Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V okamžiku objednání bylo zboží skladem. Obchod objednávku potvrdil a nechal mě ji zaplatit. Po dalších 4 dnech objednávku potichu zrušil, aniž by se obtěžoval mě o tom informovat. Objednané zboží je od té doby nedostupné.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den Milane,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti způsobené zrušením Vaší objednávky. Plně chápeme Vaši frustraci a cítíme s Vámi. V Samsungu si vážíme každého zákazníka a usilujeme o to, aby naše služby byly co nejpříjemnější a nejefektivnější. Občas se mohou vyskytnout komplikace, ale naše priorita je reagovat na ně rychle a efektivně.

    Rádi bychom Vám nabídli alternativní produkt, který odpovídá nebo překračuje specifikace vaší původní objednávky, a to za speciální cenu jako vyjádření naší omluvy. K tomu přidáváme voucher na slevu pro Vaši příští objednávku. Prosím, dejte nám vědět, jestli máte zájem o tuto možnost nebo jak jinak Vám můžeme být nápomocni.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme Vám za trpělivost a pochopení. Těšíme se, že Vám budeme moci opět prokázat kvalitu a servis, jaké si zasloužíte.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • K mobilu měly být jako dárek sluchátka ( špunty do uší), které s ním nepřišly. Stejně jako reklamuji Fakturu-Daňový doklad.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že Váš nákup nesplnil očekávání.

    Chápeme, že situace s registrací pro získání sluchátek může být frustrující. Jsme zde, abychom Vám s registrací pomohli krok za krokem. Pro získání Vašich Galaxy Buds FE prosím postupujte podle jednoduchých instrukcí v aplikaci Samsung Members v sekci 'Výhody'. Další informace najdete uvedené v odkazu https://www.samsung.com/cz/bonus-galaxy-a/ . Pokud byste chtěl, rádi Vám s procesem pomůžeme přes telefon nebo chat.

    Ohledně Vaší faktury jsme připraveni zajistit rychlou opravu. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] s Vaším požadavkem a my se postaráme o vše potřebné.

    Váš komfort a spokojenost jsou pro nás prioritou. Budeme Vás informovat o každém kroku řešení a jsme zde pro jakékoli další dotazy nebo obavy.

    Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení.

    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem si zboží s doručením na prodejnu a platbu dobírkou. Na prodejně mi oznámili, že na dobírku to nejde, ačkoliv jsem to měl potvrzené v objednávce. Objednávku mi zrušili a to i přes to, že jsem nabízel okamžitou platbu. Musel jsem si objednat telefon ještě jednou, ale bohužel vrácení Samsung rewards bodů trvá 14 dní, tak jsem je při druhé objednávce nemohl použít. Pracovníci s minimálními kompetencemi cokoliv ovlivnit.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme.

    Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům jako podnět pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i budoucí objednávky.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace s podporou tragická

    Při objednávce mi byla chybně naúčtovaná cena rámečku na TV, kdy jsem hned kontaktoval podporu s žádostí o opravu nevyřízené objednávky. Vzhledem k tomu, že byla uhrazena on-line, tak objednávka nakonec dorazila a až následně za více jak týden zareagovali z podpory, že sice mám pravdu, ale pokud to chci opravit, tak mám CELOU objednávku vrátit, i když byla daná chyba jen u "nejmenšího" zboží z objednávky. A navíc televize 32 palců, kterou jsem původně koupil již nebyla skladem, tak mi navrhli že mám kompletní původní objednávku s menší TV vrátit a objednat si televizi 55 palců, která je skladem .... no comment a doufám, že nikdy více ....

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Zde můžeme potvrdit, že podle obchodních podmínek je v případě odstoupení od smlouvy zapotřebí vrátit vše, co bylo v kupní smlouvě https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/cz/p6_gro1/p6_initial_footer/CZ_eshop_obchodni_podminky.pdf .

    Kdybychom mohli jakkoliv více pomoci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zboží zatím nedorazilo...objednávka vytvořena 13.3. Dnes je 20.3. Při objednání zboží skladem a u dopravy uvedeno že při objednání do 15.hod bude doručeno do druhého dne a zatím nic. ani žádné ani o tom že se to doručí déle, předpokládaný termín nic...

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám líto zpoždění doručení Vaší objednávky. Co se týče termínu doručení, je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě došlo k zpoždění.

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kvůli chybné filtraci na přehledu produktů (konkrétně pračky+sušičky) jsem si vybral špatné zboží a zjistil to až po dovození a převzetí. Moje snaha se domluvit na výměně zboží absolutně nedopadla. Samsung tvrdí, že vyhledávání dle parametrů na jejich vlastním eshopu funguje tak, že si musím zvolit jednu funkci, podívat se, jaké zboží se zobrazilo, pak tuto filtraci zrušit a vybrat jinou. Úplná hloupost. Chci přece naklikat funkce, které má zboží mít a postupně mají produkty ubývat, až získám svůj výběr. Já tedy posílám pračku+sušičku zpět k nim za mých 1200 Kč, ať si s tím dělají co chtějí. Je to moje třetí špatná zkušenost s Samsung eshop. Od nich tedy už nikdy nic. To raději nakoupím z velkých prodejen zboží Samsung, kde se ke mě chovají jako k zákazníkovi správně.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Vaši zpětnou vazbu ohledně popisu výrobků a možností filtrování předáváme kolegům jako podnět pro zlepšení a usnadnění výběru produktů ze strany zákazníka.

    Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které Vám to způsobilo.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Mám smíšené pocity.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Mrzí nás, pokud v rámci Vaší objednávky došlo k situaci, která ovlivnila Vaše hodnocení.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdybych nechtěl tu zelenou barvu, tak jsem telefon objednal jinde. Bohužel Samsung měl 3 z 6 barev jako exkluzivitu. Do objednávky se skrz eshop propsala adresa na pobočku a telefonní číslo tak samo. A ukazatel doručení ukazoval stav , že zboží je stále na cestě. Výsledek je takový, že telefon jsem dostal až někdy po měsíci, kdy jsem musel dělat novou objednávku. Podpora eshopu stojí za starou bačkoru( budu zde korektní), kdy 2 týdny jsem se s nima přetahoval o tom co je za problém zase u té nové objednávky. Kdy mi slibovali že se mi někdo ozve a řeknou co mám dělat, popřípadě zavolají co zjistili , tak NIKDO NIC, pořád jak blbec jsem musel volat já jim !!! A JAKO OMLUVU VAM POŠLOU VOUCHER NA 15% SLEVU NA ESHOP .. TO JE DOSLOVA VÝSMĚCH !!! takže ne, obchod určitě nedoporučuji, ale jinak S24 Ultra je super.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Spokojenost a prozákaznický přístup jsou naší prioritou. Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poslední pul rok totální bordel ve všem... s každou objednávkou nějaký problém
    Zboží si nenechte dovést pře GW, katastrofa...
    Nemít firemní účet a slevy, nekoupím si od samsungu už nic

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste se s námi podělil o svou uživatelskou zkušenost.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 4 dnech poživání přestalo fungovat nabíjení telefonu. Na podpoře mi řekli ať ho pošlu sama na svoje náklady na nejaký servis kde mi ho mají opravit také na moje náklady

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám líto nastalé situace s Vaším telefonem. Zde můžeme potvrdit, že každá reklamace má pevně daná pravidla, podle kterých se řídí. Ta jsou dostupná na našich webových stránkách https://www.samsung.com/cz/support/warranty/ .

    Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které vám to způsobilo.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nepřehlédný web
    • těžké najít rychle příslušenství
    • složitý systém bonusů
    • body připisují 2 týdny po dokončení objednávky, které ale podle nich není v den doručení, nýbrž po týdnu.
    • takže musím čekat s nákupem příslušenství za body, fakt trapné

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Za Vaši zpětnou vazbu děkujeme a jsme rádi za podnět ohledně možností pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i další objednávky.

    Body z programu Samsung Rewards se přičtou 14 dnů po obdržení zboží z důvodu možnosti vrácení zboží do 14 dnů https://www.samsung.com/cz/rewards/ .

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží z předobjednávky nebylo doručeno v termínu, kdy mělo být, i když z jiného obchodu, který nespadá přímo pod výrobce, ano.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlost vyřízení objednávky

    K telefonu jsem si špatně objednal kryt, a na podpoře mi řekly ze bych musel vrátit celou objednávku. aby se to dalo opravit. Nechápu proč je pro společnost Samsung tak složíte vyměnit jeden kryt za druhy pro spokojenost zákazníka

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Zde můžeme potvrdit, že každá objednávka nebo kampaň má pevně daná pravidla. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům a věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, Samsung e-shop neřeší reklamaci, nejsem informována o stavu objednávky. Nikdo nekomunikuje, objednávka zaplacená, zboží nikde. Neprofesionální a nespolehlivé jednání.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné.

    Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V jiných obchodech již v prodeji, vyhoda objednávky na oficiálním webu je k ničemu.. MP navíc nabízí 3 letou záruku.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob a prodloužení dodací doby. Velmi nás to mrzí a za komplikace se omlouváme. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Naskladnění zařízení probíhá rovnoměrně mezi všechny prodejce.

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon měl být doručen 5.2 a 1.2 my napíši SMS že se to zpozdi a dnes 9.2 kdybych nezavolal tak vím prd a tam my řekli 3 až 4 týdny volal sem dopoledne a že mi pošlou email s informacemi a nic no paráda .

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod láká na úžasné výrobky přímo od výrobce. Po 3 týdnech pořád nic neposlali. Kamarádi to koupili na Datartu a dostali své Samsungy za dva dny.
    Velké zklamání !!!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Omlouváme se za zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce a kolegové, kteří mají objednávky na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekompetentnost toho, kdo objednává telefony. Ani 7. února nevím, kdy dorazí můj telefon S Galaxy S 24 ultra objednaný 20 ledna 2024??

    Samsung totálně propadl při plánování své zásoby telefonů pro předobjednávky. Jak je možné, že Mobil Pohotovost měla telefony již před koncem ledna a už je dávala zákazníkům!!!???

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech.

    Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Naskladnění zařízení pak probíhá rovnoměrně mezi všechny prodejce. Kolegové, kteří mají objednávky na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opožděna komunikace (ozvali se za 4 dny, misto jednoho). Podvádí s terminy doručeni.

    Na to, že je to oficiální eshop Samsung tak je to hrůza. Takové chovaní jsem fakt ne čekal.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě došlo k zpoždění. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupeno 30.1., slíbeno datum dodání 5.2. a stav objednávky je stále v úvodním 1.kroku zpracování. Klamání o termínu dodání.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Velice nás mrzí opoždění Vaší objednávky. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce a slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné.

    Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které vám to způsobilo.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky