Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží zaplaceno ale stále neobdrženo
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob a prodloužení dodací doby.
Podle informací, které nyní máme k dispozici jste již svou objednávku obdržel.
Co se týče termínu doručení, je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě došlo k zpoždění. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Dvěma slovy....ABSOLUTNÍ BORDEL...
Týden mě krmí odpovědí že mají technickou chybu... Co je to za společnost ?Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Nastalá situace nás velmi mrzí a omlouváme se za technické potíže, které jste zažil na našem e-shopu. Snažíme se vždy co nejdříve vyřešit všechny problémy, které se vyskytly.
Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží ani po týdnu od objednání nedorazilo. Do obchodu jsem musela volat, sami nekomunikují. Objednávku jsme nakonec byla nucena zrušit, protože mi nebyli schopni říct, kdy bude vyřízena.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme.
Co se týče termínu doručení, je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že v tomto případě tomu tak nebylo. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.
Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Milion oddeleni co si reklamaci, stiznost, nedoruceni zbozi, chybne oznaceni na eshopu atd predavaji mezi sebou, kontakt na nikoho kompetentniho s firmy vam nedaji, chaos mezi oddelenimi. V mensi firme je problem vyresen hned. Samsung je to beh na dlouhou trat.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.
Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Po urgenci objednávky jen výmluvy a zbytečně získávání času
I
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, velmi si ho vážíme.
Co se týče termínu doručení, je naší prioritou dodržovat deklarované termíny a omlouváme se, že došlo k zpoždění. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.
Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Bohužel zboží jako vždy z tohohle eshopu je nejdražší. Prostě tradice, nedochází k žádnému slevnění, jako by ani neexistovala zdravá konkurence Heureka atd.. ,kdy bych neměl body z nákupu nikdy by mi zdravý rozum nedovolil u Vás nic objednat.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Zakoupení zařízení v našem oficiálním e-shopu nebo ve značkových prodejnách je zárukou oficiální distribuce CZ / SK.
U takového zařízení můžeme garantovat jeho správné fungování a pokud se objeví případná závada, je našim zákazníkům k dispozici síť našich autorizovaných servisních středisek, kde můžeme zajistit rychlou nápravu a u prémiových modelů i svoz. https://www.samsung.com/cz/support/ .
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Samsung zrušil objednávku po tom, čo bola zaplatená, peniaze odišli z účtu, no neprišiel žiadny mail o objednávke. Po chvíli sa mi peniaze vrátili na účet, no od Samsungu ani jedna správa, čo sa stalo, prečo objednávka neexistuje napriek tomu, že si mi napísalo, že objednávka vytvorená. Doteraz nemám o nej ani jednu informáciu. a ako bonus prestal platiť jednorazový zľavový kód tak, akoby bola objednávka naozaj vytvorená
- neprehľadný e-shop, veľa krokov ku košíku
- ak produkty nespĺňajú podmienky nejakej kampane, prečo to potom pustí až k zaplateniu?
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Spokojenost a prozákaznický přístup jsou naší prioritou. Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Neobdržela jsem fakturu potřebnou k proplacení zboží, pouze daňový doklad ke zboží
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Podle ověřených informací byla faktura zaslána na e-mail po vyzvednutí objednávky. Doporučujeme prověřit i složku SPAM.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- uplne vse
Samsung obchod, jeho podpora a reseni problemu je jedna velka tragedie. Nedej boze kdyby jste chteli objednavku zmenit. Telefon jsem kupovat 3 mesice!!! Support vzdy sliboval ze me do 3 dnu kontaktuji - nikdy se tak nestalo z asi 5ti slibu. Na slibeny voucher pro nabíječku jsem cekal vice jak mesic a nakonec kvůli chybe v obchodu stejne prestal fungovat. Kosik sam o sobe casto nefunguje, akce nefunguji, v obchode občas nizsi cena nez nakonec v kosiku, stranka se neustale odhlasuje, interaktivni prvky jsou casto nefunkcni, občas chybi dokonce popisky tlačítek. Vse clovek musi neustale urgovat, vcetne vraceni penz! Objednavka kterou jsem zrusil jiz pred 3 mesici je v eshopu vedena jako vyzvednuta, na to jestli jsem dostal zpet reward body jsem byl emailem dotazan az po 2,5 mesici kdy jsem body jiz utratil za něco jiného a pod. Jednim slovem tragedie.
NAPROSTY BIZAR... VYHNETE SE POKUD MUZETE!!!Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.
Podle dostupných informací by mělo být vše již vyřešeno.
Spokojenost a prozákaznický přístup jsou naší prioritou. Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- ještě nedorazilo
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace nás velmi mrzí, kdy došlo ke zpoždění Vaší objednávky z důsledku vytížení našeho e-shopu v rámci probíhající akce, o kterou projevilo více zákazníků zájem. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.
Podle ověřených informací již nyní máte objednávku doručenou a převzatou.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Objednavka bezduvodne zrusena, pouzite body (SAMSUNG REWARDS) nevraceny!
Jejich shop casto doprovazi technicke problemy, hlavne co se jejich "kampani" tyka.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
nastalá situace nás velmi mrzí a rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.
Naši kolegové Vás již kontaktovali ohledně dané situace a pro její dořešení K Vaší plné spokojenosti v co nejkratší době.
Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Po týdnu zaplacené zboží ještě nemáme a volali, že jej doručí až za další týden...
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme a i díky Vám se neustále zlepšujeme.
Nastalá situace nás velmi mrzí, kdy došlo ke zpoždění Vaší objednávky. V tuto chvíli můžeme potvrdit, že daný produkt je již na cestě a bude Vám doručen co nejdříve i podle informací od kolegů, kteří s Vámi komunikují.
Za komplikace se omlouváme a budeme rádi, pokud nás znovu navštívíte. Věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nebyly splněny podmínky uzavřené a potvrzené objednávky - bylo reklamováno. Čeká se na vyřízení. Odvoz starého přístroje podmíněného slevou byl sice zajištěn, odvážející odmítli podepsat protokol o převzetí a tím i splnění podmínek poskytnuté slevy. Vystavili tak kupujícího riziku budoucího sporu. Odmítli odvézt i obalový materiál a odmítli zapojení i přezkoušení TV s tím, že TV není v provozní teplotě. Horší službu si lze u nákupu přes 70 tis. představit.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům, kteří Vás budou kontaktovat, ověří přesné informace a předají Vám informace o dalším postupu.
Pevně věříme, že danou situaci zdárně dořešíme k Vaší plné spokojenosti.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
deklarovali termín doručení a doručili zboží později, v popisu byla černá sušička a kurýr dovezl bilou :-), vůbec se neobtěžovali zavolat, že zboží nedovezou v deklarovaném termínu, to aby si vzal člověk týden dovolenou aby měl jistotu, že se trefí do doby kdy budu doma na ně čekat.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
je nám velmi líto, že Vaše zkušenost s naším obchodem nebyla uspokojivá.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Stále však pracujeme na co nejrychlejším doskladnění zboží i pro další zájemce.
Upřímně se omlouváme za zpoždění v doručení vaší objednávky a za nedorozumění ohledně barvy sušičky. Tuto situaci s Vámi již řeší naši kolegové a pevně věříme, že vše zdárně dořešíte k Vaší spokojenosti.
Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Nelze na fakturu
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Můžeme potvrdit, že pro platby objednávek jsou možné pouze způsoby uvedené na našich internetových stránkách: https://www.samsung.com/cz/shop-faq/payment-and-delivery/ . Je nám líto, platba na fakturu skutečně není možná.
Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům pro případnou změnu v budoucnosti.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
0bjednáno s dopravou do z-boxu.
Poslali balíček přez DPD,a ten do z-boxu nedoručuje tudíš se balíček vrátil do depa s tím že neplatná adresa. Ale to že obchod Samsung nedává k balíčkům tel.kontakt a emailovou adresu to je dost bída. Tím pádem vám DPD nemuže dát ani vědět zě je něco špatně!Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Je nám líto popisované skutečnosti ohledně vzniklé situace s nedodáním objednávky do Z-Boxu. Kolegové již vše ověřují a neprodleně Vás budou kontaktovat s dalšími informacemi.
Za komplikace se Vám omlouváme a věříme, že se uvedená záležitost vyřeší k Vaší spokojenosti.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Velmi pomalé reakce na reklamace, váznoucí komunikace.
Dodán nefunkční výrobek - vyřešení trvá asi 3 týdny a stále není dořešeno.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí.
Ze strany kolegů z obchodního oddělení je již vše prověřováno a budou Vás neprodleně kontaktovat se způsobem řešení. Pevně věříme, že tuto situaci zdárně dořešíme k Vaší plné spokojenosti a pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.
Za komplikace se Vám omlouváme.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- výměna starý za nový - NEDOPORUČUJI !!!
Vyměnil jsem starý S21Ultra (prasklí displej ale jinak vše naprosto funkční) za nový S23Ultra.
Po vyplnění tabulky funkčnosti starého telefonu, Ohodnotili to na 8tis.
Odeslal jsem tedy starý telefon. Za 5 dnů poslali email a nabídli odkup pouze za 2tis. (nechal jsem si telefon vrátit zpět)
Odkup jde přes Mobilní pohotovost (NE Samsung)
Zajímavé je, že v Mobilní pohotovosti v HK mi za tento telefon nabídli 6tis. a přes výměnu pouze 2tis.
Je to neseriózní a proto NEDOPORUČUJI!Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a je nám velmi líto popisované zkušenosti.
Po uvedení parametrů starého zařízení určeného k odprodeji se zobrazí výkupní cena, která je pouze orientační. Následně bude upřesněna servisním technikem po podrobné prohlídce. Konečná výkupní cena se tedy může lišit od původně stanovené ceny.
Určení konečné výkupní ceny zařízení je plně v kompetenci Zprostředkovatele, tedy na Mobil Pohotovosti. Další podrobnosti jsou uvedeny v Podrobných pravidlech https://www.novysamsung.cz/galaxy-s23-s-bonusem-3000-kc-pravidla-akce .
Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům, kteří Vás budou neprodleně kontaktovat, aby vše blíže prověřili.
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Home Credit
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Velmi nás mrzí, že se v rámci Vaší objednávky vyskytl problém.
Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Se Samsungem jsem byl přes 10 let spokojen. Produkty mi vyhovovaly. Horší je to s kvalitou servisních a odborných služeb. Po nákupu Flip 5 a odprodeji Flip 3 v servisním centru v Ječné za 10Kč už nekoupím nikdy Samsung. Dispej v ohybu nepřežije 2 roky, záruka žádná a výkup funkčního rok a půl starého mobilu za 10 Kč mi přijde opravdu sprostý. Budu hledat jinou značku, kde si mě jakožto věrného zákazníka budou alespoň trochu vážit.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.
Je nám líto popisovaných skutečností, které vedly k Vašemu hodnocení, velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků.
Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám
Samsung péče o zákazníky