Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Výhody: spokojenost s produkty - kvalitní, za cenu dobré
    Nevýhody: chaotické uplatňování slev, přeskakování z aplikace na webových prohlížeč

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a za doporučení našeho obchodu. Chápeme, že to může být nepříjemné, pokud se Vám nedaří uplatnit slevu, a omlouváme se za způsobené komplikace. Rádi bychom Vám vše pomohli co nejrychleji vyřešit. Můžete nám prosím říci, jaký konkrétní problém při uplatnění slevy nastal? Pokud to bude jednodušší, můžeme Vám poskytnout podrobný návod, jak tento proces správně dokončit. Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected], kde Vám rádi poskytneme podrobné informace.

    Jestliže bychom Vám mohli pomoci ještě nějak jinak, dejte nám vědět. Děkujeme, že jste si vybrali Samsung, a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    přestože objednávku zrušil obchod, déle než týden je stale blokovana platba na karte i pres urgenci na zakaznickem servisu. chatbot na zakaznickem servisu není úplně vyladeny.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost s blokovanou platbou a komunikací přes našeho chatbota. Chápeme, jak nepříjemné to pro Vás muselo být, a omlouváme se za způsobené komplikace. Po prověření Vaší záležitosti jsme zjistili, že při objednávce došlo k neoprávněnému kombinování akcí. Z tohoto důvodu byla objednávka zrušena. Informovali jsme Vás o této situaci e-mailem dne 1. 12. Podle našich podmínek je lhůta pro vrácení peněz stanovena na 14 dní.

    Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, můžete se na nás obrátit. Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, co bychom pro Vás mohli udělat? Jsme tu pro Vás.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost a pochopení.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji. Obchod nekomunikuje, neodpovídá na dotazy. Pro uplatnění slevy musela být instalovaná aplikace samsung, která nefungovala jak má, stále jim vypadával portál na zaplacení, až ani nevím na kolikátý pokus se mi načetla platební brána a až na potřetí mi to napsalo, že zaplacení proběhlo. Už je to několikátý den po zaplacení a stále mi nebyla strhnuta částka za objednané zboží. Několikrát jsem již obchod informovala a prosila je o radu jak postupovat dál, že o objednávku stojím. Do dnešního dne nemám žádnou odpověď. Dnes je to již 8.den od provedení objednávky.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Veroniko,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí komplikace, které Vás potkaly při objednávce. Rádi bychom Vás ujistili, že Vaše zkušenost není standardem, na který klademe důraz. Podle informací, které máme nyní k dispozici, došlo k technickým potížím při vytvoření objednávky a následné její platby. V tomto směru Vás budou v nejbližší době kontaktovat naši kolegové a sdělí Vám přesný postup řešení dané situace, včetně možnosti uplatnění použitých slev.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.

    Děkujeme za trpělivost, a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace. Věříme, že vše brzy vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi dobrá komunikace. Poskytnutí výhod.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za pozitivní hodnocení. Jsme velmi rádi, že jste spokojeni s komunikací a výhodami, které Vám poskytujeme.

    Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo požadavky, neváhejte se na nás obrátit. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci?

    Děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se, že Vám budeme moci i nadále poskytovat ty nejlepší služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přehledné stránky, dobré ceny a komplexnost služeb

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byl spokojený s rychlostí doručení, přehledností našich stránek a cenami. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě a těší nás, že Vám naše služby vyhovují.

    Pokud budete mít jakékoliv další dotazy nebo potřebu pomoci, neváhejte se na nás obrátit. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci?

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost dodání
    • Výběr
    • Akce obchodu

    Doporučuji!! Jsme velmi spokojeni.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Teruše,

    moc děkujeme za Vaši skvělou recenzi. Jsme velmi rádi, že jste s naším zbožím a rychlostí dodání spokojeni. Vaše doporučení nás těší a motivuje k tomu, abychom i nadále poskytovali tu nejlepší kvalitu a služby.

    Pokud budete potřebovat jakoukoli další pomoc nebo budete mít zájem o nové produkty, neváhejte nás kontaktovat. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci?

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše rychle a kladně vyřízeno, nyní čekám na dovoz a montáž výrobků.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a důvěru v náš obchod. Jsme rádi, že jste spokojeni s rychlým a hladkým vyřízením.

    Pokud byste měli jakékoli dotazy ohledně doručení či montáže, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás. Můžeme Vám nyní s něčím dalším pomoci?

    Přejeme Vám příjemný den a těšíme se, až Vám naše výrobky přinesou radost.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení a doručení.
    • Skvělé slevy, které jdou spojovat :)
    • Prostě Samsung ;)

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Jonasssi,

    děkujeme za Vaši skvělou recenzi a za to, že jste si vybral Samsung. Těší nás, že jste spokojený s rychlostí vyřízení, doručením a také s možností kombinace slev. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a vážíme si vaší důvěry.

    Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo budete potřebovat pomoci s výběrem produktů, jsme Vám kdykoli k dispozici. Je zde ještě něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci?

    Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu či další příležitost Vám pomoci.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost dodání

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za skvělou zpětnou vazbu. Jsme velmi rádi, že jste byli spokojeni s rychlostí dodání. Naším cílem je vždy poskytovat co nejlepší zákaznický servis, a proto nás těší, že jsme splnili Vaše očekávání.

    Pokud byste měli kdykoliv jakékoliv dotazy nebo potřebovali další pomoc, jsme Vám k dispozici. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected].

    Přejeme Vám mnoho radostných zážitků s produkty Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Slevy, různé akce, oficiální zastoupení, benefiční program
    • Samsung
    • Doprava TopTrans, oznámení, změna doručovacího termínu přez odkaz v prvním mailu... super, takto má vypadat doručení.
    • Doprava - speciálně Gebruder wiess se neobtěžuje ani dát vědět kdy a že vůbec bude doručovat zboží. Pokud z obchodu dostanu informací, že zboží bude doručeno do 4.12. znamená to, že bude doručeno v následujících 3 dnech. Bohužel jediná jejich komunikace je že za 10 minut Vám přivezu zásilku, žádná SMS, email, nic, ani převzetí zásilky, prostě 0. Takže představa této firmy je, že budu sedět 3 dny a koukat z okna, jestli už náhodou nejedou. Ani v přehledu tracking numberu jsem se to nedozvěděl, protože přesto že je vidět pohyb zásilky, datum doručení není uvedeno (v přehledu je ale pole je prázdné). Naprostá tragédie, není to poprvé a pokaždé je to strašná zkušenost, doporučuji Vám jiného partnera. Podotýkám, že to není problém samotného kurýra (ten byl super) ale systému (managementu) společnosti.
    • Gebruder wiess doprava

    Obchod bez problémů, rychlý, zboží došlo nepoškozené a funkční, super slevy akce a benefiční program. Chtěl bych mít možnost vybrat dopravu, Gebruder Weiss opravdu není dobrý partner a kazí celkový dojem.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a doporučení našeho obchodu. Velmi nás těší, že jste spokojeni se zbožím, rychlostí doručení a našimi benefity. Omlouváme se za negativní zkušenost s dopravní službou Gebrüder Weiss. Rozumíme, že nedostatečná komunikace ohledně doručení a nepřehledný systém sledování mohly způsobit nepříjemnosti. Tuto situaci bereme vážně a Vaši zpětnou vazbu předáme příslušnému týmu, který bude s dopravcem jednat a provede potřebné změny.

    Pokud byste měli jakýkoli další problém s doručením nebo byste potřebovali více informací, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Můžeme Vám nyní s něčím dalším pomoci?

    Děkujeme Vám za důvěru a těšíme se na další spolupráci.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost dodání
    • Super akce Black Frieday.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši skvělou zpětnou vazbu. Moc nás těší, že jste byli spokojeni s rychlostí dodání a že Vám naše Black Friday akce přinesla radost.

    Pokud budete mít jakýkoliv další dotaz nebo námět, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a rádi pomůžeme. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci?

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nejlepší nákup navíc se slevou

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Davide,

    moc děkujeme za Vaši skvělou recenzi a doporučení. Jsme rádi, že jste spokojený s nákupem i se slevou. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těšíme se, že Vás potěšíme i v budoucnu.

    Pokud budete mít jakýkoli dotaz nebo budete hledat inspiraci pro další produkty, neváhejte se na nás obrátit. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci?

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dodání za méně než 24 hod od objednání s doručením v sobotu!!!
    • Kvalitní online podpora
    • Jistota kvality

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Jiří,

    moc děkujeme za Vaši skvělou zpětnou vazbu a za to, že jste si vybral náš obchod. Velmi nás těší, že jste byl spokojený s rychlostí dodání, online podporou i kvalitou našich služeb. Rychlé a spolehlivé služby jsou pro nás prioritou, a proto je pro nás obrovskou motivací slyšet, že jste s námi měl tak pozitivní zkušenost.

    Pokud byste v budoucnu potřeboval s čímkoliv poradit nebo měl další dotazy, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci?

    Přejeme Vám mnoho radostných zážitků s produkty Samsung a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlý a spolehlivý

    Určitě se budu vracet a mám v plánu koupit další spotřebiče.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši skvělou recenzi. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti s našimi službami a těší nás, že plánujete nákup dalších spotřebičů. Rádi Vám s čímkoliv poradíme a pomůžeme s výběrem těch nejlepších produktů, které splní Vaše očekávání.

    Pokud byste měli jakékoliv dotazy, jsme Vám kdykoliv k dispozici. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tu pro Vás.

    Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboži
    • Doprava domů

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Jakube,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a jsme rádi, že jste byl spokojený s naším obchodem a rychlým doručením. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Pokud byste měl v budoucnu jakékoliv dotazy nebo potřeboval další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci?

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si našli čas na sdílení Vaší zkušenosti. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s rychlostí doručení. Naším cílem je poskytovat co nejlepší služby, a Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Mohli bychom Vám ještě dnes s něčím pomoci, nebo máte další dotazy ohledně našich produktů či služeb? Těšíme se na Vaši další návštěvu a rádi Vám pomůžeme.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sluchátka jsem si předobjednal. V obchodech už začaly být dostupné, a já pořád čekal!

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste měl takovou negativní zkušenost s naším obchodem. Chápeme, že zpoždění objednávky je nepříjemné, a chceme se upřímně omluvit za vzniklé komplikace. Na základě informací, které máme, byla Vaše objednávka doručena 27. 8. Toto zpoždění bylo způsobeno důkladnou kontrolou kvality, abychom zajistili, že všechny výrobky odpovídají našim vysokým standardům. Udělali jsme potřebné kroky, abychom této situaci v budoucnu předešli.

    Vaší loajality k naší značce si velmi vážíme a uděláme vše pro to, abychom získali zpět Vaši důvěru. Pokud budete mít jakékoliv další otázky, nebo budete potřebovat pomoc, neváhejte nás kontaktovat na e-mail [email protected]. Jsme tady, abychom Vám pomohli. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci?

    Děkujeme Vám za trpělivost a doufáme, že nám dáte příležitost v budoucnu Vám poskytnout lepší zážitek.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dostupnost
    • Rychlost dodání
    • Podrobný popis produktů

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Vráťo,

    děkujeme za Vaši skvělou recenzi a Vaši důvěru v náš obchod. Velmi nás těší, že jste byl spokojen s rychlostí dodání, dostupností zboží i podrobnými popisy produktů. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoli otázky nebo potřebovat další informace, jsme tu vždy pro Vás. Je zde ještě něco dalšího, s čím Vám můžeme pomoci? Těšíme se na Vaši příští návštěvu.

    Děkujeme Vám
    Samsung, péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží bylo doručeno bez závad.

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme rádi, že zboží dorazilo v pořádku a bez problémů.

    Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřeby, neváhejte se na nás obrátit. Je něco dalšího, s čím Vám můžeme dnes pomoci? Jsme tu pro Vás.

    Těšíme se na Vaše další nákupy a budeme se snažit překvapit Vás opět rychlostí a kvalitou našich služeb.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost a v té době dobrá cena

    Reakce obchodu Samsung.cz

    Dobrý den, Tome,

    děkujeme za Vaši skvělou recenzi. Jsme rádi, že doručení bylo rychlé a cena byla pro Vás výhodná. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě a těší nás, že jste s naším obchodem spokojeni.

    Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo potřebovat pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Můžeme Vám s něčím dalším ještě dnes pomoci? Jsme zde pro Vás.

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Váš další nákup.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky