Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rozměr na e-shopu neodpovídá skutečnosti

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup. Je nám líto, že nebyl zcela uspokojivý. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná, jelikož neustále pracujeme na zlepšení našich služeb. Pokud jste narazili na nějakou chybu či nepřesnost na našem e-shopu, prosíme, sdělte nám ji na e-mailovou adresu: [email protected], abychom mohli situaci prověřit a napravit. Samozřejmě nás můžete kontaktovat také prostřednictvím naší zákaznické linky na telefonním čísle: +420 778 408 408. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    6 ks příčkovek bylo totálně mokrých, příště volám okamžitě vedoucího.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Josefe,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že jste s nákupem u nás v Klatovech nebyl spokojen. Tato situace je ojedinělá a nejspíš došlo k nepozornosti ze strany personálu. V takovém případě jste se určitě měl obrátit na prodejnu a došlo by k výměně zboží. Pro nás není reklamace nepříjemnost, ale součást prodeje/obchodu a tak není nejmenší důvod k protahování procesu a konkrétně v tomto případě by reklamace proběhla formou: kus za kus.
    Ještě jednou se Vám za tuto nepříjemnost jménem společnosti omlouváme.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladem měli 3m, víc objednat nejde protože nemají skladem, 3m také nejde objednat protože minimální odběr je 5m

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Ondřeji,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Objednávku jsme prověřili a nenarazili jsme na Vámi popsaný problém a to ani ve spojitosti s pobočkou na Blansku. Kdyby nebylo možné si zvolit menší rozměr než je 5m, měli bychom sklady plné ,,neprodejných,, kousků/zbytků. Budeme rádi, pokud nás opět navštívíte a zároveň doufáme, že jste s již dodaným zbožím spokojen.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si 5 ks " Tmel akrylový Soudal Akryl Pro Exteriér bílý – 300 ml". Když jsem dovezl dodávku domů, zjistil jsem, že tři kusy mají prošlou dobu expirace a jeden kus byl jiného druhu - " Akrylový tmel Soudal EXPRES". Protože jsme měnili okna a tmel jsem potřeboval a při představě reklamace , nákladů a ztráty času, jsem tmely zpracoval. Příště již budu zboží vybírat sám !!!

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Milane,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen. Tato situace je ojedinělá a nejspíš došlo k nepozornosti ze strany personálu. V takovém případě jste se určitě měl obrátit na prodejnu v Kolíně a došlo by k výměně zboží. Pro nás není reklamace nepříjemnost, ale součást prodeje/obchodu a tak není nejmenší důvod k protahování procesu a konkrétně v tomto případě by reklamace proběhla formou: kus za kus.
    Ještě jednou se Vám za tuto nepříjemnost jménem společnosti omlouváme.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poplatek 49Kč za vyzvednutí na prodejně i při platbě předem.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Petře,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen. K ceně dopravy při vyzvednutí; pokud se jedná o rozměrnější zboží, nebo objednávku obsahující více artiklů je účtován poplatek 49 Kč, což je uvedeno i v obchodních podmínkách. Na zkvalitňování našich služeb však neustále pracujeme, v případě potřeby jsme tu pro Vás na naší zákaznické lince na telefonním čísle: +420 778 408 408.
    Budeme rádi, když nás opět brzy navštívíte a uděláme vše pro to, aby Váš nákup proběhl dle Vašich představ.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne zboží nemám po 8 dnech od objednání a nemůžu se do obchodu Přelouč dovolat , jenom na centrálu .

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tato skutečnost nás velmi mrzí a jménem společnosti se Vám omlouváme za prodlevu ve zpracování Vaší objednávky. U Vaší objednávky bylo potřeba nacenit dopravu a k dnešnímu dni je objednávka ve stavu kdy se čeká na platbu zálohové faktury z Vaší strany.
    Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace a věříme, že Váš případný další nákup proběhne k Vaší 100% spokojenosti.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod perfektně zvládá automatizovanou komunikaci, obecně elektronická komunikace je na velmi vysoké úrovni i při výdeji používají elektronické podepisování
    • Bohužel třeba pobočka v Rudné absolutně neodpovídá povědomí značky PRO-DOMA. Jiné pobočky této značky jsem nezkoušel a nemám ani chuť ani odvahu je na delší dobu vyzkoušet.
    • Pobočka v Rudné - všude prach a špína
    • Pobočka v Rudné - materiál zarostlý ve křoví
    • Pobočka v Rudné - zaměstnanci otrávení že jsou v práci
    • Pracovník hanící zboží které si kupujete, přičemž evidentně s ním neměl osobní zkušenost a hodnotil jen z doslechu

    Obchod PRO-DOMA jako takový bych asi nezatracoval, ale jeho prvním nákupem v pobočce v Rudné (internetová objednávka a jen vyzvednutí), jsem byl tak zklamaný, že bude ještě dlouho trvat než dostanu odvahu zkusit některou z ostatních provozoven této značky. Narazit na takovou pobočku při nákupu bez internetové objednávky, asi bych se nedostal dál než za bránu a přestože by jinde byla cena větší, zvolil bych jiného prodejce.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se, že se Vám nedostalo profesionální podpory a vystupování ze strany našeho personálu. O této nepříjemnosti jsme již po recenzi na jiném portále informovali odpovědného manažera prodejny. Na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme a to i tím, že rozšiřujeme síť našich poboček tak, aby to k nám zákazníci neměli daleko. Ale ne vždy je lokalita/budova ideální. Každopádně děkujeme za Váš podnět.
    Ještě jednou se Vám za tuto nepříjemnost jménem společnosti omlouváme.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi i přes objednání a zaplacení nevydali, prý nakonec zjistili, že ho nemají, resp. ne pro mě
    • Nespolehlivý obchod, lidé na prodejně mi přišli poněkud nekompetentní
    • Obchodu asi příliš nefunguje vnitřní komunikace a sledování stavu a kvality zásob, když si za celý den nejsou ze skladu na kasu a do systému schopni předat informaci, že zboží nemají

    Zboží mi i přes online objednání a zaplacení na prodejně nakonec odmítli vydat - skladník prohlásil, že všechny mnou objednané dlaždice jsou rozbité a ty co nejsou, tak si údajně zarezervovala nějaká paní, která si je možná přijede vyzvednout, každopádně on nebude riskovat, že by se na něj zlobila, kdyby nebyly... Po chvíli dohadování mi nakonec vrátili peníze, bohužel stavebniny DEK hned vedle už mezi tím zavřely a já tak o víkendu udělal doma kulový a cestu do stavebnin a čas na prodejně zmařil zcela zbytečně...

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Jaromíre,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s dostupností sortimentu na prodejně. Na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme. Pokud není Vámi vybrané zboží na Vaší prodejně, můžete zajít do Vámi vybrané prodejny PRO-DOMA a domluvit se s kolegy, kteří Vám rádi vyhoví a dodají zboží na danou prodejnu. I přes negativní recenzi doufáme, že nás opět brzo navštívíte a budete moct Vaší příští zkušenost s námi ohodnotit na 100 %. Pokud by jste měl nějaké dotazy či připomínky, můžete kontaktovat zákaznickou linku na čísle +420 778 408 408, kde věříme, že vše vyřešíte.

    S přáním pěkného dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ochotny skladnik
    • Ochotna obsluha v obchode
    • Zaviracka v 16:00....no comment

    Omezeny sortiment

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Dle Vašeho hodnocení vidíme, že jste nebyl spokojen s nákupem a to nás velmi mrzí. Na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme. Pobočka v Klecanech má pracovní dobu PO-ČT : 6:30-16:00 a PÁ : 6:30-17:00. Pokud by jste měl nějaké dotazy či připomínky, můžete kontaktovat zákaznickou linku na čísle +420 778 408 408, kde věříme, že vše vyřešíte.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno přes internet
    • Pánové mají bordel na skladě místo 17 desek desítky polystyrenu jsem dostal 15 desítky a dvě osmičky a to jsem si to objednal přes internet.

    Udělat si pořádek

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, i když není zcela pozitivní. Mrzí nás, že jste měl s objednávkou nepříjemnosti. Na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme. Pokud by jste měl nějaké dotazy či připomínky, můžete kontaktovat zákaznickou linku na čísle +420 778 408 408, kde věříme, že vše vyřešíte. Doufáme, že jste s již dodaným zbožím spokojen. Velice se omlouváme za komplikace a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.

    Přeji hezký den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaslan objednavky mi obchod sdelil, ze zbozi (polystyren o vaze cca 100kg a objemu nejakych 8m3) nedovezou. 8 km! Stavebniny jak se patri.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Dle Vašeho hodnocení vidíme, že jste nebyl spokojen s nákupem a to nás velmi mrzí. Na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme, to i v oblasti logistiky a uděláme vše pro to, aby Váš další případný nákup proběhl dle Vašeho očekávání. Pokud by jste měl nějaké dotazy či připomínky, můžete kontaktovat zákaznickou linku na čísle +420 778 408 408, kde věříme, že vše vyřešíte.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt dostupný pouze v daleké prodejně a tím nemožný osobní obděr.
    Doprava 3x dražší než výrobek!

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s dostupností sortimentu na prodejnách. Na zkvalitnění našich služeb neustále pracujeme.
    Pokud nemůžete najít Vámi vybrané zboží na Vaší prodejně, můžete zajít do Vámi vybrané prodejny PRO-DOMA a domluvit se s kolegy, kteří Vám rádi vyhoví a dodají zboží na danou prodejnu.
    I přes negativní recenzi doufáme, že nás opět brzo navštívíte a budete moct Vaší příští zkušenost s námi ohodnotit na 100 %.

    S přáním pěkného dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bohužel mě prodali hmozu s 3 měsíce prodloužení životností, která je takřka nečitelné.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, i když je negativní.
    Mrzí nás Vaše nepříjemnost se zbožím, na prodejně máme vše již v pořádku. Stalo se to pouhým nedopatřením.
    Bude Vás kontaktovat naše kolegyně z prodejny s nabídkou kompenzace.
    I přes tuto nepříjemnost budeme rádi, když nás opět navštívíte v jedné z našich prodejen.

    S přáním pěkného dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chtěl jsem hlavně impregnaci CT 17 která byla součásti objednávky a v pobočce ve Frýdlantu nad Ostravicí "ji nevedou", bohužel i když mi dali vědět že zboží je připravené tak nějak zapomněli říct že nejde platit kartou. Poslali mne hledat bankomat a tak jsem našel jiné stavebniny kde vše měli a brali karty

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Na zkvalitnění našich služeb neustále pracujeme a pokud máte s nákupem či objednávkou problém, můžete kontaktovat naší zákaznickou linku na telefonním čísle : +420 778 408 408. Každá naše pobočka je vybavena pro platby kartou, bohužel na prodejně zřejmě došlo k výpadku platebního terminálu. Doufáme, že jste s již dodaným zbožím spojen.
    I přes negativní recenzi doufáme, že nás opět brzo navštívíte a budete moct Vaší příští zkušenost s námi ohodnotit na 100 %.

    S přáním pěkného dne,
    Vaše PRO-DOMA

    • Objednal jsem 3. 5. dnes je 10. 5. a nic se neděje...

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Petře,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Na zkvalitnění našich služeb neustále pracujeme a pokud máte s nákupem či objednávkou problém, můžete kontaktovat naší zákaznickou linku na telefonním čísle : +420 778 408 408. Doufáme, že jste s již dodaným zbožím spojen.
    I přes negativní recenzi doufáme, že nás opět brzo navštívíte a budete moct Vaší příští zkušenost s námi ohodnotit na 100 %.

    S přáním pěkného dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednavce nikdo nekomunikuje. I po urgenci se tim nikdo nezabyva

    Nevim co se tam deje. Drive po objednavce vcetne deleni i s pripadnym svarovanim, se nekdo ozval a domluvili se podrobnosti. Ale ted veskera komunikace konci v "cerne dire". I po urgenci (volani na zakaznickou linku) se nikdo neozval a objednavka nebyla udelana/dodana.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, i když je negativní. Mrzí nás, že jste měl s objednávkou nepříjemnosti, na zkvalitnění našich služeb neustále pracujeme. Vaší objednávku prověříme a velice se omlouváme za komplikace.

    S úctou a přáním hezkého dne,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Malý výběr platebních metod, poplatek i za osobní odebrání zboží v obchodu, špatná komunikace. Nakonec jsem objednávku zrušil, stejné zboží jsem levněji koupil jinde.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na zkvalitnění služeb neustále pracujeme. Výběr platebních metod máme od Apple Pay, Google Pay, online platba kartou, hotově na prodejně, bankovním převodem až po zálohovou fakturu.
    Poplatek za osobní odběr je hrazen v případě, že je zboží objednáno z našeho centrálního skladu. Na poplatek 49 Kč za transfer zboží na prodejnu Vašeho výběru vždy upozorňujeme.
    Je nám líto, že nákup neproběhl dle Vašich představ. Věřím, že si u nás příště vyberete. Vždy Vám se vším rádi pomůžeme a náš tým podpory prodeje je Vám plně k dispozici.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem přes internet:
    Polystyren extrudovaný XPS Austrotherm TOP P GK 30 mm – 30 × 1250 × 600 mm. Přišlo potvrzení objednávky. Dorazil jsem do prodejny, zaplatil jsem a jdu na sklad. Tam mi skladník řekl, že zboží nemají, že se mám vrátit na prodejnu aby mi vrátili peníze. Na prodejně mě poslali do jiné prodejny PRODOMA, asi 2 km daleko, že mi tam zboží vydají.
    Ano zboží jsem dostal, ale místo objednaného XPS Austrotherm s pevností 300 kPa jsem dostal obyčejný XPS s pevností 200 kPa. Bohužel mne to na místě nějak nenapadlo a trklo mne to, až když jsem ten materiál doma vyndaval z auta...

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den vážený zákazníku,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby. Velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Řešila jsem situaci s kolegy a bohužel opravdu nastala chyba na skladě, kdy byl špatně vydán jeden balík polystyrenu. Skladovou zásobu kolegové upravili a nyní je vše v pořádku.
    Budeme rádi, když nás znovu navštívíte a budeme moci napravit Váš dojem na nás. Věříme, že příště vše proběhne na 100% k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ochota, dobrá komunikace
    • Zboží mělo být 29.3 přišla jenom část na zbytek stále čekám

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    Děkujeme za zaslání zpětné vazby, těší nás, že jste s kolegy spokojen. A chválíte ochotu a komunikaci s nimi.
    Mrzí mě, pokud došlo k nějakému komunikačnímu šumu, ale zboží by mělo být naskladněno do konce tohoto týdne, tj do 6.4.
    Budeme rádi, když nás i přes tohle drobné nedorozumění opět navštívíte. Pevně věříme, že příště budete spokojený na 100%.
    Děkujeme za Vaší přízeň a pochopení.

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • chybějící informace k vyzvednutí
    • Komunikace

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za zaslání zpětné vazby, každá je pro nás přínosem. Velice nás mrzí, že jste získal tento dojem, protože se snažíme pro zákazníky vždy udělat maximum.
    Prosím mohl byste nám sdělit jaké informace pro vyzvednutí chybí, abychom to mohli doplnit? (můžete zaslat na [email protected]) Neustále se zdokonalujeme, abychom měli spokojené zákazníky. Budeme rádi za každý podnět ke zlepšení.
    Potěší nás pokud k nám i přes tuto nepříjemnost opět příjdete na prodejnu.
    Děkujeme za pochopení

    Přeji hezký den,
    Vaše PRO-DOMA