Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení nebylo moc rychle

    Poslali mi čínský padělek, který ani nefungoval. Takže obrovské zklamání.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a za to, že jste nás upozornila na tuto nepříjemnou situaci. Velmi nás mrzí, že jste byla zklamaná objednaným produktem a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Rádi bychom Vás ujistili, že toto rozhodně není naše standardní praxe. Naším cílem je vždy dodávat kvalitní zboží, které odpovídá popisu. Proto bychom se na tuto záležitost rádi podívali blíže a nabídli Vám řešení. Prosíme Vás, abyste nás kontaktovala na našem zákaznickém servisu, kde s Vámi domluvíme možnosti výměny zboží nebo vrácení peněz.

    Chceme Vás ujistit, že toto není standard, kterým se řídíme, a pokud došlo k jakémukoli nedorozumění nebo problémům, jsme připraveni je řešit. Prosíme, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 608 141 056.

    S pozdravem,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledné webové stránky
    • Od prosince zadané zboží nedorazilo, je září..

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a za to, že jste si našel čas podělit se o svou zkušenost. Velmi nás mrzí, že Váš nákup na Krytoland.cz neproběhl podle Vašich představ. Upřímně se omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které jste musel řešit.

    Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně cenná, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby. Rádi bychom se dozvěděli více o tom, co konkrétně Vás zklamalo, abychom mohli situaci důkladně prozkoumat a zajistit, že se podobné problémy v budoucnu nebudou opakovat. Nicméně je velmi nepravděpodoné, že byste nazboží čekal takdlouho, aniž by jste o tom nebyl informován. Naším cílem je, aby každý zákazník odcházel spokojený, a proto se budeme snažit najít řešení, které pro Vás bude uspokojivé.

    Pokud byste měl jakékoli další otázky nebo potřeboval situaci řešit individuálně, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis. Rádi Vám pomůžeme s nápravou. Chceme Vás ujistit, že toto není standard, kterým se řídíme, a pokud došlo k jakémukoli nedorozumění nebo problémům, jsme připraveni je řešit. Prosíme, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 608 141 056.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost. Věříme, že nám dáte příležitost znovu si získat Vaši důvěru.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Verča - Krytoland.cz

    • bohužel bylo dodáno pouzdro na úplně jiný telefon a místo rekce na moji reklamaci přijde pouze tato žádost o hodnocení

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že došlo k chybě při odeslání Vaší objednávky. Upřímně se omlouváme za to, že Vám bylo dodáno pouzdro na jiný telefon a že jste nedostal odpověď na svou reklamaci. Tato situace je pro nás nepřijatelná a chápeme, jak frustrující pro Vás musela být.

    Rádi bychom situaci co nejrychleji napravili. Prosíme Vás, abyste nás kontaktoval na našem zákaznickém servisu, kde se budeme moci Vaší reklamaci věnovat osobně a zajistit, abyste obdržel správné pouzdro nebo jinou nápravu, která Vám bude vyhovovat.

    Chceme Vás ujistit, že toto není standard, kterým se řídíme, a pokud došlo k jakémukoli nedorozumění nebo problémům, jsme připraveni je řešit. Prosíme, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 608 141 056.

    S přáním hezkého dne,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    V doručeném balíku chyběl jeden kryt, údajně z důvodu nedostupnosti. Na faktuře je ale částka za něj započítaná. Obchod mě na chybějící kryt ani neupozornil, ani mi i přes tel. urgenci částku za něj doposud nevrátil. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, které jste zažila při nákupu u nás. Velmi nás mrzí, že ve Vaší objednávce chyběl jeden kryt a že jste nebyla informována o jeho nedostupnosti. Je nepřijatelné, že jste neobdržela refundaci ani po telefonické urgenci. Tato situace nás velmi mrzí a chceme ji co nejrychleji napravit.

    Prosíme Vás, abyste nás kontaktovala na našem zákaznickém servisu, kde okamžitě zajistíme vrácení částky za chybějící kryt a probereme s Vámi další možnosti řešení, které by Vám vyhovovaly. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a chceme se postarat o to, aby se podobné problémy v budoucnu neopakovaly.

    Chceme Vás ujistit, že toto není standard, kterým se řídíme, a pokud došlo k jakémukoli nedorozumění nebo problémům, jsme připraveni je řešit. Prosíme, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 608 141 056.

    S přáním hezkého dne,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hezké obaly podle vlastní fotky
    • Přišlo mi sklo, které má podporovat čtečku,ale nefunguje to. Reakce obchodu pouze "to by se dít nemělo a od té doby nereagují. Zbytečně vyhozených 340 Kč

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a za to, že jste nás upozornil na problém, který jste zažil s naším produktem. Velice nás mrzí, že sklo, které mělo podporovat čtečku otisků prstů, nefunguje tak, jak by mělo. Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, které Vám tato situace způsobila.

    Je pro nás nepřijatelné, že jsme na Váš problém adekvátně nereagovali, a rádi bychom to co nejdříve napravili. Prosíme Vás, abyste nás co nejdříve kontaktoval na našem zákaznickém servisu, kde s Vámi probereme možnosti nápravy – ať už formou výměny produktu, nebo vrácení peněz. Chceme zajistit, aby bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Chceme Vás ujistit, že toto není standard, kterým se řídíme, a pokud došlo k jakémukoli nedorozumění nebo problémům, jsme připraveni je řešit. Prosíme, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 608 141 056.

    S přáním hezkého dne,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Peníze mi vrátili.
    • Nabízí zboží, které nakonec nemají na skladě.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a za to, že jste nás upozornil na tento problém. Velmi nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost s dostupností zboží, které jsme nakonec neměli na skladě. Upřímně se Vám omlouváme za veškeré komplikace, které Vám tato situace mohla způsobit.

    Chápeme, jak je frustrující, když se zákazník těší na objednaný produkt a poté zjistí, že není dostupný. Tento problém rozhodně není v souladu s našimi standardy, a proto se budeme snažit co nejrychleji přijmout opatření, aby se něco podobného již neopakovalo. V současné době pracujeme na zlepšení našich skladových procesů a aktualizaci informací o dostupnosti zboží na našem e-shopu.

    Pokud byste měl jakékoli další dotazy, připomínky nebo potřeboval s něčím poradit, neváhejte se na nás kdykoli obrátit. Jsme tady pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé potíže a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost ukázat, že si Vaši důvěru zasloužíme.

    S pozdravem,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednávka byla vyřízena rychle, ale kryt na telefon je neuspokojivý, nesedí na telefon, ani na příslušné otvory.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den Evo,

    děkujeme Vám za to, že jste si našla čas napsat nám svou recenzi. Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena s krytem na telefon, který jste si u nás objednala. Je nám upřímně líto, že kryt nesedí na Váš telefon a neodpovídá přesně příslušným otvorům.

    Ačkoli nás těší, že jste ocenila rychlé vyřízení objednávky, víme, že správné rozměry a perfektní padnutí krytu jsou pro Vás klíčové. Chceme se Vám omluvit za tuto nepříjemnost a ujistit Vás, že se na tuto záležitost zaměříme. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace neopakovala.

    Rádi bychom Vám nabídli řešení, které by Vám tuto situaci napravilo. Prosíme, abyste nás kontaktovala na našem zákaznickém servisu, kde se můžeme domluvit na vrácení nebo výměně krytu za jiný, který bude plně vyhovovat Vašemu zařízení.

    Chceme Vás ujistit, že toto není standard, kterým se řídíme, a pokud došlo k jakémukoli nedorozumění nebo problémům, jsme připraveni je řešit. Prosíme, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 608 141 056.

    S přátelským pozdravem,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    měl jsem objednáno, čekal jsem (uvádíte doručení 1-2 dny), poté co jsem se JÁ ozval mi bylo řečeno, že zboží, které jsem objednal (v době objednání bylo dostupné) bude teprve naskladněno a to do 14 dnů, takže..
    alespoň to storno bylo vstřícné.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s naším e-shopem nebyla taková, jakou jsme si přáli. Omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které jste zažil.

    Vážíme si Vašeho názoru, protože nám pomáhá pochopit, kde se můžeme zlepšit. Rádi bychom se s Vámi podělili o naše kroky, které jsme podnikli na zlepšení našich služeb.
    Pokud máte ještě nějaké dotazy nebo chcete sdílet další podrobnosti, prosím, neváhejte se na nás obrátit přímo na náš zákaznický servis. Jsme tu pro Vás a rádi bychom našli řešení, které by Vás uspokojilo. Naší snahou je vždy zajistit, aby každý nákup u nás byl co nejpříjemnější.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé potíže a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Doufáme, že nám dáte další příležitost a že se nám podaří splnit Vaše očekávání.

    S přátelským pozdravem,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Personál příjemný, zboží nekvalitní.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si našli čas na napsání recenze. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s naším e-shopem nebyla podle Vašich představ a omlouváme se za jakékoli potíže, které jste zažili.

    Vaše zpětná vazba je pro nás nesmírně důležitá, protože nám pomáhá pochopit, kde bychom se mohli zlepšit. Rádi bychom se s Vámi spojili, abychom se dozvěděli více o konkrétních problémech, které Vás potkaly. Můžete nám prosím poskytnout podrobnosti, například číslo objednávky nebo další informace, které nám pomohou situaci vyřešit?

    Naším cílem je vždy poskytovat co nejlepší služby a zajistit, aby každý nákup u nás byl bezproblémový. Proto budeme rádi, pokud nám dáte další příležitost ukázat, že Vaše zkušenost s námi může být pozitivní.

    Prosím, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis, kde Vám rádi pomůžeme vyřešit jakékoli problémy. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé potíže a doufáme, že nám dáte šanci napravit Vaši zkušenost.

    Děkujeme za pochopení.

    S přátelským pozdravem,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slabá komunikace

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se, že jsme Vás zklamali v oblasti komunikace. Velmi nás mrzí, že jste měl pocit, že naše odpovědi nebyly dostatečné nebo včasné. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto je pro nás každé negativní hodnocení cenné, protože nám pomáhá zlepšovat se.

    V našem týmu jsme si vědomi, že kvalitní komunikace je klíčová pro dobré zákaznické služby, a je nám líto, že jsme tuto stránku naší služby nezvládli podle Vašich očekávání. Rádi bychom Vás ujistili, že Vaše připomínky bereme velmi vážně a budeme se snažit učinit potřebné kroky k tomu, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.

    Pokud máte další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které najdete na našem webu. Prosíme, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 608 141 056.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé potíže a doufáme, že nám dáte šanci zlepšit se a poskytnout Vám lepší služby v budoucnu.

    S pozdravem,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala sem si kryt a bohužel o několik mm nesedí. Chtěla jsem reklamovat ale obochod semnou nekomunikuje

    Objednala sem si kryt a bohužel o několik mm nesedí. Chtěla jsem reklamovat ale obochod semnou nekomunikuje

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den, Michaelo,

    děkuji za Vaši recenzi a za to, že jste se podělila o svou zkušenost. Omlouvám se, že naše komunikace nesplnila Vaše očekávání. Vážím si Vaší zpětné vazby, protože nám pomáhá lépe pochopit, kde můžeme naši službu zlepšit.

    Ráda bych Vás ujistila, že se naší snahou je vždy poskytovat rychlé a efektivní odpovědi, a že jsme se zaměřili na zlepšení komunikace mezi naším týmem a zákazníky. Chápu, jak důležité je mít všechny potřebné informace včas a jasně, a proto se snažíme tyto aspekty neustále vylepšovat.

    Chceme Vás ujistit, že toto není standard, kterým se řídíme, a pokud došlo k jakémukoli nedorozumění nebo problémům, jsme připraveni je řešit. Prosíme, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 608 141 056.

    Děkuji za Vaše pochopení a přeji Vám krásný den.

    S pozdravem,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání
    • Nesprávný produkt

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši recenzi a zpětnou vazbu. Je mi líto, že se Vám dostalo negativního zážitku. Chci se ujistit, že Vaše zkušenost s naším e-shopem byla co nejlepší.

    Je pro nás velmi důležité vědět, co konkrétně Vás zklamalo, abychom mohli situaci napravit a předejít podobným problémům v budoucnu. Pokud jste měl nějaké problémy s našimi službami, dodáním nebo s jakýmkoli aspektem nákupu, prosím, dejte nám vědět. Naším cílem je vždy zajistit, aby každý zákazník odcházel spokojený a my se snažíme vynaložit maximální úsilí k řešení jakýchkoli problémů.

    Pokud máte další otázky nebo pokud bychom mohli něco udělat pro zlepšení Vaší zkušenosti, neváhejte se na nás obrátit. Chceme Vás ujistit, že toto není standard, kterým se řídíme, a pokud došlo k jakémukoli nedorozumění nebo problémům, jsme připraveni je řešit. Prosíme, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle 608 141 056.

    Děkuji, že jste si našel čas na napsání recenze. Vaše názory jsou pro nás velmi cenné.

    S přátelským pozdravem,

    Verča
    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doručení

    Obchod nekomunikuje přes vyskakovací chat (proč mi teda nabízí možnost chatu a ptají se, jestli mám otázku???).
    Telefon nikdo nezvedá a když už konečně, tak vás stejně odkážou na číslo, které nikdo nezvedá.
    Ve výsledku dorazilo jiné sklo, než na obrázku- s černým okrajem (mám bílý telefon), i na obalu, ve kterém sklo bylo, byl napsaný jiný typ telefonu.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi a za to, že jste se podělil o své zkušenosti s naším e-shopem. Omlouvám se, že Vaše zkušenost nebyla taková, jakou jsme si přáli a jakou se snažíme našim zákazníkům poskytovat.

    Ráda bych se podívala na problémy, které jste zmínil, a snažila se je vyřešit. Chápu, že může být frustrující, pokud se nedostanou očekávané služby, nebo dojde k jiným komplikacím. Velmi mě mrzí, že naše služby neodpovídaly Vašim očekáváním.

    Pokud jste narazil na konkrétní problém s naším zbožím nebo službami, prosím, neváhejte nás kontaktovat přímo. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomůže nám zlepšit naše služby. Pokud byste měl jakékoli další otázky nebo potřeboval další pomoc, rádi Vám ji poskytneme. Kontaktujte nás prosím na telefonním čísle 608 141 056 nebo nám napište na e-mail [email protected].

    Omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti a doufám, že se nám podaří vše vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S přátelským pozdravem,

    Verča
    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Nelze určit rozměry krytů.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den, Stenly,

    moc Vám děkujeme za to, že jste si našel čas podělit se o svou zkušenost s nákupem na Krytoland.cz.

    Ráda bych Vám potvrdila, že rozměry krytů, které nabízíme, jsou přesně přizpůsobené každému konkrétnímu modelu telefonu. Snažíme se zajistit, aby každý kryt nejen skvěle vypadal, ale také perfektně seděl a poskytoval Vašemu zařízení maximální ochranu. Pečlivě vybíráme materiály a dbáme na to, aby každý kryt odpovídal specifikacím daného modelu.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další dotazy, potřebujete poradit s výběrem, nebo se rozhodnete znovu nakoupit u nás, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tady pro Vás a rádi Vám pomůžeme najít přesně to, co potřebujete.

    Ještě jednou Vám moc děkujeme za Vaši důvěru a za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Těšíme se na Váš další nákup a přejeme Vám krásný den!

    S přáním všeho dobrého,

    Verča
    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • tvrzené sklo na telefon vypadá, že bude držet?
    • i když se zpožděním a až na mou žádost, ale vrátili peníze ze zdvojené platby
    • arogantní chování
    • naprosto nevyjdou vstříc
    • posílají až v naprosto poslední moment
    • jakmile zaplatíte, tak už se s Vámi nebaví

    Pro pochopení situace, rozbila jsem si telefon a než mi úplně zčernal displej, tak jsem si tady objednala nový. Platba byla stržená dvakrát a musela jsem si zažádat o vrácení, které po několika dnech dorazilo (tolik jim k dobru).

    Telefon dorazil polepený technickými nálepkami, které jsem z telefonu dostávala půl hodiny, bez jakékoli fólie a s ani ne napůl nabitou baterkou, takže ho pravděpodobně používali na prodejně.

    Na stránkách ve své dobrotě zapomněli zmínit, že výrobce telefonu do balení zahrnul i obal, abych si (vlastně zbytečně) koupila kryt u nich.

    Koupila jsem si i tvrzené sklo, které mělo dorazit s vlhčeným a suchým ubrouskem na vyčištění displeje. Oba byly vyschlé, takže čištění s jejich "zdroji" se nekonalo. Sklo ale vypadá kvalitně.

    Ačkoli slibují na webovkách doručení 1-2 dny, tak u telefonů si udělají poznámku, že odesílají do 5 dnů (z čehož bylo 5 pracovních dnů a jelikož balíček donesli na Zásilkovnu v pátek v 19:50, tak mi v podstatě dorazil až za necelé 2 týdny od objednání, ačkoli jsem je v chatu žádala, jestli by bylo možné odeslat co nejdříve, protože jsem bez telefonu).

    Na dotaz, jestli se mohou ujistit, že platba proběhla v pořádku, napsal, že nevidí do systému.

    Na žádost o rychlé odeslání přišel komentář, že na to mají 5 dní.

    Na prosbu, jestli můžou na zásilku připojit poznámku, že jsem bez telefonu a řidič musí zazvonit na zvonek, mi napsal, ať zavolám řidiči, až mi přijde zpráva a po druhém vysvětlení během pěti minut, že jsem bez telefonu, mi jen napsal, že s tím nic nezmůže a Zásilkovně psát nebude.

    Když jsem znovu napsala čtvrtý, nebo pátý den od objednání, v jakém stavu je objednávka, tak mi jen přišla zpráva, že jsou všichni operátoři vytížení. Nikdo se už neozval.

    Nejhorší zkušenost, kterou jsem kdy s online nakupováním zažila. Tak arogantní a nevstřícné chování musí člověk pohledat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek vůbec neodpovídal vystavenému zboží na stránkách. Nevýhodou obchodu je, že má ve smluvní podmínky nastavené výhodně pro sebe a zcela nevýhodně pro zákazníka. Zboží nekvalitní, pravděpodobně z Číny...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednané zboží nedošlo. Čekám na vrácení peněz za objednané zboží.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Milý zákazníku,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měl nepříjemnou zkušenost s Vaší objednávkou. Chápu, jak je frustrující, když očekávané zboží nedorazí a situace se dále komplikuje. Přestože se snažíme, aby všechny objednávky byly doručeny co nejrychleji a bez problémů, bohužel se někdy může stát, že nastanou komplikace mimo naši kontrolu.

    Ráda bych Vás ujistila, že na vyřešení této situace intenzivně pracujeme. Naše zákaznická podpora již byla informována o Vašem případu a co nejdříve podnikneme kroky k nápravě. Pokud jste již žádal o vrácení peněz, dovolte mi Vás ujistit, že tento proces standardně trvá několik pracovních dní, nicméně uděláme maximum, aby byly prostředky vráceny co nejdříve.

    Pokud byste měl jakékoliv další dotazy, nebo byste potřeboval další informace ohledně Vaší objednávky, neváhejte nás prosím kontaktovat na naší zákaznické lince nebo e-mailu. Jsme tady pro Vás a rádi Vám pomůžeme vše vyřešit.

    Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a věříme, že se nám podaří tuto situaci brzy vyřešit k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost doručení
    • Špatná komunikace

    Objednal sem si set silikonového pouzdra + ochranného sklíčka. Pouzdro sedí ale sklíčko bohužel , je menší.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Milý zákazníku,

    děkujeme, že jste si udělal čas a napsal nám svou recenzi. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s naším e-shopem Krytoland.cz nebyla zcela pozitivní. Ceníme si Vaší zpětné vazby, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.

    Především se omlouváme za zpoždění při doručení Vaší objednávky. Uvědomujeme si, jak je rychlost doručení důležitá, a budeme pracovat na tom, abychom tuto situaci v budoucnu minimalizovali. Omlouváme se také za špatnou komunikaci z naší strany. Je pro nás klíčové, aby naši zákazníci měli k dispozici veškeré potřebné informace včas a přesně, a v tomto případě jsme zřejmě neuspěli.

    Co se týče problému s ochranným sklíčkem, velmi nás mrzí, že sklíčko nesedí správně. Chápeme, jak může být tato situace nepříjemná. Rádi bychom Vám nabídli možnost výměny sklíčka za správnou velikost. Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis na emailové adrese [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 123 456 789, kde se s Vámi domluvíme na podrobnostech výměny.

    Jako výraz naší omluvy a poděkování za Vaši trpělivost bychom Vám rádi nabídli slevový kód "DIKY12", který Vám poskytne 12% slevu na Váš příští nákup. Doufáme, že nám dáte šanci ukázat, že dokážeme poskytnout lepší služby, které si naši zákazníci zaslouží.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši recenzi a trpělivost. Těšíme se na další spolupráci a věříme, že příští zkušenost s Krytoland.cz bude pro Vás bezproblémová a příjemná.

    S pozdravem,
    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zatím není co hodnotit,zboží ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud jsem neměl možnost nakoupit zde,ale už při první objednávce zklamaní. Krom toho že obchod chce peníze předem, tak mi po zaplacení zboží, které měli skladem! přišlo, že mojí objednávku musí stornovat,že zboží už nemají. Peníze sice přišli, ale takhle se slušný obchodník nechová, a navíc druhý den zboží opět měli ale už o 500 korun dražší.