Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zřídka díky akcím dobré ceny
- Systém odměn na další nákup
- Když nedoručuje Gebrüder Weiss, tak i bezproblémová doprava
- Tragická podpora - vždycky se dovoláte a odpoví na mail, ale komunikace jak s tiskovým mluvčím, přísliby, odkazovaní na někoho jiného a nakonec nikdy nikdo nic
- Většinou o dost dražší Samsung zboží než z jiných obchodů, bohužel ani kvalita zákaznického servisu zdaleka neodpoví cenám
- Gebrüder Weiss - hrozná doprava přes tuto společnost, vždycky je nějaký problém
- Klamavá reklama, lživé jednání zástupců Samsung
Hodnotí se tu obchod, ne produkt, takže shrnu posledních 5 objednávek u oficiálního prodejce Samsung pro ČR (a SR):
Krátce: na oficiálního prodejce opravdu převážně frustrace a tragická komunikace a jednání se zákazníkem. Kdyby neměli zřídka opravdu dobré ceny a systém odměn na další nákup, tak rozhodně nedoporučuji.
Dlouze:
1. objednávka - nefunkční slevový kód na první nákup, po x telefonátech, mailech a příslibech se mi ve výsledku nikdo skoro 3 týdny neozval s řešením, nakonec jsem objednal 2*TV bez zmíněného kupónu, dodnes to nikdo beztak nedořešil a ani mi neodpověděl (pouze předáváme na jiné oddělení - typické pro Samsung ve všem), nakonec jsem si přečetl fóra a zjistil jsem, že jim tento slevový kód nefungoval x měsíců a nikdo to neřešil. Doprava proběhla přes Gebrüder Weiss - přišla upomínka, zítra budeme doručovat, volala i následně paní, že v ten den, v ten čas. Nakonec mi GW vezlo televize o dost dříve s větou za půl hodiny jsme u Vás (prostě se zařiď, takže jsem zrušil jiné věci na daný čas a jel domů). Bohužel na jedné televizi se vyskytla vada ve formě vadných pixelů, vada nahlášena, nafocena, předáno a nic... Po x telefonátech a mailech stále nic (pouze přísliby, někdo se vám ozve, situaci prověřujeme), až když se člověk začal po 3. týdnech ohánět ČOI (protože jsem chtěl odstoupit od smlouvy ve 14 denní lhůtě, bylo mi řečeno, že mi bude zaslána adresa na vrácení a následně zase nic, jenom sliby, že se někdo ozve a nikdy nikdo nic). Nakonec se mi ozvala paní, která se omlouvala, že danou TV již nemají v nabídce (byla v nabídce do neděle, kdyby se řešil problém včas, tak se dá úplně v pohodě vyřešit výměnou), takže výměna není možná, tak že mi pošle servis na výměnu panelu (u 3 týdny staré TV), což jsem samozřejmě odmítl. Tak mi dala den na rozmýšlení, že se mi zítra v daný čas ozve - opět klasicky nic a musel jsem si ji telefonicky dohnat přes kolegy. Nakonec řešeno 15% slevou na produkt, protože vrácením bych přišel o veškeré slevové vouchery, televizi kterou jsem dal na protiúčet a ještě bych musel na vlastní náklady posílat 2 televize zpět. Pro úplnost daná TV byla na Slovensku skladem, ale prý jiný trh a nelze přesunout, hlavně že nám všude píšou Samsung ČR a SR.
2. objednávka - stejná televize jako vadná předchozí, tentokrát vše bez problému. Doprava úplně v pohodě - mladý člověk velice ochotný a vzájemná bezproblémová dohoda na všem, nebyl přímo GW -asi nějaký outsourcing, nevím, moc jsem ho nepochopil, když jsem se ho ptal.
3. objednávka - telefon, až na problém se slevovým kódem vše v pořádku, ten nakonec opraven. Ochotný pán na WA mi nabídl, že až bude problém odstraněn, přijde mi obratem informační SMS - skvělá funkce, člověk se nemusí pořád dívat, jestli je už opraveno. Nakonec přišla do 2 dnů, telefon objednán a druhý den v Zásilkově.
4. objednávka - lednice - produkt pěkný, všechno v pořádku. Akorát nechápu, proč je skoro každá police s nějakým menším či větším vrypem nebo škrábancem z výroby. Jedna je na kraji i mírně vyštíplá. Naštěstí není pořádně nic z toho vidět a rozhodně nemám náladu se Samsungem cokoliv dalšího řešit. Doprava od GW byla tragická - tentokrát nepřišel žádný informativní mail o doručování, pouze ráno v 8 telefon, doslova: "Vezu vám lednici". Tak jsme se domluvili kolem 11, že na ten čas odejdu z práce. Nakonec jsem nemohl, tak lednici přebíral otec, tak jsem se pánovi pokoušel několikrát dovolat, jestli mu může zavolat nebo mu pošlu číslo, na několikátý pokus to tedy vyšlo, ale s pánem byla fakt těžká domluva - vezme telefon, nic neřekne, blbne spojení, pořád vám povídá nějaké fňukavé nepředmětné záležitosti a nic k věci. Nakonec mu nestihl otec zavolat včas, tak pán v 11:45 volal, že už stojí 2 minuty u baráku a nikdo se mu neozývá, tak že jede pryč, že je v procesu. :D :D Tak jsem už byl trochu nevrlý a řekl, jsem že další 2 ještě může počkat, než otec vyjde ven. Tak opět kecy o procesu a že to složí max do naší garáže u které stojí - doslova. Vzhledem k podrážděnosti jsem mu raději na to nic neříkal, protože mi bylo jasné, že to rozhodně nepůjde a že nebudeme schopni přenést takový balík nad 6 auty sousedů. Pán byl prý nemile překvapen, že mu to vysvětlil následně otec, že se to složí do vchodových dveří na opačné straně (vede k ní pěkná cesta na bezproblémové zajetí větším náklaďákem a max 20 na rudlu) a že mu to do té doby nepodepíše, že si s tím může klidně odjet. Toť zkrátka Gebrüder Weiss, nakonec pán složil za první dveře. Následně volala i paní ze Samsungu s dotazem na dopravu, no neměl jsem náladu to řešit v práci a také z úcty ke staršímu pánovi - dle slov otce se jednalo o staršího pána, očividně totálně unaveného životem (pořád brblal na vše). Nakonec asi ve výsledku můžeme být vůbec rádi, že GW sežene ještě někoho, kdo nám to doveze.
5. objednávka - od začátku července se Samsungem řeším nefunkční kód na akci 1+1/2, konkrétně u kombinace telefon a tablet. Po několikátém ujištění o správnosti nabídky a příslibu její brzké realizace se mi ozval pán, že je to již funkční, bohužel nebylo. Obratem mi tedy poslal dotaz na možnost řešení přes voucher, který by se choval stejně jako zmíněna akce. Jsou to skoro 2. týdny (celkově 7. týden) a opět nic, komunikace buď žádná nebo žádají o trpělivost, jednou česky, podruhé slovensky. Nakonec jsem objednal pouze jenom telefon a budu se informovat dále o možnostech u ČOI apod., protože dělají z člověka blbce nejenom díky klamavé reklamě ale i následným lživým jednáním.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Danieli,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám velmi líto, že jste měl negativní zkušenosti s našimi službami. Omlouváme se za problémy s dopravou přes společnost Gebrüder Weiss a také se zákaznickou podporou a její komunikací. Vaši zpětnou vazbu bereme velmi vážně a chceme Vás ujistit, že pracujeme na zlepšení našich služeb. Ceníme si Vašich komentářů ohledně komunikace a také naší cenové politiky. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům, kteří vše prověří a zajistí, aby se podobná situace již neopakovala.
Pro další asistenci nebo řešení Vašich potíží nás neváhejte, prosím, kontaktovat na e-mail [email protected]. Rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám za Vaši věrnost a doufáme, že nám dáte příležitost ukázat, že si vážíme každého zákazníka.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Nekupujte samsung
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s naším produktem a službami. Chápeme Vaše rozhořčení a rádi bychom Vám pomohli situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Prosím, poskytněte nám více informací o problému, se kterým jste se setkal, abychom mohli najít vhodné řešení. Kontaktujte nás prosím na [email protected], abychom mohli záležitost rychle vyřešit.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a doufáme, že nám dáte příležitost napravit Váš dojem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Akce kupte sluchátka, získejte pouzdro za korunu. Propagační web evidentně nefunguje - kontaktovali Samsung a nic. Další neúspěch po Buds 3 Pro
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Norberte,
velmi nás mrzí, že jste měl potíže s využitím naší propagační nabídky na sluchátka a pouzdro za korunu. Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá a chceme zajistit, abyste měl příjemnou zkušenost s našimi produkty. Naši kolegové Vás v tomto směru již kontaktovali, uvedenou situaci podrobně prověřili a vše s Vámi řeší. Pevně věříme, že vše bude vyřešeno plně k Vaší spokojenosti. Za komplikace se Vám omlouváme.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, můžete se na nás obrátit. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás, rádi Vám pomůžeme.
Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
10 dní před zahájením prodeje objednány 2ks Watch Ultra s tím, že na prodejně slíbeno dodání již cca 20.7. . Distribuce oficiálně zahájena 23.7., dřívější vydání se nekonalo, bohužel ale ani vydání ve slíbeném termínu. Všichni známí si od úterý chodili pro hodinky do běžného prodeje a dostávali je včetně bonusů slíbených pro předprodej, já měl zaplaceno již dva týdny dopředu, žádná výhoda a hlavně - žádné hodinky. Nikdo nebyl schopen říci, kdy vůbec budou. V pátek jsem zkusil zajít na prodejnu, kde mi řekli - dneska nám je dovezli. Druhý den v sobotu mi přišla zpráva, že si pro ně mohu dojít - v té době už byly dávno vydané a registrované v systému. Na infolince Samsung mi po několika hovorech v týdnu během čekání nakonec nabídli 10% slevu na další nákup - jako dosud dlouholetého zákazníka s větší přiznanou slevou /nejdou kombinovat/ mi to samozřejmě bylo k ničemu. Zacházení tohoto typu bych nečekal ani od nejposlednějšího trhovce v Sapě.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s dodáním předobjednaných hodinek Samsung Watch Ultra a upřímně se omlouváme za veškeré komplikace a nedorozumění, které nastaly. Chápeme, jak nepříjemné muselo být čekání na hodinky, které měly být dodány dříve, než byly skutečně k dispozici. Situace, kdy jste jako dlouholetý zákazník nezískal slíbené výhody, je pro nás nepřijatelná. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomůže nám zlepšit naše služby.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a věříme, že nám dáte šanci to napravit. Pokud budete mít jakékoliv další dotazy nebo potřebujete pomoc, můžete se na nás obrátit na e-mail [email protected]. Rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci?
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Obchod proběhl v pořádku, ale bohužel pračka přišla rozbitá.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Pavle,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti s doručenou pračkou. Je nám líto, že jste obdržel rozbitý výrobek. Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Naše technická podpora již zajistila servisní zásah pro Vaši pračku. Věříme tedy, že vše bude vyřešeno plně k Vaší spokojenosti. Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které Vám to způsobilo.
Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Nefunguje možnost nákupu na ičo a i po týdnu není samsung schopen chybu napravit opravnou fakturou, ale za to má jako dárek zkrácenou dobu záruky pro ičaře! Takže opravdu samá výhoda! No a to se nebavim o tom, že tento stav trvá celkem dlouho.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste měl potíže při nákupu na IČO. Upřímně se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Náš tým již identifikoval chybu ve fakturaci a faktura byla opravena a zaslána na Vaši adresu. Prosím, potvrďte, zda jste ji obdržel a zda je vše v pořádku.
Pokud máte další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Snažíme se neustále zlepšovat naše služby a Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Můžeme Vám ještě s něčím pomoci?
Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace s operátorkou po měsíci koupi pračky - nehorázné chování
- arogantní chování
po koupi -cca měsíc pračky , poškozená pračka ,arogantní jednání pí operátorky 730893110, která byla drzá a nepředstavila se mi a ještě při hovoru zavěsila.My nemůžeme za poškození pračky, nemůžu prát a ještě se k nám takto chovají je to smutné.Paterová Renata 774 035 465
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, paní Paterová,
velmi nás mrzí, že jste měla negativní zkušenost s naší zákaznickou podporou. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a takové chování je pro nás nepřijatelné. Podle informací, které máme od kolegů, byl servisní zásah pro Vaši pračku zajištěn a závada byla opravena. Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Pokud budete mít jakékoliv další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.
Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
Bohužel není jiné možnosti, než hodnotit takto. Obchod/společnost nemá ani snahu vás kontaktovat e-mailem o tom, že dochází k posunu termínu. Prostě mlčí. Na podpoře vám prakticky „lžou“, že vše je, jak má být, a teprve až přitvrdíte, tak dostanete odpověď.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Martine,
velmi nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost s naším obchodem. Chápeme, jak důležité je být informován o stavu své objednávky, a omlouváme se za nedostatečnou komunikaci z naší strany. Podle informací, které máme nyní k dispozici, Vás již kolegové kontaktovali ohledně důvodu změny termínu doručení Vašich sluchátek a s novým termínem jste souhlasil.
Děkujeme za vaši trpělivost a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a chceme zajistit, že podobná situace se již nebude opakovat. Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které Vám to způsobilo.
Pokud budete potřebovat jakoukoli další pomoc nebo informace, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Slevové akce
- Neschopnost reagovat na požadavky klienta.
- Špatná komunikace
Bohužel Samsung není schopen odeslat zboží na dvě části. Sluchátka Buds 3 Pro stáhl z prodeje a já musím i na hodinky, které mám v objednávce čekat až do obnovení prodeje sluchátek! Hodinky tak budou mít dříve ti, kteří si je koupí ve volném prodeji než já, který si je koupil v předobjednávce už 11. července.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Hudečku,
velice nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost s naším eshopem. Oceňujeme, že jste nás na tuto situaci upozornil. Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá. Chápeme, že čekání na obnovení prodeje sluchátek Buds 3 Pro je dlouhé, zejména když jste provedl předobjednávku již 11. července. Rádi bychom se omluvili za vzniklé nepříjemnosti a nedostatečnou komunikaci z naší strany. Aktuálně jsme ověřili informace ohledně dodání jak hodinek, tak i Galaxy Buds 3 Pro. Ani hodinky, ani sluchátka nejsou v tuto chvíli skladem, není možné je nyní doručit. Velmi nás to mrzí. Máme však zprávu o termínu expedování Vaší objednávky. Hodinky budou expedovány ve W32 a sluchátka koncem srpna.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost. Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Můžeme Vám nějak konkrétně pomoci s řešením této situace? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Originál eshop výrobce dodá zboží o více jak měsíc později než alza nebo mp.cz....a to kdoví jestli.
V předobjednávce objednán zfold 6, hodinky galaxy watch 7 ultra a galaxy buds 3 pro, v celkové hodnotě přes 50 000,- . Včera mi přišla informace, že zboží bude dodáno koncem srpna, prý kvůli výrobní vadě na buds 3 pro. Píšu na support eshopu...OK chápu, chyba na buds 3, je třeba to vyřešit...žádný stress, pošlete telefon a hodinky teď a sluchátka až to vyřešíte...odpověď: bohužel to nelze, takhle to nefunguje, dopravu v objednávce nerozdělíme, počkejte si do konce srpna na vše. To jako fakt? Děláte si srandu? Lidi co objednali od mp.cz, alzy apod. Mají telefony a hodinky více jak týden doma! Navíc informaci o zpoždění poslali pár hodin po skončení slev z předobjednávek. Takže... klidně si u nás zruš objednávku a objednej si jinde, ale pěkně za plnou cenu... takže samsung má máslo na hlavě (pustí do prodeje zařízení, které vykazuje výrobní vadu) a pak se ani není schopen k problému postavit čelem a snažit se zákazníkovi vyjít vstříc alespoň tím, že rozdělí objednávku a pošle telefon a hodinky zvlášť...zaplacení dopravy 2x jsem samozřejmě nabídl, stejně tak, že si pro to skočím někam na pobočku. Ne... počkej si do konce srpna a doufej, že tu chybu do té doby vyřešíme. Samsung používám a měním každý rok za nové zařízení už od note 1. Fold 5 je poslední zařízení od nich které jsem koupil.
Končím s vámi a přecházím ke konkurenci za to, jak si nevážíte svých zákazníků a jak arogantně se k nim chováte.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, Ondřeji,
mrzí nás, že jste měl takovou negativní zkušenost s naší službou. Rozumíme Vaší frustraci ohledně zpoždění dodávky Vaší objednávky a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Podle informací, které máme nyní k dispozici byla Vaše objednávka rozdělena a telefon s hodinkami byly již odeslány. Sluchátka však budou odeslána po 26.8.2024. Vaše dlouholetá loajalita k naší značce je pro nás nesmírně cenná a chceme udělat vše pro to, abychom získali zpět Vaši důvěru.
Pokud budete mít jakékoliv další dotazy nebo potřebujete pomoc, můžete se na nás obrátit na e-mail [email protected]. Rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci?
Děkujeme za Vaše pochopení a doufáme, že nám dáte příležitost zlepšit Vaši zkušenost s našimi službami.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Neochota poslat jen část objednávky pokud chybou Samsungu nemají kompletní objednávku.
Chápu, že se může stát chyba ve výrobě Galaxy Buds3 Pro, ale zdržet kvůli tomu celou objednávku o více než jeden měsíc? Kvalitní a navíc oficiální eshop Samsung by se měl omluvit a poslat alespoň tu část objednávky kterou má v pořádku skladem.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou. Chápeme, že zdržení způsobené výrobní chybou Galaxy Buds3 Pro je nepříjemné a omlouváme se za to. Vaše situace je pro nás důležitá a rádi bychom Vám pomohli ji vyřešit co nejrychleji. Můžete nám prosím zaslat detaily Vaší objednávky na e-mail [email protected]?
Pokud budete mít jakékoliv další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Nelze osobně nikde vrátit zboží!
- Zaslat TV zpět na vlastní náklady přes dopravce prakticky nelze, kvůli rozměru.
- Raději větší spotřebiče kupovat jinde, kde je lze vrátit za rozumnou cenu.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti s vrácením televize. Rozumíme, jak složité může být řešení této situace. Podle obchodních podmínek (https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/cz/p6_gro1/p6_initial_footer/CZ_eshop_obchodni_podminky.pdf) je v případě odstoupení od smlouvy možné zakoupený výrobek zaslat nebo osobně vrátit na reklamační oddělení na centrále SETOS (SETOS spol. s r.o. Reklamační oddělení; Náchodská 2396/21, 193 00 - Praha 9).
Prosím, postupujte podle těchto kroků pro vrácení výrobku: Zabalte televizor do původního obalu nebo jiného vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přiložte kopii faktury a důvod vrácení. Zašlete nebo zaneste televizor na výše uvedenou adresu.
Pokud budete mít jakékoliv další otázky, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je ještě něco, s čím vám můžeme konkrétně pomoci?
Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Z e-shopu lze objednat pouze z prohlížeče Chrome pomocí našeptávače u adresy (ten se např. v Safari nepodaří zobrazit). Pro mě opravdu nepohodlné, že nemohu objednat z mobilu a že jsem na notebooku nucena instalovat prohlížeč, který nepoužívám.
E-shop není dělaný pro zákazníky, ale spíš proti nim. Kdyby zboží bylo dostupné jinde, neváhám a objednám tam.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Koupil jsem již několikátý produkt z tohoto obchodu, akorát jsem nebyl zrovna přihlášen ke svému účtu. Nevím proč za nákup nemohu dostat rewards body na další nákup, když je mám registrovány a mám doklad, že jsem je zde nakoupil. Toto mi nejde do hlavy a z principu hodně vadí, obzvláště v dnešní době.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Jime,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rozumíme, že je pro Vás zklamáním, když nemůžete obdržet Rewards body za Váš nákup. Podle podmínek tohoto programu je pro připsání bodů nutné, abyste byl přihlášen k účtu Samsung již v průběhu nákupu. Dodatečné připsání bodů bohužel možné není. Další informace k programu Samsung Rewards, podmínkám získání bodů a jejich uplatnění najdete v tomto odkazu: https://www.samsung.com/cz/rewards/.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
11 dní od vyzvednutí produktu nemám fakturu. Využila jsem všemožné prostředky komunikace. Email, telefonní hovory na infolinku (denně), osobní návštěva prodejny. Odpověď je vždy stejná - předáno někam. Zpátky už se nikdo neozval. Do dneška neřešitelný problém.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
je nám velmi líto, že jste měla takovéto nepříjemné zkušenosti s obdržením faktury. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Prosím, zašlete nám vaše kontaktní údaje a detaily objednávky na náš email [email protected], urychlíme tím proces vyřešení. Následně Vás budou kolegové neprodleně kontaktovat. Ujišťujeme Vás, že se touto záležitostí budeme prioritně zabývat a fakturu Vám co nejdříve zašleme. Naší prioritou je zajistit, abyste měla bezproblémovou zkušenost.
Můžeme Vám s něčím dalším pomoci ještě dnes? Jsme tu pro Vás. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Objednal jsem i svoz starého spotřebiče a dopravce o ničem nevěděl. Tak mě starý spotřebič nechal.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den Vítězslave,
je nám velice líto uvedených potíží se svozem Vašeho starého spotřebiče. Omlouváme se za jakékoliv potíže a chápeme, jak to pro Vás musí být nepříjemné. Tato situace rozhodně neodpovídá standardům služeb, které si Samsung klade za cíl poskytovat, a děkujeme, že jste nás o tom informoval. Rádi bychom Vám pomohli tuto situaci co nejdříve vyřešit. Okamžitě jsme zahájili revizi našich interních procesů, aby se již nic podobného neopakovalo. Prosíme, kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mail [email protected], aby Vás náš tým mohl kontaktovat s dalšími informacemi a řešením.
Ještě jednou se omlouváme a věříme, že Váš další zážitek s námi bude již jen pozitivní. Je něco dalšího, co bychom pro Vás mohli udělat dnes?
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi nebylo dodáno a to z toho důvodu, že se objednávka někde ztratila a nebyla nalezena v systému.
Nakoupil jsem v jiném obchodě.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den Martine,
omlouváme se za komplikace spojené s Vaší objednávkou a děkujeme, že jste nám tuto situaci oznámil. Rozumíme, jak nepříjemné to pro Vás muselo být. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost neodpovídala standardu, který si klade naše značka Samsung. Pro ověření této situace Vás budeme kontaktovat přímo, abychom zjistili, kde přesně došlo ke komplikaci. Můžeme vás ujistit, že zjištění příčiny ztráty objednávky je pro nás prioritou a pracujeme na tom, aby se podobná situace již neopakovala. Rádi bychom Vám nabídli veškerou potřebnou podporu. Máte ještě nějaké další dotazy nebo potřeby, které bychom mohli řešit?
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Objednával jsem Samsung S23 ve slevové akci. E-shop mi potvrdil vytvoření objednávky, ale platba přes banku neprošla. Druhý den ráno jsem psal na helpdesk, protože email s informacemi o objednávce nedorazily. Tam mi bylo řečeno, že objednávka byla zrušena, není možné ji obnovit a zboží musím objednat znovu (bez slevy). Nyní mi přišel email, že objednávka byla po týdnu zrušena, protoze nebyla zaplacena. :(
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Litujeme, že jste měl negativní zkušenost s vytvořením objednávky a chápeme, jak je to pro Vás nepříjemné. Tato situace rozhodně neodpovídá standardům služeb, které si Samsung klade za cíl poskytovat, a bereme to velmi vážně. Okamžitě jsme zahájili revizi našich interních procesů, abychom zabezpečili, že se již nic podobného nebude opakovat.
Ještě jednou se omlouváme a věříme, že váš další zážitek s námi bude již jen pozitivní. Je něco dalšího, co bychom pro Vás mohli udělat dnes?
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Jak již jsem psal v předchozím dotazníku : 1/ telefon jsem potřeboval rychle ve čtvrtek 11.4.2024 a celý den nešel eshop 2/ později odpoledne eshop naběhl, zboží jsem objednal 3/ netušil jsem, že v dnešní době budu na dodání dle prvotních informací čekat několik dní 4/ kdybych si vše objednal dne poté někde jinde, tak mám zboží o několik tisíc levnější a ještě dostal sluchátka jako dárek a zboží měl ihned
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den, pane Muselíku,
omlouváme se za technické potíže, které jste zažil na našem e-shopu. Tato situace rozhodně neodpovídá standardům služeb, které si Samsung klade za cíl poskytovat, a děkujeme, že jste nás o tom informoval. Snažíme se zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala. Pokud máte jakékoli konkrétní dotazy nebo potřebujete asistenci s nastavením Vašeho zařízení, jsme Vám k dispozici pro okamžitou pomoc.
Ještě jednou se omlouváme a věříme, že Váš další zážitek s námi bude již jen pozitivní.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Porušování Obchodních podmínek
- Neprofesionální komunikace
- Neschopnost řešit, natož vyřešit Samsungem způsobenou komplikaci
- Arogance
Po zakoupení a úhradě ceny TV v eshopu (podle Obchodních podmínek Samsungu, bod 6.4, títmo přešla do mého vlastnictví), mi po třech dnech Samsung oznámil smskou, že pro mě TV nemá a mou televizi mi (zatím?) nedodá.
Komunikace Zákaznickéh centra je neprofesionální a nekompetentní. Dodnes mi nevysvětlili jak je možné, že mi prodali neexistující TV, a nenabídli mi řešení. V tuto chvíli nemám ani TV ani peníze.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den Radime,
je nám velmi líto uvedených potíží s Vaší objednávkou. Chápeme, jak to pro Vás musí být nepříjemné. Tato situace rozhodně neodpovídá standardům služeb, které si Samsung klade za cíl poskytovat, a děkujeme, že jste nás o tom informoval. Rádi bychom Vám pomohli tuto situaci co nejdříve vyřešit. Prosíme, obraťte se na naši zákaznickou podporu na e-mail [email protected], aby Vás náš tým mohl kontaktovat s dalšími informacemi a řešením.
Ještě jednou se omlouváme a věříme, že Váš další zážitek s námi bude již jen pozitivní. Je něco dalšího, co bychom pro Vás mohli udělat dnes?
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky