rychlostí doručení své objednávky. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a jsme zde, abychom Vám vždy poskytli nejlepší možný servis.

    Pokud máte jakékoliv dotazy nebo byste chtěla další informace o našich novinkách či speciálních akcích, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat. Můžeme Vám nějak jinak ještě dnes pomoci?

    Děkujeme za projevenou důvěru ve značku Samsung a naše výrobky.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velice rychlá komunuikace
    • Přehledný eshop

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Davide,

    děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme nadšeni, že jste spokojen s přehledností naší stránky i komunikací obchodu. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a snažíme se neustále zlepšovat naše služby, abychom Vám mohli nabídnout tu nejlepší možnou zkušenost.

    Rádi bychom Vás upozornili na možnost registrace do věrnostního programu Samsung Rewards, který umožňuje získávání a uplatňování bodů za nákupy produktů Samsung v eshopu samsung.cz (https://www.samsung.com/cz/rewards/). Věříme, že naleznete další produkty, které Vám přinesou radost a uspokojení.

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde pro Vás. Děkujeme za Vaši důvěru v Samsung a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Jsem spokojená, zboží bylo skladem, doručeno mi bylo hned v den objednání. Dorazilo v pořádku. Je to dárek, takže ještě čeká ne svůj čas.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, paní Baro,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byla s nákupem u nás spokojená. Co nejrychlejší expedování objednávek a prozákaznický přístup patří mezi naše hlavní priority.

    Věříme, že dárek udělá radost bude pro obdarovaného spolehlivým pomocníkem i dobrým společníkem. Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo budete potřebovat pomoc s nastavením Vašeho výrobku, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

    Děkujeme za projevenou důvěru ve značku Samsung a naše výrobky.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednané zboží bylo zdarma,rychle a v pořádku doručeno na mou adresu

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Petře,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a jsme nadšeni, že jste spokojen s rychlostí doručení i bezplatnou dopravou Vaší objednávky.

    Spokojenost zákazníka je pro nás klíčová a děláme vše pro to, aby Vaše zkušenosti byly vždy na té nejvyšší úrovni. Těšíme se na Vaše další nákupy.

    Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, jsme tady pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    Borisi, děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste spokojen s rychlostí dodání našich produktů. V Samsungu si velmi ceníme Vaší důvěry a snažíme se neustále inovovat a zlepšovat naše služby, abychom Vám i nadále poskytovali nejlepší možný zážitek.

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte se na nás obrátit.

    Těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Výběr zboží, rychlost dodání, bezproblémová komunikace, výhodné slevy + program rewards bodů.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Lenko,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste spokojená s našimi akčními nabídkami a že Vás zaujal náš věrnostní program Samsung Rewards. Tento program je navržen tak, aby Vám umožnil maximálně těžit z Vašich nákupů, kde za každý nákup získáváte body, jež můžete využít pro získání slev a exkluzivních nabídek. Pro další informace o tom, jak můžete využívat body a jaké konkrétní výhody můžete získat, prosím, navštivte náš odkaz na https://www.samsung.com/cz/rewards/. Zde najdete podrobného průvodce, jak si můžete body vyžádat a uplatnit.

    Pokud máte jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc s využíváním vašich bodů, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde pro Vás, abychom se ujistili, že Vaše zkušenosti s našimi produkty a službami budou nadále bezchybné.

    Děkujeme Vám za důvěru v Samsung a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Porušování Obchodních podmínek
    • Neprofesionální komunikace
    • Neschopnost řešit, natož vyřešit Samsungem způsobenou komplikaci
    • Arogance

    Po zakoupení a úhradě ceny TV v eshopu (podle Obchodních podmínek Samsungu, bod 6.4, títmo přešla do mého vlastnictví), mi po třech dnech Samsung oznámil smskou, že pro mě TV nemá a mou televizi mi (zatím?) nedodá.
    Komunikace Zákaznickéh centra je neprofesionální a nekompetentní. Dodnes mi nevysvětlili jak je možné, že mi prodali neexistující TV, a nenabídli mi řešení. V tuto chvíli nemám ani TV ani peníze.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobrá cen (Akce) , komunikace

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Pavle,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme opravdu rádi, že jste spokojen s rychlostí doručení a cenou našich produktů. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a jsme zde, abychom Vám vždy poskytli nejlepší možný servis.

    Pokud máte jakékoliv dotazy nebo byste chtěl další informace o našich novinkách či speciálních akcích, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat. Můžeme Vám nějak jinak ještě dnes pomoci?

    Děkujeme za projevenou důvěru ve značku Samsung a naše výrobky.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

    • Slevy body

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste spokojen s našimi akčními nabídkami a že Vás zaujal náš věrnostní program Samsung Rewards. Tento program je navržen tak, aby Vám umožnil maximálně těžit z Vašich nákupů, kde za každý nákup získáváte body, jež můžete využít pro získání slev a exkluzivních nabídek.

    Pro další informace o tom, jak můžete využívat body a jaké konkrétní výhody můžete získat, prosím, navštivte náš odkaz na https://www.samsung.com/cz/rewards/. Zde najdete podrobného průvodce, jak si můžete body vyžádat a uplatnit.

    Pokud máte jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc s využíváním vašich bodů, neváhejte se na nás obrátit. Jsme zde pro Vás, abychom se ujistili, že Vaše zkušenosti s našimi produkty a službami budou nadále bezchybné.

    Děkujeme Vám za důvěru v Samsung a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky