Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Knihy nedorazily. Nemám co hodnotit. Čekám již sedm dní. Byly pro mého syna k svátku. Svátek měl včera. Neděkuji.
-
Nedoporučuje obchod
Nechápu, proč si objednanou knihu přes e -shop nemohu osobně vyzvednout ve vašem obchodě.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo skladem, po cca týdnu přišel mail, ze se objednalo u dodavatele a dodnes bez informací, pouze žádost o recenzi. Tak si dělají legraci? 3 týdny maji peníze a Jája nic
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod komunikuje, peníze za zrušenou objednávku vrátil.
- Kniha Zakázané dějiny lidstva nebyla po objednání a zaplacení dostupná, zde jsem objednávku zrušil, peníze byly vráceny.
- Kniha Matematické kiksy, týden po objednání, zatím bohužel nedorazila...
..
-
Nedoporučuje obchod
Dlouho se čeká na vyřízení a na informováni o objednávce...
-
Nedoporučuje obchod
Zásilka vůbec nedorazila. Obchod zřejmě nabízí zboží, které vůbec nemá (přitom lde hodit do košíku a koupit). Komunikace nulová. NEDOPORUČUJI!
-
Nedoporučuje obchod
- Žádná konkrétní zpráva o doručení mé objednávky už několik dní
-
Nedoporučuje obchod
- Na dodávku čekám dlouho
- Nejsem si jistá jestli vůbec dorazila
-
Nedoporučuje obchod
nedoporučuji, knihu jsem ještě nedostal a stále čekám!
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Ve Vaši objednávce evidujeme produkt, který byl jako očekávaná novinka. Z toho důvodu nebyl stanoven termín doručení.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zatím jsem se dozvěděla, že kniha je na cestě, ale k vám a nikoliv k nám.
Nemám co hodnotit, mohu jenom čekat.Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 07.01.2025 - 13.01.2025, který byl řádně naplněn. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, museli jsme vyčkat na naskladnění.
Dotazník je zasílám portálem Heuréky, bez ohledu na to, zda je objednávka v našem sytému dokončena. Nemusíte na něj reagovat.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
- Poškozené knihy
Tento obchod mám opravdu ráda, jelikož mají v nabídce spoustu knih i v angličtině. Bohužel mi knihy vždy přijdou poškozené… A pokud si kupuji knihy za 2000, tak je potom velkým zklamáním, když je polovina z nich poškozená…
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, pokud objednávka rozporuje, prosíme, kontaktujte naše centrum zákaznické péče, aby s Vámi kolegové mohli zahájit reklamaci a vyřídit vše ku Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Přijde m divný vyplňovat dotazník dříve, než vůbec mou objednávku vyexpedují
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 08.01.2025 - 14.01.2025, který byl řádně naplněn. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, museli jsme vyčkat na naskladnění.
Dotazník je zasílám portálem Heuréky, bez ohledu na to, zda je objednávka v našem sytému dokončena. Nemusíte na něj reagovat.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
DLOUHÝ DODACÍ LHŮTA
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 08.01.2025 - 14.01.2025, který byl řádně naplněn. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, museli jsme vyčkat na naskladnění.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Strašně dlouho trvá doručení.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 7.12.2024 - 20.12.2024 s tím, který byl řádně naplněn. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, museli jsme vyčkat na naskladnění.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží zatím nedorazilo ani nebylo expedováno, je již 12. den od objednání, 5. pracovní den od objednání. Na zaplacenou platbu nemám fakturu, přestože se láme měsíc a jsme měsíční plátci DPH, tak obchod jen stručně odpovídá "fakturu pošleme až se zbožím", ale kdy??
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 06.01.2025 - 10.01.2025 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, museli jsme vyčkat na naskladnění. Faktura je vystavena v den expedice a poté zaslána na uvedenou e-mailovou adresu.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Je ok. Dodací doba dlouhá oproti ostatním eshopům, a kdyby mi dotazník došel až po té co by mi byla objednávka doručena, tak to určitě hodnocení ovlivní. Nevím co se ale dá čekat když chcete ohodnotit obchod aniž by ani objednávka nepřišla.
Jediný důvod proč v tuhle chvíli 3 hvězdičky je ten, že mám předchozí zkušenosti s eshopem které nejsou špatné. Bez nich by ale bylo 0 hvězd. Neposílejte dotazník dřív než odešlete zásilku...Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi, dotazník ohledně spokojenosti je zasílán portálem Heuréky, bez ohledu na to, zda jsou objednávky dokončeny. Můžete ho tedy případně ignorovat.
Vaše objednávka bude doručena v uvedeném termínu.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Trvá to moc dlouho...
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 09.01.2025 - 15.01.2025 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, museli jsme vyčkat na naskladnění.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
11. 12. 2024 jsem objednala knihu, 30. 12. mi přišlo oznámení, že zásilka nemohla být doručená. Žádné avízo o tom, že má být doručená, jsme neobdrželi. Každopádně jsme byli celý dny doma a přebrat zásilku by nebyl probrém. V aplikaci UPS mi píšou, že byla překročena hmotnost zásilky a mám doplatit rozdíl. Přitom je to pouze kniha.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
Vaši stížnost jsme zaznamenali a dnešním dnem bylo vše vysvětleno, že se nejedná o naše pochybení.
Budeme se těšit na Váš příští nákup. Zachovejte nám svou přízeň.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Při objednávce diáře na rok 2025 dorazil na rok 2023, dobrý vtip
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, evidujeme již zahájení Vaši reklamace.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží, které jsem zde objednal 11.12. a které mělo být 16.12. doručeno, nedorazilo ani 23.12. Chápu, že není lehké vyřizovat objednávky před Vánocemi, ale chtít po mě recenzi, když jsem ani zboží nepřevzal, je jako provokace. Přitom by stačilo poslat alespoň email, že objednávka nebude včas doručena. Měl bych totiž dostatek času vyřešit to v kamenném obchodě. Takže tento e-shop už nikdy více.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u něhož však došlo ke zdržení. Dotazník s ohodnocením je zasílán portálem Heuréky, bez ohledu na to, zda je objednávka dokončena.
V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory