Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Titul byl v době objednání jako očekávaný dotisk, museli jsme vyčkat na dostupost.

    V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.

    Děkujeme za pochopení.


    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V eshopu bylo zboží dostupné, poté mi přišlo potvrzení, kde je mi sdělují, že doba dodání je 12 dní a může se lišit - zboží není na skladě. Dlouhá dodací doba, nemožnost platby online. Nelze QR kódem, nelze přes platební bránu, jediná možnost je z účtu !!!!! Lituji, že jsem si neobjednala jinde. Měl to být dárek k narozeninám k 17.9. Doufám, že bude doručeno alespoň do Vánoc.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, pokud objednávka rozporuje, prosíme, kontaktujte naše centrum zákaznické péče.

    Platbu on-line lze zvolit.

    Děkujeme za pochopení.


    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží stále nedorazilo a chybí jakékoli info

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi. Jak jsme prověřili, kolegové Vás již kontaktovali ohledně dostupnosti Vaši objednávky.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá dodací lhůta. Dnes je 9m dnů od objednání a zaplacení a zboží ještě nemám. Příště si najdu jiný obchod.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, pokud objednávka rozporuje, prosíme, kontaktujte naše centrum zákaznické péče, aby s Vámi kolegové mohli zahájit vše ku Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posílat dotazník spokojenosti když zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vaši objednávku jsme prověřili. Jak jsme Vás informovali, zboží pro vaši objednávku 5515198 dorazilo od dodavatele ve velmi poškozeném stavu a musíme zabezpečit nový kus. Čekáme tedy na jeho naskladnění.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.


    S přáním pěkného dne
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před 7 dny a zatím nebylo ani odesláno ani jsem nedostala informaci, kdy bude asi doručeno.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 12.09.2024 - 13.09.2024 s tím, že se může ještě změnit. Bohužel, nastalo zdržení u našeho dodavatele.

    Naši kolegové ze zákaznického centra Vás budou kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.


    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • knihy dorazili poškodené, budem vracať

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velmi vážíme.

    Mrzí nás vzniklá situace, prosíme, kontaktujte naše oddělení pro zákazníky. Kolegové Vám moc rádi pomohou vyřešit vše k Vaší spokojenosti.

    Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím zboží nebylo doručeno.JP

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na
    12. - 16. 8. 2024 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, jak bylo uvedeno i v potvrzení objednávky.

    Expedice proběhla dne 12. 8., tedy řádně v termínu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na
    5. - 8. 8. 2024 s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u kterého došlo k mírnému prodlení doručení na náš sklad.

    V naší komunikaci jsme uvedli, že lze expedici pozdržet do Vámi požadovaného data nebo ji stornovat. Odpověď z Vaší strany však nedorazila. Prosíme tedy o vyjádření jak s objednávkou dále pokračovat.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mi k dnešnímu dni nedorazilo.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, řádně v uvedeném termínu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nedoporučuji.Objednala jsem si Křížovky velké písmo snadné čtení a přišlo mi jen knížka s tak malýmí písmeny,že to nepřečtu ani s brýlemi.Teď když ji vrátím,dostanu jen 103 kč i když jsem celkově s balným a poštovným zaplatila 241kč.A na poště při vrácení budu zase platit.Mám 80 roků,velmi ráda luštím,ale budu shánět už někde jinde.Jarolímková Ludmila

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, pokud objednávka rozporuje, prosíme, kontaktujte naše centrum zákaznické péče, aby s Vámi kolegové mohli zahájit reklamaci a vyřídit vše ku Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena
    • Doba dodání
    • Kvalita produktu

    Chtěl jsem si zlepšit zážitek z čtení mangy Fullmetal Alchemist, tak jsem si koupil jednotlivé svazky místo 3v1. Chtěl jsem ušetřit pár korun, proto jsem objednával produkt u vás místo megaknih. Ve finále jsem nespokojen; zboží mi dorazilo poměrně pozdě a v inferiorní kvalitě oproti znatelně lacinějšímu svazku stejné mangy 3-in-1, který jsem objednával u konkurence MEGAKNIHY. Kvalita jednotlivých svazků, které jsem u Vás zakoupil se negativně zobrazuje na typu papíru, který je místy lehce průsvitný (neměl by být), a druhak VELICE nepříjemný na dotyk (hrozně suchý). Buďto jste knihy skladovali velice dlouho mimo zabalení, a tak se znehodnotili, nebo máte levnějšího dodavatele, který mangu tiskne v nepříjemné kvalitě. Všude na internetu včetně recenzí na Youtube je vyzdvihována kvalita jednotlivých svazků oproti omnibusům (3v1), proto jsem nesmírně zklamán, že jsem dostal zrovna svazky, které jsou reálně horší, než omnibus, který má být nejhorší. Omnibus, který jsem předtím kupoval je příjemný na dotyk, a jediná nevýhoda je POUZE jeho průsvitnost.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vaši objednávku jsme vyřídili dle zadaní, pokud objednávka rozporuje, prosíme, kontaktujte naše centrum zákaznické péče, aby s Vámi kolegové mohli zahájit reklamaci a vyřídit vše ku Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Máte knihy, které se jen tak neprodávají.
    • Objednávky trvají dlouho.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi, které si velmi vážíme.

    Pokud jsou produkty na objendání u našeho dodavatele, musíme vyčkat na naskladnění.

    Budeme se těšit na Váš příští nákup. Zachovejte nám svou přízeň.


    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bohužel nemohu služby obchodu doporučit. Objednala jsem si karty 24.6. (u objednávky bylo napsáno: "skladem u dodavatele, odesíláme DO 4 dnů"). Karty dorazily 3.7., tj. za 9 dnů. V dnešní době mi připadá tak dlouhá dodací lhůta přes míru. Navíc mě obchod ani neupozorňoval průběžně o stavu objednávky. Takové služby si nepředstavuji. Karty dorazily s německým návodem a českou verzi jsem si musela najít u konkurenčních eshopů. To je také škoda, že nebylo k dispozici ke stažení na stránkách obchodu.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    Vaši objednávku jsme prověřili.

    Produkt byl skaldem u našeho dodavatele, jak bylo vedeno i na našich stránkách. Doručení proběhlo v uvedeném termínu.

    Děkujeme za pochopení.


    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    Zboži ještě nemám

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 2. - 9. 7. s tím, že se může ještě změnit. Expedice proběhla dne 1. 7. a následně druhý den, tedy 2. 7. byla dle dopravce, úspěšně doručena.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekala jsem na objednávku přes 2 týdny. Když už mi měla být doručována, jsem já dovolený mimo ČR a upřímně nevím, jak si to teď mam vyzvednout, když po týdnu to budou vracet

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 19.06.2024 - 27.06.2024 s tím, že se může ještě změnit. Podařilo se nám to však dříve.

    V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.

    Děkujeme za pochopení.


    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručovací doba je dlouhá

    Zboží mělo být doručeno za týden, ale jenom přijali platbu a nic se neděje.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na07.06.2024 - 12.06.2024 s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u něhož však došlo k nečekanému zpoždění.

    V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potrebovala jsem vymenit knihy za jine,neni to mozne,protoze jsem si je objednala jako OSVC....velika nespokojenost z me strany,ze strany obchodu neochota celou zalezitost resit...takze vyresena neni
    • .
    • Uz nereaguji ani na mail

    V tomto knihkupectvi si jiz nemohu nic koupit,jsem velmi nespokojena. Hana Drusova,Louny

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    Vaši objednávku jsme prověřili, byla vyřízena dle zadání. Také jsme Vám uvedli důvody, proč nelze produkty vrátit. Veškeré potřebné informace máte uvedeny ve všeobecných podmínkách společnosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka upravena, protože opět neměli zboží, které avizují. Nyní, ačkoliv je po úpravě ostatní dostupné, stále čekám. Asi šli pro knihy osobně a pěšky.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na
    07.05.2024 - 14.05.2024s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u něhož však došlo k nečekané změně dostupnosti.

    V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti a komplikace.



    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    • pošlete mi dotazník hodnocení, když mi ještě nepřišla knížka a vy to musíte vědět?
    • chcete abych ohodnotil zakoupený produkt, ale dáte mi tam titul v ruštině, když já jsem si koupil anglickou versi knížky?????

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    dotazník spokojenosti je zasílán po určité době, po vytvoření objednávky automaticky portálem Heuréky.

    Objednaný titul je v anglickém jazyce a je dnešním dnem expedován z našeho skladu.

    V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi vše zodpoví.

    Děkujeme za pochopení.


    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory