Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    1

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vaše 100% spokojenost nás velice těší.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Snadný nákup
    • Výborná zákaznická podpora

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Prozákaznický přístup je jednou z našich hlavních priorit. Jeho nedílnou součástí jsou také služby a zákaznická podpora, která je z naší strany poskytována.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání a zboží perfektně zabaleno.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Co nejrychlejší expedování objednávek a prozákaznický přístup patří mezi naše hlavní priority. Záleží nám také na tom, aby se zařízení dostalo k zákazníkovi ve zcela perfektním stavu, a tomu odpovídá i způsob balení pro přepravu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • popravdě peklo. Podpora,chat, komunikace, help Buď je to.nejaky automat,nebo čekáte x dobu. Smutny korejský příběh, který postupně tímto způsobem jde.na kvalitě dolů

    Máte.jistotu originálního zařízení

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Váš příspěvek jsme četli pozorně a je nám líto, že to na Vás takto působí. Pravdou je, že v případě většího zájmu zákazníků, může být čekání na spojení s operátorem delší. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se situace zlepšila.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obědnávka rychle doručena. Funguje dobře

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 4 dnech poživání přestalo fungovat nabíjení telefonu. Na podpoře mi řekli ať ho pošlu sama na svoje náklady na nejaký servis kde mi ho mají opravit také na moje náklady

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychlé doručení zboží, celý proces od objednávky po doručení bez prolémů.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený. Děkujeme za Vaše hodnocení i za Váš nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nepřehlédný web
    • těžké najít rychle příslušenství
    • složitý systém bonusů
    • body připisují 2 týdny po dokončení objednávky, které ale podle nich není v den doručení, nýbrž po týdnu.
    • takže musím čekat s nákupem příslušenství za body, fakt trapné

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Za Vaši zpětnou vazbu děkujeme a jsme rádi za podnět ohledně možností pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i další objednávky.

    Body z programu Samsung Rewards se přičtou 14 dnů po obdržení zboží z důvodu možnosti vrácení zboží do 14 dnů https://www.samsung.com/cz/rewards/ .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nákup přímo u značky.
    • Rychle dodání
    • Žádné

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Zakoupení zařízení v našem oficiálním e-shopu nebo ve značkových prodejnách je zárukou oficiální distribuce CZ / SK.

    Děkujeme za Vaše hodnocení i za Váš nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Oficiální prodejce
    • Moznosti oprav in-house
    • Vyšší cena než přeprodej (u starších modelů)

    Rychle doručení zdarma. Doporučuji.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.

    Originální výrobky, servisní síť i bezplatná doprava patří mezi výhody nakupování na našem oficiálním e-shopu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    skvele

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Vaše 100% spokojenost nás velice těší.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží z předobjednávky nebylo doručeno v termínu, kdy mělo být, i když z jiného obchodu, který nespadá přímo pod výrobce, ano.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlost vyřízení objednávky

    K telefonu jsem si špatně objednal kryt, a na podpoře mi řekly ze bych musel vrátit celou objednávku. aby se to dalo opravit. Nechápu proč je pro společnost Samsung tak složíte vyměnit jeden kryt za druhy pro spokojenost zákazníka

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Zde můžeme potvrdit, že každá objednávka nebo kampaň má pevně daná pravidla. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům a věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, Samsung e-shop neřeší reklamaci, nejsem informována o stavu objednávky. Nikdo nekomunikuje, objednávka zaplacená, zboží nikde. Neprofesionální a nespolehlivé jednání.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné.

    Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V jiných obchodech již v prodeji, vyhoda objednávky na oficiálním webu je k ničemu.. MP navíc nabízí 3 letou záruku.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob a prodloužení dodací doby. Velmi nás to mrzí a za komplikace se omlouváme. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Naskladnění zařízení probíhá rovnoměrně mezi všechny prodejce.

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený. Děkujeme za Vaše hodnocení i za Váš nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    S obchodem spokojenost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení a máme radost, že jste s nákupem u nás spokojený.

    Děkujeme za Vaše hodnocení i za Váš nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon měl být doručen 5.2 a 1.2 my napíši SMS že se to zpozdi a dnes 9.2 kdybych nezavolal tak vím prd a tam my řekli 3 až 4 týdny volal sem dopoledne a že mi pošlou email s informacemi a nic no paráda .

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • bezva přístup

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený. Spokojenost a vstřícnost jsou naší prioritou.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky