Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přehledné stránky
    • Dostupnost zboží
    • Rychlé doručení

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a za to, že doporučujete náš obchod. Jsme rádi, že jste spokojeni s přehledností našich stránek, dostupností zboží a rychlostí doručení. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a takové zpětné vazby si velmi vážíme.

    Pokud budete mít jakékoliv další otázky nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Rádi vám budeme opět nápomocni.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Možnost využití slev
    • Protihodnota za starý telefon
    • Rychlost dodání

    Trochu zmatená aplikace. Slevový kód byl akceptovaný až na několikátý pokus. Při dokončení objednávky se zasekla u vyplňování kontaktních údajů. Při pokračování zůstala na stejné stránce, neupozornila na žádný chybějící údaj. Opět bylo nutné vrátit se zpět do košíku a několikrát postup dokončení nákupu opakovat než to prošlo.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za to, že jste si vybrali náš obchod. Jsme rádi, že jste ocenili rychlost dodání a možnost využití slev a protihodnoty za starý telefon. Omlouváme se za komplikace, které jste zažili při dokončování objednávky. Chápeme, jak nepříjemné může být, když aplikace nefunguje tak, jak má.

    Vaše připomínky jsou pro nás velmi důležité, a proto jsme již zahájili kroky k zajištění, že se tato situace nebude opakovat. Pokud byste narazili na podobné potíže i příště, doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mail [email protected], která Vám ráda pomůže. Můžete také využít našeho online chatu pro rychlejší řešení. Jsme zde, abychom Vám pomohli.

    Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    měl jsem problémy s vyplněním adresy

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za to, že jste si vybrali náš obchod. Velmi se omlouváme za potíže s vyplněním adresy při objednávce. Rozumíme, jak nepříjemné to pro Vás muselo být, a omlouváme se za technické potíže, které jste zažili na našem e-shopu. Snažíme se co nejdříve vyřešit všechny komplikace, které se vyskytly a předejít tak podobným situacím v budoucnu. Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům jako podnět ke zlepšení našich procesů. Neustále pracujeme na tom, aby byl systém vyplňování adres uživatelsky přívětivější. Pro pomoc s nákupem můžete využít FAQ v tomto odkazu: https://www.samsung.com/cz/shop-faq/.

    Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím naší zákaznické podpory na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • popis produktů
    • možnost srovnávání
    • nepřehlednost využité akce - omezeno jen na některé modely

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste v rámci konkrétní akce nemohl zvolit konkrétní modely. Chápeme, jak to může být zklamáním. Zde můžeme potvrdit, že každá akce nebo kampaň má pevně daná pravidla, podle kterých lze zvolit určité modely. Ta jsou dostupná vždy u každé konkrétní akce https://www.samsung.com/cz/offer/ .

    Pokud byste měli jakékoliv dotazy nebo potřebovali pomoc s Vaším produktem, jsme zde, abychom Vám poskytli rychlé a efektivní řešení. Kontaktujte nás kdykoliv na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci?

    Děkujeme za projevenou důvěru ve značku Samsung a naše výrobky.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Cena
    • Mírně nepřehledný web

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    velmi si vážíme Vaší pozitivní zpětné vazby a těší nás, že jste spokojený s rychlostí doručení a cenou Vaší objednávky. Vaši zpětnou vazbu ohledně webových stránek předáváme kolegům jako podnět pro zlepšení a usnadnění výběru produktů ze strany zákazníka. Rádi bychom Vám nadále poskytovali prvotřídní servis, který plně odpovídá Vašim očekáváním.

    Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, můžete se na nás obrátit. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme zde pro Vás, abychom zajistili Vaši úplnou spokojenost s našimi produkty.

    Přejeme Vám mnoho radostných chvil s Vašimi zařízeními Samsung.

    Děkujeme Vám za důvěru v naši značku
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nabízí nové - aktuální výrobky, výborná online chat podpora, super komunikace a ochota vyhovět. Velká výhoda je možnost využití více slev a voucherů při objednávce. Výhoda je i možnost využití tzv. věrnostních bodů při další objednávce.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, paní Jano,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme opravdu rádi, že jste spokojena s našimi produkty a službami. Vaše spokojenost a důvěra v značku Samsung jsou pro nás velmi důležité. Rádi bychom Vám i nadále nabízeli výhodné akce a prvotřídní servis, které přinášejí skutečnou hodnotu. Pro aktuální informace o novinkách a speciálních akcích doporučujeme pravidelně navštěvovat naše webové stránky.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.

    Přejeme Vám příjemné nakupování a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dobrá komunikace
    • Rychle dodání zboží

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši skvělou zpětnou vazbu. Jsme velmi rádi, že jste byli spokojeni s naším ochotným a milým personálem a rychlostí doručení objednávky. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těší nás, že jsme Vám mohli poskytnout skvělý zážitek.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoli dotazy nebo budete potřebovat pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Jsme tady pro Vás.

    Děkujeme za Vaši důvěru v Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Slušná akce 1+1 s 50% slevou na levnější produkt

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše milá slova a doporučení našeho obchodu. Jsme opravdu rádi, že jste spokojeni s našimi cenami a možnostmi získání slev. Vaše spokojenost a pozitivní zkušenost s průběhem Vaší objednávky jsou pro nás prioritou a motivací k další práci.

    Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Máte nějaké konkrétní dotazy ohledně našich produktů? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected], rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.

    Děkujeme, že jste si vybrali Samsung, a těšíme se na Vaše další nákupy.

    S pozdravem
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jste super
    • Nic

    Skvělé zboží
    Prostě Samsung, co dodat.Nic

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za doporučení našeho obchodu. Jsme rádi, že jste s námi spokojeni a vážíme si Vaší důvěry v produkty Samsung.

    Pokud byste měli jakékoliv dotazy nebo potřebovali pomoc s Vaším produktem, jsme zde, abychom Vám poskytli rychlé a efektivní řešení. Kontaktujte nás kdykoliv na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci?

    Těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Snadné vyhledání, rychlá komunikace, velmi dobré poradenské služby

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme nadšeni, že jste spokojen s komunikací obchodu. Vaše spokojenost je pro nás klíčová a děláme vše pro to, aby Vaše zkušenosti byly vždy na té nejvyšší úrovni.

    Těšíme se na Vaše další nákupy. Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, jsme tady pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • blesková dodávka, výborná komunikace, vstřícnost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme opravdu rádi, že jste spokojen s rychlostí doručení Vaší objednávky a že naše služby splnily Vaše očekávání. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Rádi bychom Vám nabídli další podporu v případě, že byste měl jakékoli dotazy k používání Vašeho nového produktu. Můžeme také doporučit další produkty, které by se mohly hodit k vašemu novému zařízení. Naším cílem je zajistit, aby byla Vaše zkušenost s produktem co nejpříjemnější. Je ještě něco, s čím bychom Vám mohli dnes pomoci?

    Přejeme Vám mnoho radostných zážitků s produkty Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    super

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš pozitivní komentář. Jsme velmi rádi, že jste spokojen s kvalitou našich služeb. Neustále se snažíme zlepšovat, aby Vaše zkušenosti byly vždy co nejlepší.

    Zajímalo by Vás něco konkrétního o produktech nebo potřebujete doporučit něco nového podle vašich předchozích nákupů? Těšíme se na vaše další nákupy a jsme zde pro vás, pokud budete potřebovat jakoukoliv další pomoc.

    Děkujeme Vám za důvěru
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Vše OK

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši kladnou recenzi a za důvěru, kterou jste vložili do našeho obchodu. Velmi nás těší, že jste s našimi službami spokojeni.

    Pokud byste v budoucnu potřebovali jakoukoli pomoc nebo měli další otázky ohledně našich produktů, neváhejte nás kontaktovat. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Rádi vám budeme opět nápomocni.

    Děkujeme za projevenou důvěru ve značku Samsung a naše výrobky.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • dobrá cena

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za skvělou recenzi. Máme velkou radost, že jste byli spokojeni s našimi cenami. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.

    Přejeme Vám mnoho radostných zážitků s produkty Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nelze osobně nikde vrátit zboží!
    • Zaslat TV zpět na vlastní náklady přes dopravce prakticky nelze, kvůli rozměru.
    • Raději větší spotřebiče kupovat jinde, kde je lze vrátit za rozumnou cenu.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti s vrácením televize. Rozumíme, jak složité může být řešení této situace. Podle obchodních podmínek (https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/cz/p6_gro1/p6_initial_footer/CZ_eshop_obchodni_podminky.pdf) je v případě odstoupení od smlouvy možné zakoupený výrobek zaslat nebo osobně vrátit na reklamační oddělení na centrále SETOS (SETOS spol. s r.o. Reklamační oddělení; Náchodská 2396/21, 193 00 - Praha 9).

    Prosím, postupujte podle těchto kroků pro vrácení výrobku: Zabalte televizor do původního obalu nebo jiného vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přiložte kopii faktury a důvod vrácení. Zašlete nebo zaneste televizor na výše uvedenou adresu.

    Pokud budete mít jakékoliv další otázky, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je ještě něco, s čím vám můžeme konkrétně pomoci?

    Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    vše na 1

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši skvělou zpětnou vazbu a doporučení našeho obchodu. Jsme rádi, že zboží dorazilo rychle a že jste spokojeni s našimi službami.

    Pokud budete potřebovat jakoukoli další pomoc nebo máte zájem o naše nové produkty, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tady pro Vás. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci?

    Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • zboží dorazilo rychle , zdarma ...
    • webové stránky
    • podpora
    • registrace
    • rewards program 15denní lhůta připsání bodů
    • vyprodané zásoby

    Velké množství žádaného zboží není skladem , nebo se na něj nevztahují slevové akce. Totálním průšvihem hodnotím registraci , rewards program a podporu . Tj 3 body , které kdyby neexistovali , tak jsem velmi spokojen.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste spokojeni s rychlostí doručení zboží. Je nám velmi líto, že jste zklamán nedostupností žádaného zboží a omezeními slevových akcí. Doporučujeme pravidelně kontrolovat naše webové stránky nebo sociální sítě pro aktuální informace o zboží a slevách.

    Co se týče programu Samsung Rewards, pro využití programu je skutečně nutná registrace a přihlášení k účtu Samsung před provedením nákupu. Body jsou připsány po 15 dnech od nákupu kvůli možnosti odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Chápeme, že čekání na připsání bodů se může zdát dlouhé, a omlouváme se za případné nepříjemnosti.

    Pokud máte jakékoli další otázky nebo potřebujete další pomoc, prosím, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci?

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Z e-shopu lze objednat pouze z prohlížeče Chrome pomocí našeptávače u adresy (ten se např. v Safari nepodaří zobrazit). Pro mě opravdu nepohodlné, že nemohu objednat z mobilu a že jsem na notebooku nucena instalovat prohlížeč, který nepoužívám.

    E-shop není dělaný pro zákazníky, ale spíš proti nim. Kdyby zboží bylo dostupné jinde, neváhám a objednám tam.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Koupil jsem již několikátý produkt z tohoto obchodu, akorát jsem nebyl zrovna přihlášen ke svému účtu. Nevím proč za nákup nemohu dostat rewards body na další nákup, když je mám registrovány a mám doklad, že jsem je zde nakoupil. Toto mi nejde do hlavy a z principu hodně vadí, obzvláště v dnešní době.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, pane Jime,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rozumíme, že je pro Vás zklamáním, když nemůžete obdržet Rewards body za Váš nákup. Podle podmínek tohoto programu je pro připsání bodů nutné, abyste byl přihlášen k účtu Samsung již v průběhu nákupu. Dodatečné připsání bodů bohužel možné není. Další informace k programu Samsung Rewards, podmínkám získání bodů a jejich uplatnění najdete v tomto odkazu: https://www.samsung.com/cz/rewards/.

    Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojenost

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a doporučení našeho obchodu. Velice nás těší, že jste spokojeni s našimi produkty. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a motivuje nás k dalšímu zlepšování.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás.

    Děkujeme za Vaši důvěru v Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky