Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám peníze ani ledničku
    • Žádný telefonní ani jiný kontakt
    • 14 dní mi říkali, že mi nazpátek zavolají a jen mě tahali za nos
    • Po měsíci od objednávky jsem se dozvěděl, že mi objednávku sami zrušili
    • Nikdo mě do dnešního dne neinformoval o vrácení peněz
    • Splácíme úvěrové společnosti za zboží, které nemáme
    • Prémiová služba za 1500 Kč instalace spotřebiče + odvoz starého se otočila dole u dveří a bez čehokoliv odjela, že prý se s ledničkou nosit nebudou
    • Už měsíc poslouchám, že pracovníky Samsungu všechno mrzí, ale nikdo v reálném světě nic nedělá
    • Na infolince mi jejich automat pokládá telefony

    U společnosti jsme si objednali prémiovou službu instalace chladničky za 1500 Kč, přičemž tato služba měla být v akci zdarma, ale obchod nám ji přesto naúčtoval. S jejich dopravci ze Samsungu jsme byli domluvení na výnosu do 6. patra a instalaci. Páni přijeli přes mokrý trávník těžkou stěhovací dodávkou a celý nám jej zryli! Pak prý ať jdu dolů, že se jukneme na výtah, jestli to tím nepůjde odvézt. Já jim opět říkal že nikoliv, přesto chladničku zbavili ochranné pěny a snažili se jí do výtahu narvat. Když zjistili, že to nejde, tak se otočili a i s ledničkou odjeli. I přes mé naléhání, že mi začíná téct maso, protože jsme byli domluvení a starou ledničku jsme den předtím rozmrazili. Jim ale všechno bylo jedno a vůbec se semnou nebavili! Volal jsem tedy jejich šéfovi, se kterým jsem domlouval termín a výnos do 6. patra ale nezvedá lidem telefony! Volal jsem na společnost kde mi pán na callcentru řekl, že ho to mrzí a předá můj požadavek kompetentní osobě a ta se mi ozve. Druhý den volám znovu a další pracovník, že mu je to líto a že urguje požadavek a brzy se mi někdo ozve, aby se mnou problém řešil. Opět nic, další den opět volám a takto pořád 14 dní až do včerejšího dne, kdy mi emailem přišlo, že "vašemu požadavku na vrácení peněz bylo vyhověno a budeme vás kontaktovat". Volal jsem opět na infolinku a pán že ho to moc mrzí, ale že naše objednávka byla zrušena. A že prý osobně dohledne na to, aby mi stejný den zavolali kvůli číslu účtu, na které vrátí peníze. Uplynul den a zase nic. Takže nemám ani ledničku, ani peníze a vůbec nemám tušení co bude dál. Dnes jsem tak volal opět na callcentrum kde mě na lince automat nechal viset 30 min aby mi pak zavěsil telefon...!!!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Je nám líto popisované skutečnosti, která vedla k Vašemu hodnocení. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Neváhejte nás v tomto směru kontaktovat na [email protected] . Na základě toho můžeme podat bližší podporu.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kvůli chybě v naprogramování eshopu nebylo možno uplatnit slevu na některé výrobky (ačkoliv ty byly mezi slevami zařazené), ani po urgenci přes zákaznickou linku nedošlo k nápravě. Obchod jsem proto zrušil.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, kdy došlo k této situaci. Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obrovská nevýhoda, není možnost telefonického kontaktu, ať již reklamace, dotaz, či cokoliv jiného.
    Myslí si, že vše řešit nefunkčním záznamníkem a ještě nutí osoby k používání watsapu.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Je nám líto uděleného hodnocení, velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Způsobů, jak nás kontaktovat je více, ať už telefonicky nebo písemně. Všechny možnosti najdete uvedené na stránce e-shopu v odkazu https://www.samsung.com/cz/vyhodyeshopu/ . Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 2. 10., dosud není žádný email s platebními údaji pro převod nebo potvrzení objednávky
    Zákaznická podpora nefunguje, neumí poradit vůbec s ničím
    V některých prohlížečích se objednávka nebo eshop zasekne nebo špatně zobrazuje
    Špatně a nepravdivě uvedené informace o dopravě, službách a doručení

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, v rámci Vaší situace s objednávkou. Rádi bychom případ prověřili blíže a na základě toho také případně zajistili nápravu. V tomto směru nás prosím kontaktujte na [email protected] , kde mimo Vašich kontaktních údajů, uveďte také podrobnosti k popisovaným událostem, objednávce i zařízením, která v ní figurovala.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • absoulutne zoufaly a naprosto tragiccky zpusob komunikce - telefonicky ani pres whats upp neni realne navazat spojeni
    • koordinace dodavek neprobehjla dle pozadavku

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Je nám líto uvedené situace a následně uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výhodná akce 2+1
    • Poměrně nepřehledný eshop, problémové odeslání objednávky (nutno udělat objednávku znovu v jiném prohlížeči, což se člověk dozví až na zákaznické lince - u firmy / eshopu této velikosti nejsou schopni vyladit eshop?
    • Zaplaceno 1499 Kč za "prémiovou instalaci", která má obsahovat i dovoz, výnos a předem sjednaný termín doručení. V reálu přišel pouze email, že zboží bylo odesláno. Není uvedeno, kterým dopravcem, kdy zboží dorazí, nelze sledovat (což umí i ten nejmenší eshop). Zákaznická linka nic neví, neporadí, je jim to jedno. Na návštěvu technika na případnou "profesionální instalaci" si máme počkat, až se ozve, přitom jasně na webu uvádějí, že vše bude domluveno předem.
    • Nekomunikuje nadále ani obchod, ani dopravce (v úterý prý odesláno, ve čtvrtek večer bez jakékoliv informace).
    • Mnoho produktů nedostupných

    Zaplaceno 1499 Kč za "prémiovou instalaci", která má obsahovat i dovoz, výnos a předem sjednaný termín doručení. V reálu přišel pouze email, že zboží bylo odesláno. Není uvedeno, kterým dopravcem, kdy zboží dorazí, nelze sledovat (což umí i ten nejmenší eshop). Zákaznická linka nic neví, neporadí, je jim to jedno. Na návštěvu technika na případnou "profesionální instalaci" si máme počkat, až se ozve, přitom jasně na webu uvádějí, že vše bude domluveno předem.
    Nekomunikuje nadále ani obchod, ani dopravce (v úterý prý odesláno, ve čtvrtek večer bez jakékoliv informace).

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    je nám líto popisované zkušenosti. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a rádi bychom proto uvedenou situaci prověřili, abychom zamezili případnému opakování. Kontaktujte nás prosím na [email protected] , kde mimo stručného popisu a Vašich kontaktních údajů uveďte číslo objednávky.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předobjednal a zaplatil jsem si Watch 5 pro u Samsung.cz. Nebyl určen termín odeslání. Na můj první email, kde jsem poprosil o termín doručení, jsem dostal odpověď:
    V tomto případě daná objednávka je ve stavu, kdy je zažádáno o odvoz dané objednávky.
    Jakmile objednávku obdrží dopravce, v tomto případě Zásilkovna, budete z jeho strany kontaktován.
    Za 6 dnů jsem napsal druhý email, že žádám o termín doručení, jelikož Zásilkovna o ničem neví. A došla odpověď: hodinky budou naskladněny příští týden a pak budou odeslány dle pořadníku.
    Zase žádný termín. Nechápu tu lež o Zásilkovně. Stačil dát jasný termín doručení a bylo by vše v pořádku. Chápu velký zájem o zboží.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Termín odeslání je k dispozici, když je objednané zboží dostupné . Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr zboží
    • Dlouhá čekací doba na doručení zboží které je skladem
    • Dlouhá čekací doba při vyzvedávání

    Objednal jsem si řemínek který byl skladem, čekal sem na jeho doručení na prodejnu 5 dní přičemž byla kopa řemínku přímo ve výloze. Pak jsem musel čekat 20 minut na prodejně než se konečně někdo odhodlal vydat mi zboží.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Neváhejte nás kontaktovat na [email protected] , kde můžeme vše blíže prověřit a podat bližší podporu.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi objednano online pod mym loginem a doruceno so Samsung obchodu. V obchode jsem chtela pri vyzvednuti pomoc - to nelze, protoze kamenny obchod a online obchod se neslucuji. Volala jsem tedy zakaznickou linku - nikdo vam to neveme, whatsapp odpovedel po 18 hodinach automatem. Tak jsem vse koupila duplicitne jeste jednou v obchode a balik chtela pres obchod vratit. To nelze. Objednavka se mi nezobrazuje pod mym uctem. Zbozi vse vraceno pres PPL ale nyni vas tym potvrdil, ze jsem vratila sklo a kryt. Kde je telefon???? Nekdo u vas ci ve vasi zprostredkovatelske firme v Hornich pocernicich krade?? prosim o promtni spojeni se a reseni. Dekuji ,toto je nejhorsi online zkusenost s nakupem. Petra Vesela 734 203 397

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, v rámci Vaší situace s objednávkou. Rádi bychom případ prověřili blíže a na základě toho také případně zajistili nápravu. V tomto směru nás prosím kontaktujte na [email protected] , kde mimo Vašich kontaktních údajů, uveďte také podrobnosti k popisovaným událostem, objednávkám i zařízením, která v nich figurovala.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna velká katastrofa, objednáno, zaplaceno a to je vše. Žádná informace o stavu objednávky, na stránkách pouze uvedeno, že budou zboží doručovat 26.8.2022 ale nic. Až telefonát z mé strany mi vše objasnil, že zboží nemají skladem a že ho možná dostanu až 9.9.2022. Škoda, myslel jsem, že autorizovaný prodejce bude mít více snahy uspokojit zákazníka.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Objednávky pak distribuujeme tak, aby pokryly rovnoměrně celý trh, všechny prodejce. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani po týdnu nepřišlo potvrzení objednávky, ani platební údaje, i přes předchozí kontakt se zákaznickým servisem, který slíbil, že objednávku prořeší a pošle
    • katastrofický zákaznický servis: po dlouhém čekání na live chatu mi byl dvakrát zrušen ze strany eshopu, pokud se člověk rozhodne volat, komunikuje s robotem

    upřímně, horší eshop jsem opravdu nezažila; pokud si chcete koupit samsung produkty, nakupte si je radši u partnerských prodejen, ale ne tady.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, v rámci Vaší situace s objednávkou. Vaší situaci s Vámi již řeší naši kolegové a pevně věříme, že tuto situaci zdárně dořešíte k Vaší spokojenosti. IVR, tedy interaktivní hlasová odezva, je obsluhována takzvaným voicebotem, vede se zákazníkem dialog lidským hlasem a zákazníci Samsungu nemusejí poslouchat otravný výčet možností a poté volit číslo odpovídající jejich požadavku. Za komplikace se Vám omlouváme. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodáno, obchod není schopen ani po několika dotazech upřesnit datum dodání.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Vaše zařízení včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Poštovné při vracení platí zákazník

    Již podruhé se mi stalo že zboží mělo vadu,o to mi ,ale teď nejde!!Jde o to že sice poštovné zdarma,ok jenže odeslání zboží mne stálo v prvním případě skoro 600 kč přes ČP a v druhém jen 220 kč které mi však nikdo nevrátil-tak zde je ten problém!!Starost s odesláním a poté ceny dopravců pro "obyčejnéů zákazníky je myslím v této době proti takovému chování.např jiné firma mi u stejného zboží přidala "lístek" pokud bych to vracel a to ZADARMO!!Tomu říkám starost u zákazníka-tudíš teď od SAMSUNG .cz leda věc do 500g váhy jinak to bude vždy při problémech velice ale velice drahé!!!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Je nám líto popisovaných skutečností, které vedly k Vašemu hodnocení. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a děkujeme za Váš podnět. Dle obchodních podmínek náklady spojené s navrácením zboží v rámci odstoupení od Kupní smlouvy nese kupující spotřebitel https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/cz/p6_gro1/p6_initial_footer/samsung_eshop_obchodni_podminky_final.pdf . Pokud si zákazník zakoupené zboží ponechá a objeví se případná závada, pak je u velkých spotřebičů řešena oprava servisním zásahem In Home, tedy u zákazníka doma. Nevznikají tak další náklady na přepravu zboží do servisního centra.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nedeli jsem koupil lednicku za 50k, v utery mi zavolala slecna a domluvili jsme se na doruceni ve ctvrtek, ve ctvrtek mi nikdo nezavolal, lednicku nedorucil, pri urgenci mi bylo vysvetleno, ze to je moje chyba, protoze lednicka je moc tezka a dva technici, co jezdi jako soucasti premiove instalace ty 115kg tezkou lednicku neunesou, dnes je dalsi nedele a zatim se mi nikdo neozval navzdory nekolika urgencim, ktere jsem delal pres telefon. Tak jsem vyzkousel funkci WhatsApp, napsal jsem co potrebuji, hodinu a pul se nikdo neozval, pak se ozval nekdo, kdo tam cekal na me 5 minut a pak mi to napsalo, ze jsem zase na nule a mam zacit od zacatku. Jako zakaznik dost smutna zkusenost. Lednicku jsem si koupil pro to, ze mi odesla stara a jsem bez lednicky a bez vidiny, kdy tu novou dostanu.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    je nám líto popisované zkušenosti. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a rádi bychom proto uvedenou situaci prověřili, abychom zamezili případnému opakování. Kontaktujte nás prosím na [email protected] , kde mimo stručného popisu a Vašich kontaktních údajů uveďte číslo objednávky.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nakupoval jsme zde (resp. snazil jsme se o to) poprve, a nejspis naposled. Objednavku jsem ani nedokazal dokoncil, protoze nebylo mozne provest platbu, problem pretrvaval nekolik hodin, neuspesne jsem zkousel nekolik platebnich metod. V prubehu mych neuspesnych pokusu objednavku dokoncit pote zbozi z kosiku zmizelo a nebylo jiz dostupne. Nicmene ani objednavka dostupneho prislusenstvi se nepodarila. Pri snaze resit problem telefonicky se zakaznickou podporou mi bylo opakovane oznameno, ze volane cislo neexistuje. V urcitou chvili jsem si zacal overovat, jestli se skotecne jedna o oficialni Samsung eshop, nebo o nejakou podvodnou stranku...

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, je nám líto popisované zkušenosti. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a rádi bychom proto uvedenou situaci prověřili, abychom zamezili případnému opakování. Kontaktujte nás prosím na [email protected] , kde mimo stručného popisu a Vašich kontaktních údajů uveďte číslo objednávky. Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • VELICE POMALÝ POSTUP PRODEJE NA SPLÁTKY. OKEY ZA 30 MIN VYŘÍZENO. TADY ASI 8 DNÍ.
    • Při volání na linku se ozve strašný Galaxií robot. A operátoři to nebaví a nebo nechtěj pomoct.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, u zvoleného způsobu platby však může podle obchodních podmínek Samsung trvat propojení objednávky s úvěrem až 10 dní. IVR, tedy interaktivní hlasová odezva, je obsluhována takzvaným voicebotem, vede se zákazníkem dialog lidským hlasem a zákazníci Samsungu nemusejí poslouchat otravný výčet možností a poté volit číslo odpovídající jejich požadavku. Kdybychom mohli jakkoliv více pomoci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože jsem udělal vše oč mě bylo požádáno ze strany Samsung -obchodu telefon dosud nemám, ač ho docela potřebuji.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, u zvoleného způsobu platby však může podle obchodních podmínek Samsung trvat propojení objednávky s úvěrem až 10 dní. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je to samsung
    • polovina platebnich metod nefunguje
    • podpora uplne k nicemu, nic nevi, nic neumi, ptat se je ztrata casu, nejsou z ustredi informovani vubec o nicem, ani o tom kdy bude co naskladneno
    • vsechno co umi alza lepe tady proste neni
    • nahodne to pada, nejde tam nic najit, vsechno je problem - celej web je straslive spatne udelanej az nepratelskej vuci kazdemu, kdo si chce neco nakoupit

    Vsechno radsi kupuju na Alze, je to jistejsi, jednodussi, jasnejsi a hlavne se me ptaji na muj nazor a kdyz se zeptam, tak mi odpovi.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, v rámci Vaší situace s objednávkou. V tuto chvíli usilovně pracujeme na nápravě systému. Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho jsem cekal..pritom ubozi bylo na prodejne

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, v rámci Vaší situace s objednávkou. Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednané s dopravou expres do 2 hodin nedorazilo ani po týdnu!

    Nejhorší značkový e-shop, co jsem kdy viděl. Nalákali mě na slevu oproti vlastnímu kamennému obchodu, kde zboží měli, a nejsou schopní ho dodat.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, v rámci Vaší situace s objednávkou. Velice se omlouváme za technickou chybu, ke které došlo při zvolení této dopravy. Tato situace je již vyřešena a objednávky budou v nejbližším možném termínu doručeny. Kdybychom mohli jakkoliv více pomoci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected]. Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti.

    Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.