Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Myslel jsem že kalendář už budu mít a furt nic.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 26. 1. - 5. 2. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele v zahraničí, tato informace byla vedena na našich stránkách i v potvrzení objednávky. Jakmile proběhne expedice, budeme Vás informovat.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Prodává, to co jinde ne
- Dlouhá dodací doba
- Nepodávání průběžných informací
- Všechno si musíte hledat na jejich stránkách (tam Vám napíší, že objednávku vyřizují)
- Vysoká cena
- Sdlouhavy objednávkový proces
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi, které si velmi vážíme. Zákazníky o stavu přijetí a vyřízení objednávky vždy informujeme. V případě dalších informací, se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové rádi se vším poradí a pomohou.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Kniha nedorazila
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 22. - 23. 1. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u něhož však došlo k nečekanému prodlení ze strany dopravce, o této informaci jsme Vás taktéž informovali e-mailem. Jakmile proběhne expedice, budeme Vás informovat.
Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- nizke ceny
- dlouha dodaci doba
- kvalita knih neni 100% - poskozeni pri preprave ci baleni
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 15. - 18. 1. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla v pořádku dne 15. 1.
Vaši reklamaci taktéž neevidujeme v našem centru reklamací, prosíme tedy o kontaktování zákaznické podpory, která Vám pomůže vyřešit vše ku Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Obchod potvrdil objednávku a od té doby (týden) ticho po pěšině
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 2. - 12. 2. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Jakmile proběhne expedice, budeme Vás informovat.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
NEdodané zboží bez vysvětlení.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Jeden z Vámi objednaných titulů byl vyřazen z nabídky dodavatele, o této informaci, jsme Vás obratem kontaktovali e-mailem dne 9. 1., na základě vyřazení zboží z nabídky dodavatele, byla objednávka upravena a její upravená část zaslána.
Omlouváme se za tyto nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
prislo neco uplne jineho nez jsem objednal
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Danou situaci již řeší reklamační oddělení, o dalším postupu i výsledku reklamace budete vyrozuměn.
Omlouváme se za tyto komplikace.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
objednala jsem 2 knihy, které byly skladem, k jedné mi napsali, že teprve bude dotisk, neví se kdy a druhá mi ještě pořád nepřišla, peníze mi taky ještě nevrátili. Sice mi napsali mail s vysvětlením, ale knížku nemám ...
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Jeden z Vámi objednaných titulů byl v dostupnosti skladem u dodavatele pouze v malém množství, u tohoto titulu došlo k vyprodání. Obratem jsme Vás o dané situaci informovali a nyní čekáme na vyjádření, jak dále pokračovat.
Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá doba expedice
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 11. - 17. 1. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Jakmile proběhne expedice, budeme Vás informovat.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží k odeslání není skladem
Pokožka "zítra odesíláme" byla skoro týden na cestě od dodavatele. K vyzvednutí týden po objednání.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 19. - 20. 12. s tím, že se může ještě změnit. Vlivem sezónního nárůstu objednávek došlo k prodlení expedice, za což se omlouváme. Odeslání proběhlo 20. 12. z našeho skladu.
Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Bohužel zboží, které na stránkách uváděli jako "skladem" vůbec skladem nebylo. Až tři dny před vánočním víkendem mi dali vědět, že se dodání zpozdí.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 15. - 21. 12. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatelů, u nichž však došlo k nečekanému prodlení ze strany dopravce, na základě této informace byla objednávka z Vaší strany stornována.
Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- žádná
- slíbili dodat do Vánoc, ze tří CD nedodali ani jedno
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vámi objednané tituly byly skladem u našich dodavatelů. Bohužel, u dodavatelů došlo k nečekanému vyprodání vlivem sezónního nárůstu objednávek. Dodavatel stanovil nový termín naskladnění na leden. Obratem jsme Vám informaci zaslali na Váš email, na základě této zprávy, byla objednávka z Vaší strany stornována.
Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
heh posilate dotaznik a na nim uplne jine produkty docea matouci .
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Dotazník zasílá sám portál automaticky. Zasílá jej po odsouhlasení z Vaší strany v procesu vytváření objednávky.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Objednal jsem českou knizku prisla anglicky
Byl to darek a diky tomu ho nemam
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Ve Vaší objednávce však evidujeme titul v angličtině. V potvrzení objednávky je uveden i celý název anglicky, také dle anotace a informací na webu, kde jsou tyto informace uvedeny. Z naší strany tedy byla objednávka vyřízena v pořádku. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit bez udání důvodů do 30 dní od data prodeje.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Objednávku z 10. 12. nebyli schopni předat do 24. 12. ani přepravci. Objednávala jsem zde dárek pod stromeček s tím, že na stránkách měli ještě výrazným písmem, že garantují dodání zboží do Vánoc. Při potvrzení objednávky mi však přišel email s tím, že termín dodání je neznámý a nebude do Vánoc. Měla jsem zrušit objednávku hned, protože dva týdny jen čekám, až se to někam pohne a za celou dobu nic.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Vámi objednaný produkt, byl v době Vaší objednávky v dostupnosti - 50% šance - prohledáme celý svět - produkty v této dostupnosti znamenají, že jsou hůře sehnatelné. U těchto titulů nedokážeme stanovit přesnější datum doručení a bohužel, ani za jak dlouho budou dodány (odhadujeme pouze časový úsek 4-7 týdnů). Proto, neuvádíme v potvrzovacím emailu předpokládaný termín doručení. Tato informace byla v den objednání uvedena i na webu. Jakmile zboží zajistíme, budeme Vás informovat.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Bohužel měli v nabídce titul, který nebyl na skladě ani v edičním plánu nakladatele. Nechápu, proč jej tedy nabízeli.
Doporučení pro obchod Nejlevnější knihy: Bylo by solidnější nabízet jen tituly, které můžete expedovat. Jinak plýtváte časem vašich zákazníků, kteří pak musí řešit další komunikaci a nakonec storno. Děkuji za pochopení.
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Jeden z Vámi objednaných titulů byl v dostupnosti skladem u dodavatele pouze v malém množství, u tohoto titulu došlo k vyprodání. Obratem jsme Vás o dané situaci informovali a následně byla celá objednávka z Vaší strany stornována.
Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
Zboží (více titulů) jsem zakoupila 12.12.23. Platba byla na účet firmy připsána 14.12.23.
18.12.23 jsem se prodejce dotazovala, zda už zboží odeslali. Zboží stále neodeslané, avšak ujistili mne, že do 2 dnů dorazí. Dnes je podvečer 22.12. ...zboží "někde na cestě. Takže nespokojenost - knižní dárky pod stromečkem bohužel nebudou :(Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 19. - 21. 12. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla dne 18. 12.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
objednávala jsem před 10 dny a zásilka stále nebyla doručena, ani nebyly poslány žádné informace o jejím stavu....
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 14. - 19. 12. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla dne 14. 12.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
- Žádné
- Moc dlouhá dodací doba, zboží stále nedorazilo
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 18. - 22. 12. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání skladem u našeho zahraničního dodavatele, jak uvádíme v potvrzení objednávky. Expedice proběhla ihned po naskladnění dne 20. 12.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory -
Nedoporučuje obchod
vše zaplaceno, obchodem potvrzeno přijetí platby knihy nikde,
Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 15. - 20. 12. s tím, že se může ještě změnit. Některý z titulů byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u předmětného titulu však došlo k nečekanému prodlení ze strany dodavatele, expedice proběhla dne 20. 12.
Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.
S přáním pěkného dne,
David Hollman
Specialista zákaznické podpory