Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příliš dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 16. - 23. 2., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Objednávka byla ihned po naskladnění, dne 16. 2. expedována z našeho skladu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Již přes týden čekám na zboží a ani žádná informace o doručení

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 15. - 20. 2., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Objednávka byla ihned po naskladnění, dne 20. 2. expedována z našeho skladu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží objednané před šesti dny zatím nedorazilo a nemám nejmenší tušení kde se pohybuje

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 2. - 9. 2., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Objednávka byla dne 6. 2. expedována z našeho skladu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem ještě neobdržela !!!

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 30. 1. - 6. 2., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Objednávka byla dne 1. 2. expedována z našeho skladu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Koupil jsem knihu u "Nejlevnesi Knihy" ne protoze bylo levny, ale protoze vubec to meli (jinde jsem to nenasel). V Objednavce bylo sice napsano ze zboji nemaji skladem, a ze bude to trvat asi 6 az 9 dnu az dochazi. Uz je to 11 dnu, a zadne informace o dodani jsem nedostal, nevim jestli vubec prijede nebo ne. Stale verim ze bude doruceni, ale fakt ze jsem nedostal zadny komunikace me docela prekvapuje.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Vámi objednaný titul byl bohužel, přeobjednán u jiného dodavatele, z důvodu vyprodání u dodavatele původního, zajištění se tedy mírně prodlouží. Informaci jsme zaslali emailovou komunikací.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu nemám zboží, ani info, kde se nachází.
    Nebýt tohoto dotazníku, na objednávku bych zapoměla.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 26. - 27. 1., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem, bohužel, došlo k nečekanému vyprodání. Na základě této informace, kterou jsme zasílali emailovou komunikací, byla objednávka z Vaší strany stornována.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Availability of books
    • Price

    Hello, you sold me a book which is apparently not available in your shop and now it's been 1 week I purchased it and I still have no news if you will be able to deliver the book or not. In the meantime you already charged me for the amount.

    Moreover, you advertise yourself as "cheapest books" but after I purchased with you I found the same book offered at a much cheaper price (50% cheaper) on another website. However, I understand this is my mistake and I should have checked better before the purchase. Next time I will know better...

    Disappointing experience so far.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Dear Customer,

    Thank you for your review.

    The product you ordered was in availability at the time of your order - 50% chance - we will search the world - products in this availability means they are harder to find. For these titles, we are unable to give a more precise delivery date and unfortunately, we are unable to give a more precise timeframe for delivery (we only estimate a 4-7 week timeframe). Therefore, we do not provide an estimated delivery date in the confirmation email. This information was also maintained on the website on the day of ordering. For the time being, we have not been able to secure the goods, for this reason we have not informed you about the progress of the order. As soon as the product is available, you will receive information via email.

    Thank you for your understanding.

    Wishing you a nice day,
    David Hollman
    Customer Support Specialist

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihy objednány, zaplaceny dne 18.1. objednávka potvrzena obchodem , od té doby tedy 8nů eshopp mlčí

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 24. - 31. 1., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Objednávka byla dne 26. 1. expedována z našeho skladu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebude odesláno na objednávku.
    • Po rozkazu - ticho.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se za prodlení Vaší objednávky. Vámi objednaný titul byl v době objednání skladem pouze v malém množství a došlo zde, bohužel, k jeho nečekanému vyprodání. Titul byl zajištěn u dodavatele a po naskladnění proběhlo jeho odeslání.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slibovanou a potvrzenou objednávku nedodal obchod do udávaných 6 týdnů a po této lhůtě jednostranně objednávku stornoval!

    Nespolehlivý obchod - přijal objednávku nabízeného zboží a objednávku stornoval po dlouhé době. Nabízené zboží nesehnal!!!

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vámi objednaný produkt, byl v době Vaší objednávky v dostupnosti - 50% šance - prohledáme celý svět - produkty v této dostupnosti znamenají, že jsou hůře sehnatelné. U těchto titulů nedokážeme stanovit přesnější datum doručení a bohužel, ani za jak dlouho budou dodány (odhadujeme pouze časový úsek 4-7 týdnů). Proto, neuvádíme v potvrzovacím emailu předpokládaný termín doručení. Tato informace byla v den objednání vedená i na webu. Zboží dodavatel vyřadil ze své nabídky a objednávka byla následně stornována, jak jsme uvedli v informačním emailu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Kniha dorazila pozdě
    • Kniha dorazila roztrhaná

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 19. - 25. 1., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Objednávka byla dne 18. 1. expedována z našeho skladu. Současně s tím neevidujeme z Vaší strany nahlášenou reklamaci Vaší objednávky. Kontaktujte tedy centrum zákaznické péče, kde Vám kolegové pomohou vše vyřešit.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo mi nic doručeno, včetně informací, co se děje a kdy budou knihy doručeny

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 17. - 20. 1., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Objednávka byla dne 16. 1. expedována z našeho skladu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • nekomunikují, nepotvrdili ZAPLACENOU objednávku!!!!!!!

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vaše objednávka byla potvrzena emailem dne 29. 12., na základě dalších telefonických požadavků byla objednávka upravena a aktuálně čekáme na platbu dle pokynů, které jsme zaslali emailovou komunikací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpor

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neschopná firma,komunikace nula, objednané zboží cestuje přes Rusko,asi. Ve stejnou dobu objednávky v dalších 3 e-shopech,vše doručeno do dvou dnů!!!!!!! Proč? Snaha vydělat a ne nechat čekat!

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 12. - 16. 1., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Objednávka byla z Vaší strany stornována.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nerada nakupují na e-shopech, přesto jsem tak před Vánoci učinila, tento obchod se nepovedl. Zboží nebylo doručeno, a nikdo na moje maily neodpovídá.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 6. - 13. 1., s tím, že se může ještě změnit. Zboží bylo v době objednání skladem u našeho dodavatele, všechny tyto informace jsme zasílali v emailu o potvrzení objednávky a byly uvedeny i na našich stránkách v době vytváření objednávky. Expedice proběhla dne 5. 1.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodáni trvá strašně dlouho

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 3. - 6. 1., s tím, že se může ještě změnit. Expedice zásilky proběhla dne 4. 1.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otřesná komunikace
    • Neprofesionální zákaznická péče

    Objednáno s garantovaným doručením do Vánoc ( při využití dražší dopravy)
    Do Vánoc se mnou nikdo nekomunikoval, na dotaz mi bylo sděleno, že zboží bude odesláno ještě ten den.
    Nebylo
    27.12- na dotaz sděleno, že do dvou dnů bude konečně odesláno
    29.12-stále žádná zpráva o vyřízení objednávky. Na dotaz sděleno, že se jim “asi nějak protáhla inventura, ale už to posíláme dnes”
    3.1-stále nic, na dotaz sděleno, že se na to paní podívá a dá hned vědět
    4.1- email o tom, že zboží bylo ztraceno při přepravě (kam ?) a budou mi vráceny peníze.
    Doufám, že alespoň ty zpět pošlou.
    VELMI NEDOPORUČUJI, komunikace naprosto příšerná a neprofesionální

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou.

    Vlivem nárůstu sezónního objemu objednávek, došlo bohužel v expedici, při ztrátě zásilky, za což se velmi omlouváme. Na základě této informace byla poté objednávka stornována.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychle storno
    • Nedodržení termínu
    • Špatná komunikace obchodu

    Knihu jsem objednávala s tím, že byl termín dodání mezi 22-23. 12. Bohužel kniha nedorazila ani 27.12. Žádná zpráva od obchodu nic a dle stavu objednávky nebyla dána ani k přepravě. Objednávku jsem stornovala, což šlo kupodivu hned.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou.

    Vámi objednaný titul byl v době objednání v dostupnosti skladem pouze v malém množství a došlo zde bohužel, k jeho nečekanému vyprodání. Na základě této informace byla objednávka stornována.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 6.12.2022 a nakonec dorazilo 29.12.2022.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 12. - 19. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihy jsem objednala a zaplatila 10.12. Je leden a nemam ani knihy ani penize a z obchodu zadne informace.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se omlouváme za prodlení Vaší objednávky.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na termín 20. - 28. 12., s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, vlivem sezónního nárůstu objednávek, došlo k celému zpoždění, za což se omlouváme.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory