Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • popravdě peklo. Podpora,chat, komunikace, help Buď je to.nejaky automat,nebo čekáte x dobu. Smutny korejský příběh, který postupně tímto způsobem jde.na kvalitě dolů

    Máte.jistotu originálního zařízení

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Váš příspěvek jsme četli pozorně a je nám líto, že to na Vás takto působí. Pravdou je, že v případě většího zájmu zákazníků, může být čekání na spojení s operátorem delší. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se situace zlepšila.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opožděna komunikace (ozvali se za 4 dny, misto jednoho). Podvádí s terminy doručeni.

    Na to, že je to oficiální eshop Samsung tak je to hrůza. Takové chovaní jsem fakt ne čekal.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě došlo k zpoždění. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Samung Galaxy S24 Ultra s 1Tb paměti
    • Asi nabízejí zboží i když nemaji skladem a počkejte si až někdy bude exclusivní nabídka
    • Komunikace 1 SMS že je velký zájem a nic víc
    • Chtěl jsem odprodat starý telefon a využit bonus a vypadá to ze to do k9nce února, kdy ma akce končit nestihnu takže přijdu o 6000 kč
    • Telefon za 45000 a nemít ho ani za týden doma to je hřůza pro zakazníka a asi úspěch pro Samsung

    Něco tak tragického jsem ještě nezažil.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob a prodloužení dodací doby. Nastalá situace se zpožděním Vaší objednávky nás velmi mrzí a za komplikace se Vám omlouváme.

    Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme co nejdříve.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal a zaplatil 19.1.2024 s tím, že bude k vyzvednutí 31.1.2024 a od té doby se nikdo neozval, nevím o případném postupu objednávky ( k dnešnímu datu pouze zboží je objednáno ) a na maily, které jsem poslal nikdo neodpovídá. Tak nevím jestli mě Samsung okradl o dost peněz, nebo co se děje.

    Zboží jsem objednal a zaplatil 19.1.2024 s tím, že bude k vyzvednutí 31.1.2024 a od té doby se nikdo neozval, nevím o případném postupu objednávky ( k dnešnímu datu pouze zboží je objednáno ) a na maily, které jsem poslal nikdo neodpovídá. Tak nevím jestli mě Samsung okradl o dost peněz, nebo co se děje.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Velice se Vám omlouváme za prodlení v dodání Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Kolegové, kteří mají objednávky na starosti, jednotlivé zákazníky již kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zvýhodněný cenový bonus
    • komunikace nulová
    • ačkoliv bylo zboží dávno předobjednáno,ještě nedorazilo

    Objednával jsem a zaplatil Samsung galaxy S24 Ultra v předobjednávce dne 22.1.2024 , všude obrovská mediální masáž ,ale samsung.cz to absolutně marketingově a logisticky nezvládl když po uvedení (u některých eshopů i před ) nedokázal telefony včas dodat k 1.2.2024 ačkoliv lákal na předobjednávky a jako u oficiálního distributora bych očekával dodání jako prvním.Ostatní jak kamenné obchody,tak eshopy měli skladem a dodávali telefony dávno před ním.Tady už opravdu nakupovat nechci.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Naskladnění zařízení probíhá rovnoměrně mezi všechny prodejce.

    Kolegové, kteří mají objednávky na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení. Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatná komunikace,záměna faktury a dodacího listu
    • Náeledná registrace nurno dělat 10x pro přihlášení.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší fakturou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Situace byla řešena změnou v rámci dané faktury.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, na moje dotazy jsem dostala odpovědi typu nemáme k dispozici informace, nevíme a automatickou odpověď, že odpoví do 1 pracovního dne, co se do dneška nestalo. Ohromné zklamání pro věrného zákazníka a dlouholetého uživatele Samsung.
    • Po tvrdém náraze jsem zjistila, že lepší podmínky pro nákup telefonů Samsung má Mobil Pohotovost než samotný Samsung. Smutné. Objednávku rušit nebudu, ze zvědavosti si počkám, kdy se dočkám.

    Když platíte rovnou převodem, tak asi dobrý. To mi tři roky zpátky telefon dorazil rychle, ale na splátkový prodej se raději vykašlete. Zboží se vyprodalo v průběhu schválení úvěru a pro Samsung jste jenom kapka v moři.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky