Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlé dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace s operátorkou po měsíci koupi pračky - nehorázné chování
    • arogantní chování

    po koupi -cca měsíc pračky , poškozená pračka ,arogantní jednání pí operátorky 730893110, která byla drzá a nepředstavila se mi a ještě při hovoru zavěsila.My nemůžeme za poškození pračky, nemůžu prát a ještě se k nám takto chovají je to smutné.Paterová Renata 774 035 465

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení objednávky, kvalitní komunikace.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    1

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S obchodem spokojenost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Bretšnajdre,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a za doporučení našeho obchodu. Jsme rádi, že jste byl s našimi službami spokojen a že zboží dorazilo včas. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a velmi si vážíme Vaší důvěry. Pokud byste v budoucnu potřeboval další pomoc nebo měl jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás, rádi Vám pomůžeme.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Objednali jsme více zboží, i když jedna z predobjednavka ještě není dostupná, obchod nečekal a zbytek položek odeslal. Tohle oceňuji.

    Stránky asi jsou přeložené z cizího jazyka pomocí google translator. Například doručené objednávky jsou označené jako "zrušeno"

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Pavle,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a doporučení našeho obchodu. Velmi si vážíme, že oceňujete rychlé odeslání dostupného zboží. Omlouváme se za nepříjemnosti způsobené nesprávným překladem na našich stránkách, kde byly doručené objednávky označeny jako "zrušeno". Rozumíme, jak zavádějící může být chybné označení stavu objednávky. Vaši připomínku jsme předali našemu technickému týmu, který již pracuje na opravě překladu. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a děkujeme, že jste nás na tuto chybu upozornil.

    Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebujete další asistenci, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velké množství slev na novinky,které lze navic kombinovat
    • Čekal bych, že když objednám přímo od samsungu tak,že novinka dorazí např o den dříve než když bych objednal jinde.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a doporučení našeho obchodu. Jsme rádi, že jste ocenil naše slevy na novinky. Je nám velmi líto, že doručení nesplnilo Vaše očekávání a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Naskladnění zařízení probíhá rovnoměrně mezi všechny prodejce, což může někdy způsobit zpoždění doručení. Přesto můžeme zkontrolovat stav Vaší objednávky a zjistit, zda je možné urychlit doručení.

    Rádi bychom také zdůraznili výhodu našeho e-shopu, kterou je možnost využití věrnostního programu Samsung Rewards (https://www.samsung.com/cz/rewards/), který Vám umožňuje získávat a uplatňovat body nákupem produktů Samsung. Pokud máte jakékoli konkrétní dotazy nebo potřebujete asistenci s nastavením Vašeho zařízení, jsme Vám k dispozici pro okamžitou pomoc. Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected], rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci?

    Děkujeme za projevenou důvěru ve značku Samsung a naše výrobky.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace

    Bohužel není jiné možnosti, než hodnotit takto. Obchod/společnost nemá ani snahu vás kontaktovat e-mailem o tom, že dochází k posunu termínu. Prostě mlčí. Na podpoře vám prakticky „lžou“, že vše je, jak má být, a teprve až přitvrdíte, tak dostanete odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Slevové akce
    • Neschopnost reagovat na požadavky klienta.
    • Špatná komunikace

    Bohužel Samsung není schopen odeslat zboží na dvě části. Sluchátka Buds 3 Pro stáhl z prodeje a já musím i na hodinky, které mám v objednávce čekat až do obnovení prodeje sluchátek! Hodinky tak budou mít dříve ti, kteří si je koupí ve volném prodeji než já, který si je koupil v předobjednávce už 11. července.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Hudečku,

    velice nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost s naším eshopem. Oceňujeme, že jste nás na tuto situaci upozornil. Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá. Chápeme, že čekání na obnovení prodeje sluchátek Buds 3 Pro je dlouhé, zejména když jste provedl předobjednávku již 11. července. Rádi bychom se omluvili za vzniklé nepříjemnosti a nedostatečnou komunikaci z naší strany. Aktuálně jsme ověřili informace ohledně dodání jak hodinek, tak i Galaxy Buds 3 Pro. Ani hodinky, ani sluchátka nejsou v tuto chvíli skladem, není možné je nyní doručit. Velmi nás to mrzí. Máme však zprávu o termínu expedování Vaší objednávky. Hodinky budou expedovány ve W32 a sluchátka koncem srpna.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost. Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Můžeme Vám nějak konkrétně pomoci s řešením této situace? Jsme tu pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost a spolehlivost

    Se vším poradi, přehledné webové stránky s produkty.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a za to, že jste si vybrali náš obchod. Jsme velmi rádi, že jste spokojen s rychlostí a spolehlivostí našich služeb a že naše webové stránky považujete za přehledné a užitečné. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a jsme tu vždy, abychom Vám poradili s jakýmkoli dotazem nebo požadavkem. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás.

    Přejeme Vám mnoho radostných zážitků s produkty Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Originál eshop výrobce dodá zboží o více jak měsíc později než alza nebo mp.cz....a to kdoví jestli.

    V předobjednávce objednán zfold 6, hodinky galaxy watch 7 ultra a galaxy buds 3 pro, v celkové hodnotě přes 50 000,- . Včera mi přišla informace, že zboží bude dodáno koncem srpna, prý kvůli výrobní vadě na buds 3 pro. Píšu na support eshopu...OK chápu, chyba na buds 3, je třeba to vyřešit...žádný stress, pošlete telefon a hodinky teď a sluchátka až to vyřešíte...odpověď: bohužel to nelze, takhle to nefunguje, dopravu v objednávce nerozdělíme, počkejte si do konce srpna na vše. To jako fakt? Děláte si srandu? Lidi co objednali od mp.cz, alzy apod. Mají telefony a hodinky více jak týden doma! Navíc informaci o zpoždění poslali pár hodin po skončení slev z předobjednávek. Takže... klidně si u nás zruš objednávku a objednej si jinde, ale pěkně za plnou cenu... takže samsung má máslo na hlavě (pustí do prodeje zařízení, které vykazuje výrobní vadu) a pak se ani není schopen k problému postavit čelem a snažit se zákazníkovi vyjít vstříc alespoň tím, že rozdělí objednávku a pošle telefon a hodinky zvlášť...zaplacení dopravy 2x jsem samozřejmě nabídl, stejně tak, že si pro to skočím někam na pobočku. Ne... počkej si do konce srpna a doufej, že tu chybu do té doby vyřešíme. Samsung používám a měním každý rok za nové zařízení už od note 1. Fold 5 je poslední zařízení od nich které jsem koupil.
    Končím s vámi a přecházím ke konkurenci za to, jak si nevážíte svých zákazníků a jak arogantně se k nim chováte.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Vše ok

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Tome,

    děkujeme za Vaši recenzi a za doporučení našeho obchodu. Jsme rádi, že jste byl spokojen s našimi službami. Pokud budete v budoucnu cokoliv potřebovat nebo mít jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.

    Děkujeme za Vaši důvěru v Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi profesionální přístup. Nikdy nebyl problém.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a za to, že doporučujete náš obchod. Jsme potěšeni, že jste s naším profesionálním přístupem a službami spokojen. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a motivuje nás k neustálému zlepšování.

    Pokud budete mít jakékoliv další dotazy nebo potřebujete pomoc s našimi produkty, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme zde pro Vás.

    Přejeme Vám mnoho radostných zážitků s produkty Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • originální eshop
    • zrovna nevyniká v rychlosti doručení

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za to, že jste si vybral náš originální eshop. Omlouváme se za delší dobu doručení, která ve Vašem případě trvala 3 dny. Neustále pracujeme na zlepšování našich doručovacích služeb a doufáme, že příště budete s rychlostí doručení spokojenější.

    Pokud máte jakékoli další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit na e-mail [email protected]. Jsme zde pro Vás.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že budete s našimi produkty nadále spokojen.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neochota poslat jen část objednávky pokud chybou Samsungu nemají kompletní objednávku.

    Chápu, že se může stát chyba ve výrobě Galaxy Buds3 Pro, ale zdržet kvůli tomu celou objednávku o více než jeden měsíc? Kvalitní a navíc oficiální eshop Samsung by se měl omluvit a poslat alespoň tu část objednávky kterou má v pořádku skladem.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou. Chápeme, že zdržení způsobené výrobní chybou Galaxy Buds3 Pro je nepříjemné a omlouváme se za to. Vaše situace je pro nás důležitá a rádi bychom Vám pomohli ji vyřešit co nejrychleji. Můžete nám prosím zaslat detaily Vaší objednávky na e-mail [email protected]?

    Pokud budete mít jakékoliv další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost, spolehlivost, výborná komunilace

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Zdeňku,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a doporučení našeho obchodu. Jsme rádi, že jste spokojený s rychlostí, spolehlivostí a komunikací při Vašem nákupu. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těší nás, že jsme splnili Vaše očekávání.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo potřebovat pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás, rádi Vám pomůžeme.

    Děkujeme za Vaši důvěru v Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
    • Kvalita
    • Nabídka

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Nováčku,

    velice Vám děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a doporučení našeho obchodu. Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí, kvalitou a naší nabídkou. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těší nás, že jsme splnili Vaše očekávání.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás.

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • sleva v apce, body na další nákup

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a za to, že doporučujete náš obchod. Velmi si vážíme Vaší věrnosti a těší nás, že jste využili slevu v naší aplikaci. Pokud byste potřebovali jakékoli další informace o tom, jak využít body nebo získat další slevy, neváhejte se na nás obrátit na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás, rádi Vám pomůžeme.

    Přejeme Vám příjemné nakupování a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo přesně podle avizovaných informací, zboží vysoké kvality dorazilo v jednoduchém, ale funkčním ekobalení. Předání bylo v určeném časovém rozmezí.

    S obchodem Samsung jsem již poněkolikáté naprosto spokojen a mám jistotu kvalitního zboží za dobrou cenu.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Aleši,

    děkujeme za Vaši skvělou recenzi a věrnost naší značce. Jsme velmi rádi, že jste byl spokojen s kvalitou našeho zboží, ekologickým balením a včasným doručením. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těší nás, že se k nám rádi vracíte.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo potřebujete s něčím pomoci, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás.

    Přejeme Vám mnoho radostných zážitků s produkty Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Skvělý sortiment

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Michael,

    děkujeme za Vaše skvělé hodnocení. Velmi nás těší, že jste spokojený s rychlostí dodání a naším sortimentem. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás, rádi Vám pomůžeme.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky