Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Objednávka byla učiněna 7.12., ač bylo několikrát ze strany prodejce potvrzeno doručení do vánoc, objednávka byla doručena na zásilkovnu 27.12. tudíž po vánocích.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 15. - 21. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Knihy měly být doručeny do 23.12, dnes je 30.12 a bohužel ještě nepřišly. Obchod na email s dotazem neodpověděl.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 22. - 28. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Balík jsem objednával 15.12, dnes je 28.12 a stále mi nepřišel ani email o potvrzení objednávky. Zboží bylo potvrzeno na skladě. Pomalá doprava.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 21. - 29. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    Je nesmysl posílat dotazník spokojenosti před tím, než je objednávka doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    На сайте написано что товар на складе. Но как оказалось, на складе в США.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Dear Customer,

    Thank you for your review.

    The product you ordered was in availability at the time of your order - 50% chance - we will search the world - products in this availability means they are harder to find. For these titles, we are unable to give a more precise delivery date and unfortunately, we are unable to give a more precise timeframe for delivery (we only estimate a 4-7 week timeframe). Therefore, we do not provide an estimated delivery date in the confirmation email. This information was also maintained on the website on the day of ordering. For the time being, we have not been able to secure the goods, for this reason we have not informed you about the progress of the order. As soon as the product is available, you will receive information via email.

    Thank you for your understanding.

    Wishing you a nice day,
    David Hollman
    Customer Support Specialist

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nekolikrat mi bylo zmeneno misto dodani. Nakonec dodano do ppl parcel shopu, i kdyz bylo objednano na zasilkovnu. Dodano 14 dni od objednani, byt bylo skladem. Parcel shop ktery mel mit otevreno do 17:30 byl 23.12. V 16:15 zavreny. Takze jako vanocni darek to fakt nedopadlo.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Z důvodu extrémního přeplnění odběrných míst, byla objednávka přesměrována na nejbližší odběrné místo a obratem expedována z našeho skladu.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    knihu, jednu , jsem neobdržel, a objednal jsem jen jednu, proč zmiňujete knížku dvakrát?

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 29. 12. - 05. 1. 2023, s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Expedice proběhla dne 27. 12.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z kniha skladem, když jsem objednával se stala kniha někdy později, nebyl jsem o tom informován. Pak už jsem ponechal objednávku v platnosti a stále čekám. To se nedělá, je třeba při změně informovat zákazníka, ne až na dotaz, když v době dodání nepřichází.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 19 - 22. 12., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. U dodavatele však došlo k vyprodání, následně jsme Vám zaslali informaci o novém termínu naskladnění.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace

    Predpokladanej dotisk knihy na 13.12., je 23. a zadne info jsem nedostal. Kdyz knihu vyhledam znova, tak je tam 50% prohledame cely svet” ‍♂️

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 19. - 22. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, u amerického dodavatele došlo ke změně termínu, o kterém jsme informovali emailem, dále situaci zásilky prověřujeme a budeme Vás informovat.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvedeno, že mají zboží skladem, ale nebylo.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 16 - 22. 12., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Objednávka byla za Vaší strany stornována.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašné zmatky s výdejním místem.Nakonec zásilka sice dorazila,ale zvolené výdejní místo bylo hrozné,čekala jsem přes 20 minut,sice tam byly tři prodavačky,dvě si ale povídaly, a obsluhovala pouze jedna,zřejmě ta nejpomalejší.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás Vaše zkušenost s odběrným místem dopravce, bohužel, za odpovědnost a chování zodpovídá odběrné místo.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chcete ohodnotit, když jste mi zboží ještě nedodali? Nemůžu být spokojený, když ještě nic nemám. Zřejmě ani podle trackování zásilky nestihnete termín doručení.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 19. - 22. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme. Expedice objednávky proběhla dne 21. 12.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice dlouhé dodací lhůty

    Zboží stále nedorazilo a ani žádná zpráva od obchodu.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 20. - 22. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme. Expedice objednávky proběhla dne 22. 12.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic nedodáno

    Moje první zkušenost a hrůza. Objednáno na začátku prosince, dodání 14. - 19.12., 19. 12. informace, že zboží bude předáno zásilkovně, ale od té doby nic. Psala jsem na podporu a bylo mi řečeno, že zboží bude odesláno 20.12. a světe div se zase nic. Jsem opravdu naštvaná, objednávala jsem včas, protože to měl být dárek pro syna a teď už nestihnu koupit jinde. Již nikdy víc.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 14. - 19. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme. Expedice objednávky proběhla dne 21. 12.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost,velká!!!!

    Ano, moje chyba, že jsem tomuto obchodu automaticky věřila, a nekoukla se na recenze. V celku se mi protočily panenky a začala se vážně bát. Dokážu pochopit i zmatek před Vánoci, kterým (bez nějaké omluvy) argumentovala paní na telefonu, když sem se začala já schánět kde to vázne, ale taky nevěřím, že to je jen Vánoci.. cizí recenze z obbobí třeba z léta mluví za vše. Asi bych čekala aspoň nějakou slušnost, prostě jen info o změně času doručení , zvlášť když objednávku sem už zaplatila (jako to dělají slušnější obchody) Ne, prostě ne... tohle nejsou obchodníci, od kterých bych si v budoucnu chtěla něco kupovat.POZOR A ČTĚTE RECENZE LIDI, I NA TAK BANÁLNÍ ZBOŽÍ JAKO JSOU KNIHY. :/

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 16. - 21. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme. Expedice objednávky proběhla dne 21. 12.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne info o objednavce

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 19. - 27. 12., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Expedice proběhla dne 22. 12.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám zpětnou vazbu, že zboží objednané 9.12.2022 vůbec do vánoc dorazí

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 14. - 20. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme. Expedice objednávky proběhla dne 21. 12.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 16. - 21. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, u amerického dodavatele došlo k neočekávanému zdržení, o kterém jsme informovali emailem, dále situaci zásilky prověřujeme a budeme Vás informovat.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádná

    Pomalé vyřízení, zatím není ani že připraveno k odeslání, ani omluva za zpoždění. Na to že dodání mělo být mezi 19.-21.12. Už představám věřit, ze dárek dorazí včas

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 15. - 20. 12., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Expedice proběhla dne 20. 12., omlouváme se za toto prodlení vlivem sezónního nárůstu objednávek.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávku jsem vytvořila 5. 12. a zboží u sebe stále nemám a bůhví, kdy mi bude doučeno.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 9. - 14. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, u amerického dodavatele došlo k neočekávanému zdržení, situaci zásilky prověřujeme a budeme Vás informovat.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory