Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace s operátorkou po měsíci koupi pračky - nehorázné chování
    • arogantní chování

    po koupi -cca měsíc pračky , poškozená pračka ,arogantní jednání pí operátorky 730893110, která byla drzá a nepředstavila se mi a ještě při hovoru zavěsila.My nemůžeme za poškození pračky, nemůžu prát a ještě se k nám takto chovají je to smutné.Paterová Renata 774 035 465

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace

    Bohužel není jiné možnosti, než hodnotit takto. Obchod/společnost nemá ani snahu vás kontaktovat e-mailem o tom, že dochází k posunu termínu. Prostě mlčí. Na podpoře vám prakticky „lžou“, že vše je, jak má být, a teprve až přitvrdíte, tak dostanete odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Slevové akce
    • Neschopnost reagovat na požadavky klienta.
    • Špatná komunikace

    Bohužel Samsung není schopen odeslat zboží na dvě části. Sluchátka Buds 3 Pro stáhl z prodeje a já musím i na hodinky, které mám v objednávce čekat až do obnovení prodeje sluchátek! Hodinky tak budou mít dříve ti, kteří si je koupí ve volném prodeji než já, který si je koupil v předobjednávce už 11. července.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Hudečku,

    velice nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost s naším eshopem. Oceňujeme, že jste nás na tuto situaci upozornil. Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá. Chápeme, že čekání na obnovení prodeje sluchátek Buds 3 Pro je dlouhé, zejména když jste provedl předobjednávku již 11. července. Rádi bychom se omluvili za vzniklé nepříjemnosti a nedostatečnou komunikaci z naší strany. Aktuálně jsme ověřili informace ohledně dodání jak hodinek, tak i Galaxy Buds 3 Pro. Ani hodinky, ani sluchátka nejsou v tuto chvíli skladem, není možné je nyní doručit. Velmi nás to mrzí. Máme však zprávu o termínu expedování Vaší objednávky. Hodinky budou expedovány ve W32 a sluchátka koncem srpna.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost. Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Můžeme Vám nějak konkrétně pomoci s řešením této situace? Jsme tu pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Originál eshop výrobce dodá zboží o více jak měsíc později než alza nebo mp.cz....a to kdoví jestli.

    V předobjednávce objednán zfold 6, hodinky galaxy watch 7 ultra a galaxy buds 3 pro, v celkové hodnotě přes 50 000,- . Včera mi přišla informace, že zboží bude dodáno koncem srpna, prý kvůli výrobní vadě na buds 3 pro. Píšu na support eshopu...OK chápu, chyba na buds 3, je třeba to vyřešit...žádný stress, pošlete telefon a hodinky teď a sluchátka až to vyřešíte...odpověď: bohužel to nelze, takhle to nefunguje, dopravu v objednávce nerozdělíme, počkejte si do konce srpna na vše. To jako fakt? Děláte si srandu? Lidi co objednali od mp.cz, alzy apod. Mají telefony a hodinky více jak týden doma! Navíc informaci o zpoždění poslali pár hodin po skončení slev z předobjednávek. Takže... klidně si u nás zruš objednávku a objednej si jinde, ale pěkně za plnou cenu... takže samsung má máslo na hlavě (pustí do prodeje zařízení, které vykazuje výrobní vadu) a pak se ani není schopen k problému postavit čelem a snažit se zákazníkovi vyjít vstříc alespoň tím, že rozdělí objednávku a pošle telefon a hodinky zvlášť...zaplacení dopravy 2x jsem samozřejmě nabídl, stejně tak, že si pro to skočím někam na pobočku. Ne... počkej si do konce srpna a doufej, že tu chybu do té doby vyřešíme. Samsung používám a měním každý rok za nové zařízení už od note 1. Fold 5 je poslední zařízení od nich které jsem koupil.
    Končím s vámi a přecházím ke konkurenci za to, jak si nevážíte svých zákazníků a jak arogantně se k nim chováte.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neochota poslat jen část objednávky pokud chybou Samsungu nemají kompletní objednávku.

    Chápu, že se může stát chyba ve výrobě Galaxy Buds3 Pro, ale zdržet kvůli tomu celou objednávku o více než jeden měsíc? Kvalitní a navíc oficiální eshop Samsung by se měl omluvit a poslat alespoň tu část objednávky kterou má v pořádku skladem.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou. Chápeme, že zdržení způsobené výrobní chybou Galaxy Buds3 Pro je nepříjemné a omlouváme se za to. Vaše situace je pro nás důležitá a rádi bychom Vám pomohli ji vyřešit co nejrychleji. Můžete nám prosím zaslat detaily Vaší objednávky na e-mail [email protected]?

    Pokud budete mít jakékoliv další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nelze osobně nikde vrátit zboží!
    • Zaslat TV zpět na vlastní náklady přes dopravce prakticky nelze, kvůli rozměru.
    • Raději větší spotřebiče kupovat jinde, kde je lze vrátit za rozumnou cenu.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti s vrácením televize. Rozumíme, jak složité může být řešení této situace. Podle obchodních podmínek (https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/cz/p6_gro1/p6_initial_footer/CZ_eshop_obchodni_podminky.pdf) je v případě odstoupení od smlouvy možné zakoupený výrobek zaslat nebo osobně vrátit na reklamační oddělení na centrále SETOS (SETOS spol. s r.o. Reklamační oddělení; Náchodská 2396/21, 193 00 - Praha 9).

    Prosím, postupujte podle těchto kroků pro vrácení výrobku: Zabalte televizor do původního obalu nebo jiného vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přiložte kopii faktury a důvod vrácení. Zašlete nebo zaneste televizor na výše uvedenou adresu.

    Pokud budete mít jakékoliv další otázky, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je ještě něco, s čím vám můžeme konkrétně pomoci?

    Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Z e-shopu lze objednat pouze z prohlížeče Chrome pomocí našeptávače u adresy (ten se např. v Safari nepodaří zobrazit). Pro mě opravdu nepohodlné, že nemohu objednat z mobilu a že jsem na notebooku nucena instalovat prohlížeč, který nepoužívám.

    E-shop není dělaný pro zákazníky, ale spíš proti nim. Kdyby zboží bylo dostupné jinde, neváhám a objednám tam.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Koupil jsem již několikátý produkt z tohoto obchodu, akorát jsem nebyl zrovna přihlášen ke svému účtu. Nevím proč za nákup nemohu dostat rewards body na další nákup, když je mám registrovány a mám doklad, že jsem je zde nakoupil. Toto mi nejde do hlavy a z principu hodně vadí, obzvláště v dnešní době.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Jime,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rozumíme, že je pro Vás zklamáním, když nemůžete obdržet Rewards body za Váš nákup. Podle podmínek tohoto programu je pro připsání bodů nutné, abyste byl přihlášen k účtu Samsung již v průběhu nákupu. Dodatečné připsání bodů bohužel možné není. Další informace k programu Samsung Rewards, podmínkám získání bodů a jejich uplatnění najdete v tomto odkazu: https://www.samsung.com/cz/rewards/.

    Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11 dní od vyzvednutí produktu nemám fakturu. Využila jsem všemožné prostředky komunikace. Email, telefonní hovory na infolinku (denně), osobní návštěva prodejny. Odpověď je vždy stejná - předáno někam. Zpátky už se nikdo neozval. Do dneška neřešitelný problém.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    je nám velmi líto, že jste měla takovéto nepříjemné zkušenosti s obdržením faktury. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Prosím, zašlete nám vaše kontaktní údaje a detaily objednávky na náš email [email protected], urychlíme tím proces vyřešení. Následně Vás budou kolegové neprodleně kontaktovat. Ujišťujeme Vás, že se touto záležitostí budeme prioritně zabývat a fakturu Vám co nejdříve zašleme. Naší prioritou je zajistit, abyste měla bezproblémovou zkušenost.

    Můžeme Vám s něčím dalším pomoci ještě dnes? Jsme tu pro Vás. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednal jsem i svoz starého spotřebiče a dopravce o ničem nevěděl. Tak mě starý spotřebič nechal.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Vítězslave,

    je nám velice líto uvedených potíží se svozem Vašeho starého spotřebiče. Omlouváme se za jakékoliv potíže a chápeme, jak to pro Vás musí být nepříjemné. Tato situace rozhodně neodpovídá standardům služeb, které si Samsung klade za cíl poskytovat, a děkujeme, že jste nás o tom informoval. Rádi bychom Vám pomohli tuto situaci co nejdříve vyřešit. Okamžitě jsme zahájili revizi našich interních procesů, aby se již nic podobného neopakovalo. Prosíme, kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mail [email protected], aby Vás náš tým mohl kontaktovat s dalšími informacemi a řešením.

    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že Váš další zážitek s námi bude již jen pozitivní. Je něco dalšího, co bychom pro Vás mohli udělat dnes?

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo dodáno a to z toho důvodu, že se objednávka někde ztratila a nebyla nalezena v systému.
    Nakoupil jsem v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Martine,

    omlouváme se za komplikace spojené s Vaší objednávkou a děkujeme, že jste nám tuto situaci oznámil. Rozumíme, jak nepříjemné to pro Vás muselo být. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost neodpovídala standardu, který si klade naše značka Samsung. Pro ověření této situace Vás budeme kontaktovat přímo, abychom zjistili, kde přesně došlo ke komplikaci. Můžeme vás ujistit, že zjištění příčiny ztráty objednávky je pro nás prioritou a pracujeme na tom, aby se podobná situace již neopakovala. Rádi bychom Vám nabídli veškerou potřebnou podporu. Máte ještě nějaké další dotazy nebo potřeby, které bychom mohli řešit?

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednával jsem Samsung S23 ve slevové akci. E-shop mi potvrdil vytvoření objednávky, ale platba přes banku neprošla. Druhý den ráno jsem psal na helpdesk, protože email s informacemi o objednávce nedorazily. Tam mi bylo řečeno, že objednávka byla zrušena, není možné ji obnovit a zboží musím objednat znovu (bez slevy). Nyní mi přišel email, že objednávka byla po týdnu zrušena, protoze nebyla zaplacena. :(

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Litujeme, že jste měl negativní zkušenost s vytvořením objednávky a chápeme, jak je to pro Vás nepříjemné. Tato situace rozhodně neodpovídá standardům služeb, které si Samsung klade za cíl poskytovat, a bereme to velmi vážně. Okamžitě jsme zahájili revizi našich interních procesů, abychom zabezpečili, že se již nic podobného nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že váš další zážitek s námi bude již jen pozitivní. Je něco dalšího, co bychom pro Vás mohli udělat dnes?

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jak již jsem psal v předchozím dotazníku : 1/ telefon jsem potřeboval rychle ve čtvrtek 11.4.2024 a celý den nešel eshop 2/ později odpoledne eshop naběhl, zboží jsem objednal 3/ netušil jsem, že v dnešní době budu na dodání dle prvotních informací čekat několik dní 4/ kdybych si vše objednal dne poté někde jinde, tak mám zboží o několik tisíc levnější a ještě dostal sluchátka jako dárek a zboží měl ihned

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Muselíku,

    omlouváme se za technické potíže, které jste zažil na našem e-shopu. Tato situace rozhodně neodpovídá standardům služeb, které si Samsung klade za cíl poskytovat, a děkujeme, že jste nás o tom informoval. Snažíme se zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala. Pokud máte jakékoli konkrétní dotazy nebo potřebujete asistenci s nastavením Vašeho zařízení, jsme Vám k dispozici pro okamžitou pomoc.

    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že Váš další zážitek s námi bude již jen pozitivní.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Porušování Obchodních podmínek
    • Neprofesionální komunikace
    • Neschopnost řešit, natož vyřešit Samsungem způsobenou komplikaci
    • Arogance

    Po zakoupení a úhradě ceny TV v eshopu (podle Obchodních podmínek Samsungu, bod 6.4, títmo přešla do mého vlastnictví), mi po třech dnech Samsung oznámil smskou, že pro mě TV nemá a mou televizi mi (zatím?) nedodá.
    Komunikace Zákaznickéh centra je neprofesionální a nekompetentní. Dodnes mi nevysvětlili jak je možné, že mi prodali neexistující TV, a nenabídli mi řešení. V tuto chvíli nemám ani TV ani peníze.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Radime,

    je nám velmi líto uvedených potíží s Vaší objednávkou. Chápeme, jak to pro Vás musí být nepříjemné. Tato situace rozhodně neodpovídá standardům služeb, které si Samsung klade za cíl poskytovat, a děkujeme, že jste nás o tom informoval. Rádi bychom Vám pomohli tuto situaci co nejdříve vyřešit. Prosíme, obraťte se na naši zákaznickou podporu na e-mail [email protected], aby Vás náš tým mohl kontaktovat s dalšími informacemi a řešením.

    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že Váš další zážitek s námi bude již jen pozitivní. Je něco dalšího, co bychom pro Vás mohli udělat dnes?

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lziva cena na Heureka

    i presto, ze byla cena propagovana na Heureka 1992, bylo mozno koupit pouze za 2490.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že došlo k nedorozumění ohledně ceny našeho produktu. Vaše spokojenost je pro nás skutečnou prioritou a jsme připraveni se věnovat vyřešení této situace co nejdříve. Rádi bychom se dozvěděli více detailů o Vaší situaci. Můžete nám, prosím, zaslat konkrétnější informace na [email protected] o tom, kdy a kde k nákupu došlo? Je tu ještě něco, s čím bychom Vám mohli pomoci?

    Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši odpověď, abychom mohli společně najít nejlepší řešení.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V okamžiku objednání bylo zboží skladem. Obchod objednávku potvrdil a nechal mě ji zaplatit. Po dalších 4 dnech objednávku potichu zrušil, aniž by se obtěžoval mě o tom informovat. Objednané zboží je od té doby nedostupné.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Milane,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti způsobené zrušením Vaší objednávky. Plně chápeme Vaši frustraci a cítíme s Vámi. V Samsungu si vážíme každého zákazníka a usilujeme o to, aby naše služby byly co nejpříjemnější a nejefektivnější. Občas se mohou vyskytnout komplikace, ale naše priorita je reagovat na ně rychle a efektivně.

    Rádi bychom Vám nabídli alternativní produkt, který odpovídá nebo překračuje specifikace vaší původní objednávky, a to za speciální cenu jako vyjádření naší omluvy. K tomu přidáváme voucher na slevu pro Vaši příští objednávku. Prosím, dejte nám vědět, jestli máte zájem o tuto možnost nebo jak jinak Vám můžeme být nápomocni.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme Vám za trpělivost a pochopení. Těšíme se, že Vám budeme moci opět prokázat kvalitu a servis, jaké si zasloužíte.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • K mobilu měly být jako dárek sluchátka ( špunty do uší), které s ním nepřišly. Stejně jako reklamuji Fakturu-Daňový doklad.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že Váš nákup nesplnil očekávání.

    Chápeme, že situace s registrací pro získání sluchátek může být frustrující. Jsme zde, abychom Vám s registrací pomohli krok za krokem. Pro získání Vašich Galaxy Buds FE prosím postupujte podle jednoduchých instrukcí v aplikaci Samsung Members v sekci 'Výhody'. Další informace najdete uvedené v odkazu https://www.samsung.com/cz/bonus-galaxy-a/ . Pokud byste chtěl, rádi Vám s procesem pomůžeme přes telefon nebo chat.

    Ohledně Vaší faktury jsme připraveni zajistit rychlou opravu. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] s Vaším požadavkem a my se postaráme o vše potřebné.

    Váš komfort a spokojenost jsou pro nás prioritou. Budeme Vás informovat o každém kroku řešení a jsme zde pro jakékoli další dotazy nebo obavy.

    Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení.

    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem si zboží s doručením na prodejnu a platbu dobírkou. Na prodejně mi oznámili, že na dobírku to nejde, ačkoliv jsem to měl potvrzené v objednávce. Objednávku mi zrušili a to i přes to, že jsem nabízel okamžitou platbu. Musel jsem si objednat telefon ještě jednou, ale bohužel vrácení Samsung rewards bodů trvá 14 dní, tak jsem je při druhé objednávce nemohl použít. Pracovníci s minimálními kompetencemi cokoliv ovlivnit.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme.

    Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům jako podnět pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i budoucí objednávky.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace s podporou tragická

    Při objednávce mi byla chybně naúčtovaná cena rámečku na TV, kdy jsem hned kontaktoval podporu s žádostí o opravu nevyřízené objednávky. Vzhledem k tomu, že byla uhrazena on-line, tak objednávka nakonec dorazila a až následně za více jak týden zareagovali z podpory, že sice mám pravdu, ale pokud to chci opravit, tak mám CELOU objednávku vrátit, i když byla daná chyba jen u "nejmenšího" zboží z objednávky. A navíc televize 32 palců, kterou jsem původně koupil již nebyla skladem, tak mi navrhli že mám kompletní původní objednávku s menší TV vrátit a objednat si televizi 55 palců, která je skladem .... no comment a doufám, že nikdy více ....

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Zde můžeme potvrdit, že podle obchodních podmínek je v případě odstoupení od smlouvy zapotřebí vrátit vše, co bylo v kupní smlouvě https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/cz/p6_gro1/p6_initial_footer/CZ_eshop_obchodni_podminky.pdf .

    Kdybychom mohli jakkoliv více pomoci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zboží zatím nedorazilo...objednávka vytvořena 13.3. Dnes je 20.3. Při objednání zboží skladem a u dopravy uvedeno že při objednání do 15.hod bude doručeno do druhého dne a zatím nic. ani žádné ani o tom že se to doručí déle, předpokládaný termín nic...

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám líto zpoždění doručení Vaší objednávky. Co se týče termínu doručení, je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě došlo k zpoždění.

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky