Obchod byl blokován z důvodu opakovaného porušení našich OP

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Katastrofalní přístup vedoucí pobočky v Broumově . Nakupuji v této prodejně téměř každý den již bezmála 10 let proto bych se rád udržel v anonymitě vzhledem k dobrým vztahům.
    Objednavaní zboží je nadlidský úkol a čekání na zboží trvá nekolik měsíců, po dodání zboží musí člověk dokonce několik týdnu prosit o faktury aby mohl zaplatit. Který koliv den a kteroukoliv hodinu prijde človek do prodejny není vedoucí přítomna a člověk se baví pouze se skladníky kteří se snaží zařídit chod prodejny jak jen můžou, příjde me že prodejna stojí pouze na dvou nových skladnících. Je mě líto že musím takto reagovat ale přístup vedoucí je alarmující a do nebe volající . Po dlouholeté spolupráci jsem nucen obracet se s lítostí na konkurenci .

  • Dodbrý den,
    má zkušenost s objednáním zboží je docela tragická. Poprvé se mi stalo, že jsem si v Pro-Doma Mukařov objednal betonovou dlažbu do zahrady. Zaplatil jsem předem a čekal. Zboží nebylo dodáno ve slibovaném termínu, To se může stát. Nikdo mne ale o tom neinformoval. Tak jsem si řekl, že to ho mají hodně a zavolal jsem si k výrobci Prefa Brno kde jsem se dozvěděl, že se výroba zpozdila. To se také může stát. Po dvou měsících jsem byl PPLkem vyrozuměn, že mi dlažbu vezou. Po doručení dlažby jsem zjistil, že je dlažba v jiné než objednané barvě. To se také může stát . Zavolal jsem do Pro-Doma a tam mi bylo sděleno ať zásilku nepřevezmu. To jsem udělal. Po 14 dnech jsem zjistil na pobočce Prodoma Mukařov, že nikoho nezajímá, že jsem zaplacené zboží nedostal. To už by se, ale stát nemělo. Po mém telefonátu do Prodoma Mukařov se také nic nezměnilo. Proto jsem se obrátil na Prefa Brno. Tam mi bylo sděleno, že se jim zásilka nevrátila, a až se vrátí zašlou správnou barvu. Opět jsem kontaktoval Prodoma Mukařov a tam mi bylo sděleno, že nevědí kde zásilka je. Dále jsem už nečekal a kontaktoval jsem opět Prefa Brno a požádal jsem je o sdělení přepravního čísla na PPL. Po zjištění čísla jsem zavolal na PPL a tam mi bylo sděleno, že zásilka leží na dvoře a nikdo se k ní nehlásí. Proto jsem PPL požádal, aby zásilku zaslali zpět do Prefa Brno. Do týdne PPL vrátilo zásilku a já obratem obdržel mou objednanou dlažbu bez pomoci Prodoma Mukařov.

    Podruhé jsem si řekl, že jsem měl napoprvé jen špatný den a tak jsem po pár letech zkusil objednat na Prodoma Mukařov zahradní prvky od KB Bloku. Zajel jsem na pobočku Prodoma Mukařov a u obchoďáka, který byl milý jsem zjistil, že doprava z KB Bloku se skoro rovná ceně objednávky, jelikož nemají výrobky od KB Bloku na skladě. Dále mi doporučil dojet do Prodoma Kozojedy . Jelikož je to blízko zajel jsem tam. Tam se mne ujal také milý obchoďák, který mi řekl, že od KB Bloku již moc neberou. Navrhl mi alternativu, že by předal mou objednávku do Prodoma Český Brod kde od KB Bloku berou a tak, až by bylo zboží v KB Bloku Kbely naskladněno při doplnění skladových zásob by se ta má jedna paleta doložila na náklaďák a já bych si jí v Českém brodě vyzvedl bez doplatku za dopravu. Bylo mi sděleno, že zboží bude naskladněno koncem srpna a nebo začátkem září. Souhlasil jsem, i když do Kbel to mám stejně daleko jako do Českého Brodu, ale bonus je, že se vyhnu s nákladem ul. Průmyslové a nemusím do Prahy kde jsou hrozné kolony. Tak jsem fakturu za zboží uhradil. V průběhu července mne kontaktovala Prodoma Český Brod a oznámila mi, že část zboží není možné dodat. Souhlasil jsem s tím, že mi bude přeplatek za nedodané zboží vrácen a zase jsem čekal. 15. září když se nikdo stále neozýval zavolal jsem na Prodomu Český Brod. Tam mi bylo sděleno, že si mohu dávno své zboží vyzvednout v KB Bloku Kbely. Přišlo mi to jako vtip, ale nebyl. Dále mi bylo sděleno když si doplatím dopravu do Českého Brodu tak si to budu moci vyzvednout tam. Jelikož mi to přišlo už na hlavu, souhlasil jsem , že si zboží vyzvednu ve Kbelech. Pán z Prodomy mi řekl, že mi pošle doklad k vyzvednutí ale neposlal. Z toho plyne poučení, že kdybych zajel rovnou do KB Bloku Kbely kam stejně nakonec pojedu, tak bych měl zboží už doma a nemusel jsem dělat návštěvy po různých Prodomách. Teď mi zbývá jen čekat na doklad a na přeplatek , abych si mohl zboží konečně dovézt sám ze Kbel kam jsem jet na začátku nechtěl.

    Na závěr musím dodat, že s koupí na prodejnách špatnou zkušenost nemám. Špatnou zkušenost mám jen s objednávkami kde jsem platil za zboží předem.