Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nabizeji na strankach neco co nemaji
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Lednici mám velice krátce, neměl jsem čas to ještě zkoumat. Ale na štítku mám datum 2019/2016, to jsem si jako koupil 5let starou lednici?? Tak to je bomba. Díky.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste se na nás obrátili. Rozumíme, že označení na štítku může být matoucí, a omlouváme se za nepříjemnosti, které Vám tato situace mohla způsobit. Podle našeho systému jsme ověřili, že Váš model lednice Samsung byl představen v roce 2023 a vyroben v listopadu 2024. Můžeme Vás ujistit, že se nejedná o 5 let starý model.
Pokud byste měli jakékoli další dotazy nebo potřebovali pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Spatny dopravce Dpd
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Jardo,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s doručováním od DPD. Chápeme, jak nepříjemné to muselo být, a chceme se ujistit, že se podobná situace nebude opakovat. Vaši zpětnou vazbu jsme předali přímo našemu týmu zodpovědnému za logistiku, který bude situaci řešit přímo s dopravcem DPD. Dohlédneme na to, aby byly při budoucích doručeních dodrženy naše vysoké standardy.
Pokud byste měl jakékoli další dotazy nebo byste potřeboval asistenci, neváhejte nás kontaktovat. Je zde ještě něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Nepřehledný e-shop, nelze zadat DIČ při objednání na firmu, help linka nepomohla
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti. Po doručení faktury za Vaši objednávku 24121233970355 nás prosím kontaktujte na WhatsApp na čísle 800 726 786. Rádi Vám fakturu upravíme tak, aby obsahovala DIČ.
Jsme tu pro Vás a uděláme vše pro Vaši spokojenost.
S pozdravem,
Tým Samsung -
Nedoporučuje obchod
- Normalni clovek neni schopen zaplatit. Ani prevodem z uctu ani kartou. Na zacatku deklarujete moznost platby dobirkou a pri dokonceni objednavky jiz tato moznost neni. Neco tak hrozneho jssm jeste nezazil. Objednavku jssm ss snazil realizovat 3x
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace při dokončení objednávky (ID: 24121534494268). Velmi nás mrzí, že jste museli čelit této situaci, a chápeme, že to pro Vás mohlo být velmi nepříjemné. Tato situace rozhodně neodpovídá našim standardům, a rádi bychom ji co nejrychleji vyřešili.
Pro okamžitou pomoc nás prosím kontaktujte přes WhatsApp na čísle 800 726 786, kde se Vám bude věnovat náš specializovaný tým. Po vyřešení Vašeho problému Vás budeme neprodleně informovat.
Mohu Vám ještě s něčím pomoci?
Děkujeme za pochopení a věříme, že brzy vše vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem,
Tým Samsung -
Nedoporučuje obchod
S obchodem jsem spokojená, bohužel né se zbožím
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, paní Hladíková,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a velmi nás těší, že jste s naším obchodem spokojena. Mrzí nás však, že zboží nesplnilo vaše očekávání. Velmi nás to mrzí a rádi se postaráme o co nejrychlejší vyřešení tohoto problému.
Prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím aplikace WhatsApp na čísle 800 726 786, kde se Vám budeme věnovat a vše s Vámi rádi vyřešíme. Pokud by Vám tento způsob nevyhovoval, můžete nás také kontaktovat telefonicky na stejném čísle nebo e-mailem na [email protected].
Je ještě něco, s čím Vám můžeme pomoci? Jsme zde pro Vás.
S pozdravem,
Tým Samsung -
Nedoporučuje obchod
Nocni mura
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše zkušenost s nákupem nesplnila očekávání. Chápeme, jak nepříjemné to pro Vás musí být, a rádi bychom co nejrychleji zajistili nápravu.
Na základě uvedeného ID objednávky CZ241127-31081389 jsme zahájili prověření Vaší objednávky. Abychom mohli situaci lépe posoudit a navrhnout vhodné řešení, prosíme, zda byste nám mohl/a poskytnout více podrobností. Například informace o tom, co konkrétně s objednávkou nesplnilo Vaše očekávání, nám velmi pomohou.
Jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince 800 726 786 nebo přes aplikaci WhatsApp na stejném čísle. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, a uděláme maximum pro Vaši spokojenost.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.
S pozdravem,
Tým Samsung -
Nedoporučuje obchod
- Zajímavé ceny během akcí, bohužel spoustu zboží před ním o dost zdraží, tak pozor!
- Reward body na další nákup
- Ve spolupráci se Zásilkovnou přijde zboží druhý den
- Vrátili mi špatně načtené body při objednávce v podobě voucheru ( za 2 týdny, což je u nich mega úspěch)
- Poslali mi znova slevový kód, který jsem dříve od nich dostal za potíže a neuplatnil
- Cashback a odvoz starého spotřebiče
- Za mě dobrá aplikace, nikdy jsem neměl žádný zásadní problém, přehledná
- Strašná komunikace se zákazníkem, odpoví, přislíbí řešení a následně nic. Člověk píše, urguje a nic. Přislíbí pak konečně nějakou urgenci na dotyčné oddělení a zase nic.
- Samsung posílá slevové kódy před Vánoci na všechny strany, ale když je člověk chce uplatnit, tak nefungují. Přišly mi kódy do mailu na soundbar, sluchátka a mobil s informací, že je lze kombinovat se všemi ostatními kódy kromě 1+50%. Ani jeden nefungoval. Stejně tak 10% na hodinky a 5% z jejich hry v Samsung Members.
- Vrácení peněz trvalo přes 3 týdny, žádná reakce o přijetí zboží zpět nich a peníze poslali až po 3. urgenci.
- Gebrüder Weiss - tragická doprava i jednání zaměstnanců. Volají půl hodiny předem, jak kdyby si člověk měl brát 3 dny volno, sedět jenom doma a čekat na ně.
U Samsungu jsem nakoupil poslední dobou dost zboží za dost peněz, bohužel u skoro každého nákupu je nějaký problém a řešit něco s nimi je opravdu náročné. Kdyby nebyly opravdu dobré akce, raději bych se jim vyhnul.. Doufám, že se neobjeví nějaké reklamace, protože na základě současných zkušeností je komunikace a řešení problémů s nimi otřesná. Například od července mi slibují slevový voucher na polovinu tabletu ke koupi telefonu. Po opakovaných urgencích a příslibech mi nebyli schopni ani po 3 měsících avizovaný voucher poslat. Nakonec jsem si mobil objednal a napsal negativní recenzi. Následně mi tedy poslali kódy na konkrétní tablet a telefon, ačkoliv mi byl přislíben voucher odpovídající původní akci - tedy možnost vybrat si barvu a konfiguraci. Nutno dodat, že mi tedy poslali kódy na vyšší paměťové varianty za cenu nižších, nadruhou stranu červencové ceny a akce byly pryč. Pomyslnou třešničkou bylo, že jsem dostal kódy na zelený tablet, s platností do konce měsíce (asi 2 týdny), který nebyl vůbec po celou dobu skladem, takže stejně kód byl úplně k... Tak jsem jim poděkoval a napsal stav věcí, za čas mi napsali, jaké tedy chci zařízení, že zařídí další atd. Když to zkrátím, tak je to další měsíc a žádné kódy jsem nedostal, jenom přísliby o řešení. Tak jsem si raději další potřebný telefon objednal hned, beztak konkrétní tablety nejsou už díky prodlevám skladem, ceny před Vanoci jiné a bůhví kdy a jestli by něco poslali. Tolik "seriózní" jednání s oficiálním prodejcem Samsungu v ČR, opravdu na úrovni. S Číňanem nebo Indem na Aliexpress apod. je mnohem lepší jednání a hlavně mnohem rychlejší než tady s naším zastoupením. Za půl roku neumí vyřešit triviální problém, možná ale spíše nechtějí a akorát lakují a štvou své zákazníky.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Adame,
děkujeme, že jste s námi sdílel své zkušenosti. Velmi nás mrzí, že jste musel čelit tolika komplikacím při nákupech u nás. Tohle rozhodně není standard, o který u Samsungu usilujeme.
Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a už nyní ji předáváme příslušným týmům k přezkoumání. Ověříme stav ohledně slíbeného voucheru na tablet i funkčnosti slevových kódů. Pokud jde o zpoždění při vracení peněz, chápeme, že čekání je nepříjemné, a podnikneme kroky, aby se podobné situace neopakovaly.
Co se týče přepravy přes Gebrüder Weiss, je nám líto, že doručení nesplnilo Vaše očekávání. Váš podnět předáme i na stranu logistického partnera, abychom do budoucna předešli podobným problémům.
Rádi bychom s vámi vše probrali podrobněji a urychlili řešení. Můžete nám prosím napsat prostřednictvím aplikace WhatsApp na čísle 800 726 786? Na základě informací k vaší objednávce (ID: 24100319506906) se pokusíme vyřešit vše co nejrychleji.
Vážíme si vaší trpělivosti a doufáme, že vám brzy ukážeme, že u Samsungu nám na každém zákazníkovi záleží.
S přáním klidného dne
Tým Samsung -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- tragický nepřehledný eshop
- spousta výrobků není skladem (ale lákají na akce)
- e-shop je velmi pomalý
- v případě problémů tragická zákaznická podpora, zákazník až na posledním místě (stalo se u mého nákupu)
Viz nevýhody. Pokud je možnost koupit výrobek někde jinde za stejnou/podobnou cenu, tam se vyvarujte tomuto Samsung eshopu.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Janato,
děkujeme, že jste se s námi podělil o svou zkušenost. Mrzí nás, že naše e-shopové služby nesplnily Vaše očekávání. Chápeme, že nepřehledný e-shop, zpoždění nebo nedostupné produkty mohou být velmi nepříjemné, a vážíme si Vaší trpělivosti.
Pro upřesnění jsme Vaši zpětnou vazbu přeposlali příslušnému oddělení, které již pracuje na zlepšení rychlosti a přehlednosti e-shopu. Dále zavádíme nové skladové systémy, které zajistí přesnější informace o dostupnosti produktů.
Mrzí nás Vaše komplikace s objednávkou, nicméně jsme rádi, že byla úspěšně doručena. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitým impulzem ke zlepšení, a děkujeme, že jste nám ji poskytl.
Máte-li další dotazy nebo podněty, neváhejte nás kontaktovat na čísle 800 726 786 prostřednictvím aplikace WhatsApp. Jsme zde pro Vás a rádi Vám pomůžeme.
Je ještě něco dalšího, s čím Vám mohu pomoci?
Děkujeme za Vaši trpělivost a přejeme hezký den.
S přáním hezkého dne
Tým Samsung -
Nedoporučuje obchod
- cena
- pozdní doručení
- otřesná komunikace se zákazníky
24.11. jsem si objednal lednici. Důvodem pro mě byla cena, což je asi jediná výhoda objednávky přímo od Samsung.
Ačkoliv mi aplikace ukazovala doručení do 29.11., lednici mi přivezli až 6.12. Lednice byla poškozená, takže ji dopravce zase zabalil a odvezl. Ze Samsung se nikdo neozíval, tak jsem se snažil situaci řešit sám. Aplikace Samsung Shop je naprosto nepoužitelná a "experti Samsung" v podstatě s ničím neporadí. Nedokázali mi říci, jak se situace bude řešit, ani kdy nová lednice dorazí. 12.12. (dnes) mi volal jiný export Samsung, který mi sice neřekl, kdy bude vyřešená moje objednávka, ale za to ho velice zajímalo, zda jsem lednici nepoškodil já nebo dopravce. Za mě příště raději zaplatím vyšší cenu a objednám si na eshopech, se kterými mám lepší zkušenosti (Alza, Datart, Heureka, Planeo, ...)Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu o náš internetový obchod a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste se museli potýkat s touto nepříjemnou situací, a chápeme, že mohla být velmi nepohodlná. Rádi bychom Vás ujistili, že se Vaší reklamací urgentně zabýváme. Reklamace byla předána našemu reklamačnímu oddělení, které Vás bude kontaktovat s výsledkem v nejbližší možné době.
Je zde ještě něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás a uděláme vše pro to, abychom Vaše očekávání naplnili k Vaší maximální spokojenosti.
Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Nedodržení doby dodání, kdy se uvádí v Praze při objednání do 13:00 (PO-PÁ) doručení na prodejnu ještě dnes. Zboží bylo ihned zaplaceno online kartou kolem 11:30 při objednání. Platbu obchodník potvrdil až za 26 hodin a zboží k bylo připraveno k převzetí až za 54 hodin. Nikdo nezačal s přípravou objednávky do doby než jsem telefonicky urgovala. Týkalo se zboží ihned skladem, objednávka v listopadu nikoli před vánoci.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí nepříjemnosti spojené s nedodržením slíbené doby doručení. Rozumíme Vašemu zklamání, obzvláště když se jednalo o zboží skladem. Vaši zkušenost jsme předali odpovědnému oddělení a podnikneme kroky k úpravě procesu potvrzování plateb, aby se podobná situace neopakovala.
Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme. Doufáme, že nám dáte příležitost při dalším nákupu. Pokud byste měla jakékoliv další otázky nebo potřebovala poradit s výběrem dalšího produktu, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci?
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Zboží (TV) jsem vrátil, protože mi nevyhovovalo. Komunikace s obchodem katastrofální. Netuší vůbec v jaké fázi objednávku mají, zda je zpět na skladě, kdy se mi vrátí peníze. Neustále je musíme uhánět. To i z nejmenovaného čínského obchodu je vratka vyřízená dřív a bez diskuzí.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Jaroslave,
velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost s procesem vrácení televize a komunikací z naší strany. Upřímně se omlouváme za nepohodlí, které Vám tato situace způsobila. Chápeme, že je pro Vás důležité mít jasné informace o stavu objednávky a refundace. Zjistili jsme, že zpoždění bylo způsobeno chybějícími dokumenty, které již byly obdrženy. Abychom předešli podobným situacím v budoucnu, přidali jsme nový kontrolní mechanismus pro rychlejší zpracování dokumentů. Lhůta pro vrácení peněz je dle podmínek stanovena na 14 dní, a Vaše refundace již byla zpracována.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto nás prosím neváhejte kontaktovat na e-mail [email protected], pokud byste potřeboval další informace. Je ještě něco dalšího, s čím bychom Vám dnes mohli pomoci?
Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Zboží přišlo poškozené a vyřízení trvá už déle než týden
- Kurýr měl balík přivézt mezi 5-9 ale volal už ve 4 s tím že od Samsungu má řečeno že čas je od 4
- V oficiálním Samsung servisu vám řeknou že je lepší telefon vrátit přímo přes ně aby vám Samsung eshop neřekl že jste si to poškodili sami (mají s tím zřejmě zkušenosti)
- Na info lince jsou nepříjemní a neochotní
Samsung eshop není moc prozákaznický a vyřízení jim trvá dlouho
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Aeiherald,
děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že čas příjezdu kurýra nebyl dle Vašich představ. Zpoždění při vyřízení reklamace a komplikace s doručením rozhodně nejsou standardem, na který klademe důraz.
Na základě poskytnutých informací naši kolegové ověřili, že ze strany servisního centra byl vystaven protokol o neopravitelnosti a bude Vás kontaktovat náš tým, který s Vámi doladí další kroky.
Vaše připomínky k zákaznické podpoře a procesu doručení bereme vážně a podnikneme kroky ke zlepšení. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás.
Děkujeme za trpělivost a možnost nápravy.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
přestože objednávku zrušil obchod, déle než týden je stale blokovana platba na karte i pres urgenci na zakaznickem servisu. chatbot na zakaznickem servisu není úplně vyladeny.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost s blokovanou platbou a komunikací přes našeho chatbota. Chápeme, jak nepříjemné to pro Vás muselo být, a omlouváme se za způsobené komplikace. Po prověření Vaší záležitosti jsme zjistili, že při objednávce došlo k neoprávněnému kombinování akcí. Z tohoto důvodu byla objednávka zrušena. Informovali jsme Vás o této situaci e-mailem dne 1. 12. Podle našich podmínek je lhůta pro vrácení peněz stanovena na 14 dní.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, můžete se na nás obrátit. Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, co bychom pro Vás mohli udělat? Jsme tu pro Vás.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost a pochopení.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji. Obchod nekomunikuje, neodpovídá na dotazy. Pro uplatnění slevy musela být instalovaná aplikace samsung, která nefungovala jak má, stále jim vypadával portál na zaplacení, až ani nevím na kolikátý pokus se mi načetla platební brána a až na potřetí mi to napsalo, že zaplacení proběhlo. Už je to několikátý den po zaplacení a stále mi nebyla strhnuta částka za objednané zboží. Několikrát jsem již obchod informovala a prosila je o radu jak postupovat dál, že o objednávku stojím. Do dnešního dne nemám žádnou odpověď. Dnes je to již 8.den od provedení objednávky.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Veroniko,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí komplikace, které Vás potkaly při objednávce. Rádi bychom Vás ujistili, že Vaše zkušenost není standardem, na který klademe důraz. Podle informací, které máme nyní k dispozici, došlo k technickým potížím při vytvoření objednávky a následné její platby. V tomto směru Vás budou v nejbližší době kontaktovat naši kolegové a sdělí Vám přesný postup řešení dané situace, včetně možnosti uplatnění použitých slev.
Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme za trpělivost, a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace. Věříme, že vše brzy vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Sluchátka jsem si předobjednal. V obchodech už začaly být dostupné, a já pořád čekal!
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste měl takovou negativní zkušenost s naším obchodem. Chápeme, že zpoždění objednávky je nepříjemné, a chceme se upřímně omluvit za vzniklé komplikace. Na základě informací, které máme, byla Vaše objednávka doručena 27. 8. Toto zpoždění bylo způsobeno důkladnou kontrolou kvality, abychom zajistili, že všechny výrobky odpovídají našim vysokým standardům. Udělali jsme potřebné kroky, abychom této situaci v budoucnu předešli.
Vaší loajality k naší značce si velmi vážíme a uděláme vše pro to, abychom získali zpět Vaši důvěru. Pokud budete mít jakékoliv další otázky, nebo budete potřebovat pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tady, abychom Vám pomohli. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci?
Děkujeme Vám za trpělivost a doufáme, že nám dáte příležitost v budoucnu Vám poskytnout lepší zážitek.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Příznivé ceny a nabídka produktů Samsung
- u jiných objednávek rychlost doručení (tato nedodána)
- Absolutně neflexibilní při řešení problémů s objednávkou, složitá komunikace
- Snad jediný e-shop, který zasílá do bankovnictví žádost o potvrzení platby 2x (logicky byla potvrzena jen jednou) a pak už neuměli vůbec žádným způsobem umožnit platbu, nebylo možné zboží objednat znovu a nebylo možné ani objednávku stornovat (větší neflexibilitu jsem nezažil)
- nefunkční objednávkový formulář (hlásí chyby ve vyplněných údajích, i když jsou 100% správně), později zase problém odkliknout dopravu - možná byl problém náhodný a trval jen pár dnů, ale všechny mé objednávky v daném období byly velmi problematické. Snad technické nedostatky časem budou umět vyřešit
Dám tomu čas, než budu znovu něco na tomto webu objednávat. Až pořeší lepší funkčnost objednávek, tak se rád vrátím.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měl problémy s objednávkou. Chápeme, jak nepříjemné mohou být technické problémy, zejména když se týkají platby. Omlouváme se za jakékoli komplikace, které Vám to způsobilo. Podle informací, které máme, se platba nezdařila, což vedlo k zrušení objednávky. Nová objednávka byla úspěšně vytvořena a doručena.
Pokud byste se setkal s jakýmikoli problémy s platbou nebo objednávkovým formulářem, rádi Vám poskytneme podrobné kroky, jak situaci vyřešit. Můžete se na nás obrátit na [email protected], pomůžeme Vám krok za krokem. Chceme se ujistit, že máte všechny potřebné informace a že Vaše příští zkušenost s námi bude bezproblémová.
Pokud byste měl jakékoli další otázky nebo potřeboval jakoukoliv další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tady pro Vás.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- V případě nákupu pro firmu neumí vystavit proforma fakturu. Takže nákup pouze na firemní kartu, kterou ne každá společnost má.
- Při snaze na zákaznické podpoře o řešení možnosti nákupu jinou cestou, absolutně nekompetentní osoba bez znalosti a velni špatnou češtinou.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, děkujeme,
že jste nás kontaktoval, a moc nás mrzí, že Vaše zkušenost nebyla v souladu s našimi standardy. Rozumíme, že možnost vystavení proforma faktury je pro firemní zákazníky zásadní, a Vaši zpětnou vazbu jsme již předali týmu, který se zabývá zlepšováním našich služeb.
Zároveň se omlouváme za nedostatečnou úroveň podpory, kterou jste od nás obdržel. Naším cílem je vždy zajistit prvotřídní péči, a proto bychom rádi váš případ co nejdříve vyřešili. Abychom vám mohli co nejlépe pomoci, kontaktujte nás, prosím, na [email protected] a uveďte číslo objednávky spolu s krátkým popisem situace. Jakmile obdržíme Vaše informace, ihned je prověříme a uděláme vše pro to, aby se tato situace neopakovala.
Pokud byste potřeboval jakoukoli další pomoc, dejte nám vědět – rádi Vám pomůžeme. Děkujeme, že jste nám poskytl zpětnou vazbu, a doufáme, že budeme mít příležitost zlepšit Vaši zkušenost.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Velmi neintuitivní ovládání e-shopu, body Rewards se nepřidaly do účtu, platba na několikátý pokus...
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Robe,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste narazil na potíže při vytvoření objednávky a provedení platby na našem e-shopu. Chápeme, jak nepříjemná taková situace může být, obzvlášť když máte zájem využít výhody programu Samsung Rewards. Pro připsání bodů z programu je potřeba být přihlášen ke svému účtu Samsung před vytvořením objednávky, dodatečně není možné body připsat. Podmínky k programu Samsung Rewards jsou uvedené na stránce v tomto odkazu: https://www.samsung.com/cz/rewards/. Pokud si přejete, rádi Vám s tím pomůžeme. Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected].
Vaši zpětnou vazbu na ovládání e-shopu a komplikace při platbě jsme předali našemu týmu jako podnět pro další zlepšení uživatelského prostředí. Můžeme Vám nyní pomoci s vytvořením objednávky nebo s jinou záležitostí? Neváhejte se na nás obrátit, jsme tu pro Vás.
Opravdu nás mrzí, že Vám naše platforma způsobila tyto komplikace, a oceňujeme Vaši trpělivost. Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Snad zboží přímo od výrobce
Akční kódy v aplikaci tvrdí že jsou na "VŠE" a přitom jsou jen na vybrané zboží. Kolo štěstí v aplikaci je nenárokové - někomu se zobrazí a přinese tak slevu, jinému se vůbec nezobrazí, když se člověk uklikne a kolo štěstí zavře, znovu už se nezobrazí. Formulář nákupu v aplikaci se zasekával při vyplňování adresy a podařilo se nakoupit až asi na desátý pokus.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Josefe,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za potíže s mobilní aplikací, které Vás postihly. Mrzí nás, že její výkon nesplnil Vaše očekávání. Vaše zkušenost je pro nás důležitá, a rádi bychom Vás ujistili, že neustále pracujeme na vylepšení aplikace, aby poskytovala plynulejší zážitek. Doporučujeme, abyste zkontroloval, zda máte nainstalovanou poslední aktualizaci aplikace, která by mohla tyto problémy řešit. Pokud by potíže i nadále přetrvávaly, doporučujeme aplikaci přeinstalovat. V případě přetrvávajících problémů jsme Vám k dispozici na [email protected].
Co se týká akčních kódů, ty mohou platit jen na vybrané zboží. Na stránce https://www.samsung.com/cz/offer/ naleznete detailní postup i podmínky jednotlivých akcí. Funkce Kola štěstí je navržena jako nepravidelná a na obrazovce se zobrazuje hláška, že kód není možné uložit. Pro snadnější použití jej můžete opsat nebo pořídit screenshot.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Jsme připraveni pomoci Vám i s dalšími dotazy. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci?
Děkujeme za příležitost obnovit Vaši důvěru v naše služby
Samsung péče o zákazníky