Obchod byl blokován z důvodu opakovaného porušení našich OP

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi dlouhá dodací doba, všechny položky byly na prodejně skladem a přesto bylo zboží připraveno až za 4 dny. Jinde to mají připraveno do několika minut max. hodin.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den,
    omlouváme se, provedeme kontrolu, zda ukazatel skladových zásob ukazuje skutečné stavy. Vážíme si Vašeho upozornění.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    1) pokud jde o cenu, zboží prodavate dráž než uvádíte na webu, když jsem ze ozval, nečekala mě omluva, ale drzej nasranech ksicht vašeho zaměstnance ve stylu co si to dovoluji.
    2) sleva co jsme u vás pro firmu dohodly tzn 10% sleva se nikdy nekonala, nakonec jsem zboží kupoval s cenou +10% to znamená z moji slevy -10% se stala ,,sleva “ +20%.
    3) pokud jde o poslední nákup, jeden kousek Jaklu 35x35x2, když jsem si to chtěl vyzvednout čekal mě Jakl 50x20x2, nejsem odborník, ale podle mě je to jiný než jsem objednal.
    4) zkratka okrádate zákazníky, jste neschopný a dráhy. Zlata dama, vy jste rozhodne krok zpět!!!

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme za skutečnosti, které nastali při Vaší objednávce.
    Prodejnu v Dolních Měcholupech jsme kontaktovali, aby tuto záležitost s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti.
    Ještě jednou se Vám jménem společnosti omlouváme.
    S úctou,
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    V podstatě žádná komunikace. Jeden e-mail, že objednávka je přijata a dál již nic.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    dle záznamu v našem objednávkovém systému Vám bylo dne 3.5.2021 zasláno potvrzení, že Vaše objednávka je připravena k vyzvednutí. Potvrzení bylo zasláno na Váš e-mail, který jste uvedl v objednávce.

    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • jsou v místě
    • cena dopravy za osobní odběr

    nesmyslná doprava ke zboží z hlavní skladu na pobočku i pro ičo zákazníka

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby. Jsme rádi, že jsme Vám na blízku.
    Rovněž děkujeme za Váš podnět týkající se ceny za dopravu zboží z centrálního skladu.
    S úctou,
    VAŠE PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo mi do 5 hodin pracovní doby neodpověděl. Přestože zboží bylo hlášené skladem, tak nebyly avízované a objednané tři balíky, ale pouze dva.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Kleinere,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi se omlouváme, došlo k pochybení na straně prodejny, kdy Vám opomněli zaslat avízo o připravené objednávce. V objednávkovém systému vidíme, že jste si ve Vaší objednávce žádal o 3 ks balení smrkových palubek.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem. E-mailem jsem dostal potvrzení objednávky a možnost vyzvednutí v Mukarove.
    Po zaplacení a vystaveni faktury jsem šel vyzvednout zboží. Pracovník skladu mě vydal jen část objednávky s tím ze více nemá ve skladu . Byla mě vrácena částka za nevydané zboží. Zbytečná cesta cca 30 km a další čas kdy jsem musel dokupovat nedodane zboží.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Matěno,
    děkujeme za zaslání Vaší zpětné vazby.
    Velmi nás mrzí, že došlo k takovému problému při výdeji zboží.
    Tímto se Vám velmi omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Prodejnu jsme kontaktovali a Vaši zpětnou vazbu jsme jim předali. Budou Vás v blízké době kontaktovat.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    • nákup bez možnosti dopravy mi nevyhovoval

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Moucho,
    mrzí nás, že jste Vaši objednávku z důvodu nedostupnosti dopravy stornoval. Pokud byste měl v budoucnu zájem o hutní materiál, např. již poptávané obdélníkové jekly, prosím, zkuste poslat objednávku přímo na naši hutní prodejnu v Dolních Měcholupech, Praha 10. Tato prodejna má nasmlouvanou přepravu i pro nadrozměrné zboží a doprava hutního materiálu tedy není problém.
    Děkujeme za pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cekal jsem na vydej zbozi 45 minut

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Steinmetz,
    děkujeme za zaslání zpětné vazby.
    Velmi se Vám tímto omlouváme za dlouhou čekací dobu na výdej Vaší objednávky a s tím spojené nepříjemnosti.
    Naše prodejny kladnou velký důraz na rychlé odbavení e-shop objednávek, ale ve Vašem případě došlo bohužel k pochybení.
    Přijměte, prosím, naší omluvu.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • S nakoupeným zbožím jsem spokojen. Vzhledem k tomu že jsem nakupoval dřevěné hranoly a palubky, a vše na dálku, bez toho aniž bych si mohl vybrat, očekával jsem že dřev bude někam zkroucené. A k mému překvapení bylo vše rovné a v naprostém pořádku.
    • Drahá doprava cca 100kč/km, za tuto cenu jsem se domníval že řidič bude asistovat při skládání. Omyl. Je nutno si připlatit za asistenci řidiče při skládání.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, vážený pane Vítkovský,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Těší nás, že jste byl spokojen s kvalitou doručeného materiálu.
    Děkujeme za Váš podnět týkající se ceny dopravy.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace
    • neschopnost
    • po mém dotazu jen výmluvy

    Ani po měsíci od objednání nebylo zboží možné vyzvednout, stále jen nové termíny a výmluvy. U konkurence bylo zboží k vyzvednutí do 3 dnů. Nedokážu si představit , že bych s takovými stavebninamy a jejich přístupem dělal nějakou větší stavební akci.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.
    Prodejnu jsme požádali o neprodlené dořešení Vaší objednávky.
    Moc nás tato skutečnost mrzí a velmi se Vám jménem společnosti za tuto nepříjemnost omlouváme.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • V celku velký sortiment
    • Nepříjemný personál

    Tato doba ukazuje na charakterové vlastnosti lidí. Pokud nebudu muset zvolím jiné stavebniny.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se, že se Vám nedostalo profesionální podpory a vystupování ze strany našeho personálu. O této nepříjemnosti jsme informovali odpovědného manažera prodejny.
    Ještě jednou se Vám za tuto nepříjemnost jménem společnosti omlouváme.
    S úctou,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vytvořil jsem objednávku s požadavkem na dopravu zboží až do domu, ale za více jak týden jsem se nedozvěděl, kolik by ta doprava stála.
    • Dotazník spokojenosti zákazníka přišel dříve, než cenová kalkulace objednávky s dopravou.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Vážený zákazníku,
    velmi se omlouváme za prodlevu v komunikaci ze strany prodejny. Prodejnu jsme kontaktovali a požádali o urgentní vyřízení Vaší objednávky.
    Jménem PRO-DOMA se Vám ještě jednou za tuto nepříjemnost omlouváme.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vyhledání na internetu
    • Domníval jsem se, že po obdržení emailu o přichystaném zboží si ho jen vyzvednu. Není to tak. Čekal jsem než zboží nařežou a připraví.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že Vaše objednávka nebyla přichystána k okamžitému odběru a bylo nutné čekat na řez a přípravu objednávky. Došlo k pochybení na straně prodejny.
    Dovolte nám se jménem společnosti omluvit za vzniklé nepříjemnosti.
    Děkujeme za pochopení.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Za týden se nikdo neozval v jakém stavu je má objednávka. Píší, že cca do 4 dnů se Vám ozvou a nic. Nepřišel ani e-mail s informacemi o platbě jen o potvrzení objednávky. Nevím zda objednávka platí či ne a kdy mám a kam mám poslat peníze.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu. Prodejnu jsme kontaktovali, aby Vás ve věci Vaší objednávky neprodleně kontaktovali.
    Jménem společnosti se Vám omlouváme za prodlevu v naší komunikaci.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel obchod zrušil objednávku,že nedokážou převézt pouze 50ks plotových betonových stříšek z jiné pobočky na pobočku Kladno,ač v eshopu nebyl problém a zboží bylo zaplaceno.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, pane Šroubku,
    mrzí nás, že Vaše objednávka nebyla vyřízena k Vaši spokojenosti. Pravděpodobně byly všechny momentálně dostupné přepravní možnosti dané prodejny zamluveny jinými zákazníky. Je možné také poptat přímo u dodavatele, ale zde je nutné počítat s dobou dodání cca 14 dní. Individuální závoz od dodavatele je možný, ale velmi razantně by se Vám tato doprava promítla do celkové ceny objednaného zboží.
    Ještě jednou se Vám jménem společnosti omlouváme.
    S přáním hezkého dne,
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velice nepříjemný skladník v Rudné u Prahy, který v době tvrdého lockdownu se při osobní komunikaci neobtěžuje nasadit alespoň roušku, natož aby pozdravil. Asi měl zrovna pauzu, protože to působilo, jako když ho otravuji výdejem zboží. Bylo po dešti a zboží bylo uloženo zřejmě někde venku, protože bylo lehce špinavé od bláta. Nepříjemní, pokud jste přijeli osobním autem. Jedna XPS deska významně pomačkaná. Raději jsem naložil a odjel.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Velmi se omlouváme, že obsluha skladu nerespektovala nošení povinných respirátorů. Tuto záležitost budeme řešit s odpovědným manažerem.
    Pokud byste měl zájem o výměnu poškozených nebo špinavých desek, prosím obraťte se přímo na prodejnu v Rudné. O Vaší nespokojenosti budeme prodejnu informovat.
    Ještě jednou se Vám jménem společnosti omlouváme.
    PRO-DOMA stavebniny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přijel jsem na prodejnu abych zjistil, že fotka produktu neodpovídá a sud není hranatý jako na fotce, ale kulatý úplně jiných rozměrů.
    Takže zbytečných 30 km s vozíkem.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den, pane Klecko,

    velmi se Vám tímto omlouváme, na našem e-shopu byl uveden špatný obrázek sudu. Chybný obrázek jsme již odstranili.
    Pokud byste v budoucnu měl cestu do prodejny v Čelákovicích, vedoucí prodejny by Vám rád nabídl jako naší omluvu adekvátní kompenzaci ve formě zboží.
    Ještě jednou se Vám jménem společnosti omlouváme.
    PRO-DOMA stavebniny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel se z obchodu po 10 dnech nikdo neozval.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Prodejnu v Libni jsme požádali, aby se Vám neprodleně ozvali ve věci Vaší objednávky.
    Velmi se omlouváme za prodlení v komunikaci.
    Vaše PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Drzé chování skladníka, tzv. operátora skladu

    Při všech předchozích návštěvách spokojenost, stačil jediný skladník, abych se tam nikdy víc neukázal.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme za neprofesionální jednání našeho skladníka. Záležitost jsme dali na vědomí odpovědnému manažerovi.
    Mrzí nás, že jsme tímto ztratili doposud spokojeného zákazníka.
    Ještě jednou se Vám jménem společnosti omlouváme.
    PRO-DOMA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stručný a přehledný výběr na webu.
    • rozsáhlý sortiment
    • dobré ceny
    • žádná odezva od obchodu
    • zboží zatím nedorazilo ( berte spíše jako fakt, než stížnost )

    Zatím nemohu posoudit, zda bych vás doporučil. 4 pracovní dny od uplynutí objednávky jsou dávno pryč a já zatím neobdržel telefonát, email ani sms. Popravdě sám nevím co se stalo, zda se moje objednávka ztratila, nebo byla prostě odložena na dobu neurčitou. Ale určitě děkuji za dotazník s hodnocením, který moc rád vyplním.

    Reakce obchodu PRO-DOMA

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu. Prodejnu jsme požádali, aby Vás neprodleně informovali ve věci Vaší objednávky.
    Velmi se omlouváme,
    Vaše PRO-DOMA