Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Snad zboží přímo od výrobce
Akční kódy v aplikaci tvrdí že jsou na "VŠE" a přitom jsou jen na vybrané zboží. Kolo štěstí v aplikaci je nenárokové - někomu se zobrazí a přinese tak slevu, jinému se vůbec nezobrazí, když se člověk uklikne a kolo štěstí zavře, znovu už se nezobrazí. Formulář nákupu v aplikaci se zasekával při vyplňování adresy a podařilo se nakoupit až asi na desátý pokus.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Josefe,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za potíže s mobilní aplikací, které Vás postihly. Mrzí nás, že její výkon nesplnil Vaše očekávání. Vaše zkušenost je pro nás důležitá, a rádi bychom Vás ujistili, že neustále pracujeme na vylepšení aplikace, aby poskytovala plynulejší zážitek. Doporučujeme, abyste zkontroloval, zda máte nainstalovanou poslední aktualizaci aplikace, která by mohla tyto problémy řešit. Pokud by potíže i nadále přetrvávaly, doporučujeme aplikaci přeinstalovat. V případě přetrvávajících problémů jsme Vám k dispozici na [email protected].
Co se týká akčních kódů, ty mohou platit jen na vybrané zboží. Na stránce https://www.samsung.com/cz/offer/ naleznete detailní postup i podmínky jednotlivých akcí. Funkce Kola štěstí je navržena jako nepravidelná a na obrazovce se zobrazuje hláška, že kód není možné uložit. Pro snadnější použití jej můžete opsat nebo pořídit screenshot.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Jsme připraveni pomoci Vám i s dalšími dotazy. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci?
Děkujeme za příležitost obnovit Vaši důvěru v naše služby
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- spolupráce s home credit
- originální zboží
- různé akce
- doručení zdarma
- naprosto extrémně pomalá aplikace i na vlajkovém telefonu, spousta bugů... na GP hodně nespokojených recenzí aplikace
- Lepší nakoupit přes webový prohlížeč
Až na tu aplikaci do mobilu ve které je problém dokončit objednávku a to bez nadsázky je to zboží které kvalitní, značkové.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně nás mrzí problémy, které zažíváte s mobilní aplikací. Je nám líto, že její výkon nesplnil Vaše očekávání, zvláště na vlajkovém zařízení. Rádi bychom Vás ujistili, že neustále pracujeme na vylepšení aplikace, aby poskytovala plynulejší zážitek. Doporučujeme zkontrolovat, zda máte poslední aktualizaci, která by mohla některé problémy vyřešit.
Pokud budete mít i nadále potíže nebo budete potřebovat další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], rádi Vám pomůžeme najít řešení. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci?
Děkujeme, že zůstáváte s námi, vážíme si Vaší důvěry v naše produkty.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Strasny. Kokunikace na prd. Sama sem si musela volat do prodejny zda uz je ma objednavka jelikoz po telefonu primo na samsung nikdo nevedel kde je zasilka. Vyzvednuto a az za 4 hodiny sms ze si mam vyzvednout zasilku. Diky samsung po x letech uz ne
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že komunikace kolem Vaší objednávky neproběhla hladce a že jste nedostala včasné oznámení o možnosti vyzvednutí. Chápeme, jak může být taková situace nepříjemná, zvlášť po dlouholeté důvěře ve značku Samsung.
Můžeme potvrdit, že zasílání e-mailů se stavem objednávky je automatizované, prodejny však ručně potvrzují přijetí a vyzvednutí. Tím došlo k opožděnému odeslání SMS o možnosti vyzvednutí zásilky. Za tyto komplikace se Vám omlouváme a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Pokud budete mít jakékoli dotazy nebo další potřeby, neváhejte se na nás obrátit na e-mail [email protected]. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Jsme tu pro Vás a chceme, abyste se při nákupu cítila vždy pohodlně a informovaně.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Výběr dopravy
- Nereálný termín dodání
- Nemožnost úpravy času dodání
Odhadovaná délka dodání nesedí s realitou. Místo 1-2 dnů jsem čekal 4 dny. Původně bylo objednáno bez výnosu, chtěl jsem poté výnos doobjednat - není možné. V den dodání mi pouze volal řidič, že je do 30 minut na místě. Žádná informace alespoň o přesném dni dodání nepřišla. Čas dodání je také nemožný upravit. Velké zklamání.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Oldřichu,
velice si vážíme Vašeho zájmu o náš internetový obchod a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chápeme, jaké nepříjemnosti Vám tato situace způsobila, a rádi bychom se Vám omluvili. Můžeme potvrdit, že úpravy již vytvořených objednávek nejsou možné. Situaci s přepravou a jejich komunikaci určitě prověříme, abychom mohli do budoucna lépe vyhovět individuálním požadavkům našich zákazníků.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, můžete se na nás obrátit. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Po nakupu mi byla spatne vycislena sleva. Zadal jsem o vyjasneni proc sleva neodpovida uvedenym slevam. Tyden mne nikdo nekontaktoval z obchodniho oddeleni. 2x jsem kontaktoval pres chat experta ale vzdy s negativnim vysledkem.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho zájmu o náš internetový obchod a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za nepříjemnosti, které Vám tato situace způsobila, a rádi bychom Vás ujistili, že se Vaším případem aktivně zabýváme. Vaše stížnost byla předána našemu reklamačnímu oddělení a budeme Vás co nejdříve kontaktovat s výsledkem.
Chápeme, jak důležité je pro Vás rychlé řešení, a uděláme vše pro to, aby vše proběhlo co nejhladčeji. Je zde ještě něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Eshop Samsungu inzeruje možnost uplatnění slevového kódu S2000 pro ty, kteří při nákupu tabletu nevyužijí možnosti odkupu jejich staršího zařízení. Od 1.11. trnto slevový kupon ale nefunguje. Volat na linku nemá smysl, na email jsem dostal odpověď strvzující, že je to technická chyba eshopu. Dne 6.11. není opravena!! Dne 5.11. mi z linky eshopu volali a jejich řešení bylo ověřovat email, ze kterých jsem podnět posílal. Prý to (teprve!) předají k řešení, ale termín dořešení neznají. Neuvěřitelné! Ten eshop je velmi neflexibilní. Nedovedou při nákupu přes státní firmy udělat systém objednávka-proforma faktura-faktura. Domoci se toho, aby na faktuře bylo na prvním řádku firma a nikoliv jméno zaměstnance je problém. Děs...
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Miroslave,
velmi nás mrzí Vaše zkušenost s uplatněním slevového kódu S2000 a zpožděné řešení na našem e-shopu. Chápeme, že technická chyba, která brání správnému využití slevy, může být velmi nepříjemná. Naši kolegové Vás v tomto směru již kontaktovali a situaci aktivně řeší. Prosíme tedy o vyčkání na konečné stanovisko. Věříme, že vše bude vyřešeno plně k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za zpětnou vazbu ohledně fakturace a nákupu přes státní firmy. Budeme se snažit, abychom lépe vyhověli specifickým potřebám firemních zákazníků.
Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.
Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Během akcí zajímavé ceny
- Malé věci mi vždy přišly rychle
- Systém odměn za nákup
- Katastrofální podpora a zákaznický servis - nekomunikují a když ano, tak jenom přísliby, které nikdo neralizuje
- Ani po 3 měsících nebylo dořešeno řešení slevy 50% na druhý produkt, na kterou jsem měl nárok dle jejich podmínek
- Pozor na slevy v aplikaci T-Mobile, nejsou to avizované slevy, protože na odkazu přes tuto aplikaci vám Samsung nabízí svoje zboží za mnohem vyšší ceny
- Doprava přes GW je hodně nepřesná a problematická
Zoufalá zákaznická podpora - buď nekomunikují, nebo přislíbí řešení, které stejně vůbec nerealizují. Pokud je cena jinde pouze o pár vyšší, raději nakupte tam.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši trpělivost a omlouváme se za zpoždění, které nastalo ohledně vyřízení akce. Chápeme, že čekání od srpna muselo být nepříjemné, a mrzí nás, že komunikace neprobíhala podle Vašich očekávání. Rádi bychom Vás informovali, že vouchery, na které máte nárok, již byly odeslány a měly by k Vám dorazit co nejdříve. Pokud byste měl jakékoliv další otázky nebo potřeboval další asistenci, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tady pro Vás. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected], rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení. Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Zpetny vykup spolecnosti Foxway - zlodeji
Vyuzil jsem trade-in sluzbu a jsem velmi nespokojen se spolecnosti Foxway. Odesilal jsem plně funkční telefon a asi po 4 tydnech mi prisla odpoved, ze je vadny LCD display. Bohuzel nemam jinou moznost nez to prijmout, protoze v opačném pripade by mi zpet poslali vadny telefon a navic bych musel vracet vykupni bonus od samsungu (ten nastesti pokryje hodnotu telefonu, jde vsak o princip). Celkove mi snizili hodnotu telefonu o cca 70%, v mem pripade se jedna o 500,-, ale jednani teto pochybne spolecnosti z Estonska poskozuje Samsung jako takovy. Dle zkušenosti ze samsung for nejsem jediny komu se to stalo. Niceho se nedomuzete a jen vas okradou, dejte si na tuto sluzbu pozor.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho zájmu o náš internetový obchod a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za nepříjemnosti, které Vám tato situace způsobila, a rádi bychom Vás ujistili, že se Vaším případem aktivně zabýváme. Vaše stížnost byla předána našemu reklamačnímu oddělení a budeme Vás co nejdříve kontaktovat s výsledkem. Chápeme, jak důležité je pro Vás rychlé řešení, a uděláme vše pro to, aby vše proběhlo co nejhladčeji. Je zde ještě něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Nejake panely jsou QD OLED a nejake WOLED, Samsung jasne nerika co prodava.
- Support je tragicky, nejdriv napisi ze zasilku zrusili a po 2 hodinach prijde email ze byla odeslana. Pak jeste cast penez nechteji vratit az pri opakovane eskalaci nakonec vraci i penize za dopravu.
Uz si od nich nic nekoupim, nakonec jsem vzal vse od LG. Susicku, lednici i televizi. Jako zakaznika si me u LG vazi vice.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za všechny nepříjemnosti, které jste zažil v souvislosti s objednávkou a informacemi o OLED panelech. Plně chápeme, že jasné a přesné informace o produktech jsou pro Vás velmi důležité. Bohužel, konkrétnější specifikace výrobce neuvádí, všechna zařízení však splňují kritéria pro správné fungování na trhu, pro který jsou určeny.
Co se týče zrušení objednávky a vrácení peněz, omlouváme se za způsobené komplikace. Vaše objednávka byla odeslána před tím, než se zpracovalo její zrušení, ale dle našich záznamů Vám byly peníze za objednávku i dopravu již vráceny. Pokud budete mít jakékoliv další otázky, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected], rádi Vám pomůžeme. Je něco, s čím bychom Vám ještě dnes mohli pomoci?
Vážíme si Vaší trpělivosti a pochopení a doufáme, že nám dáte příležitost tuto situaci napravit a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Přehledný eshop
- Rychlé doručení
- Využití slevové akce 20 procent
- TRADEIN
- Nikdo nekomunikuje
Co se týče samotného nákupu a doručení, tak vše naprosto v pořádku.
Bohužel jsem při nákupu využil program TRADEIN a to je kámen úrazu. Sice mi přišel jakýsi email: Foxway Obchod / Samsung Czech - Děkujeme, že jste se zapojili do programu Trade in - platnost štítku DHL vypršela, ale v emailu žádný štítek nebyl.
Kontaktoval jsem Foxway na emailu: [email protected] (zaslal jsem jim asi 4 emaily), kontaktoval jsem technickou podporu Samsungu (přes chat) ale do dneška jsem žádný štítek na poslání starého telefonu nedostal a co hůř? Hrozí mi zablokování nového mobilu..
Může mi někdo říct co mám dělat?? Můžu ten nový telefon vrátit na pobočce SAMSUNG?? K čemu mi bude zablokovaný Samsung Galaxy S24!!!!!!
Číslo objednávky u SAMSUNG: CZ240914-15532934
Číslo objednávky FOXWAY: 5106014Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Ivane,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí potíže, se kterými jste se setkal při využití programu TRADE-IN. Omlouváme se za chybějící štítek a neuspokojivou komunikaci. Chápeme, jak nepříjemná tato situace pro Vás musela být, zejména s rizikem zablokování nového telefonu. Na základě našich informací jsme situaci dořešili. Pevně věříme, že je nyní vše plně k Vaší spokojenosti.
Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo potřeboval další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Rádi Vám kdykoliv pomůžeme. Je něco dalšího, s čím bychom Vám mohli pomoci? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Nechápu, jak může Samsung nalepit na obrazovku nálepku s čárovým kódem, která absolutně nějakým šetrným způsobem nejde sundat...hrůza!!!
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste se setkali s obtížemi při odstraňování nálepky z obrazovky. Chápeme, že tato situace může být nepříjemná, a rádi bychom Vám s tím pomohli. Samolepka s čárovým kódem je umístěna na fólii, kterou uživatel odstraní pomocí poutka u vyznačeného rohu. Podrobný návod najdete v tomto odkazu:https://www.samsung.com/cz/support/tv-audio-video/je-treba-odstranit-ochrannou-folii-na-mem-televizoru/. Pokud by se Vám nálepku nepodařilo bezpečně odstranit nebo by došlo k poškození, okamžitě nás kontaktujte na [email protected]. Jsme připraveni zajistit opravu nebo poskytnout další podporu. Je ještě něco, s čím Vám můžeme pomoci? Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám zlepšovat naše produkty a služby.
Děkujeme, že jste si vybrali Samsung, a přejeme Vám spokojenost s dalším používáním Vašeho televizoru.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Dlouhodobě nemají novinky v sortimentu ani po uvedení na trh
Absolutní katastrofa, co se týká marketingu. Dostanete určitou slevu, kterou ale nemůžete využít. Obchod se Vám omluví, pošlou náhradní slevu, kterou můžete kombinovat, ale kombinaci Vám to neumožní. Deklarují dodání do druhého dne, ale zboží dostanete až později.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že Vaše zkušenost s doručením objednávky a slevovými kupony neproběhla dle očekávání. Omlouváme se za zpoždění a komplikace s uplatněním kuponů. Provedli jsme kontrolu Vaší objednávky a můžeme potvrdit, že byly použity 3 slevové vouchery.
Rádi bychom Vás ujistili, že uděláme maximum pro to, aby se tato situace neopakovala, a aktivně pracujeme na zlepšení našich procesů. Chápeme, jak nepříjemné může být čekání na objednávku, a rádi bychom Vám nabídli pomoc s jakýmikoli dalšími otázkami, zejména pokud se týkají kombinace slevových kuponů. Jsme Vám k dispozici na zákaznické lince nebo e-mailu [email protected].
Doufáme, že nám dáte příležitost zlepšit Vaši zkušenost a budeme rádi, pokud zůstanete naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- .
- Žádná neexistuje. Zlatá Alza.cz
- Po stornu objednávky už 14 dní čekám na vrácení peněz. Před týdnem mi pracovník Samsungu na zákaznické lince tvrdil, že se omlouvají, že to vyřizují urgentně a že to hned bude. Mám rozbité spotřebiče a nemám peníze na nové. Díky Samsungu už 14 dní pereme ve vaně a jim je to zjevně jedno
Samsung.cz se vyhýbat velkým obloukem, samé problémy mi způsobily.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste měl takto nepříjemnou zkušenost s vrácením peněz. Plně chápeme, jak nepříjemná je tato situace, zvláště když jde o domácí spotřebiče. Rádi bychom Vás ujistili, že vrácení peněz je vždy naší prioritou. Podle informací v našem systému byly peníze vráceny dne 30.8.2024. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, a omlouváme se za veškeré způsobené komplikace.
Pokud byste potřeboval další informace, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku na e-mail [email protected]. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.
Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Zdlouhavé vyřízení vykupu, nepřehledné
Zpětný odkup je zdlouhavý, nepřehledný
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že proces výkupu nebyl podle Vašich představ a působil zdlouhavě a nepřehledně. Chápeme, že taková zkušenost může být nepříjemná. Na základě našich záznamů vidíme, že Trade-In program nebyl u Vaší objednávky využit, nicméně rádi bychom tuto záležitost prověřili podrobněji a nabídli Vám lepší podporu. Pokud máte zájem, můžeme nyní ověřit detaily a poskytnout Vám konkrétní kroky k zajištění hladšího průběhu u příštího nákupu. Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Můžeme Vám pomoci ještě s něčím dalším dnes? Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.
Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Objednal jsem AI pračku a sušičku a myčku...
- Nedodržený termín dodání (GW transport)
- Poškozená myčka nádobí
- Neschopnost vyřídit reklamaci
Objednal jsem AI pračku, AI sušičku a myčku nádobí. Společnost Gebrüder Weiss avizovala 1.8., že zboží doručí. Nepřišlo. Společnost Samsung avizovala 2.8. doručení zboží. Nepřišlo. Po telefonické urgenci jsem se dozvěděl, že jsem si bral volno v práci zbytečně a zboží dorazí až 5.8. Myčka nádobí dorazila poškozená. Po telefonické domluvě, abych poslal fotografie s poškozením se reklamační email záhadně ztratil. Když se nikdo neozýval, tak jsem musel opět volat, abych zjistil, že to kolega předá kolegyni a ta to zase předá kolegům. Po dvou týdnech jsem docílil toho, že 19.8. v dopoledních hodinách si přijedou vyzvednout poškozenou myčku, kterou si stále nikdo nevyzvedl a ani se nikdo neozval, takže v pondělí 26.8. budu muset opět telefonovat a řešit "reklamaci".
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Karle,
velmi nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost s doručením a reklamačním procesem ohledně Vaší objednávky AI pračky, AI sušičky a myčky nádobí. Chápeme, jak nepříjemné může být ztracený čas a nejasná komunikace. Ověřili jsme, že naši kolegové s Vámi již tuto situaci řeší. Pevně věříme, že bude vše vyřešeno plně k Vaší spokojenosti.
Prosím, přijměte naši omluvu za veškeré potíže a věřte, že pracujeme na tom, abychom zajistili, že se podobné situace v budoucnu nebudou opakovat. Pokud máte další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mail [email protected]. Rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.
Děkujeme za Vaši trpělivost a za to, že jste součástí rodiny Samsung.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Ceny
- Promo akce
- Nedodržují termíny dodání
- Špatně zobrazují počet bodů, které za nákup dostanete
- Podpora - nutno psát několikrát, dokud nenarazíte na schopného člověka
Zkušenost s obchodem mám velmi špatnou. Už několikrát se mi stalo, že se moje zásilka zpozdila, a to klidně i o týdny. Při opakovaném kontaktu s podporou nikdo neví, kdy objednávka dorazí. Letos jsem měl objednaná sluchátka a hodinky. Kvůli problémům se sluchátky se má objednávka zpozdila, požádal jsem tedy o rozdělení objednávky, aby mi hodinky dorazily před dovolenou. Prý to není možné, stejně tak ani vyzvednutí na prodejně. Po příjezdu z dovolené jsem zjistil, že mi za plotem leží balík. Bez jakéhokoliv kontaktování najednou všem rozdělili objednávky, tudíž to byly ty hodinky, které mi odmítali rozdělit a poslat zvlášť. Sluchátka ani po měsíci stále nedorazila. Co se týče podpory, je téměř nemožné vyřešit jakýkoliv problém.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste měl s naším obchodem takto špatnou zkušenost. Omlouváme se za opakovaná zpoždění dodání a problémy s komunikací ohledně Vaší objednávky sluchátek a hodinek. Chápeme, jak nepříjemné to pro Vás muselo být, obzvláště pokud jste potřeboval doručit část objednávky před odjezdem na dovolenou. Rádi bychom se za tuto situaci omluvili. Vážíme si Vaší zpětné vazby a uděláme vše pro to, abychom do budoucna zlepšili naše služby.
Pokud budete mít jakékoliv další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás. Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení.
Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Používají praktiky "sleva jen do konce víkendu" a v pondělí je tam zase na dalších několik dní
- Support na chatu ví o produktech mnohem víc než na telefonu
- Vlastně radši ani nevolat, pokud nechcete přijít o nervy když o vás "pečuje" nejstupidnější "AI" automat, jaký jsem kdy potkal (a nebylo jich málo)
- Nákupní aplikace, kterou propagují, má chyby. Po první instalaci nebylo možné dokončit objednávku, takže reinstall, support... a zase nervy v kýblu
- Když už konečne lednička přišla... zjistíte, že kabel začíná na stropě a sahá k pasu. A co dál? Pokud máte lednici vyměřenou, tak je problém i dostat někam prodlužku.
- Bombónek je "prémiová" instalace. Prémiová je rozhodně cenou (1500! pro srovnání, Datart 699), ale kvalita? Zkontrolovat si vyrovnání lednice? Na co.. Když konečně seženete support, řeknou Vám, ať si to srovnáte sám.
No nedej bože aby ten krám potřeboval reklamovat..Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem a službami společnosti Samsung. Omlouváme se za nepříjemnosti spojené s naší nákupní aplikací, podporou a instalací lednice. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a okamžitě ji předáme našemu týmu, aby došlo ke zlepšení služeb. Také jsme ověřili, že naši kolegové s Vámi již tuto situaci řeší. Pevně věříme, že bude vše vyřešeno plně k Vaší spokojenosti. Děkujeme za Vaše pochopení a doufáme, že nám dáte další šanci ukázat, že si vážíme každého našeho zákazníka.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, můžete se na nás obrátit. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme Vám k dispozici.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- snad jen rychlé dodání
I druhá koupě druhé Galaxy S24 na tomto pofiderním eshopu stála za to :-(
Opět jsem zaslal na výkup FUNKČNÍ telefon, který měli uveden v seznamu výkupu s tím, že jsem ho nacenil jako kategorii "C". Tentokrát mi přišel email, že telefon můžou vykoupit jen jako kategorii "D" za 10 Kč + bonus 3 000 Kč. S tím jsem souhlasil a odeslal jsem, že souhlasím. Jako odpověď na souhlas mi přišel vzápětí email, že telefon nechtějí a posílají mi ho zpět.Poslal jsem jim dotaz, co to má jako zase znamenat a to zároveň s podepsabou smlovou, kterou mi zaslali s tím, že souhlasím s výkupem za 10 kč.
Dnes jsem se dozvěděl, že se spletli a nemůžou mi telefon za 10 kč vykoupit a vrací ho zpět a tím pádem přijdu o bonus. Opět jsem měl časové výdaje, finanční výdaje (jsem v lázních a musel jsem sehnat tiskárnu a skener, abych jim tu smlouvu podepsal a zaslal. Oni opět jen "sorry, spletli jsme se". Kdyby to bylA nějaká garážovka obchod, tak si řeknu fajn, jsem idiot, kde to nakupuju, ale to je proboha OFICIÁLNÍ ESHOP SAMSUNGU! To, že má být konkurence applu?? Nepřeji si ani vidět jak řeší reklamace. Pokud se chcete vyhnout dohadování, časovým a finančním ztrátám, zde rozhodně nenakupujte! Eshop je sám o sobě pomalý, s horší podporou jsem se setkal snad jen někdy u čez distribuce. Totální amatéři. Cvičené opice za banán by to zvládli lépe.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Honzo,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a velice nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost s procesem výkupu na našem e-shopu. Omlouváme se za zmatky a nepříjemnosti, které Vám byly způsobeny. Chápeme, že tato situace byla pro Vás nepříjemná, a vážíme si toho, že jste nás na ni upozornil. Rádi bychom Vás ujistili, že provedeme kroky k zajištění, že podobné problémy se již nebudou opakovat.
Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.
Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Klamání zákazníka. Chtěl jsem využít akce 3000 Kč za odprodej použitého zařízení. Telefon byl normálně veden mezi vykupovanými, byl zcela funkční, ale přišla mi jen strohá odpověď, že telefon nevykoupí a posílají zpět. Musel jsem přes jejich tragickou podporu pátrat, proč mi ho nevykoupili a odpovědeli mi, že z důvodu, že ho maji vedený na náhradní díly, co já jako s tím? To nedokážete dopřdu, když chcete zadávat emai telefonu (před samotným zasláním) sdělit, že daný telefon nevykoupíte?
Kupovaný Samsung S24 jsem tedy vrátil (ve 14 denní lhůtě) s tím, že se mi nevyplatí bez bonusu a to byl další "porod". Oni nejsou normální eshop, aby jednoduše měli uvedeno, že výrobek je třeba zaslat tam či tam. Ani na tak jednoduchou otázku neumí odpovědět! Hodinu jsem byl přes chat vyslýchán jak někde u výslechu STB, kde jsem jim sděloval věci, které měli ve faktuře! (imei, výrobní číslo atd.). Po hodině nekonečného výslechu mi ladkavě sdělili, kde mám výrobek zaslat. Stálo mě to nervy, čas, peníze za dopravu, které mi samozřejně nevrátí.
Kupte si výrobky raději u seriózního prodejce.Zajímalo by mě jestli si v jiných zemích dovolí to co tady.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Honzo,
velice nás mrzí, že jste měl tak negativní zkušenost s naším programem na výkup zařízení a s následnou podporou. Chápeme, že tato situace pro Vás musela být velmi nepříjemná. Omlouváme se za nedostatečnou komunikaci ohledně toho, proč Váš telefon nebyl vykoupen, a za komplikace při vrácení zakoupeného zařízení. Pro výkup zařízení platí, že orientační výkupní cena je dále upřesněna servisním technikem po podrobné fyzické prohlídce starého zařízení. Je také možné odmítnutí vykoupení starého přístroje, podle podmínek uvedených v pravidlech akce. Podle informací od kolegů je také nový telefon nyní již vrácený. Váš názor je pro nás velmi důležitý a budeme se snažit zlepšit naše procesy, abychom podobným situacím do budoucna předešli.
V případě, že budete potřebovat jakoukoli další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Rádi se o to postaráme a zajistíme, aby celý proces proběhl co nejhladčeji. Pokud byste měl další dotazy nebo potřeboval podporu, můžete se na nás kdykoliv obrátit, abychom mohli Vaši situaci co nejdříve vyřešit.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a ještě jednou se omlouváme za všechny nepříjemnosti. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
uživatelsky nepříjemné prostředí e shopu , nákup se podařil až na potřetí a jen s asistencí operátora
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za potíže, které jste při nákupu na našem e-shopu zažili. Mrzí nás, že prostředí našeho e-shopu nebylo pro Vás uživatelsky přívětivé a že jste museli nakupovat až na potřetí s asistencí operátora. Na vylepšení nákupního prostředí neustále pracujeme a Vaše připomínky nám pomohou zlepšit kvalitu našich služeb.
Pokud budete potřebovat jakoukoli další pomoc při budoucích nákupech, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás, rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky