Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikace mezi obchodem, e-shopem a dorucovaci firmou
Myslim ze by jste meli vystupovat jako prodejna samsung se vsim vsudy. To, ze kazdou jednotlivou službu vlastni jina firma, opravdu nikoho nezajímá a pokud to tak mate tak by jste meli spolu umet aspon komunikovat, kdyz vystupujete pod stejnou značkou.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a je nám líto uděleného hodnocení. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé doručení
- Záruka originálního původu
- Teoreticky výhodné ceny v akci
- Ochotni operátoři na chatu, ale v případě problémů nemůžou pomoci
- Problém s přihlášením k.Samsung accountu
- Nezapočítává sleva za dva produkty, cena rázem nezajímavá, přeplatil jsem v řádu tisíců, než kdybych nakoupil jinde
- Podpora nejde kontaktovat ani telefonicky, ani na WhatsApp. O to víc naštvou vychloubačné kecy automatu, zatímco marně čekáte na spojení
Možná super ceny v akci, ale příště raději nakoupím levněji u distributora. Nekontaktovatelná podpora, ale celou dobu posloucháte, jak jsou nejlepší v galaxií a galaktickou rychlosti vás také vyřídí. Neskutečně frustrující zkušenost.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Je nám líto popisovaných skutečností, které vedly k Vašemu hodnocení, velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Cokoli bychom pro Vás mohli v tomto směru udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Ve správném obchodě má zákazník dostat nepatrně víc než očekával = a rád se vždy vrátí. Zde nedostanete ani to co za své peníze očekáváte a to zde mluvím o objednávce za 47 tis. Kč. Asi mají pro letošní rok splněný plán..Neva, na trhu jsou naštěstí i jiné značky, které mi v příštích letech prodají TV, ledničku, mobil či monitor.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Je nám líto uděleného hodnocení, více se na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme.
Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Kontaktujte nás prosím v tomto směru na [email protected] , kde mimo stručného popisu a Vašich kontaktních údajů uveďte číslo objednávky.Na základě toho můžeme vše blíže prověřit a podat bližší podporu.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- + jednoznačně ceny
- - přihlašování,
- - nedostupné zboží (můžete sice zarezervovat a pak čekáte na mail, když bude zboží dostupné, ale, že je dostupné podobné zboží, konkrétně pračky se nedozvíte
tragické přihlašování (zejména když se zboží podaří objednat a přijde mail, že zboží je již na cestě)
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.
Nastalá situace nás velmi mrzí, kdy došlo k této situaci.
Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nás znovu navštívíte.
Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace s programem a jen po e-mailu absolutně nevyhovující.
- Nemožnost prodloužené záruky,podstatně dražší než na prodejně a bez možnosti vyběru banky.Hallo bank tragedie.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Myčka byla doručena do čtyř dnů.
- Myčka byla sice doručena a obal neporušen, ale doma rozbalena a plechová dvířka ohnutá pomačkaná, plastový spodní sokl urván a ze samsungu se se mnou nikdo nebaví...volám, píšu a chodí mi jen automatické zprávy od robota nebo všeobecné info, že byla zakázka předána kompetentnímu kolegovi a nic jen čekání nemám...příjde mi to, jako bych vyřizoval reklamaci od amatérského soukromníka, který právě krachuje!:-( neberu ohled na vánoce, ale na tři malé děti v domácnosti.
Výhoda: myčka přišla
Nevýhoda: bylo zjištěno po rozbalení, že je rozmlácená a ze Samsungu to nikdo neřeší:-( Tři děti v domácnost a 10tis. v řiti:-(Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Je nám líto uděleného hodnocení, více se na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Kontaktujte nás prosím v tomto směru na [email protected] , kde mimo stručného popisu a Vašich kontaktních údajů uveďte číslo objednávky. Na základě toho můžeme vše blíže prověřit a podat bližší podporu.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- podpora není schopna dodržet slíbené podmínky
- eshop neumí zadat DIČ, nejde tedy zadat firemní objednávku
Je třeba konstatovat, že zatím v podstatě bez výjimky byli vždy všichni operátoři tel. podpory velmi příjemní, slušní i vstřícní. Ovšem vzhledem k tomu, že objednaný monitor potřebujeme mít na pracovišti ve firmě a eshop nepodporuje zadání korektního DIČ (hlásí chybné dič i na korektně zadané), tel. podpora mi doporučila objednat na soukromou osobu a následně se mi ještě ten samý den má ozvat někdo, s kým opravíme fakturační údaje. Zboží bylo doručeno, ale po více jak týdnu se ani po urgencích stále nikdo neozval. Zboží budu nucen vrátit a objednat přes již zavedené dodavatele.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Je nám líto uděleného hodnocení, více se na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Kontaktujte nás prosím v tomto směru na [email protected] , kde mimo stručného popisu a Vašich kontaktních údajů uveďte číslo objednávky. Na základě toho můžeme vše blíže prověřit a podat bližší podporu.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Neochotná zákaznická podpora
Stejně jako v ostatních recenzích, modlete se ať nemusíte nic reklamovat. V tomhle procesu Samsung vůbec nefunguje a jede stylem "zaplať a šoupej nohama".
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Je nám líto uděleného hodnocení, více se na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Jakmile řešíte reklamaci, nic nejde, na vše čekáte
- Tragická infolinka
- Nekvalitní servis
Objednána lednička, televize a soundbar. V prvních 14 dnech se soundbar porouchal, výměna nebyla možná, jedině vrátit všechny výrobky (nesmysl). Soundbar tedy poprvé reklamován, po měsíce vyzvednut v ještě horším stavu než před reklamací. Na infolince absolutně, ale absolutně žádná snaha o nějaké řešení, nikam se nedovoláte, nikdo nic nezařídí a prostě nulová snaha nějak pomoct. Jen vám řeknou, znovu jeďte do servisu (nebyl nabídnut ani svoz)...a tak jsem tedy podruhé reklamoval a po dalším měsíci na servisu vyzvedl. A světe div se, porucha nevyřešena...až před TŘETÍ reklamací se někdo na infolince snažil a dokonce zařídil svoz do servisu (předtím nemožné). Na servisu po dalším měsíci zjistili, že nelze opravit a obdržel jsem úplně nový kus. Takže oficiální Samsung obchod už nikdy více a nikomu NEDOPORUČUJI zde nakupovat. Horší zkušenost s eshopem jsem nikdy neměl.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Kdybychom mohli jakkoliv více pomoci, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Budeme také rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti. Děkujeme za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- na lince sedí neochotní lidé, kteří se nesnaží řešit problémy....
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Je nám líto uděleného hodnocení, více se na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Bez uvedení důvodu mi byla objednávka zrušena.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Neváhejte nás v tomto směru kontaktovat na [email protected] , kde můžeme podat bližší podporu a informace ověřit.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- u dvou objednávek je stav "dodáno", ale nic dodáno nebylo
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Neváhejte nás v tomto směru kontaktovat na [email protected] , kde můžeme podat bližší podporu a informace ověřit.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Objednávku mi obchod zrušil.... po několika urgencích mi bylo konečně sděleno že to bylo z důvodu že byl zvýšený zájem a zboží nebylo na skladě.. přesto zboží bylo na skladě předtím, v průběhu i potom. Takže zase klámani zákazníka...
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Budeme rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Gargantuovsky otresne zkusenosti s reklamaci ! :o(
Vsichni se modlete, abyste nemuseli nic reklamovat!
Samsungu toto totalne nefunguje! Nakonec, .. penize uz zaplacene ma!
A z ceskych zakonu (vztahujicich se na reklamaci) maji trhaci kalendar!
:o(Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- zboží přímo od distributora
- některé akce jsou výhodné
- velmi komplikované a nepřehledné nastavení slev
- podmínky se spoustou háčků a vyjimek
- podmínky akcí doplňované, až po upozornění od zákazníků
- celkové chaotické naprogramování eshopu s množstvím chyb plynoucích z předchozích bodů
- množství nedostupných produktů
Přestože jsem fanouškem značky Samsung a nákup přímo od distributora vítám. E-shop / katalog vypadá sice efektně, ale díky překombinovanosti akcí se spoustou vyjimek a háčků v praxi funguje velmi špatně se spoustou chyb a zavádějících nebo nedostatečných informací. Hodně akcí je díky tomu jen na "oko" a nedají se využít. Další bolestí je špatná skladová dostupnost některých výrobků, tedy alespoň na to že jde o firemní e-shop.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. V první řadě můžeme potvrdit, že zájem, který výrazně překročí veškerá očekávání, vede k vyčerpání skladových zásob. Rádi bychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili. Z naší strany jsou v různých obdobích k vybraným zařízením vyhlašovány bonusové prodejní akce na podporu prodejů jednotlivých produktů. Tyto akce se mohou překrývat. Jejich konkrétní podmínky jsou vždy uvedeny na našich webových stránkách. Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Úhrada objednávky
Zrušení objednavky z důvodu neúhrady. Zaplacená objednávka ihned , ale nedošlo zřejmě ke spárování platby.
Klient je bez zboží a bude doufat, ze se peníze z platební brány vrati.Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlé doručení
- Nákup přímo u výrobce
- Absolutně, ale ABSOLUTNĚ otřesný eshop
- IČO má záruku pouze 12 měsíců
- Mimo speciální akce nejvyšší cena na trhu
Naprosto otřesná uživatelská zkušenost při nakupování telefonu. Jako velmi pokročilý uživatel internetu jsem s objednávkou telefonu strávil skoro hodinu (!), než se mi podařilo zadat správně všechny identifikační údaje firmy. V nákupním procesu jsou totiž dvě místa, kde jde zadat DIČ. Krom toho vlastního je tu také možnost zadat DIČ dopravce (!?!). Pokud si toho nevšimnete, bude to hlásit špatné DIČ a nepustí vás to dál. Další problém nastal, když jsem potřeboval změnit doručovací adresu. Operátorka na infolince zcela nekompetentní, vůbec nezná produkty Samsung a nerozumí procesům ve firmě. Údaje se mi změnit nepodařilo (triviální věc!), protože zákaznická podpora prostě nefunguje dobře.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí a za komplikace se Vám omlouváme. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme Vám za pochopení.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
2 dyn po doručení 2 ze 3 produktů měli závadu. Dle servisního technika Samsungu neopravitelnou. Následně po několika urgencích přijel svoz a produkty odvezl k ekologické likvidaci. Od té doby uběhlo 14 dní a Samsung mě nabídnul výměnu za jiné produkty o 8000 levnější bez jakékoliv kompenzace, vrácení peněz či čehokoliv. Toto řešení jsem odmítnul a požaduji ty samé produkty, nebo ve stejné cenové relaci. Zatím bez jakékoliv odezvy. Kontaktována ČIO k prověření postupu společnosti, i právník k dořešení soudní cestou. Vše zdokumentováno, přímo nechutné jednání.....
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
je nám líto popisovaných situací a následně uděleného hodnocení, více se ale na základě Vašeho příspěvku vyjádřit nedokážeme. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou a rádi bychom proto případ prověřili blíže a na základě toho také případně zajistili nápravu. V tomto směru nás prosím kontaktujte na [email protected] , kde mimo Vašich kontaktních údajů, uveďte také podrobnosti k popisovaným událostem, objednávkám i zařízením, která v nich figurovala.
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Dobry den, moja objednavka bola zrusena a peniaze vratene na ucet. Dovod som do dnesneho dna nedostala no zjavne to bolo tym, ze som uhradila objednavku so zaokruhlenim o 0,50kc hore co som ich ale hned informovala aby si vedeli objednavku a platbu priradit.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, v rámci Vaší situace s objednávkou. Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- 2+1 akce bola super
- Absolutna neflexibilita zmenit objednavku ked uz je raz zadana. Stalo ma to neskutocne nervy s niekym sa spojit a zmenit farbu spotrebicu predtym nez bola objednavka odoslana. 20+ sprav, telefonatov a WhatsApp konverzacii a aj tak to mozne nebolo.
- Support je docela pomaly, na chate castokrat odpovedali o niekolko hodin neskor a v ten moment aj tak iba tie konverzacie zatvarali, neobtazovali sa odpovedat a pomoct.
Reakce obchodu Samsung.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu. Nastalá situace nás velmi mrzí, v rámci Vaší situace s objednávkou. Za komplikace se Vám omlouváme a budeme rádi, když nás znovu navštívíte. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti. Cokoli bychom pro Vás mohli udělat více, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] .
Děkujeme Vám, Samsung, péče o zákazníky.