Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 27. - 30. 11. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla dne 28. 11.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi nebylo doručeno,žádný kontakt s prodávajícím.Na objednávku doteď marně čekám.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 28. 11. - 1. 12. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla dne 30. 11.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišel email, že objednávky (byly 3), byly odeslány do zasilkovny, žádný jiný email nepřišel. Telefonicky bylo sděleno, že přišel další email, s dotazem na adresu, protože prý šlo o zásilku, kterou zasilkovna nedoručuje. Ten ale doručení nebyl
    • Paní v telefonu nepříjemná, neměla zájem situaci řešit. Vzhledem k tomu, že další zásilku měl objednané synovec a ani jemu žádný email s dotazem na adresu nepřišel, tak paní lhala. Víckrát zde nenakoupime.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Evidovali jsme v našem systému tři Vámi zadané objednávky, které dopravce nepřijal, z důvodu jejich nadrozměrnosti a vrátil je zpět na náš sklad. O zásilkách jsme Vás obratem informovali e-mailovou komunikací, s nabídkou zaslání jiným způsobem dopravy. Z Vaší strany však neproběhla žádná reakce a dokonce nám bylo sděleno, že informace od nás neodešly. Evidujeme je v naší komunikaci, že zprávy o nadrozměrnosti zásilky byly doručeny v pořádku. Na základě Vaší žádosti, byly všechny objednávky stornovány.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila před cca 10 dny a zatím nedorazila. Přesto mi obchod poslal dotazník, jak jsem se zbožím spokojená. Zdá se, že levice neví co dělá pravice.
    Odeslání trvá příliš dlouho a obtěžují zákazníky s nerelevantními dotazy.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 22. - 27. 11. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla řádně v termínu 23. 11.
    Dotazník zasílá automaticky portál Heuréka po Vašem odsouhlasení v průběhu vytváření objednávky.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednala jsem si knihu, která měla hrát a byla nefunkční

    Objednané zboží bylo nefunkční proto ho vracím, přesto musím zaplatit poštovné za vrácení.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

    Vaši stížnost však neevidujeme v centru reklamací, ani jako e-mailovou komunikaci. Produkt lze samozřejmě reklamovat. Prosím obraťte se na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové pomohou vyřešit vše ku Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ještě nedorazilo takže nemohu váš obchod hodnotit

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 16 - 24. 11. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatelů, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. V den expedice Vás budeme informovat.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemám co hodnotit, zatím mi nic nepřišlo.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 16 - 22. 11. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatelů, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla dne 20. 11.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace nasledujici objednavku byla v poradku
    • Navzdory pisemnemu ujisteni ze strany specialisty zak. servisu Adély Šimečkové, jeste pred ucinenim objednavky, ze DVD obsahuje jak zvuk, tak titulky v anglictine, neni tomu bohuzel tak. DVD obsahuje pouze nemecke titulky. Takze, bohuzel zklamani...

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Daný produkt jsme ověřovali u dodavatele s dostatečným předstihem, aby nám potvrdil, že DVD obsahuje jak anglický, tak německý zvuk včetně anglických a německých titulků.

    Vaši stížnost však neevidujeme v centru reklamací, ani jako e-mailovou komunikaci. Produkt lze samozřejmě reklamovat. Prosím obraťte se na naše zákaznické centrum, kde Vám kolegové pomohou vyřešit vše ku Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno a žádné info, nic

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 6. - 9. 11. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla dne 7. 11.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do této chvíle se nikdo neozval co je s objednávkou

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 27. 10. - 1. 11. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Expedice proběhla dne 30. 10.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace
    • rychlé vrácení peněz
    • nepřehlednost, jaké zboží mají ve skladech

    Zboží, které jsem objednala mělo přijít od dodavatele, ale nakonec bylo zjištěno, že ho nemá. Na tuto odpověď jsem čekala týden. Bylo mi nabídnuto, že můžu počkat několik měsíců nebo mi vrátí peníze. Peníze vrátili v krátkém čase.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace spojené s Vaší objednávkou. Vámi objednaný titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele pouze v malém množství a v mezičase zde došlo k jeho vyprodání. Dodavatelem nebyl stanoven ani konkrétní termín naskladnění, či dotisku. Po této informaci byla objednávka z Vaší strany stornována.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    Udělejte si pořádek v dotazníkách. Nemohu něco hodnotit, když jsem to ještě nedostal.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Dotazník zasílá automaticky portál Heuréka pod odsouhlasení zaslání z Vaší strany v procesu vytváření objednávky. Ve Vaší předobjednávce došlo ke změnám ze strany dodavatele. Informaci jsme ihned po jejím obdržení zaslali emailovou komunikací, nyní vyčkáváme na Vaši zpětnou vazbu, jak dále s objednávkou pokračovat.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím nevím, jak bych obchod hodnotila, ale vzhledem k tomu, ze po týdnu ještě objednané zboží nemám, tak asi moc pozitivně ne. S pozdravem a díky Zuzana

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 16. - 19. 10. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Jakmile proběhne expedice, budeme Vás informovat.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Neuvěřitelně dlouhá doba dodání, 14 dní, to se jen tak nevidí.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 2. - 5. 10. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, tyto informace jsme uváděli v potvrzení objednávky a také na našich stránkách. Vzhledem k tomu, že byla zvolena z Vaší strany platba předem a proběhla až o 4 dny později od zadání objednávky, byl předpokládaný termín doručení posunut. Expedice poté proběhla dne 5. 10.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • asi žádné
    • Objednal jsem si tři drahé knihy za 2084, -. Knihy nebyly nijak v balíku zabaleny proti poškození (bublinková folie, nějaká vycpávka, prostě nic, jen na volno - šetřilo se). Knihy mají pomačkaný spodní hřbet a na několika místech z vrchu a z boku bloku stran jsou špinavé fleky - tohle jsem si za 2000 korun opravdu neobjednával. Teď tedy bude následovat poněkud otravná reklamace a čekání na nové dodání. Bohužel od této firmy mám ještě jednu objednávku (respektive od Libristo, což má zjevně stejného majitele, takže se mohu obávat, že to dopadne stejně). Nakupoval jsem zde prvně a zjevně po vyřízení reklamace už i naposledy.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se za nepříjemnosti, které vznikly v čase doručení zásilky.

    Knihy zasíláme v obalech z třívrstvé lepenky, které byly vyvinuty speciálně pro zasílání knih, jakmile se jedná o více kusů, jsou knihy řádně staženy páskou, aby nedošlo k jejich pohybu v kartonu. S největší pravděpodobností tak došlo k poškození při přepravě. V systému vidíme, že reklamace byla úspěšně zahájena a knihy Vám budou vyměněny za nové kusy.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mizerný zákaznický zážitek
    • Poměrně dlouhé doby doručení

    Předpokládaná doba dodání 10 - 14 dnů. Zvolila jsem osobní odběr na výdejním místě. Po týdnu mi přišel e-mail, že výdejní místo bylo zrušeno a ať uvedu jiné místo odběru v odpovědi na e-mail. Odkaz na výdejní místa v e-mailu nebyl, na webu je uvedené také nemají. Našla jsem si na stránkách PPL výdejní místa, v odpovědi na e-mail udala nové místo odběru. Další e-mail, že dané místo nemá kapacitu a ať uvedu jiné místo.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 4. - 12. 10. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u našeho dodavatele. Ihned po naskladnění, proběhla dne 29. 9. expedice, tedy ještě před předpokládaným termínem doručení.

    Vzhledem k přeplněnosti odběrných míst, nás informovala dopravní společnost o dočasném pozastavení Vámi vybrané pobočky. Dle e-mailové komunikace jsme pak zásilku zaslali na Vámi vybrané místo.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Mnoho knih ktere ostatni obchody nenabizi
    • Trva to dlouho nez knihy dorazi

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 25. - 29. 9. s tím, že se může ještě změnit. Tituly byly v době objednání v dostupnosti skladem u našeho dodavatele. Ihned po naskladnění, proběhla dne 26. 9. expedice.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den serete me jak svine prosim chci svoji objednavku diky :) potrebuju je do teto stredy a jeste tu nejsouuuu chapete ze z toho mam problem?

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 25. - 29. 9. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u našeho dodavatele. Ihned po naskladnění, proběhla dne 25. 9. expedice.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zmatky s dopravou

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Vámi zvolené odběrné místo bylo dle informace dopravce aktuálně pozastaveno. Na základě této informace jsme Vám zaslali email, kde jsme žádali uvedení nového odběrného místa. Nyní vidíme, že objednávka je v pořádku a bude doručena v předpokládaném termínu doručení tedy 25. - 29. 9.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    Stále nic ‍♀️

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍ KNIHY

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Předpokládaný termín doručení Vaší objednávky byl stanoven na 15. - 22. 9. s tím, že se může ještě změnit. Titul byl v době objednání v dostupnosti skladem u dodavatele, u kterého došlo k prodlení při doručení na náš sklad. Za tuto situaci se velmi omlouváme, zasílali jsme též emailovou komunikací zprávu ohledně stavu objednávky.
    Ihned jakmile proběhne naskladnění, zásilku zašleme.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    Specialista zákaznické podpory