Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal a zaplatil 19.1.2024 s tím, že bude k vyzvednutí 31.1.2024 a od té doby se nikdo neozval, nevím o případném postupu objednávky ( k dnešnímu datu pouze zboží je objednáno ) a na maily, které jsem poslal nikdo neodpovídá. Tak nevím jestli mě Samsung okradl o dost peněz, nebo co se děje.

    Zboží jsem objednal a zaplatil 19.1.2024 s tím, že bude k vyzvednutí 31.1.2024 a od té doby se nikdo neozval, nevím o případném postupu objednávky ( k dnešnímu datu pouze zboží je objednáno ) a na maily, které jsem poslal nikdo neodpovídá. Tak nevím jestli mě Samsung okradl o dost peněz, nebo co se děje.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Velice se Vám omlouváme za prodlení v dodání Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Kolegové, kteří mají objednávky na starosti, jednotlivé zákazníky již kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zaplacena před 3 týdny, stále nedodána, eshop nereaguje na emaily

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace nás velmi mrzí, kdy došlo ke zpoždění Vaší objednávky z důvodu vyčerpání skladových zásob. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Kolegové, kteří mají objednávky na starosti, jednotlivé zákazníky již kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sliby
    • Chyby
    • Nikdo nic neví
    • Peníze mají, já telefon ne

    Komedianti

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce a neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky již kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi stále nedorazilo, ale dotazník, jak jsem s ním spokojený, ano. Můžete si program vyladit tak, aby jste zákazníky nejen zbytečně neobtěžovali, ale ještě si je popudili proti sobě irelevantními dotazníky?

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo k vyčerpání skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Ohledně dotazníku se budeme snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a je nám líto uděleného hodnocení. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům a věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výborná značka, ale E-schop jeho obsluha špatná!
    • nekopetentnost při jednání, nebyl mi uznán 3 000,- bonus!!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Zde můžeme potvrdit, že každá akce nebo kampaň má pevně daná pravidla, podle kterých lze bonusy získat. Ta jsou dostupná vždy u každé konkrétní akce https://www.samsung.com/cz/offer/ . Vaši zpětnou vazbu jsme předali na příslušné oddělení, kde podrobně prověří možnost získání uvedeného bonusu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předobjednáno. Zaplaceno. A od té doby nic. Kdybych se sám nezeptal tak obchod sám od sebe nic nekomentoval, ale je spokojen že má moje penize. A jeste napíšendotaz na moje ohodnocení nakupu ?? Nějak vám to nefunguje. Přístup mě velmi mrzí

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    V rámci dotazníku se budeme snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouho dorucuji zbozi

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě došlo k zpoždění. Budeme se snažit, aby se podobná situace již neopakovala.

    Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zvýhodněný cenový bonus
    • komunikace nulová
    • ačkoliv bylo zboží dávno předobjednáno,ještě nedorazilo

    Objednával jsem a zaplatil Samsung galaxy S24 Ultra v předobjednávce dne 22.1.2024 , všude obrovská mediální masáž ,ale samsung.cz to absolutně marketingově a logisticky nezvládl když po uvedení (u některých eshopů i před ) nedokázal telefony včas dodat k 1.2.2024 ačkoliv lákal na předobjednávky a jako u oficiálního distributora bych očekával dodání jako prvním.Ostatní jak kamenné obchody,tak eshopy měli skladem a dodávali telefony dávno před ním.Tady už opravdu nakupovat nechci.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Naskladnění zařízení probíhá rovnoměrně mezi všechny prodejce.

    Kolegové, kteří mají objednávky na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení. Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibuji a noc nedodaj... porad sama vyluva... predobjednavka a kdyz objednas tak pride info litujeme pro velky zajem bla bla bla... poprve a naposled sem cez nich kupoval....

    Vubec nedoporucuji neco objednavat...

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo k vyčerpání skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále však aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit, zboží nebylo eshopem Samsung doručen, přesto že byl uveden termín 31.1.2024.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Co se týče termínu doručení, je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě došlo k zpoždění z důvodu vyčerpání skladových zásob.

    V rámci dotazníku se budeme snažit zlepšit naše procesy, aby se neopakovala situace s předčasnou žádostí o hodnocení.

    Za komplikace se Vám omlouváme.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Člověk zaplatí hned a dopředu a pak mu je sděleno že na zboží mohu čekat klidně i 3 měsíce což je katastrofa!!!!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu a zpětnou vazbu.

    Je nám velmi líto, že z důvodu velké poptávky došlo k vyčerpání skladových zásob a prodloužení dodací doby. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce a aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedržejí slovo.
    Naslibují hory doly a skutek utek.

    Objednávku jsem stále neobdržel.
    Už je to 5 dní a ani se neobtěžovali mi sdělit nový termín dodání.

    O problémech při objednání se ani nebudu rozepisovat, to by bylo na román.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a za komplikace se omlouváme.

    Je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě došlo k zpoždění. Kolegové, kteří mají objednávky na starosti, již jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které vám to způsobilo.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neinformovanost obchodu o jeho produktech. Respektive stavu na skladě.

    Telefon objednaný, zaplacený. K plánovanému datu odeslání pouze poslali SMS, že to nestihnou. Ale že by dali nějaké informace o pribliznem odeslání, tak to ne. A to jsem i kontaktoval podporu. Nedokáži říct, jestli telefon dojde za týden, nebo za měsíc. Což mi u výrobce daného zařízení přijde smutné.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití našeho internetového obchodu a Vaši zpětnou vazbu.

    Stále pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce a neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si telefon, který je už zaplacený s tím, že mi přišlo že 31.1. budu kontaktována, kdy si ho můžu vyzvednout. Do dnešního dne žádná sms, email s omluvou, vysvětlením atd. Na info lince nikdo nic neví. Jednání jak od prodejce na tržnici.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dle emailu jsem měl dostat informaci o vyzvednutí dne 31.1.2024.
    Do dneška 5.2.2024 jsem odpověď nedostal, ale zaplaceno je už od 24.12.2024.
    musím říct , že nezájem ze strany dodavatele mě opravdu zklamal!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto, že jste nebyl informován o změně termínu doručení. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům, kteří uvedenou situaci podrobně prověří a s Vámi dořeší.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zajimava nabidka barev S24
    • Slusne ceny a bonusy za predobjednavky
    • Potvrzeni objednavky S24 nedorazilo
    • V eshopu mi nikdo nebyl schopen odpovedet na dotaz kdy mi prijde potvrzeni abych mohl zaplatit zbozi
    • Po par dnech prisel email ze objednavka byla zrusena - proc kdyz nebyla ani potvrzena

    No nevim, uvidime, vystavil jsem novou objednavku, tak treba se to Samsungu povede.
    Ale podporu bych hodnotil jako lazy. :)

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Za technické potíže s Vaší objednávkou, které jste zažil na našem e-shopu, se omlouváme. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům k prověření a věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránce při předobjednávce je uvedeno, že 31.1 mi bude oznámen termín k vyzvednutí . Do dnešního dne mě nikdo neinformoval. Na dotaz mi bylo zodpovězeno: " máme toho hodně, počkejte, až budete kontaktován". Když jsem se zeptal, proč je v objednávce uveden termín 31.1, bylo mi řečeno, že je to chyba. Telefon byl normálně v prodeji, takže nechápu, jak mohl být upřednostěn zákazník před těmi, kteří mají telefon zaplacen již skoro 3 týdny. Přitom stačil obyčejný email a omluvou a informací o problému na straně obchodu. Nic víc. Kdybych objednal jinde, už bych telefon měl a ještě levněji.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce a neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky již kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.

    Mrzí nás čekání na dodání a věříme, že příště si povedeme lépe.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Neúměrně dlouhá čekací doba.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob a prodloužení dodací doby. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme co nejdříve.

    Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Můžete při vyzvednutí dokoupit příslušenství
    • Nepříjemný personál,bez komunikace

    Výdejní místo Palladium. Jedině slovo ZLO. Nepozdravi, vlastně chlapce obtěžujete, že něco chcete.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Je nám líto popisované zkušenosti. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a rádi bychom zamezili případnému opakování. Vaši zpětnou vazbu jsme proto předali kolegům k prověření.

    Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky