Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si telefon, který je už zaplacený s tím, že mi přišlo že 31.1. budu kontaktována, kdy si ho můžu vyzvednout. Do dnešního dne žádná sms, email s omluvou, vysvětlením atd. Na info lince nikdo nic neví. Jednání jak od prodejce na tržnici.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.
Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Dle emailu jsem měl dostat informaci o vyzvednutí dne 31.1.2024.
Do dneška 5.2.2024 jsem odpověď nedostal, ale zaplaceno je už od 24.12.2024.
musím říct , že nezájem ze strany dodavatele mě opravdu zklamal!Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Je nám velmi líto, že jste nebyl informován o změně termínu doručení. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům, kteří uvedenou situaci podrobně prověří a s Vámi dořeší.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Zajimava nabidka barev S24
- Slusne ceny a bonusy za predobjednavky
- Potvrzeni objednavky S24 nedorazilo
- V eshopu mi nikdo nebyl schopen odpovedet na dotaz kdy mi prijde potvrzeni abych mohl zaplatit zbozi
- Po par dnech prisel email ze objednavka byla zrusena - proc kdyz nebyla ani potvrzena
No nevim, uvidime, vystavil jsem novou objednavku, tak treba se to Samsungu povede.
Ale podporu bych hodnotil jako lazy. :)Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Za technické potíže s Vaší objednávkou, které jste zažil na našem e-shopu, se omlouváme. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům k prověření a věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Na stránce při předobjednávce je uvedeno, že 31.1 mi bude oznámen termín k vyzvednutí . Do dnešního dne mě nikdo neinformoval. Na dotaz mi bylo zodpovězeno: " máme toho hodně, počkejte, až budete kontaktován". Když jsem se zeptal, proč je v objednávce uveden termín 31.1, bylo mi řečeno, že je to chyba. Telefon byl normálně v prodeji, takže nechápu, jak mohl být upřednostěn zákazník před těmi, kteří mají telefon zaplacen již skoro 3 týdny. Přitom stačil obyčejný email a omluvou a informací o problému na straně obchodu. Nic víc. Kdybych objednal jinde, už bych telefon měl a ještě levněji.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Je nám velmi líto zpoždění doručení Vaší objednávky, ke kterému došlo vyčerpáním skladových zásob z důvodu vysoké poptávky po nových produktech. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce a neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky již kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.
Mrzí nás čekání na dodání a věříme, že příště si povedeme lépe.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Neúměrně dlouhá čekací doba.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob a prodloužení dodací doby. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme co nejdříve.
Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Můžete při vyzvednutí dokoupit příslušenství
- Nepříjemný personál,bez komunikace
Výdejní místo Palladium. Jedině slovo ZLO. Nepozdravi, vlastně chlapce obtěžujete, že něco chcete.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Je nám líto popisované zkušenosti. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a rádi bychom zamezili případnému opakování. Vaši zpětnou vazbu jsme proto předali kolegům k prověření.
Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Objednáno v předprodeji. Zboží ani po 2 týdnech nedorazilo. Zatím co je telefon v e-shopech běžně k dostání, Samsung ho není schopen dodat.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob a prodloužení dodací doby. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Naskladnění zařízení probíhá rovnoměrně mezi všechny prodejce zároveň.
Kolegové, kteří mají objednávky na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.
Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- smysl pro humor, pošlou Vám sms , že netuší kdy zboží doručí a obratem Vám pošlou dotazník pro zhodnocení tohoto nedoručeného zboží
minimální komunikace formou nicneříkajících sms
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Za zpoždění Vaší objednávky se omlouváme. Neustále aktualizujeme informace k objednávkám. Kolegové, kteří je mají na starosti, jednotlivé zákazníky již kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.
V rámci dotazníku se budeme snažit zlepšit naše procesy, aby se neopakovala situace s předčasnou žádostí o hodnocení.
Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- nic neví
Předobjednán S24 ultra 1TB již 17.1 ve 20:24. K tomu nabíječka, kryt a folie. Je 1.2 a zásilka nikde. Podpora nic neví. To nevěděli, že zásoby na předobjednávky jsou pryč? Mohli dát vědět, třeba před 10 dny. Nejvíc mě štve, že když bych teď zašel do elektra tak mám telefon hned, akorát s menší pamětí !
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob a prodloužení dodací doby. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Naskladnění zařízení probíhá rovnoměrně mezi všechny prodejce.
Kolegové, kteří mají objednávky na starosti, jednotlivé zákazníky kontaktují s bližšími informacemi ohledně data doručení.
Rádi bychom se omluvili za jakékoli nepříjemnosti, které vám to způsobilo.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Akce a předprodej
- Strašně špatně řešený
- Nefunguje
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Zde můžeme potvrdit, že každá akce nebo kampaň má pevně daná pravidla, podle kterých se řídí https://www.samsung.com/cz/offer/ .
Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům jako podnět ohledně možností pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i další objednávky.
Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zakoupil jsem v předobjednávce telefon Samsung Galaxy S24 Ultra + pouzdro + SmartTag 2. Zboží mi zatím nedorazilo, z čehož nejsem překvapený - bylo slíbeno dodání až 31.01.2024.
Ale pokud dojdu na prodejnu Samsung, tak slyším jen, kdyby jste objednal u nás v obchodě - už byste zboží mněl. Takto přijdete o výhody, proč jste neobjednal na obchodě...?! Stručně řečeno - cítím velkou flustraci prodejeně Samsung ze situace, že zákazníci neobjednají na prodejně, ale na eshopu. Myslím že ze strany Samsungu mají obchody špatně nastavené podmínky a obchody to zákazníkům neustále dávají najevo !!Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Můžeme potvrdit, že naskladnění zařízení probíhá rovnoměrně mezi všechny prodejce, tedy e-shop i prodejny. Stále také pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce. Výhody z objednávky zůstávají platné.
Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům jako podnět ohledně možností pro další zlepšení jak pro zákazníky, tak i další objednávky.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
16.1.2024 jsem byl před koupí v eshopu SAMSUNG ujištěn, že mám nárok na "štědrý" cashback. Přesto Systém pro "štědrý" cashback odmítá registraci verifikovat, protože Doklad o koupi resp. validní Faktura dorazila elektronicky až s VYTIŠTĚNÝM datem 18.1.2024. Tj. až den(SIC!) po fyzickém doručení telefonu. Několikrát jsem musel telefonovat a byl ujišťován, že na cashback mám nadále nárok, ale zamstnanci musí manuálně provést spárování, které mělo proběhnout ASAP, nejpozději včera. Už trvá celá anabáze týden a stále jen čekám a čekám a volám a volám.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace nás skutečně mrzí a za komplikace se omlouváme.
Každá akce nebo kampaň má pevně daná pravidla, podle kterých lze bonusy získat. Ta jsou dostupná vždy u každé konkrétní akce https://www.samsung.com/cz/offer/.
Vaši zpětnou vazbu jsme předali na příslušné oddělení, kde podrobně prověří možnost získání uvedeného cashbacku a následně Vás budou neprodleně kontaktovat s odpovědí.
Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Inzerovany "Cashback" Samsung nevyplácí.
16.1.2024 jsem zakoupil mob. telefon Samsung Galaxy A54 5G v internetovém obchodě "https://www.samsung.com/cz/akce/im/cashback/". Avšak po dodání jsem chtěl uplatnit na nákupní stránce inzerovaný"cashback -2 000,- Kč" dle návodu, bohužel z aplikace Samsung Mebers zmizela registrace cashback.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Váš příspěvek jsme četli pozorně a nastalá situace nás skutečně mrzí. Zde můžeme potvrdit, že každá akce nebo kampaň má pevně daná pravidla, podle kterých lze bonusy získat. Ta jsou dostupná vždy u každé konkrétní akce https://www.samsung.com/cz/offer/.
Vaši zpětnou vazbu jsme předali na příslušné oddělení, kde podrobně prověří možnost získání uvedeného cashbacku a následně Vás budou neprodleně kontaktovat s odpovědí.
Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Špatná komunikace,záměna faktury a dodacího listu
- Náeledná registrace nurno dělat 10x pro přihlášení.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace s Vaší fakturou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Situace byla řešena změnou v rámci dané faktury.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Po týdnu ještě nemám zboží. Zákaznický servis nemá přístup k žádným informacím, eshopové oddělení 3 dny nereagovalo a neobtěžovalo se mi napřímo ozvat. Po 6 dnech se ukázalo, že mám špatně zadanou adresu - toto jsme si mohli říct a napravit už minulý týden.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu a omlouváme se za časovou prodlevu s odpovědí.
Naši kolegové Vás v tomto směru již kontaktovali, uvedenou situaci podrobně prověřili a s Vámi vše dořeší. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Původně jsme měli vybranou jinou pračku, ovšem stránka samsung.cz vykazovala několik dní problémy s přihlašováním pomocí účtu samsung, s cookies, neobnovovala se, zboží odstraněné v košíku v něm zůstávalo atd. Než se nám podařilo problémy překonat, původně vybraná pračka (k níž je dostupný mezikus mezi pračku a sušičku) byla vyprodaná. Koupili jsme tedy tuto, ovšem mezikus mezi pračku a sušičku je nedostupný v jakémkoli barevném provedení, což je dost problém.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu a omlouváme se za technické potíže, které jste zažil na našem e-shopu.
Naši kolegové Vás v tomto směru již kontaktovali a hledají možnosti, jak danou situaci vyřešit k Vaší plné spokojenosti. Ta je pro nás prioritou a chceme udělat vše pro to, aby Vaše další zkušenost byla pozitivní.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Platba kartou neprošla,další pokus nebyl dostupný. Ani po voláni na samsung nevyreseno. Objednávku nelze zaplatit.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Naši kolegové Vás v tomto směru již kontaktovali a situaci aktivně řeší. Věříme, že vše bude vyřešeno plně k Vaší spokojenosti.
Do budoucnosti můžeme doporučit využít i další možnosti platby, např. bankovním převodem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Nerealizovateľná objednávka, zavádzanie zákaznika. Nemožnosť dokončiť objednávku a zaplatiť online. Očividne problém s online objednávkou naviac promptnosť a ústretovosť riešenia viac ako tragická.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Je nám velmi líto uvedených komplikací s dokončením objednávky z důvodu velkého zájmu kupujících. Naši kolegové Vás již kontaktovali a tuto situaci řeší. Pevně věříme, že vše zdárně dopadne plně k Vaší spokojenosti.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Výhodné akce
Drahé produkty které stejně díky špatným dopravcům přijdou poškozeny. Doteď jsem nedostal žádnou odpověď na moji reklamaci. Přišla mi pračky která byla hodně ale opravdu hodně poškozená takřka k nepoužití a byla krásně zabalená,tudíž takhle musela přijít z továrny nebo nevím .
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
Nastalá situace s doručením poškozené pračky nás velmi mrzí. Informace jsme předali kolegům, kteří již Vaši reklamaci řeší.
Za komplikace se ještě jednou omlouváme a budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nekomunikuje, na moje dotazy jsem dostala odpovědi typu nemáme k dispozici informace, nevíme a automatickou odpověď, že odpoví do 1 pracovního dne, co se do dneška nestalo. Ohromné zklamání pro věrného zákazníka a dlouholetého uživatele Samsung.
- Po tvrdém náraze jsem zjistila, že lepší podmínky pro nákup telefonů Samsung má Mobil Pohotovost než samotný Samsung. Smutné. Objednávku rušit nebudu, ze zvědavosti si počkám, kdy se dočkám.
Když platíte rovnou převodem, tak asi dobrý. To mi tři roky zpátky telefon dorazil rychle, ale na splátkový prodej se raději vykašlete. Zboží se vyprodalo v průběhu schválení úvěru a pro Samsung jste jenom kapka v moři.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení.
Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky