Obchod byl blokován z důvodu opakovaného porušení našich OP

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Skladnik,celou dobu nakladky sedel ve vozitku,nebyl schopen pomoc s nakladkou,ikdyz byl o to zadan

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení. Velice nás mrzí, že nastala tato nepříjemnost. Věřím, že to bylo pouze nedorozumění. Kontaktovala jsem prodejnu a vedoucí prodejny zaměstnance upozorní, aby se tento přístup neopakoval.
    Děkujeme za pochopení. Doufáme, že i přes tuto nepříjemnost nás opět navštívíte.

    Hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod při objednání zboží neuvádí cenu dopravy, je zde pouze poznámka, že dopravu nacení později, nejprve požaduje úhradu zboží, byla jsem nucena si do obchodu zavolat, abych zjistila, že za dopravu požaduji nehoráznou cenu, jde o nesolidní jednání ze strany obchodu

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážená zákaznice,

    velice děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu. Ráda bych objasnila jak se nyní u nás postupuje s naceněním dopravy. Bohužel momentálně nejsme schopni předem dopravu vypočítat, proto není uvedená na webových stránkách. Počítají jí naši kolegové, musí uvést objem a množství zboží, jakým autem bude zboží dopravováno, jakou vzdálenost, apod. Poté se posílá zálohová faktura a samozřejmě s dopravou souhlasit nemusíte.
    Tohle je náš běžný postup. Velice se omlouváme za komplikace. Tuto problematiku řešíme ve vývoji, abychom naši službu pro vás vylepšili. Za podnět k vylepšení děkujeme.
    Děkuji za pochopení.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ikdyž jsem byl vyzván k odběru zboží, tak nebylo nachystáno. Obsluha nepříjemná a neochotná. Při nakládání rozměrného zboží pán koukal s rukama v kapsách, jak to chci dostat do auta, bez jakékoliv známky pomoci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    člověk neutratí, když furt nic nemaji

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Vágnere,

    velice děkujeme za poslání recenze, i když není 5ti hvězdičková. Každá recenze je pro nás přínosem. Velice se omlouváme za komplikace. Kontaktovala jsem prodejnu a kolega mi sdělil, že nosníky v délkách, které jste požadoval středisko nemá, má to pouze v kilech.
    Velice mě mrzí Vaše špatná zkušenost a doufám, že Vás tato zkušenost neodradí od příští možné návštěvy našich stránek nebo kamenných prodejen.
    Děkuji za pochopení.

    Hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno a zaplaceno 22.8.2022, mělo být doručeno na prodejnu k vyzvednutí 25.8.2022. Dnes 29.8.2022 pořád nic nedoručeno a z obchodu žádná zpráva.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Žáku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás cenná.
    Situaci jsem řešila s prodejnou. Velice se omlouváme, chyba je na naší straně. Byl tam problém se svozem z centrálního skladu. Kolegové mě informovali, že dnes by mělo zboží dorazit. Budou Vás kontaktovat.
    Ještě jednou se omlouvám i za šum v komunikaci.
    Děkuji za pochopení.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dostatek materiálu
    • Skladníci ochota mínus

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Dle počtu udělených hvězdiček soudíme, že nákup neproběhl dle Vašich představ. Na zkvalitnění služeb neustále pracujeme. Velice nás mrzí, že jste nebyl spokojený s ochotou skladníků.
    Věřím, že se jednalo o chvilkový stav a jsou zase v plné síle. Jménem PRO-DOMY slibuji, že budeme i nadále plnit veškerá očekávání našich zákazníků a budeme se vždy snažit, aby si k nám vždy rádi našli svou cestu.
    Budeme rádi, když nás brzy opět navštívíte.

    Hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouha dodaci lhuta
    • Zmatky a dlouha cekaci doba na prodejne

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu, každá recenze je pro nás přínosem, i ty, které nejsou 100%. Velice se omlouváme za zkušenost s čekáním. Neustále na našich službách pracujeme a děkujeme za podnět ke zlepšení.
    Koukala jsem, že jste si objednal zboží z centrálního skladu a tam se čeká na dopravení zboží na prodejnu. Co se týče čekání na prodejně, určitě se jednalo o výjimku. Věříme, že budete příště spokojenější :)

    Přeji hezký letní den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velmi dráha doprava

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Martine,

    děkujeme za zpětnou vazbu, každá recenze je pro nás přínosem i když není plně nabitá hvězdičkami.
    Komunikovala jsem s paní Symonovou, která s Vámi Vaší objednávku řešila. Doprava, která Vám byla původně naceněna, byla drahá, což paní Symonová uvedla a tak se snažila pro Vás udělat traťový závoz, kde byste platit pouze za dvojvykládku a skládání hydraulickou rukou.
    Bohužel jsme do dnes nedostali odpověď, zdali souhlasíte s novou nabídkou. Proto nebyla objednávka dořešena a zavezena.
    Za vzniklé komplikace se omlouváme.
    Doufáme, že se na nové nabídce domluvíme a neztratíme tak Vaší přízeň.
    Děkuji za pochopení.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • byla mi odeslána nekompletní zásilka
    • pouze řeči, že to někdo řeší, ale ve skutečnosti nic

    Vše proběhlo celkem rychle a až do odevzdání zásilky bez problémů, avšak zásilka mi byla předána rozbalená a nekompletní. Řidič Toptransu tvrdil, že to takhle převzali už v Praze... po další komunikaci s obchodem mi bylo sděleno, že se chybějící materiál bude hledat a že to řeší dokonce manažer...ale skutek utek... je to již druhý měsíc a od té doby se již nikdo neozval... takže holt jste přišli o jednoho zákazníka, ale může vám to být jedno, protože jich máte tisíce dalších a na tom je to založeno, že ano? ...no, nejste sami... bohužel takových firem je více v tomto absurdistánu

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Tarane,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás cenná, i když je negativní. Za vzniklé komplikace se moc omlouváme. Celou situaci jsme řešili s příslušnou prodejnou. Bohužel se chyba stala na naší straně a posíláme Vám objednávku znovu na naše vlastní náklady
    Ještě jednou se velmi omlouváme za komplikace a vážíme si vaší zpětné vazby. Na zkvalitnění služeb neustále pracujeme a uděláme vše pro to, aby Vás případný další nákup v PRO-DOMA proběhl k Vaší plné spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal s tím, že si ho sám odvezu; v zápětí jsem obdržel mail "Vytvoření objednávky" ve kterém bylo (mimo jiné) uvedeno, cit.:
    " Při osobním odběru vyčkejte prosím na potvrzovací e-mail."
    "Dobrý den, nová objednávka č. 89515-106 byla úspěšně zaevidována do systému. Při osobním odběru vyčkejte prosím na potvrzovací e-mail."

    Tedy dvojité upozornění, že mám "čekat". Čekal jsem tedy na "potvrzovací mail", ale žádný (tedy ani jakýkoli jiný v této věci) jsem neobdržel (...a to do dnešního dne).
    Zboží, lepenku jsem tedy koupil jinde.
    Poznámka: Obdržel jsem až tento mail "o spokojednosti s nákupem" na který tímto reaguji, ...a to přesto, že jsem "koupil nic"...

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za komplikace a nedorozumění. Chyba je bohužel na naší straně, kdy zaměstnanec zapomněl na jeden krok v potvrzování objednávky. Tímto vynechaným krokem bohužel nepřišly notifikace k Vám.
    Na chybný postup jsem prodejnu informovala a již se tato chyba nebude opakovat.
    Velice nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s prodejnou PRO-DOMA. Na zkvalitnění služeb neustále pracujeme.
    Děkuji Vám za pochopení.

    Přeji hezký dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplaceno ONLINE, zboží nedodali a objednávku zrušili

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu, ceníme si každé recenze, i té negativní.
    Ráda bych situaci objasnila. Ano, učinil jste u nás webovou objednávku na polystyren a také jste objednávku řádně zaplatil. Polystyren jsme Vám doručovat neměli, jelikož jste si zvolil způsob dopravy - OSOBNÍ ODBĚR - do poznámky u objednávky jste uvedl "Hned ráno k vám posílám auto. Díky moc, hezký den a těším se na další spolupráci. JB"
    Auto od Vás nepřijelo. Kolegové z prodejny Hořice Vás po 4 dnech zkontaktovali, abyste si polystyren vyzvedl. Když jste tak stále neučinil, tak jsme objednávku po dalších 4 dnech (jelikož se jedná momentálně o nedostatkové zboží - polystyren) stornovali a finance Vám vrátili.
    Velice se omlouváme za vzniklé komplikace a nedorozumění v komunikaci při domlouvání vyzvednutí zboží.
    Děkuji Vám za pochopení.

    Přeji hezký dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednaný cement byl 3 měsíce po doporučené době spotřeby. (Vyzvednuto 05/2022, vyrobeno 11/2021, doba spotřeby 90 dní.) Bohužel jsem si toho všiml až při vykládce doma.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za komplikace, o problému jsme se detailně informovali, komunikovala jsem s kolegy z prodejny ve Strakonicích a šlo o chybu, kdy nám dodavatel naskladnil paletu s prošlým cementem. Díky vám se nám ji podařilo odhalit. Velice se omlouváme. Samozřejmě si můžete dojet cement vyměnit. Je tam cement vyroben v 5/22.
    Ještě jednou se velmi omlouváme za komplikace a vážíme si vaší zpětné vazby. Na zkvalitnění služeb neustále pracujeme a uděláme vše pro to, aby Vás případný další nákup v PRO-DOMA proběhl k Vaší plné spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Za dovoz 1 palety 1,5km si chtěli naúčtovat 2.300,- Kč. Než se dohadovat, je lepší zboží nakoupit jinde.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    velice si vážíme zpětné vazby a recenze, i když je negativní. Kolegové z prodejny Tvarožná se s Vámi pokouší spojit, aby se mohli s Vámi domluvit. Tato naše prodejna nemá svoje vlastní auto a je třeba půjčit z jiné prodejny.
    Určitě se lze domluvit, aby byly spokojené obě strany.
    Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Na našich službách neustále pracujeme a zdokonalujeme se.
    Děkuji za pochopení.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv bylo zboží při objednání dostupné a po přidání do koše, byla umožněna koupě, druhý den informace že nic na prodej není a nebude. obchod zrušil objednávku, takže zboží nelze hodnotit.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, pane Kratochvíle,

    velmi vám děkujeme za zpětnou vazbu. Za vzniklé komplikace se moc omlouváme. Problém byl u nás na skladě, kdy byl zaměněn polystyren o síle 40mm (nahraný na eshopu) za polystyren o síle 50mm (fyzicky na skladě). S prodejnou jsem situaci řešila a nyní mají naskladněný polystyren správně a v zásobě polystyren o síle 40mm. Prodejce vás již telefonicky kontaktoval a informoval, že materiál je skladem.
    Ještě jednou se velmi omlouváme za komplikace a vážíme si vaší zpětné vazby. Na zkvalitnění služeb neustále pracujeme a uděláme vše pro to, aby Vás případný další nákup v PRO-DOMA proběhl k Vaší plné spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyžaduje hodnocení zboží ještě před tím než mě vyzve k vyzvednutí zboží..
    • Nutná platba předem

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že nejste spokojen. Omlouváme se za nedorozumění.
    Heuréka rozesílá hodnocení dle uběhnutého času (po 10 dnech), nikoli dle stavu objednávky. Ale je možné recenzi napsat až po převzetí zboží (pokud si e-mail zachováte).
    Zboží, které je na centrálním skladě a je nutné ho dopravit na zvolenou prodejnu, se platí předem, kvůli dopravování zboží na prodejnu. Pokud byste si vybral zboží, které je skladem na zvolené pobočce, tak je větší výběr způsobu platby, tj. i hotově při převzetí.
    Věříme, že Váš další případný nákup proběhne dle Vašich očekávání.

    Děkujeme za pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po zaplacení mi nedošlo potvrzení o objednávce a ani informace, že je zboží vychystané. Když jsem po dvou dnech přišel osobně, tak mi bylo sděleno, že potvrzení bylo odesláno a že to není možné. Ve SPAMu to není. Když jsem tedy šel po této zkušenosti nakoupit klasicky osobně na prodejnu, tak mi řekli, že mám zrušený osobní účet, že jsem dlouho nic nenakupoval, přitom nakupuji určitě několikrát do roka, každý měsíc... Minulý týden jsem nakupoval na firmu přes e-shop a po zaplacení, jiná možnost nebyla, mi bylo sděleno, že zboží není a nebude a musím na jinou pobočku a že platba se musí stornovat a udělat znovu ta stejná, tak jsem jel za hotové na jinou pobočku, kocourkov...

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Vážený zákazníku,
    velmi vám děkujeme za zpětnou vazbu. O problému jsme se detailně informovali a šlo o naši procesní chybu. Díky vám se nám ji podařilo odhalit. Jako omluvu za vzniklé potíže vám pošleme dárkový balíček. Budeme vás informovat emailem, který jste uvedl u objednávky. Ještě jednou se velmi omlouváme za komplikace a vážíme si vaší zpětné vazby.

    Mějte se krásně, TEAM PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • při vyzvednutí a po uhrazení se ve skladě zjistilo že třetina kusů chybí musím si nyní 2x platit a organizovat dopravu, při objednávce a při platbě na prodejně nebylo zřejmé, že zboží chybí

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, velmi vám děkujeme za zpětnou vazbu. Za vzniklé komplikace se moc omlouváme. Celou situaci jsme řešili s vedením prodejny a bylo nám sděleno, že jsme schopni materiál dopravit zdarma. Prodejce vás již telefonicky kontaktoval a informoval, že materiál je skladem. Ráno 17. března proběhne závoz a předáme vám pozornost jako omluvu za vzniklé potíže.

    Mějte se krásně, TEAM PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedny stavebniny mě přehodili druhým. Poslal jsem upřesnění poptávky. Zatím nepříšla žádná odpověď. Materiál jsem nakonec objednal u konkurence (tam nakupuji běžně), která byla aktivní (běžně poptávanou položku neobchodují). Konkurence regovala obratem a cena byla naprosto konkurenční. Zboží přišlo během několika dnů. Musím napsat, že PRO-DOMA už kontaktovat s žádnou poptávkou nebudu.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že v rámci Vaší poptávky došlo ke zmíněným nepříjemnostem. O této skutečnosti budeme informovat odpovědného manažera.

    Přijměte prosím jménem PRO-DOMA omluvu za neprofesionální přístup během Vašeho nákupu.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Milý personál

    Zboží jsem objednal, přišlo potvrzení, jel jsem 30 km pro zboží, zaplatil a ve skladu mi řekli, že ho nemají. Takže stane se to, ale byl to čas a cesta kterou mi nikdo nezaplatí a nic jsem si nepřivezl.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás cenná, i když je negativní. Omlouváme se Vám za komplikace. Pokud byste nám byl ochoten sdělit více informací, budeme za to rádi a záležitost prověříme. Vaše spokojenost je pro nás prioritní, proto bychom rádi, aby se již tyto nedostatky neopakovaly.

    Vaši zprávu můžete zaslat na [email protected].

    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží neodpovídalo fotce na eshopu, chybělo sítko, které na fotce je viditelné. Jeli jsme 70 km pro zboží, které budeme muset na vlastní náklady ještě upravovat. Velké zklamání.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás cenná, i když je negativní. Omlouváme se Vám za komplikace. Pokud byste nám byl ochoten sdělit, u kterého zboží byla Vámi chybějící položka, budeme za to rádi a záležitost prověříme, popřípadě najdeme alternativu v rámci spokojenosti našich zákazníků -Vás.

    Vaši zprávu můžete zaslat na [email protected].

    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA