Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel obchod nedoporučuji. Nakupuji tam již několik let ale poslední dobou je to s nimi jak v loterii. To, že mi přijdou knihy s ohnutými rohy ještě pochopím. Přeci jen nedokáží ovlivnit, co se s knihami stane při dopravě, i když by tedy mohli dělat více opatření, aby tomu předešli. Ale nedávno mi přišla kniha, která na sobě měla šrám jako když po ní někdo přejede nožem či nůžkami. Knihu jsem samozřejmě reklamovala a paní byla naštěstí velmi milá, mohla jsem si vybrat jaké knihy chci vyměnit a poslali mi nové. Za dva týdny knihy přišly a k mému nemilému překvapení, ta stejná kniha byla opět poškrábaná, teď pro změnu z druhé strany. A to ani nemluvě o tom, že když si objednáte knihu, která má bílý obal, rovnou se připravte na to, že přijde ušpiněná. Tohle není způsobeno dopravou. Nevím, jak s knihami zachází v tom jejich skladu, ale podle stavu těch knih to nebude žádná sláva. Jsem opravdu zklamaná.

  • Tento obchod rozhodně nedoporučuji... Na začátku listopadu jsem provedl objednávku včetně platby s tím že dodání bude maximálně 9.12., už to mi přišlo jako hodně dlouhá doba, ale protože měl být dárek na VÁNOCE nevadilo mi to... Dnes jsem psal na obchod mail s tím že je již po době dodání, jak to tedy vypadá. Nikdo se mi neuráčil odpovědět a "shodou" náhod mi přišel automatický mail - asi hodinu po mém mailu s tím že zjistili že produkt není k dispozici a že není ani předem jasné jestli ještě bude dotisk....

    Tak tolik k hezkému vánočnímu dárku řešeného 2 měsíce dopředu...
    Všem ostatním až na tento obchod přeji KRÁSNÉ VÁNOCE

  • Tento internetový obchod rozhodně nedoporučuji. Objednala jsem 4. 12. knížku k Vánocům s dotiskem 7. 12. a dodáním mezi 13.–15. 12. Dotisk se ale najednou přesunul na cca polovinu ledna a e-shop mi nedal vůbec vědět, vlastně mi přišel e-mail pouze s potvrzením platby a od té doby přes týden nic. Kdybych se nepodívala sama, co se děje s objednávkou, nejspíš bych knihu nikdy neviděla. Obratem jsem volala na zákaznickou linku, kde byla ochotná paní a objednávku mi zrušila, peníze bych měla mít zpět na účtu s největší pravděpodobností do týdne. Díky ochotné paní dávám 2 hvězdy.

  • VŮBEC NEDOPORUČUJI! Totálně špatná komunikace, dlouhá doba dodání. V pátek Vam tvrdi, ze zboží od dodavatele jeste nemaji. Pote, co jsem jim v nedeli napsala důrazný email, tak dnes v pondeli najednou zbozi odesilaji. Vubec jim neverim, ponevadz Zasilkovna kdyz zboží přebírá, tak posílá email a nic mi doted neprislo. Objednala jsem si dárek k Vanocum pro dite a ne abych usetrila, ale protoze nikde jinde nebyl. Jednání opravdu příšerné. Nedoporučuji tento e-shop!

  • Jsem zklamaná přístupem obchodu.
    Objednala jsem si knihy, kde byla pouze 50% garance doručení. Po vypršení lhůty 6 týdnů mi byl zaslán email se změnou stavu, kdy jsem byla informována o tom, že se nepodařilo knihy sehnat a mám se vyjádřit k objednávce. Než jsem však stihla napsat, jak si přeji dále postupovat, došlo mi automaticky storno. V neděli 6:04, tři minuty po původním emailu o změně. Napsala jsem email s žádostí o pokračování v objednávce a té bylo vyhověno, všechno tedy v pořádku. Alespoň se zdálo - jeden den.
    Stejná situace se opakovala ještě dvakrát, vždy po dni, kdy mi nakonec na třetí žádost o pokračování v objednávce raději ani nikdo neodepsal a knihy byly označeny jako nedostupné.
    Kdyby mi bylo slušně sděleno, že není šance moji objednávku jakkoliv zrealizovat, brala bych to a neřekla ani popel. Počítala jsem s tím, protože mi od počátku byla dána pouze 50% garance. Jenom mi nepřipadá v pořádku několikrát bez zeptání objednávku vystornovat a pak pro jistotu kompletně utnout komunikaci a odstranit dostupnost.
    Zákazník si pak připadá jako idiot.

  • Bohužel nedoporučuji. Jsou i lepší obchody, kde vám zašlou knihu, kterou jste si objednali, a ne úplně jinou, a také co vám vydají fakturu podle vašich požadavků. Negativně hodnotím hlavně neochotu a problematickou komunikaci. Nabídku knih mají určitě dobrou, to je jediné plus.

  • Absolutně nedoporučuji! Kniha přišla poničená a špinavá. Zaslala jsem obratem zpět (23.12.2020), peníze samozřejmě nikde, když jsem urgovala, tak peníze prý odešly z jejich účtu dne 7.1.2021, ať si to zkontroluji, samozřejmě žádné peníze na mém účtu nebyly a tak jsem vyžadovala doklad o odeslání peněz, na to mi bylo řečeno, že mají technický problém s bankou, pak komunikace z jejich strany ustala a tak jsem po cca 2 dnech psala znovu email, že stále nic nepřišlo a jestli mi mohou zaslat doklad o odeslání peněz ze 7.1.2021. Paní mi odepsala, že už by to mělo být v pořádku a pokud do pátku peníze nepřijdou tak, že se mám ozvat... doklad ze 7.1.2021 stále nemám, ale peníze byly hned ráno na účtu a doklad o odeslání peněz byl z 13.1.2021 takže ještě lžou.

  • Rozhodně nedoporučuju tento obchod. Obloukem se mu vyhněte hlavně vy, kdo plánujete nakupovat knihy na fakturu v rámci FKSP. Knihy objednány na konci listopadu, zaplaceny na začátku prosince. Měly být vánoční dárek pro dítě. Když jsem se po týdnu začal pídit, proč mi nepřišly, dozvěděl jsem se, že jedna z knih údajně nebyla dotisknuta. Když jsem se tedy ptal, co mám dělat, po několika dnech dohadů mi umožnili vybrat si náhradní knížku, která stále stejně. Když mi přišlo potvrzení o změně objednávky, k mému překvapení tam byla uvedena úplně jiná zásilkovna, kde si mám objednávku převzít, než jakou jsem jim napsal. Asi tak o 40 km dál někde v Praze v Dejvicích. Doteď nechápu, co je k tomu vedlo... Po další e-mailové komunikaci to napravili. Čekal jsem, čas do Vánoc se krátil, a na mé předvánoční urgence z nich vylezlo, že nejsou schopni dodat ani náhradní knihu, a to s kouzelnou výmluvou, že "zásilku jsem prověřila na skladě osobně, bohužel, dodavatel nám fyzicky nedodal předmětnou knihu Stromy, ačkoliv v dodacím listě uvedena byla, fyzicky chyběla na skladě, momentálně nám ji zasílá dodatečně". To už jsem nevydržel a objednávku stornoval. Následně jsem jim napsal 2x (23.12. a 30.12.), na které číslo mi mají poslat vratku, že pokud peníze vrátí na účet, odkud to bylo zaměstnavatelem v rámci FKSP hrazeno, nenávratně o peníze přijdu, neboť už to mají pro letošek uzavřeno. Na mailu zákaznické podpory mi opakovaně potvrdili, že mohu s těmi penězi počítat a že mi to pošlou. S tímto příslibem jsem tedy knihy objednal a zaplatil na Megaknihách (kde byly dokonce mnohem levnější než na údajně Nejlevnějších knihách). Hned 6. 1. 2021 jsem je měl doma (ó jaká rychlost ve srovnání s Nejlevnějšími knihami). Peníze za vratku však stále nedorazily. 6.1.2021 jsem celou věc opět urgoval, v odpovědi na mail jsem se dočkal pouze bezostyšné lži, že mi peníze již zaslali 30.12. na ten účet, který jsem jim posílal. Po mých urgencích a zaslání výpisu z účtu, že mi nic nepřišlo, z nich nakonec vylezlo, že to odeslali zpět na účet zaměstnavatele. Kdyby mi to řekli rovnou, tak jsem knížky už jinde neobjednával. Tudíž jsem o peníze nenávratně přišel. S jejich zákaznickou podporou je absolutně šílená komunikace, máte pocit, že si píšete s někým, kdo neumí česky a nechápe význam psaného textu. Vždycky všechno udělají opačně, než na čem se domluvíte. Měsíc a půl si s nimi dopisujete a máte pocit, že si z Vás dělají pouze legraci. Když je problém, sami od sebe nenapíší, když se neozvete Vy, nic neřeší, nechávají to vyhnít. S takovým přístupem jsem se nikde nesetkal a tomuto obchodu se vyhněte širokým obloukem. Tu obsáhlou e-mailovou komunikaci s nima si archivuju, tohle patří do zlatého fondu toho, jak nemá fungovat zákaznická podpora... Po měsíc a půl trvajícím dopisováním si s nima, které absolutně nevedlo nikam, kdy nemám ani knížky a ani peníze, se jim povedlo mě absolutně vypěnit.... Doteď nevím, zda jsou tam na zákaznické podpoře tam neschopní nebo mi to dělali schválně...

  • Nedoporučuji !
    Knihy zaslali poničené, tak jsem je zaslal zpět. Po odstoupení od kupní smlouvy peníze nevrátili a na emaily a telefony neodpovídají.

    • stejná firma co Libristo.cz

  • Dobrý den. Také jsem udělal objednávku, ještě není ani připravená, ale rozhodl jsem se ji zrušit. Jak na to?

  • Dobrý den. Také jsem udělal objednávku, ještě není ani připravená, ale rozhodl jsem se ji zrušit. Jak na to?

  • Vůbec neplatí předpokládané termíny dodání a to opakovaně. Nyní čekám na objednávku již 3 týdny a mělo to trvat týden. Všechny knihy byly skladem u dodavatele. Zákaznickou linku raději nikdo ani nezvedá. Toto byl můj poslední nákup.

  • Rozhodne neodporúčam tento obchod.
    Objednala som si dve knihy v hodnote niečo viac, ako 30 € (o vyšívaní - čo mal byť darček ) . Prišla jedna - román v anglickom jazyku (!!!!)
    Poslali pre knihu kuriéra s tým, že došlo k zámene a obratom mi pošlú mnou objednané knihy. (to bolo okolo 22.3.2019)
    Odvtedy nič - ani obraz - ani zvuk. Volám, píšem - nič.
    Nemám ani knihy, ani peniaze. Takže vy, ktorým prišli zle pošité, alebo poškodené knihy - buďte radi. Dopadli ste oproti mne veľmi dobre, lebo máte aspoň voľačo......................pozdravujem Dominika a som veľmi rada, že rozumie knihám.............................

    • .... dnes mi boli knihy doručené v poriadku ( 6.5.2019 - od 22.3.2019) Omyl pochopím, meškanie z nejakého dôvodu tiež, ale treba KOMUNIKOVAŤ.....
      Ďakujem

  • 31.1. jsem zaslala objednávku dvou knih. U jedné z nich byl uvedeno, že jde o těžko dostupný titul, a proto mi byl zaslán mail s předpokládaným datem doručení 13. - 18. 2. 2019. Knihy stále nepřišly, dokonce ani ta, která je údajně dostupná. Přestože byla uvedena i informace, že se termín dodání může změnit, doposud jsem nezískala pražádné informace o stavu mé objednávky a to dokonce i přesto, že jsem již psala mail s dotazem, abych zjistila více. Ani to nepomohlo.
    DŮRAZNĚ OBCHOD NEDOPORUČUJI.
    Takové jednání je v dnešní době nehorázné. Stále mi nic nepřišlo, objednávku ruším.

  • NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD

    JEDNA Z KNIH MI OD NICH PŘIŠLA KŘIVĚ SEŠITÁ.
    NEREAGOVALI NA MAIL OHLEDNĚ TOHOTO PROBLÉMU!!!!
    NEMĚLI ANI SLUŠNOST SE OMLUVIT.

    KUPOVAL JSEM OD NICH NAPOSLED!!!

    Pokud by nebylo před Vánoci, celou zásilku(1500kč za knihy) bych jim omlátil o palici!

  • Tenhle eshop jeden velky vtip a jeste vetsi zklamani!

  • to co psal avatar s tim se uplně stotožnuju nechapu jen jak muže takova firma vubec podnikat ani nezvedaji telefony zboži ktere jsem si objednal v čině mi přišlo rychleji jak od těchto radoby podnikatelu no prostě katastrofa ...jedina pomoc je čist recenze

  • Dobry den, nemate nikde moznost pridat hodnoceni nakupu, tak ho pridavam sem. Vas obchod me velmi zklamal. Ne tim, ze knihy prisly o tyden pozdeji, ale pristupem zakaznicke podpory.

    Ve zkratce: zpozdeni bych, i presto ze mi zpusobilo znacne komplikace, chapal (zrejme maji moc prace) ale je spatne, ze neumite priznat chyby.
    Na vasi lince (cekaci doba pres 20 minut) mi bylo sdeleno, ze opravdu knihy jeste nebyly expedovany - ze doslo k omezeni dostupnosti, a ze jste mi psali mail, ze se knihy zdrzi. Zadny mail mi neprisel!
    Zato jsem se dozvedel, ze balik expedujete ten samy den - nahoda nebo narychlo vyreseno kdyz uz klient vola?? Nevim, ale priste jdu jinam. Nejde o problemy, ale o pristup k nim....

  • U mne proběhla velmi vstřícná a rychlá domluva přes e-mail s panem Srněnským. Zboží bylo obratem na ostravské pobočce Zásilkovny a, podle mého přání, perfektně zabaleno. Vybral jsem si dvě nová dvd a zjistil, že jsou nejlevnější právě zde. Možná je lepší někdy sáhodlouze nevytelefonovávat informace, ale jen napsat na to správné místo... Moc děkuji a firmu s čistým svědomím všem doporučuji. Tomáš

  • NEJLEVNEJSI-KNIHY.cz: Ano, může se samozřejmě stát, že se zásilka někde zdrží pár dní. U Vás se jednalo o zdržení více než týden a to nejen při posílání z Anglie, ale také při doručování v ČR. Touto souhrou "náhod", jak vy tomu říkáte, se doručování protáhlo z týdne na více než měsíc.
    Vaše kolegyně při hovoru používala věty, které by si člověk ke svému zákazníkovi neměl v žádném případě dovolit, viz můj dřívější příspěvek. A to jen proto, že jsem žádala včasné doručení a když ne včasné dorčení, alespoň mít knihu po 3 týdnech. No, asi jsem chtěla od vašeho obchodu příliš.
    A když vidím komentáře v diskuzi přede mnou, myslím, že můj problém s vámi není ojedinělý. To, že jste mi knihu zaslali je podle mě samozřejmost, předem jsem oznámila, kdy odjíždím a pak si knihu nemohu vyzvednout. Bylo to přesně 10 dní od předpokládaného doručení, tedy jste měli velkou časovou rezervu.
    Každý zýkazník si ale určitě pročte diskuzi sám a po mnoha příspěvcích uzná, že u vás je lepší nenakupovat.