Obchod byl blokován z důvodu opakovaného porušení našich OP

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízejí něco co nejsou schopni dodat

    odpověď prodejce , že by museli mé zboří přivézt z Brna a to je drahé nemám odpověď, proč jej nabízejí ?

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že požadované zboží nebylo na Vámi vybrané prodejně dostupné. Po kontrole Vaší objednávky jsme zjistili, že požadovaný výrobek bohužel nebyl skladem ani na okolních prodejnách a bylo by nutné ho objednat a nechat dovést od dodavatele v Brně. Cena dopravy by v tomto případě mnohonásobně převýšila cenu poptávaného zboží. Z toho důvodu Vám prodejna doporučila poptat zboží u jiného prodejce.
    Děkujeme za pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedokázal zajistit redistribuci z jiné pobočky na pobočku k odběru za smysluplných podmínek.Zboží za 300,-Kč, ale náklady na redistribuci dle sdělení obchodu min.3000,-. I když jsem na termín dodání nespěchal. Reakce obchodu až po urgence na helpline.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel Vámi vybrané zboží nebylo skladem na žádné PRO-DOMA prodejně v okolí prodejny Ústí nad Labem. Nejbližší prodejna, kde toto zboží vedou skladem, je ve středočeském kraji. Jednalo by se tedy o individuální dopravu na větší vzdálenost, proto byla cena dopravy vysoká.
    Děkujeme za pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 21.10.2021 Jsem provedl objednávku č.75578-101. Do dnešního dne 31.10.2021 nebyla vyřízena a ni se mi nikdo neozval a ani jsem neobdržel žádnou zprávu. Pro-doma uvádí, že se zákazníkovi ozvou případně do 4 hod od objednání (v pracovní době).

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tato skutečnost nás velmi mrzí a jménem společnosti se Vám omlouváme za prodlevu ve zpracování Vaší objednávky. Prodejnu jsme požádali, aby Vás co nejdříve ve věci Vaší objednávky kontaktovali.
    Na zkvalitnění služeb neustále pracujeme a uděláme vše pro to, aby Vás případný další nákup v PRO-DOMA proběhl k Vaší plné spokojenosti.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod objednávku zrušil, že zboží má na jiné pobočce a není schopen je převézt z jiné pobočky. S podobným důvodem jsem se již dlouho nesetkal...

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme a mrzí nás, že Vaše objednávka nebyla úspěšně dokončena a byla stornována ze strany prodejny.
    Vnitropodniková přeprava zboží je účtována k tíži zákazníka. Cena přepravy by se velmi výrazně promítla do celkové ceny za vybraný produkt. Vybraný produkt je skladem a dostupný na naší prodejně v Čelákovicích.
    Děkujeme za pochopení.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Po 3 dnech se ani nikdo neozval

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Velmi se Vám omlouváme za prodlevu při vyřizování Vaší e-shop objednávky.
    K dnešnímu dni vidíme Vaši objednávku v stavu dokončeno.
    Na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme. Uděláme vše pro to, aby Vás další případný nákup proběhl dle Vašich očekávání.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživé informace
    • Menší množství zboží v balení, než udává obal
    • Info o připravenosti zboží, přitom jedna položka vůbec nebyla skladem
    • Nezkušený personál

    Přijde vám email, že zboží je připraveno k vyzvednutí, tak tam jedete a nikdo o ničem neví. Posílají vás od jednoho k druhému a nakonec vám přidělí paní, která vůbec netuší, co je to soklová zakládací lišta, ani kde v obchodě leží. Když už si to sami najdete, lišty mají pomíchané! Dále jsem kupoval balíky fasádního polystyrenu 4cm - na balíku je napsáno, že obsahuje 12 desek - ve skutečnosti jich tam je jen 11 !!!Já si toho naštěstí všiml již v obchodě. Objednával jsem i spojky na soklové lišty, které v obchodě vůbec nemají, přesto mi přišel mail, že objednávka je připravena k vyzvednutí!

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velmi cenná. Na prodejně Brandýs mají nové členy personálu, kteří se zaučují a nejsou v tuto chvíli plně zaškoleni. Omlouváme se za nekomfortní a neerudovanou obsluhu během Vašeho nákupu.
    Prodejnu jsme požádali o revizi regálu se soklovými lištami a soklových spojek.
    U dodavatele fasádního polystyrenu, který jste kupoval, jsme ověřili počet desek v balení. Balení má obsahovat 12 desek. Bohužel se ve Vašem případně jednalo o vadné balení. Omlouváme se za tuto nepříjemnost.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    - zboží udávané jako skladem skladem není
    - ve většině případů ceny vyšší než konkurence

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velmi cenná.
    Vámi poptávané zboží (Polystyren extrudovaný XPS URSA) jsme prověřili a v současné chvíli je skladem na poptávané prodejně.
    Omlouváme se, zda byla uvedena chybná data týkající se skladovosti tohoto produktu v momentu Vaší objednávky. Data na našem e-shopu pravidelně monitorujeme a kontrolujeme.
    Děkujeme rovněž za Váš podnět týkající se cen sortimentu.
    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na e-shopu nakoupíte i s dopravou! To je skvělé, avšak dopravu si musíte zajistit sám.
    • Reakční doba komunikace jsou dva dny, avšak s tím, že si tam musíte zavolat sám. Jsou překvapení, že jste si něco objednal na e-shopu.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velmi cenná. Omlouváme se za prodlevu v reakci na Vaši e-shop objednávku. Prodejnu jsme kontaktovali, aby se Vám ve věci Vaší objednávky co nejdříve ozvali.
    Při online nákupu zákazníky informujeme, že cena dopravy se odvíjí od typu objednaného zboží a vzdálenosti dopravy, toto upozornění je uvedeno konkrétně v bodě č. 2 online-objednávky DOPRAVA a PLATBA. Doprava a její zajištění bylo s prodejnou a s Vámi řešeno a vyřešeno k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá reakce se zprávou, že zboží není dostupné a nabídka je milná.

    Zboží je na stránkách déle než týden uváděno stále jako dostupné ipřes fakt, že obchod sám zrušil objednávku, že mají jen jiný rozměr :(

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velmi cenná. Skladovost Vámi objednaného zboží na prodejně Čelákovice prověříme a upravíme. Omlouváme se za uvedení chybné informace na našem e-shopu.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyla snaha zboží objednat z jiné provozovny a ani zboží objednat u dodavatele,nebyla reakce, až po telef.urgenci,sliby,chyby!

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá. Velice se Vám omlouváme za špatný přístup prodejců k vyřízení Vaší objednávky. Vaši stížnost jsme prodejně předali odpovědnému manažerovi prodejny.
    Přijměte prosím naši omluvu za způsobené nepříjemnosti a komplikace.
    Uděláme vše pro to, aby Vás případný další nákup v PRO-DOMA proběhl dle Vašeho očekávání.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedrží termín 4 hodin, který avizují. Zákaznická linka je nedovolatelná, recepci taktéž nikdo nezvedne. Po 24 hodinách reagovali až na email. Zboží jsme si osobně převzali, protože dopravné neodpovídalo reálným kilometrům a dále po cca dvou týdnech od převzetí zboží, volala paní, že na nás zboží čeká a po sdělení, že je dávno uhrazeno a převzato, stornovali objednávku.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše e-shop objednávka nebyla vyřízena v souladu s uváděnými termíny. Velmi se Vám omlouváme za komplikace a nepříjemnosti s tím spojené.
    Uděláme vše pro to, aby Váš další případný nákup v PRO-DOMA proběhl dle vašich očekávání.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to týden a ještě neposlali fakturu. Zboží se asi nedočkám. Uvažuju o odstoupení od smlouvy a objednávku zruším.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Velmi se Vám omlouváme za prodlevu v komunikaci z naší strany. Prodejnu jsme kontaktovali, aby se Vám co nejdříve ve věci Vaší objednávky ozvali.
    Ještě jednou se Vám tímto jménem společnosti omlouváme.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    Po týdnu od objednávky (poptávky) mě nebyl nikdo schopný kontaktovat, jestli jsou schopní zboží zajistit. Jinak všude červeně uvádí, že to bude do 4 pracovních hodin.

    Byl to první nákup přes e-shop po této zkušenosti doporučit nemůžu.
    S nákupem na prodejně problém nemám

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi se Vám omlouváme, že jste dosud nedostal od prodejny zprávu ve věci Vaší objednávky.
    Tato záležitost nás mrzí. Prodejnu jsme kontaktovali, aby se Vám co nejdříve ve věci Vaší objednávky ozvali.
    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Hrozný přístup skladníka při vydávání materiálu

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Velmi se Vám omlouváme za neprofesionální přístup zaměstnance skladu. Mrzí nás, že jste se cítil při výdeji zboží ze skladu nekomfortně. O této skutečnosti jsme informovali odpovědného vedoucího prodejny.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobre ceny
    • naprosta zakaznicka neochota a chovani personalu

    Prodej zbozi a to i ve stavebninach, je o lidech a jejich chovani. Pokud ani ten nejzakladnejsi personal nedokaze ani pozdravit je to vrchol! Meli byste si ty pany od skladu vycvicit at zabuci a jsou vstricni. Tohle je prehlidka ceske neomalenosti, to uz jsou lepsi roboti nebo Ukrajinci.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Němečku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byl spokojen s cenami sortimentu.
    Velmi se Vám omlouváme za neprofesionální přístup zaměstnanců skladu. Mrzí nás, že jste se cítil při výdeji zboží ze skladu nekomfortně. O této skutečnosti jsme informovali odpovědného vedoucího prodejny.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Obrubník v akci není na prodejně, mezi prodejnami si to nesvezou a zrušili mi kvůli tomu celou objednávku i se zbožím které měli.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zprávu. Tato skutečnost nás opravdu velmi mrzí. Záležitost storna celé objednávky jsme předali na prodejnu a požádali je, aby se s Vámi spojili na případné dořešení Vaší objednávky.
    Velmi se Vám tímto za tuto nepříjemnost omlouváme.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ani po měsíci mi nebylo dodáno mnou zaplacené zboží.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. K dnešnímu dni evidujeme Vaši objednávku jako stornovanou. Tato skutečnost nás opravdu velmi mrzí. Zboží, které jste si objednal, je bohužel dostupné pouze na 6-ti našich prodejnách, na ostatních prodejnách, včetně Trutnova, je na objednání. V některých případech jsou bohužel dlouhé dodací lhůty.
    Přijměte prosím ještě jednou naši omluvu.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozené zboží za plnou cenu

    Zboží bylo neoriginálně zabalené, po dotázání se personálu prodejny bylo sděleno, že paleta byla poškozena při přepravě od výrobce a poškozené části dlažby byly vařazeny. Avšak doma po rozbalení palety, byla většina kostek odřená a několik jich mělo nenávrtně poškozený roh. Dodnes bez vyjádření z reklamačního oddělení, přestože jsem kontaktoval emailem tentýž den tj. 24.8.. Takto si opravdu nepředstavuji jednání s jedním z největších prodejců stavebnin.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zprávu. Tato skutečnost nás velmi mrzí, omlouváme se za špatnou kvalitu dodaného zboží.
    Prodejnu Bořanovice jsme kontaktovali, aby se s Vám neprodleně spojili.
    Přijměte ještě jednou naši omluvu a způsobené komplikace a nepříjemnosti. Uděláme vše pro to, abychom tuto objednávku dořešili k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách obchodu , byli milné informace o nabízeném produktu.(množství a druh zboží)

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Omlouváme se za chybné informace týkající se produktu tvárnice plotová BEST Natura IV přírodní na našem e-shopu.
    Děkujeme za upozornění, informace o tomto produktu zkontrolujeme a upravíme.
    Ještě jednou se Vám tímto omlouváme.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednání se nikdo neozval !!!

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Tato skutečnost nás mrzí a velmi se Vám tímto omlouváme.
    Prodejnu jsme požádali, aby Vás neprodleně ve věci Vaší objednávky kontaktovali.
    S úctou,
    PRO-DOMA