Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nenasel jsem
- Otresna podpora
- Datum dodani
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Je nám líto uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Provedl jsem nákup, protože telefon byl inzerován, že je skladem. Ještě při uskutečnění nákupu to psalo, že pokud jej provedu do 15:00, odesílají ještě ten samý den. Když nedorazil, nejprve mne na infolince ujistili, jak skvělé služby poskytují a poté sdělili bez dalšího - např. omluvy, že nejdříve 1.4.2022.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Vaše zařízení včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Špatná komunikace s obchodem, dovoláte se pouze na tech. oddělení. Peníze jsem zaplatila předem, protože jiná volba při dopravě a odvozu starého spotřebiče nešla zadat. Tuto službu jsem si i zaplatila výnos a odvoz starého spotřebiče. Ale dopravní služba tuto informaci neobdržela, takže nic nechtěli vynést a odvést starý. Zásilku mi ještě Samsung rozdělil na na dvě, takže být 2x doma a opět čekat..... Nikoho se nedovoláte, urgujete i mailem a nic. Pokaždé se dozvíte, že vzkaz předají na obchodní oddělení. Nikdy víc už.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Je nám líto popisovaných skutečností, kdy došlo k této situaci s doručením. Za komplikace se Vám omlouváme. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Tragická komunikace z e-shopem! Objednávku rozdělili do dvou zásilek, první tv a druhá pračka a lednice. Objednané zboží mělo přijít dohromady. Přišla pouze tv, lednice a pračka je stále v depu dopravce! Obchodní oddělení Samsungu se po týdnu urgencí stále neozvalo! Musím si zajistit odvoz a doručení na vlastní náklady. Službu jsem si přitom v objednávce zaplatil. Výrobky Samsung budou asi kvalitní a komunikace a jednání obchodního oddělení ( e-shopu) TRAGICKÉ!
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace nás velmi mrzí, kdy došlo k této situaci s doručením. Za komplikace se Vám omlouváme. Věříme, že vše bude vyřešeno plně k Vaší spokojenosti. Kdybychom mohli jakkoliv více pomoci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Slib, že zboží dorazí do 11.3...mesic čekání a nic... Ani info... No naštěstí máme net...
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Objednávky pak distribuujeme tak, aby pokryly rovnoměrně celý trh, všechny prodejce. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- nenapsali mi nic o objednávce
nepodarila se mi transakce a obchod me nijak nekontaktoval
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Je nám líto uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Nedodržený termín dodání
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Vaše zařízení včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Naprosto nekompetentní personál na zákaznické lince pri řešení problémů s dodáním zboží.
- Velmi špatná komunikace oficiálního e-shopu a značkové prodejny na Chodově.
16.2.2022 jsem predobjednal a zaplatil nový telefon, který mel byt k dispozici 11.3.2022. Od doby potvrzení objednávky obchod nekomunikoval a když jsem se 11.3. dotazoval na zákaznické lince tak mi nikdo nebyl schopný odpovědět kdy zboží dostanu, jen prý předali můj požadavek na jiné oddělení, které nekomunikuje. Ve značkové prodejně Samsung, kde jsem měl zboží převzít mi také nebyli schopni odpovědět kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí. Opravdu bych takový přístup od oficiálního prodejce Samsung nečekal, zvlášť když kolega, který stejný telefon objednal u Alza ho měl ještě den před termínem, kdy měl být k dispozici (tj. 10.3).
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Objednávky pak distribuujeme tak, aby pokryly rovnoměrně celý trh, všechny prodejce. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Nejen, že mi měsíc zaplacený telefon nedorazil, ale ani na zákaznické lince a následně doporučené komunikaci přes WhatsApp mi nikdo nedal žádnou konkrétní informaci. Jsem dlouholetým zákazníkem, ale to asi v Samsungu nic neznamená.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Vaše zařízení včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Dodací doba už je týden a zboží stále neodeslané
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Váš Galaxy včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- V našem případě alespoň umožnění odstoupení od smlouvy při nákupu s IČ
- Není problém se spojit s infolinkou, provoz i o víkendu
- Řešení vlastní chyby s dodáním vadného zboží ke škodě zákazníka
- Neosobní přístup, komunikace dle tabulek
Stejně jako mnoho dalších uživatelů zcela nového vlajkového telefonu Samsung - Galaxy S22 Ultra mám velké problémy s horním reproduktorem. Od samého začátku silně praská a je prakticky nepoužitelný.
Kontaktoval jsem oficiální zastoupení Samsungu, kde jsem telefon zakoupil. Řekli mi, že mohu telefon vrátit a objednat si nový, ale přijdu tím o všechny výhody spojené s mou předobjednávkou, jako je slevový kód nebo bezplatné Galaxy Buds Pro. Případně mohu poslat telefon do servisu. Nechci zcela nový a právě rozbalený telefon v hodnotě přes 36 000,- rovnou poslat do servisu s nejasným výsledkem a rizikem, v jakém stavu se vrátí. Když jsem se snažil vysvětlit, že toto není zrovna nejlepší péče o prémiové zákazníky, nabídli mi 15% slevu na příslušenství (sluchátka, která byla k předobjednávce zdarma), což je spíše výsměch. Na zákaznické lince jsem strávil doslova hodiny a k žádnému výsledku to nevedlo. Spíše jsem s postupem času nabyla dojmu, že je obtěžuji a začínají být na mě mírně nepříjemní.
Závadu horního reproduktoru jsme zaznamenali zde:
https://youtu.be/GgOma8UIkVk
Přestože jsme byli dlouholetým zákazníkem Samsungu (od Galaxy SII) jak osobně, tak i firemně, tak tento telefon a celou značku bohužel nemohu doporučit.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Je nám líto popisovaných skutečností, které vedly k Vašemu hodnocení. Můžeme potvrdit skutečnost, že v případě vrácení zboží a odstoupení od smlouvy je zapotřebí vrátit i zboží dodané v rámci bonusu. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- výhodné bonusy
- doprava zdarma
- Extrémne pomalé dodanie produktov
- Takmer žiadna komunikácia/updaty objednávky
Rozumiem, že si Samsung asi odkusol viac ako dokázali prehltnúť čo sa týka čísla dostupných kusov, ale ako človek ktorý si predobjednal telefón za 33000kč by som očakával väčšiu komunikáciu, ako napríklad nový dátum dodania namiesto starého v objednávke (teda 25.2) a nemať objednávku neustále vo stave "Vytvoření objednávky".
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Váš Galaxy S22 Ultra včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Z důvodu opožděné dodávky Vašeho telefonu Vám byl zaslán e-mail s informacemi a omluvou ve formě slevy na příslušenství pro Váš nový telefon. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- nekontaktní obsluha
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
je nám líto uvedené situace a následně uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou a rádi bychom proto případ prověřili blíže a na základě toho také případně zajistili nápravu. V tomto směru nás prosím kontaktujte na [email protected] , kde mimo Vašich kontaktních údajů, uveďte také podrobnosti k objednávce i zařízením, která v ní figurovala.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Kdysi možná výhoda kupit v ofiko eshopu
- Slibují, nedodají, nekomunikují na rovinu - jen odsouvají..
- Vše zaplaceno, objednáno a zboží není
Myslel jsem si, že objednat a zaplatit v předobjednávce na ofiko eshopu výrobce Samsung je výhra. Bohužel, momentálně ostatní sortiment dostávají, jiné eshopy mají přednost před eshopem výrobce. Nechápu a asi nepochopím. Po 10 letech u Samsungu zklamání. A hlavně se naučili lhát, to mrzutá nejvíce.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Objednávky pak distribuujeme tak, aby pokryly rovnoměrně celý trh, všechny prodejce. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Podrobněji budete v tomto směru informován formou e-mailu.
Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- není žádná
Naprosto nepřehledný infernální obchod, většina zboží není a to si tam člověk kupuje je zatížené milionem podmínek a složitých chronologií, vyplňování na mnoha odlišných webech, v aplikacích telefonu, na webu samsung a kdo ví kde ještě. Takhle nějak si představuju obchod v pekle. Vyhněte se ve vlastním zájmu všemu a to velkým obloukem
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Velmi nás mrzí, že to na Vás takto působí. V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. I z tohoto důvodu je na stránce produktu k dispozici "tlačítko" Upozornit na dostupnost. V rámci předobjednávky je pro získání bonusu skutečně zapotřebí dodržet přesný postup registrace. Jednotlivé kroky jsou pro usnadnění popsány v odkazu https://www.samsung.com/cz/predobjednavky/ .
Kdybychom mohli jakkoliv více pomoci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Velmi nepřehledné webové stránky.
Myslíte si, že máte předobjednáno s bonusem a pak se dovíte, že tomu tak nebylo. Že jsem si špatně přečetl pokyny.
Přitom jsem si byl jist, že jsem nic nepřehlédnul.
Asi je to záměr.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Je nám velmi líto uvedené situace a následně uděleného hodnocení.
Předobjednávku bylo možné vytvořit na našem e-shopu i u našich partnerů. Zde také bylo vždy uvedeno, jak postupovat pro získání bonusu, viz např. https://www.samsung.com/cz/predobjednavky/ . Kdybychom mohli jakkoliv více pomoci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Vybrali penize dopredu a misto tlf jsem dostal mail se slevou na prislusenstvi.
Sliby chyby. 34 500 v tahu a tlf nikde.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Váš Galaxy S22 Ultra včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Z důvodu opožděné dodávky Vašeho telefonu Vám byl zaslán e-mail s informacemi a omluvou ve formě slevy na příslušenství pro Váš nový telefon. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo, přesto, že je již zaplacené a nejsou ani žádné informace, kdy dorazí... nikdo nic neví, hodně špatná zkušenost
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Vaše zařízení včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Podrobněji budete v tomto směru informován formou e-mailu. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Děláte si legraci z lidí? Máte zaplaceno,zboží nemáte skladem ač jste slibovali odeslání 25.2. Vážně chcete hodnocení obchodu a nedodaného telefonu?
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Velmi nás to mrzí, ale z důvodu vysoké poptávky po nových produktech není možné doručit Váš Galaxy S22 Ultra včas. Slibujeme, že Vaši objednávku doručíme, jakmile to bude možné. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Podrobněji budete v tomto směru informován formou e-mailu. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Dřívější modely šly napárovat i na iOs, model Watch4 má nový operační systém, který nejde naparovat na iOs
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
V tomto případě můžeme potvrdit, že se jedná o vlastnost nových hodinek Samsung Galaxy Watch4. Kdybychom mohli jakkoliv více pomoci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.