Obchod byl blokován z důvodu opakovaného porušení našich OP

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nejdřív jsme urgovali potvrzení objednávky a pak zálohovou fakturu. Termín dodání je ve hvězdách

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Omlouváme se za obtíže spojené s vyřízením Vaší objednávky a nedostatečnou komunikaci ze strany prodejny. Prodejnu jsme kontaktovali a požádali je, aby Vás neprodleně kontaktovali, až bude Vaše objednávka či její část skladem na prodejně, připravena k vyzvednutí.
    Omlouváme se Vám za vzniklé nepříjemnosti. Uděláme vše pro to, aby Váš další nákup proběhl k Vaší plné spokojenosti.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěli 650,- za dopravu i když jsem si chtěl zboží vyzvednout na prodejně.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. U Vaší objednávky byla zvolena jako odběrné místo prodejna, která Vámi vybrané zboží nevede skladem. Zboží bylo nutno dovést z jiného skladu. Vzhledem k tomu, že se jednalo o nadrozměrné zboží, tak cena dopravy odpovídala ceníku přepravy nadrozměrného zboží. Na skutečnost dodatečných nákladů za přepravu upozorňujeme v nákupním procesu několikrát, abychom předešli zklamání zákazníků. Pracujeme na tom, aby tyto situace nastávali co nejméně.
    Mrzí nás, že se nákup nepodařilo uskutečnit.
    Děkujeme za pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám objednáno před týdnem a zatím nic ani kontakt

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zprávu. Prodejnu jsme kontaktovali, aby se Vám neprodleně ozvali ve věci Vaší objednávky.
    Velmi se Vám tímto omlouváme za zdržení při vyřízení Vaší objednávky a za způsobené komplikace.
    Děkujeme za pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    Po výzvě k odběru zboží, jsem se na pobočce Vyškov dozvěděl, že bohužel mě předběhla firma, která odebrala vše co bylo skladem.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tato záležitost nás velmi mrzí a jménem společnosti se Vám omlouváme za tuto nepříjemnost a způsobené komplikace.
    Pokud byste naši prodejnu v budoucnu navštívil, uděláme vše proto, aby Váš nákup proběhl k Vaší plné spokojenosti.
    Ještě jednou se Vám velmi omlouváme.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    • Otřesní skladníci
    • zboží (vata) mokré, skladováno venku

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Velmi se Vám omlouváme, za neprofesionální přístup skladníků v prodejně Prostějov a zároveň za špatný stav zboží, které jste kupoval. O této záležitosti jsme informovali odpovědného manažera prodejny pro sjednání nápravy.
    Tato skutečnost nás velmi mrzí a omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a nepříjemnosti.
    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednáno v úterý - do pátku nic, po upozornění přes centrálu došla nabídka ten den

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Velmi se Vám omlouváme, že jste neobdržel žádnou reakci na Vaši poptávku ze strany prodejny. Tato skutečnost nás mrzí a omlouváme se Vám za případné vzniklé komplikace.
    Na kvalitě našich služeb neustále pracujeme a uděláme vše pro to, aby Vaše případná další objednávka byla bezchybná.
    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    po druhe jsem se pokusil neco objednat a podruhe zruseno obchodem.Uz to zkouset nebudu

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí a omlouváme se, že Vaše objednávka byla již po druhé stornována. Zboží, systém ovládací pro 5 prvků KUX 110 EUA VELUX, které jste objednával v rámci objednávky č. 65747 bohužel budeme stahovat z nabídky našeho e-shopu. Toto zboží již nadále nebude k objednání dostupné.
    Velmi se Vám tímto omlouváme za nepříjemnosti.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Položku měli skladem na pobočce v Broumově. Celkem. 244. Potřeboval jsem 344. Počítal jsem s tím, že si odeberu jen to co je skladem. Stavebniny psali, že se mi do 4 hodin ozve pracovník. Ozvali se až za 4 pracovní dny, ale jen e-mail s informací, že stornovali objednávku. Na důvod jsem se musel dotázat a odpověď byla, že skladem nic nemají.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Velmi se omlouváme, že Vaše objednávka byla stornována, ačkoliv se zboží jevilo částečně skladem na Vámi vybrané prodejně.
    Bohužel došlo k chybě skladových zásob daného zboží na našem e-shopu.
    Velmi se Vám tímto omlouváme za nepříjemnosti a komplikace tím způsobené.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem nabízené tvárnice a obchod objednávku zrušil, protože je prý neumí přivézt (ačkoli je nabízí) a doporučil mi objednat jinde.
    To jsem u obchodu se stavebninami skutečně nečekal.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Bulandre,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se, že na Vámi vybrané prodejně Kutná Hora nebylo možné zboží objednat.
    Jednalo se o tvárnici plotovou CS BETON Blok 20 (hladká okrová). Tato tvárnice je dostupná v malém množství pouze na prodejnách Kolín a Bořanovice.
    Pokud byste měl o tento produkt zájem, tak je jistě možné to u dodavatele CS Beton objednat, ale buď by se čekalo, až se naplní kamion běžného závozu zboží CS Beton nebo pokud byste na zboží spěchal a tvárnice by se od výrobce zavážely individuální dopravou, tak by se Vám cena dopravy výrazně promítla do celkové ceny. Z těchto důvodů Vám prodejna doporučila nákup tohoto zboží v jiných stavebninách.
    Děkujeme za pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13.7.2021 jsem panely uhradil zálohovou fakturou. Dne 20.7.2021 jsem se dověděl na pobočce v Prostějově, že panely do konce července nebudou, takže úvěruji Vaší firmu, což se mi nelíbí.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Velmi nás mrzí, že čekací doba na dodání Vámi požadovaných stropních panelů je takto dlouhá. Bohužel současná doba na trhu stavebního materiálu je velmi turbulentní a dodávky zboží jsou v některých případech dlouhé. Pokud byste měl zájem, tak tyto stropní panely jsou na prodejně v Přerově dostupné v počtu 10-ti kusů.
    Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za komplikace.
    Hezký den,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slušný výběr a ceny
    • Skladníci nestojí za nic

    Skladník místo aby mi dával obrubníky do kufru ,tak mi je podával do ruky! A pak tam hodil pytel cementu tak,že jsem luxoval celý kufr. Chtěl bych vidět, kdyby tam přijela ženská.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Těší nás, že jste byl spokojen s šíří sortimentu a jeho cenami.
    Bohužel, není v silách personálu našich skladů, aby nakládali do vozů zákazníků komplet objednávky, obzvlášť ty objemné.
    Děkujeme za pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepříjemná komunikace na prodejně

    Nemohl jsem zboží na prodejně najít a tak jsem se zeptal primo prodavačky a ukázal jí zboží na eshopu. Reakce prodavačky byla jako bych i na nože bral jak to že nevím že to je eshop a ne jejich prodejna že to nemá s nimi nic společného. Následovalo další poučování o tom jak to je pražsky eshop a že to oni vůbec v nabídce mít nemusí.
    Tak jsem si doma zboží objednal z eshopu a nechal dovést na prodejnu.
    No bohužel na zboží čekám už týden a stále nic.
    Když jsme se jeli do prodejny zeptat zda zboží opravdu nedorazilo tak následovalo další poučování o tom že nám má přece přijít SMS a že s tím oni nic dělat nebudou.
    Předpokládám že to je naposledy co v Hodonínské prodejně nakupuji.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zprávu. Vaši objednávku jsme řešili s vedoucí prodejny Hodonín. Vámi objednané zboží nebylo skladem na prodejně a je doručováno z centrálního skladu. Uděláme maximum proto, abyste objednané zboží obdržel co nejdříve.
    Bohužel do doby dodání vstoupily 2 státní svátky a také přetíženost prodejny Hodonín, která vyřizuje enormní množství objednávek a čelí náporu zákazníků z tornádem poničených oblastí.
    Ještě jednou se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic

    Materiál objednán přes e-shop, automatická odpověď z e-shopu:
    U zboží které není skladem, vás budeme kontaktovat do čtyř pracovních hodin. mezi 8-16 hod. Tato odpověď mi přišla minulý pátek v 11.30. Čekal jsem tedy, že někdo zavolá do těch16 hod., nezavolal, ve středu jsem před polednem volal já k nim. Akorát mi řekli, že nemají skladem a že mi zavolají, kdy to budou mít. Dnes je další pátek, já mám složený materiál na terase od jiných stavebnin, ještě levnější,a zde stále čekám až někdo zavolá a řekne mi jak a kdy to bude.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zprávu. Prodejnu jsme o stavu Vaší objednávky informovali, budou Vás v nejbližší možné době kontaktovat.
    Velmi se omlouváme za delší dobu dodání zboží. Uděláme vše pro to, abyste objednané zboží obdržel co nejdříve.
    Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace.
    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stav zásob zboží ukazuje špatná data

    Vybral jsem si zboží, objednal na divizi která ho měla stavem přes 100 ks k osobnímu vyzvednutí.
    Paní zavolala že jsem to udělal blbě že to v Dolních Počernicích nevedou vůbec stavem (znovu jsem ověřil eshop, odkazoval na tuto prodejnu).
    Paní mne odkázala že toto prkno je stavem v Čelákovicích. Dojel jsem do Čelákovic a tam se jen zasmáli že to stavem nemají že mám smůlu, a že si to mám ověřovat telefonicky. 10 prken které ukazují stavem ověřovat telefonicky? To jako fakt? Výsledek: 12 prken nakoupených u konkurence a 50 zbytečně ujetých kilometrů.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Velmi se omlouváme, že došlo k takovým komplikacím u Vaší objednávky. Skladovost tohoto druhu zboží na prodejnách v Dolních Počernicích a Čelákovicích prověřujeme.
    Ještě jednou se Vám tímto jménem společnosti omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod, zboží a chování personálu na prodejně super a vše v pohode, ale chování člověka ve skladě který kolem jezdil ješterkou a byl na mě sprostý i po mém dotazu jestli mu zavazím a mám uhnou, přitom v klidu projel, jen musel zvednout vidle s nákladem, se choval jak idiot, už raději zvolím jiný obchod.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Mrzí nás a omlouváme se, že jste nebyl spokojen s přístupem našeho personálu ve skladu prodejně Prostějov. Odpovědného manažera jsme o této skutečnosti informovali.
    S úctou, Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dráha doprava 100 CZK na 1km to je dost ☝️☝️‼️

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Váš podnět týkající se ceny dopravy registrujeme a prověříme výši navržené ceny dopravného.
    Děkujeme.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Připočítávat 3100kč bez DPH na dovezení akčního zboží v letáku od výrobce na pobočku je velmi netradiční
    • Místo všude psaných 4 pracovních hodin to trvalo 4 dny

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Děkujeme za Váš podnět týkající se ceny dopravy na akční zboží, záležitostí se budeme intenzivně zabývat.
    Omlouváme se a mrzí nás, že jste od nás neobdržel cenu a službu, která by pro Vás byla přijatelná.
    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není to eshop - zboží nedodali, objednávku sami zrušili, prý nebudou dodávat pár balíků izolace - museli by prý přivést celý kamion

    není to eshop, prodávají jen to co mají skladem, nedoporučuji

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší recenze. Méně prodávané typy Rockwool izolace nevedeme skladem na prodejnách ani v našem centrálním skladu. Toto zboží ovšem dokážeme objednat u dodavatele, zde je však nutné počítat s delší dobou dodání.
    Děkujeme za Vaše pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo skladem
    • Kvalita zboží byla příšerná, cihla s vatou - vata brutálně rozmočená, 3 roky ji skladovali venku na dešti, ze všech cihel co tam byly se nedala vybrat jediná. Musel jsem si nechat vrátit peníze. Nevím komu si myslí že to prodají... Skladník moc dobře věděl že kvalita zboží je příšerná. Nechápu proč to vůbec nabízí. Zbytečná cesta = ztráta času

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Omlouváme se, že Vámi vybrané zboží bylo nekvalitní. Prodejnu jsme o tomto problému informovali, aby sjednali okamžitou nápravu. Tato Vaše zkušenost nás mrzí, spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.
    Ještě jednou se Vám tímto jménem společnosti omlouváme.
    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dvou pracovních dnech (uvádějí maximálně 4 hodiny) mi volali, že jednu OSB desku na prodejnu určitě nedostanou. Že mi domluví u jiného dodavatele kam bych si pro ni musela sama dojet. Od té doby se nikdo neozval.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    velmi se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. Prodejnu jsme kontaktovali, aby se Vám co nejdříve ve věci Vaší objednávky ozvali.
    Ještě jednou se Vám jménem společnosti omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.
    Vaše PRO-DOMA