Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Normálně jsem s obchodem spokojen a nakupují pravidelně ale nyní čekám týden na zaplacený produkt, který byl údajně vyexpedován 24.5., každý den volám na infolinku a nikdo se mi nikdy neozve zpět, proč mi objednávka nebylo dodána.
    • Moje předem zaplacená o jednotka expedovaná údajně 24.5. spolestí DPD nedorazila, na Vaší infolince nikdo nezná číslo zásilky, každý den k Vám volám a nikdo se mi ještě neozval zpět, kde je má zásilka a pokaždé mi je sděleno, že se mi ozve obchodní oddělení ale ty na mě kašlou !

    Předem zaplacená objednávka nedorazila a nikdo mi nesdělí ani číslo zásilky, která byla expedováno 24.5.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Neváhejte nás kontaktovat na [email protected] , kde můžeme vše blíže prověřit a podat bližší podporu.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem nakonec nekoupil. Měl jsem slevový voucher a také Rewards body, které jsem chtěl uplatnit. Těsně před platbou se vše prepočítalo na plné ceny - málem jsem si toho nevšiml.
    To vše se opakovalo cca 5x, takže jsem bohužel musel objednávku zrušit.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a je nám líto popisované zkušenosti. Neváhejte nás kontaktovat na [email protected] , kde můžeme vše blíže prověřit a podat bližší podporu.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přišel vadný kryt ba mobil

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Neváhejte nás kontaktovat na [email protected] , kde můžeme podat bližší podporu . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nebyla přiložena sluchátka , ačkoliv byly součástí obchodu ( tudíž jsem byl okrajem o 2500kc

    Podvodnici

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Neváhejte nás kontaktovat na [email protected] , kde můžeme vše blíže prověřit a podat bližší podporu.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nedostatek zboží v e-shopu, stéle se odkazují na jiné prodejny!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • maji tam asi vse co clovek potrebuje
    • v urcitych konkretnich vecech cena
    • jako e-shop je logisticky sto let za opicemi
    • Naprosto netranstaparentni komunikace obchodu

    Popisu situaci: vybral jsem si nekolik veci, vsechny skladem k vyzvednuto na pobocce. Z ostatnich obchodu je clovek zvykly, ze kdyz to je skladem, tak proste druhy den prijde a ma to pripraveno.
    Udelal jsem objednavku, zaplatil. Dosel email ze objednavka prijata (zadna zprava kdy to bude, nebude, ze mam cekat na sms, email, proste nic)
    druhy den jsem byl nahodou u pobocky, tak jsem tam zasel. Bylo mi receno, ze oni to sice skladem maji, ale nevydaji mi to, protoze to prochazi pres jinou firmu, kde je doba doruceni 2-5 dnu (predtim o tom nebylo ani slovo) a s tim nic neudelaji, ani nedokazou zjistit kdy realne zbozi bude u nich, ze jsou jen vydejna a nic vic.
    Zbozi bylo nakonec pripraveno asi za 4 dny. Takto si vubec nepredastvuju dnesni standard.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a je nám líto uděleného hodnocení. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    podvodne ceny navysene v akci, hrozna komunikace eshopu

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Je nám líto popisovaných skutečností, které vedly k Vašemu hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto stupidní pravidla pro výkup starého telefonu, respektive pro vyplacení peněz

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Je nám líto uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Přesná pravidla i veškeré informace a přesný postup akce "Vyměňte starý za nový" jsou uvedeny na stránce https://www.novysamsung.cz/ po vybrání konkrétního zařízení. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dodací doba

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme Vám, že jste se podělil o Vaši uživatelskou zkušenost. Je pro nás důležitá, velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží o které mám zájem není skladem a ani neví, kdy bude stavem.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a je nám líto uděleného hodnocení. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • značkový obchod
    • obchod nedodržel termín dodání, který průběžně oddaloval
    • nemožnost získat relevantní informace k objednávce

    Zdá se mi, že od chvíle, kdy obchod získal moje peníze, již jsem nebyl zajímavý.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předobjednavka měla dorazit 7.2. Poté ji opozdili na 17.2 a teď ji opozdili na 28.2. Absolutně nekompetentní
    • Objednávat pouze z obchodu a nikdy přímo od samsungu!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Vaše zařízení včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkční eshop
    • naprosto žádná komunikace

    První objednávka přišla potvrzena do emailu, v eshopu ale neexistuje, druhá objednávka týden visí ve stavu "čeká na schválení", na emaily nereagují.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Je nám líto popisovaných skutečností, které vedly k Vašemu hodnocení, velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • False advertising website and Live chat support
    • Delayed delivery
    • Unresponsive and inactive customer support
    • No effort in resolving the issue
    • Constant excuses that it's a technical issue
    • Beyond sad compensation offers
    • Unreliable
    • Un-premium experience
    • Lying employees

    It is a lying and a false advertising company. 2 years in a row, I am paying for the product, only to have the delivery delayed again and again. This time even, Live chat support confirmed that they have the product in stock, before I ordered, and as soon as I ordered it, the delivery date changed once, and then a few days it changed again, and I am sure it will change yet again. The customer support is replying once every 3 days (if I am lucky that they'll even respond...), and they're not doing anything to solve the case, instead of just asking me to wait. This is a shameless company with shameless customer support. Never in the entire world have I ever seen this. This is a disgrace.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Vaše zařízení včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod sliboval zboží odeslat 6.2. Po pár dnech a telefonátech přišel mail, že zboží bude snad 27.2. Zboži je od 6.2 zaplaceno a nelze jej využívat. V jiných obchodech již telefony mají k dispozici.. Za mě klamavá reklama a zklamání, že i značkový eshop se takto chová. Poukaz na 50%slevu příslušenství, které stejně nemají k dispozici, je absurdní..

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Vaše zařízení včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevidím..
    • Žádné informace, lživý termín dodání, platba předem...

    Samsung léta preferuji, spotřebiče za statisíce (soukromě i pro firmu). Poslední dobou špatný servis a komunikace

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a je nám líto uděleného hodnocení. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na internetu špatně dohledatelné podmínky pro vrácení zboží.
    • Infolinka nedostupná.
    • Nedostatečné info o výrobku. Průhledný kryt nebyl silikonový, ale z tvrdého plastu.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Je nám líto popisovaných skutečností, které vedly k Vašemu hodnocení, velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevidím žiadnu, nakoľko som na Slovensku a táto objednávka by sa nemala z CZ e-shopu ani dať spraviť,podľa ich interných predpisov a nariadení. A predsa sa dala i napriek prihlásení ID svojho osobného samsung ® konta.
    • Pokiaľ chcete vrátiť tovar v zákonnej lehote 14 dní,, musíte posielať produkt do CZ skladu a nie na SVK Samsung®,, takto vzniknú zbytočne vyššie výdavky zákazníkovi na poštovné cca 13€
    • Podotýkam, že Samsung ® ako značku a firmu hodnotím na miesto, ale niektoré ich pravidlá alebo podmienky by už trebalo upraviť a prísť k zmene, nakoľko Samsung ® ako taký pôsobí ako jedna firma (celok) či v SVK alebo CZ. A logicky to naozaj nedáva vôbec zmyslel.
    • Také isté podmienky platia aj pri záručnej dobe,,, pokiaľ chcete reklamovať produkt, tak posielate do CZ.

    Nakoľko moja - naša domácnosť tvorí väčšinu spotrebičov značky Samsung ®čo zároveň aj znamená náš life style(životný štýl) ... Tak asi takto, ILovet Samsung ® ♥

    Konkrétne hodnotenie je určené CZ obchodu Samsung ®
    SVK Samsung ®

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a je nám líto uděleného hodnocení. Při odstoupení od smlouvy nebo případné reklamaci je zapotřebí se řídit obchodními podmínkami prodejce, kde byl výrobek zakoupen. V tomto případě tedy https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/cz/p6_gro1/p6_initial_footer/CZ_eshop_obchodni_podminky.pdf . Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lháři
    • Podvodníci
    • Výsměch zákazníkovi do očí
    • Nečestné a nesportovní jednání

    Jednoznačně nedoporučuji! Nedobrá zkušenost. Obchod sprostě obvinil zákazníka ze stornování objednávky, kterou obchod přitom učinil sám a zboží nedodal. Komunikace zdlouhavá nebo nulová a kompenzace za zrušení objednávky a křivého obvinění zákazníka žádná nebo téměř žádná. Výsměch. Nedoporučuji, nehezky jsem se spálil!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace nás velmi mrzí, v rámci Vaší situace s objednávkou. Rádi bychom případ prověřili blíže a na základě toho také případně zajistili nápravu. V tomto směru nás prosím kontaktujte na [email protected] , kde mimo Vašich kontaktních údajů, uveďte také podrobnosti k popisovaným událostem, objednávkám i zařízením, která v nich figurovala.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Chtěla jsem celý balíček (včetně krytů, a Samsung care+) a le dostala jsem jenom mobil.
    Na webu to udělaly tak, že bych člověk ani nepochopil jakým způsobem ten balíček má vybrat. Zklamání

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.