Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Skutečný stav dostupnosti zboží neodpovídá stavu uvedenému při dokončení objednávky (u tří z 5 položek). Zboží musí být rozděleno do dvou objednávek, poštovné musím platit dvakrát. Toto je naprosto neprofesionální jednání. O kvalitě zboží nic nemohu napsat, protože stále není doručeno.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 20.11.2024 - 27.11.2024 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatelů, tato informace byla vedena na našich stránkách i v potvrzení objednávky.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpo -
Nedoporučuje obchod
- Nutnost zřídit si zákaznický účet. Že je to nevyhnutelné jsem se navíc dozvěděl až na závěr vyplňování objednávky. Účet pak nikde nelze jednoduše zrušit, musel jsem napsat mail na zákaznickou podporu. Zrušili ho obratem.
S objednávkou jako takovou vše OK.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Zákaznický účet lze kdykoliv zrušit, stačí nás kontaktovat.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Neuvěřitelně dlouhá doba než zásilka přijde. Ještě mi balíček nebyl doručen.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Produkt byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u něhož však došlo k nečekané změně dostupnosti.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Kniha mi zatiaľ stále neprišla a nemám ohľadom nej žiadne ďalšie informácie
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u něhož však došlo ke zdržení.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem a uhradila minulý týden zboží, které bylo prezentováno, že je skladem. Den na to mě obchod kontaktoval, že nemá dostatečné zásoby a není schopen je sehnat. Po dohodě jsem tedy zrušila objednávku s tím, že mi pošlou peníze zpět.
Bude to týden a peníze nikde.Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Produkt byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, který nás poté informoval, že není dostatečné množství skladem. Tuto informaci jsme hned předali Vám.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Zatím nemůžu hodnotit. Ale doba dodání je dost dlouhá. Zboží ještě nedorazilo
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi, které si velmi vážíme.
U produktů, které jsou skladem u našeho dodavatele, musíme vyčkat na jejich naskladnění.
Budeme se těšit na Váš příští nákup. Zachovejte nám svou přízeň.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si 2 knihy. Týden po objednání mi řekli, že kniha není k dispozici a že budu muset čekat další 2 týdny. Samozřejmě jsem odmítla.
Při objednání byl uvedený termín doručení 4-6 dnů.
Proč jste mě ihned neinformovali, že kniha není skladem? Musela jsem čekat týden, abyste mi to oznámili.
Samozřejmě, tento obchod nikdy nikomu nedoporučím.
Druhou knihu sice máte, ale ještě stále nebyla odeslánaReakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 08.10.2024 - 10.10.2024 s tím, že se může ještě změnit. Vaši objendávku evidujeme vyexpedovanou z našeho skladu dne 7.10.2024.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedorazilo ani mě nikdo neinformoval kdy dorazí i když mělo být na objednávku. To už se mi stalo i minule došlo část zboží a pak napsali knihu se nepodařilo sehnat ani omluva ani snaha pomoci že se budou snažit sehnat.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme prověřili, byl objednán produkt Christmas, 1940-1959: A Collectors Guide to Decorations and Customs, který byl jako očekáváný dotisk. Tato informace byla vedena při vytvoření objednávky.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Kniha mi došla s protrhlými stránky…
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, pokud objednávka rozporuje, prosíme, kontaktujte naše centrum zákaznické péče, aby s Vámi kolegové mohli zahájit reklamaci a vyřídit vše ku Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Zboží je velmi nekvalitní
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, pokud objednávka rozporuje, prosíme, kontaktujte naše centrum zákaznické péče, aby s Vámi kolegové mohli zahájit reklamaci a vyřídit vše ku Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Až po zaplacení jsme dostali infomaci, že knihy ve skutečnosti v takovém počtu nejsou k dispozici a nebudou.
Nenaplněn také termín doručení.Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 26.09.2024 - 01.10.2024 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u něhož však nebyl dostatečný počet.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba čekání
Velmi dlouhá doba než obchod vůbec zásilku odešle!
Nespokojenost.Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 30.09. - 04.10.2024 s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u něhož však došlo ke zdržení.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Objednavka zboží probehla pred 2 tydny a od te doby žádná komunikace ze strany obchodníka. Cekala bych, že když zjistí, že zboží bude skladem v jiný než slibovaný termin, tak se sami ozvou, aby zakaznika informovali. Bohužel se tak nestalo, takže jsem zatím nespokojena.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
U daného zboží ve Vaší objednávce, však uvádíme, že se jedná o očekávanou novinku. Čekáme tedy na dostupnost u našeho dodavatele.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Objednávala jsem učebnice pro syna a strašně dlouhá objednávací doba, už jsem chtěla objednávku zrušit, nakonec přišla po 14 dnech
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 17 - 20.09.2024 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele v zahraničí, tato informace byla vedena na našich stránkách i v potvrzení objednávky.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Objednáno 12.09.2024, předpokládaný termín dodání 15.-17.09, dosud nedodáno (25.09.)
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 17 - 20.09.2024 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, museli jsme vyčkat na naskladnění.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Skoro žádná výhoda...
- Nepočítá se s tím, že lidé mladší 15 let by vyzvedli balík
- Trvalo týden a půl dostat zboží, které bylo ve skladu
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, pokud objednávka rozporuje, prosíme, kontaktujte naše centrum zákaznické péče, aby s Vámi kolegové mohli zahájit reklamaci a vyřídit vše ku Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Vždy naprostá spokojenost
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi, které si velmi vážíme.
Budeme se těšit na Váš příští nákup. Zachovejte nám svou přízeň.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Objednané 3 knihy byly v krabici dostatečně velké. Knihy nebyly opatřeny žádným materiálem ( bublinkovou fólií ) proti pohybu. V obalu - krabici se volně pohybovaly. Buď prodejce nebo dopravce se zásilkou pohybovali tak, že se poškodily 2 rohy pevné vazby té největší knihy.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, pokud objednávka rozporuje, prosíme, kontaktujte naše centrum zákaznické péče, aby s Vámi kolegové mohli zahájit reklamaci a vyřídit vše ku Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Kdybych věděla, že skladem u partnera znamená, že to bude trvat věčnost, koupila bych jinde.. původně psali doručení 2-3 dny od partnera a další den k zákazníkovi.. hned jak jsem objednala, už tam skočilo doručení za 5-8 dní, s tím že se termín ještě může změnit.. 8. den bude zítra, od zasilkovny žádná zpráva, takže ji to možná zítra budou teprve předávat, tzn. zboží dorazí s dvoudenním zpožděním.. kdyby to nebyly učebnice, je mi to asi jedno, ale nejvíc mě fascinuje, že aniž bych věděla, co se zásilkou je, už odeslali dotazník, jak jsem s ní spokojená:-)))
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 20 - 23.09.2024 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, museli jsme vyčkat na naskladnění.
Dotazník o spokojenosti nákupu je zasílám portálem Heuréky, bez ohledu na to, zda jsou objednávky dokončeny.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Je to týden od objednávky a zaplacení jedné knížky. Zboží mělo dorazit včera nebo dnes, ale nedorazilo. Ani u dopravce zatím není.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 19.09.2024 - 20.09.2024 s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, museli jsme vyčkat an naskladnění.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory