Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Fotografie umístěna jinak než na objednávce.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Milý zákazníku,

    děkujeme Vám za recenzi! Jsme velmi zklamáni, že nejste spokojený zákazník. Pokud máte nějaký problém s objednávkou, poprosíme se obrátit na naší infolinku [email protected], kde s vámi váš problém rádi a obratem vyřeší. Jsme tu pro Vás!

    S pozdravem,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Milý zákazníku,

    děkujeme Vám za recenzi i když dodání vám nevyhovovalo .J Snažíme se nabídnout co největší výběr, abychom uspokojili potřeby všech našich zákazníků. Pokud budete mít nějaké další požadavky nebo otázky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás!

    S pozdravem,
    Tým Krytoland.cz

  • Objednal som si krit +tvrzene sklo do MLADEJ Boleslavi bolo zaslane do Vymperku ,kontaktoval som predavajuceto, kam to bolo odoslane vraj si to mám ja vybavovat z poštov Dakujem za ochotu.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Milý zákazníku,

    děkujeme Vám za recenzi! Jsme velmi potěšeni, že jste si našli to správné zboží pro Váš telefon na našem e-shopu . Snažíme se nabídnout co největší výběr, abychom uspokojili potřeby všech našich zákazníků. Pokud budete mít nějaké další požadavky nebo otázky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás!

    S pozdravem,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neexistují žádné výhody, naprosto zklamaný
    • Zboží nebylo doručeno
    • Strávil jsem spoustu času, úsilí a nervů, abych vrátil předplacené peníze
    • V důsledku toho mi nebyly proplaceny všechny vynaložené náklady.

    Tento obchod je podvod! Stanoví nejnižší cenu a požadují platbu předem a poté objednávku zruší. Zároveň je produkt stále dostupný pro novou objednávku na webu. Používají vaše peníze a je dobré, když vám je umožní vrátit. I půl hvězdy je na tento obchod moc. Nikdy s tímto obchodem neřešte!

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaší recenzi.
    Mrzí nás, pokud jste si vytvořili objednávku a požadované, objednané zboží jsme neměli skladem. Ale pokud se tak stene, pak informujeme zákazníka a obratem vracíme peníze zpět, pokud si zákazník nevybere alternativu.
    V našem obchodě požadujeme platbu předem pouze u objednávek mobilních telefonů, na ostatní zboží si můžete zvolit dobírku. Je to z toho důvodu, že někteří lidé mají k dobírkám takový přístup, že si je nepřebírají a telefony by putovaly přes několik dopravců tam a zpět. Pravděpodobnost poškození zboží přes dopravce je vysoká a to nechceme.
    Velice děkujeme za pochopení a budeme doufat, že se na nás znovu obrátíte.

    S pozdravem

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doručení proběhlo rychle
    • Zaslaný kryt na mobil neseděl
    • Bylo mi řečeno, že je to case friendly kryt, přesto že je kryt o cca 3mm kratší než obrazovka mobilu

    Zaslaný kryt určený na OnePlus 7T bohužel rozměrově nesedí, na výšku je asi o 3mm kratší, což je nepoužitelné. Z krytolandu mi na moji nespokojenost napsali, že jde o case friendly kryt, proto je kratší. To je nesmysl. Momentálně case friendly kryt mám a velikostně sedí bez problémů a při nasazování case nezavazí. Žádal jsem tedy krytoland, jestli mají jiný kryt, který by na OnePlus 7T opravdu seděl, na to jsem odpověď nedostal. Takže nezbývá než zaplatit poštovné a poslat jim to zpátky nebo si udělat výlet na jejich pobočku a kryt vrátit. Od krytové speciálky velké zklamání.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený/á zákazníku/zákaznice,

    jsme velmi zklamaní, že jste měli negativní zkušenost s naším e-shopem Krytoland.cz. Rádi bychom tento problém rychle vyřešili. Prosím, kontaktujte nás na [email protected], abychom mohli situaci co nejrychleji napravit.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obal pro mě nepoužitelný... nefunguje s ním NFC pro placení.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Milý zákazníku,

    děkujeme Vám za vaši recenzi! Mrzí nás vaše zklamání. Poprosíme toto řešit na naši infolince, kde vám obratem najdou řešení k vaší spokojenosti.

    Pokud byste měl(a) v budoucnu jakékoliv dotazy nebo potřeboval(a) další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás!

    S úctou,
    Krytoland.cz Tým

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zadna komunikace
    • cekani 5 dni nez obchodnik zpracoval mou platbu za zbozi online kartou
    • nevim co mam hodnotit protoze jsem jeste nevidel zadny vysledek

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    to nás mrzí, že máte tokovou zkušenost. Platby zpracovává systém automaticky a objednávka se zpracovává ihned po načtení platby, proto netušíme, proč u vás tomu bylo jinak a moc vašemu problému nerozumíme.

    Každopádně se omlouváme a doufáme, že se na nás obrátíte a vše vyřešíme na naší infolince [email protected]

    S přáním krásných dnů

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nejhorší tvrzený sklo !

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    vaše zkušenost nás mrzí a poprosíme vyřešit váš problém na naší infolince, kde váš problém obratem vyřešíme.
    Děkujeme a omlouváme se za případné potíže.

    S přáním krásných dnů

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obal na telefon je výrazně tmavší než v galerii (displayem to není) černé okraje .. opět v galetii není

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz.

    Je nám velmi líto, že jste nebyli spokojeni s produktem, který jste si u nás zakoupili. Chceme Vám ujistit, že si vážíme každého názoru a že se snažíme neustále zlepšovat.

    Ohledně Vašeho upozornění na rozdíl mezi barvou obalu na telefonu ve skutečnosti a v galerii, bychom rádi objasnili, že se snažíme zobrazit co nejpřesnější a nejkvalitnější fotografie produktů, avšak kvůli rozdílům v nastavení obrazovky či osvětlení se může zdát, že barvy se mírně liší. Přesto, abychom zajistili, že naši zákazníci dostanou přesně to, co vidí na obrázku, budeme pracovat na aktualizaci fotografií a zdokonalení popisu produktů.

    Pokud byste chtěli, rádi bychom Vám nabídli možnost vrácení nebo výměny zboží, pokud jste s ním neuspokojeni. Stačí nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected] a rádi Vám poskytneme další pokyny ohledně procesu reklamace.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za to, že jste si vybrali Krytoland.cz. Jsme tu pro Vás a budeme rádi, když nám dáte příležitost napravit tuto situaci.

    S pozdravem,
    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popíšu tu svou zkušenost, obrázek si udělejte sami.
    Krytoland byl na Heurece nejlevnější obchod pro telefon co jsem kupoval (Oneplus Nord 3), a jak jsem se díval kolem i pro jiné telefony. Tak jsem objednal. V úterý. V pondělí následující týden mi sdělili, že telefon není na skladě a že ruší objednávku a vrací peníze (ty ještě nedošly, ale dnes je teprve první den po zrušení obj, tak trochu se modlím, abych tam nenechal 10k). Asi jim trvalo 4 dny dojít do skladu. Když se podívám na jejich stránky, tak Oneplus Nord 3 mají mít pořád skladem. Já tento obchod nedoporučuju.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za sdílení Vaší zkušenosti a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste s naším e-shopem Krytoland.cz zažil. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a chceme se ujistit, že se podobná situace nebude opakovat.

    Rozumíme Vaší frustraci ohledně zpoždění s doručením a následným rušením objednávky. Bohužel, došlo k chybě v našem skladu, kvůli které neměli jsme možnost dodat Váš telefon včas. Omlouváme se za jakékoli nedorozumění ohledně dostupnosti zboží na našich stránkách. Je naší odpovědností udržovat aktuální informace, a to v tomto případě selhání naší strany.

    Vaše peníze jsou naší prioritou a chceme Vás ujistit, že budou vráceny v co nejkratším možném čase. Pokud byste měl(a) jakékoliv dotazy ohledně procesu vrácení peněz, neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected]. Vaši zpětnou vazbu bereme vážně a budeme pracovat na tom, abychom zlepšili naše služby a minimalizovali podobné situace v budoucnosti.

    Je nám líto, že Vaše zkušenost s námi nebyla pozitivní, a doufáme, že nám dáte příležitost napravit naši reputaci.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,

    [Tým Krytoland.cz]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Při objednávce tři věci přišly jen dvě bez žádného upozornění

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený zákazníku/zákaznice,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vašeho nedávného nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Jsme hluboce zklamáni, že Vaše objednávka nedostala požadovanou pozornost a že jedna z Vašich položek chyběla bez jakéhokoli upozornění.

    Chceme Vám poděkovat za to, že jste nás informoval/a o této zkušenosti, a dovolte, abychom Vás ujistili, že situace, kterou jste popsal/a, není v souladu s našimi standardy kvality služeb. Rádi bychom tento problém rychle vyřešili a zajistili, že se podobná situace nebude opakovat.

    Můžete prosím poskytnout více informací o Vaší objednávce, včetně čísla objednávky, abychom mohli provést důkladné šetření a identifikovat, co se stalo? Naše prioritou je udržovat vysokou úroveň spokojenosti našich zákazníků, a Vaše spolupráce nám v tomto procesu pomůže.

    Prosíme Vás, kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected] a my se postaráme o vyřešení této situace co nejdříve. Rádi bychom Vám poskytli nejenom odpovídající řešení, ale také přidali drobnou pozornost jako omluvu za vzniklé nepříjemnosti.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za Vaši trpělivost. Těšíme se na Vaši odpověď a na možnost napravit tento nedostatek.

    S úctou,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamný popis

    Nemá to GPS jen Bluetooth

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi lítí, že Vaše zkušenost s naším produktem nebyla uspokojivá a omlouváme se za veškeré nedorozumění.

    Rádi bychom objasnili, že jsme vždy se snažili poskytnout co nejvíce informací o našich produktech, ale zdá se, že zde došlo k omylu v popisu. Děkujeme Vám, že jste nás na tento nedostatek upozornili. Budeme okamžitě prověřovat popisy všech našich produktů, abychom zajistili, že budou přesné a informativní.

    Pokud byste měl(a) jakékoli další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected]. Rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou pomoc a podporu.

    Ještě jednou se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a porozumění.

    S pozdravem,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Pouzdro ktere ma byt na muj telefon honor8x objednano/zadano spravne ale dodan typ nezname velikosti takze se budu mesic placat v reklamaci

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vaší nedávné objednávky na našem e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi zklamaní, že jste měli takovou zkušenost s našimi produkty. Snažíme se poskytovat kvalitní služby a výrobky, a je nám líto, že jste byli zklamáni.

    Rádi bychom Vám pomohli vyřešit tuto situaci co nejrychleji a nejefektivněji. Prosim, kontaktujte nás na našem e-mailu [email protected] a uveďte číslo své objednávky, abychom mohli zahájit proces reklamace. Naše týmy budou pracovat na vyřešení problému a zajistíme, aby byl váš požadavek co nejrychleji vyřešen. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a chceme udělat vše, co je v našich silách, abychom Vás uspokojili.

    Omlouváme se za všechny nepříjemnosti, které jste zaznamenali, a doufáme, že budeme mít příležitost vás přesvědčit o naší kvalitě a úsilí, které vkládáme do našich produktů a služeb.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz Support Team

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na červeném krytu chybí popruh. a to mě štve. Doufám že seženu někde. Stávat by se to nemělo. Teď je to na nic.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi zklamaní, že jste nebyli spokojeni s naším produktem a chceme se za to omluvit.

    Ohledně chybějícího popruhu na červeném krytu bychom rádi řekli, že jsme si toho vědomi a chceme vám pomoci vyřešit tuto situaci co nejdříve. Prosím, obraťte se na náš tým na adrese [email protected] a my uděláme vše, co bude v našich silách, abychom vám pomohli najít nebo nahradit popruh, který chybí. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a budeme pracovat na tom, abychom se této chyby vyvarovali v budoucnosti.

    Děkujeme za vaši trpělivost a důvěru v Krytoland.cz. Budeme rádi, pokud nám dáte další šanci a dovolíte nám vás přesvědčit o kvalitě našich produktů a služeb.

    • Komunikace je nad moje nervy

    Objednavka se udajne stornuje v den kdy se zboži předa kuryrovy a mejlem jsem informovaná že zboži neni skladem že mi nic nepřijde a o dny pozdeji zboží přijde ale stále si dopisuji přes mejl že krytoland nic neodeslal že vyzvedavat nic nemam no prava ruka neví co dělá ta levá už nikdy víc

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za problémy, které jste zažila při nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Rádi bychom tuto situaci rychle vyřešili. Prosím, kontaktujte nás na emailové adrese [email protected] s vaším číslem objednávky a popisem problému. Zjistíme, co se stalo, a pokusíme se situaci co nejrychleji napravit.

    Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste kvůli tomu zažila.

    S pozdravem,
    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalita

    Kvalita bohužel absolutně neodpovídá ceně produktu. Popsocket je z nekvalitního a nevzhledného plastu, ve kterém jsou mezery a rozhodně moc nevydrží. Je to škoda, tisk nevypadá tak zle ale k čemu na tak špatný základ ?

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi litující, že jste nebyli spokojeni s kvalitou produktu, který jste si u nás zakoupili. Vaše názory jsou pro nás velmi důležité a rádi bychom situaci vyřešili a udělali vše pro to, abyste byli spokojeni s našimi produkty.

    Co se týče Popsocketu, který jste zakoupili, měli bychom si ho přesně prohlédnout a zjistit, zda jde o jednotlivý vadný kus, nebo zda máme potíže s kvalitou výrobku. V případě, že se jedná o jednotlivý vadný kus, rádi Vám ho vyměníme za nový a kvalitnější produkt.

    Pokud máte zájem, můžeme Vám také nabídnout vrácení peněz za zakoupený produkt, pokud byste si přáli od nás odstoupit.

    Děkujeme Vám za trpělivost a za to, že jste nám dali příležitost situaci napravit. Pokud byste chtěli pokračovat v řešení, prosíme, kontaktujte nás na emailové adrese [email protected] a rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.

    S pozdravem,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pro mně kvalitní obaly na mobily
    • Nemohl jsem zadat doručení dle mého výběru, ale to co fungovalo. Komunikace s krytolandem následně nebyla, obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi.

    Pokud máte nějaký problém, poprosíme využít naši infolinku, která je v provozu od 7 hod do 17.30 hod. Dále máte k dispozici další nástroje, mail nebo náš chat, který zákazníci také rádi využívají.

    Budeme rádi, když se na nás obrátíte a váš problém rádi vyřešíme.

    S přáním krásných dnů

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozná komunikace
    • Špatné zboží
    • Hrozné stránky

    Už bych si od nich nikdy nic neobjednal , hodně špatný obchod.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    chápeme vaše rozhořčení. Můžeme pouze doporučit se příště ujistit v nastavení telefonu-informace o telefonu, jaký máte typ telefonu a na ten typ si správně objednat, abyste předešel tomu, že si opět objednáte chybně. Pokud si nejste jist svým modelem, rádi vám na naší infolince poradíme.

    Děkujeme
    S přáním krásných dnů

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem dva kryty, které se začaly používat, až minulý týden z důvodu, protože jsme čekaly, než dorazí telefony. Po týdnu oba kryty praskly. Nekvalitní materiál.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vašeho nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Upřímně nás mrzí, že jste byli s naším produktem zklamáni a že kryt dorazil v poškozeném stavu. To rozhodně není standard, který bychom chtěli našim zákazníkům nabízet.

    Rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, abyste byli spokojeni s vaším nákupem. Můžete nám prosím poskytnout několik informací o Vašem objednávce, jako je číslo objednávky a Vaše kontaktní údaje, abychom mohli zahájit proces reklamace a vyměnit poškozený kryt.

    Naším cílem je zajistit, aby každý zákazník byl s našimi produkty a službami spokojený. Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zaznamenali, a budeme se snažit, aby vaše další zkušenost s naším e-shopem byla pozitivní.

    Prosím, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected] a my se pokusíme situaci co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru v naši značku.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz - Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kryt dorazil vcelku rychle a mel byt jako darek. Bohuzel pri rozbaleni, kryt byl znicen a odpadavaly kusy skla. Takze za me nekvalitni. Ale musim uznat, ze vypadal zezacatku krasne a presne jako fotka.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vašeho nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Upřímně nás mrzí, že jste byli s naším produktem zklamáni a že kryt dorazil v poškozeném stavu. To rozhodně není standard, který bychom chtěli našim zákazníkům nabízet.

    Rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, abyste byli spokojeni s vaším nákupem. Můžete nám prosím poskytnout několik informací o Vašem objednávce, jako je číslo objednávky a Vaše kontaktní údaje, abychom mohli zahájit proces reklamace a vyměnit poškozený kryt.

    Naším cílem je zajistit, aby každý zákazník byl s našimi produkty a službami spokojený. Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zaznamenali, a budeme se snažit, aby vaše další zkušenost s naším e-shopem byla pozitivní.

    Prosím, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected] a my se pokusíme situaci co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru v naši značku.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz - Zákaznická podpora