Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zatím není co hodnotit,zboží ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud jsem neměl možnost nakoupit zde,ale už při první objednávce zklamaní. Krom toho že obchod chce peníze předem, tak mi po zaplacení zboží, které měli skladem! přišlo, že mojí objednávku musí stornovat,že zboží už nemají. Peníze sice přišli, ale takhle se slušný obchodník nechová, a navíc druhý den zboží opět měli ale už o 500 korun dražší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bylo mi doporučeno sklo které nedosedalo na celý display. Display je zahnutý , ale to by snad měli vědět .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost dodani a vyřízení
    • Dodáno jiné zboží než bylo objednáno.

    Místo objednaneho zboží bylo dodáno bez upozornění jiné. Vrácení nicméně proběhlo v pořádku a peníze byly vráceny. Požadované zboží nebylo na skladě, přitom bylo uvedeno, že je ho >10 kusů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • potřeboval jsem upravit fakturu, nepřišla mi žádná odpověď na moji prosbu, objednávku jsem tedy stornoval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem si tvrzené sklo a obal. Objednávka přišla asi za 3 dny, sklo bylo v pořádku, ale obal byl zpřehýbaný a protržený. Reklamovala jsem ho obratem s tím, že chci výměnu. Kontaktovala jsem i emailem, bylo mi řečeno, že se mi ozvou. Po 14 dnech se nikdo neozval, ozvala jsem se znovu, bylo mi řečeno, že je kolegyně na dovolené. Po dalších 14 dnech jsem se ozvala znovu, protože mi žádná zásilka nedošla. Bylo mi řečeno, že mi poslali peníze zpět. Což jsem následně i zjistila. Žádná komunikace ohledně vyřízení reklamace. Otřesná zkušenost. Určitě bych zde už nenakoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obdržel jsem jiné zboží, než bylo objednáno.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí zboží, zaplatím předem a pak za pár dní napíší, že zboží nemají.
    • Když jsem chtěl změnit objednávku, tak to nešlo.

    Nedoporučuji. Neseriózní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní
    • Mají svoje pravidla.

    Už nikdy.Ze tří krytů byly dva odeslány jiné-jejich chyba.Vrátil jsem jim je ale dopravu zpět mi nezaplatili.Dluží mi 109kč .

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Milý zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost s naším e-shopem Krytoland.cz a že jste měl pocit, že naše jednání bylo arogantní. Chtěli bychom se Vám za to upřímně omluvit.

    Váš komentář bereme velmi vážně, protože spokojenost našich zákazníků je pro nás nesmírně důležitá. Chceme, aby každý náš zákazník měl příjemnou zkušenost při nákupu u nás, a je nám líto, že se nám to ve Vašem případě nepodařilo.

    Rádi bychom se touto cestou pokusili celou situaci napravit a zajistit, aby se podobná situace neopakovala. Prosíme Vás, abyste nás kontaktoval na naší infolince +420 608 141 056 nebo na e-mailu [email protected], kde se budeme moci podrobněji věnovat Vašemu problému a najít řešení, které Vás uspokojí. Naše zákaznická podpora je zde pro Vás a je připravena Vám pomoci.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme Vám za pochopení. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a věříme, že nám pomůže zlepšit naše služby do budoucna.

    S přátelským pozdravem,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod poslal úplně něco jiného než měl když jsem řešil reklamaci tak mi bylo sděleno že objednávka je v pořádku ( objednal jsem si diskrétní sklo místo toho přišli dvě normální tvrzené) a bylo mi řečeno že to je pouze diskrétní sklo je bílé (i když má být černé) a že to je jen ilustrační foto a že ty co jsem si objednal jsou obě diskrétní ale byla to lež ale už jsem měl sklo nalepené takže jsem jim na to neletěl jako blbec proto obchod nedoporučuji!!!!!

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Milý zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost s naším e-shopem Krytoland.cz. Je nám líto, že Váš nákup neproběhl podle Vašich představ.

    Abychom lépe porozuměli Vašemu problému a mohli ho co nejrychleji vyřešit, prosíme Vás, abyste nás kontaktoval na naší infolince +420 608 141 056 nebo na e-mailu [email protected]. Naše zákaznická podpora je zde pro Vás a je připravena Vám pomoci.

    Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby a zajistit, aby naši zákazníci byli vždy spokojeni. Rádi bychom se touto cestou pokusili celou situaci napravit a zajistit, že budete s našimi službami i nadále spokojen.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme Vám za pochopení a trpělivost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a uděláme vše pro to, aby Váš problém byl co nejdříve vyřešen k Vaší spokojenosti.

    S přátelským pozdravem,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nepodávají pravdivé informace o doručování zboží

    Některé zboží možná jsou schopni dodat, ale které to je, to zákazník to nemá šanci poznat.
    Peníze za nedodané zboží však vrátili bez problémů. Třeba jiní budou míce štěstí než já.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodali jiný obal

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Běžně rychlá doprava
    • Berou telefon
    • Příjemný silikonový rámeček krytu
    • Špatně popsané produkty
    • zadní strana z plexiskla se hned poškrábe
    • kryt nemá přesah, takže při pádu na displej telefon nechrání
    • obrázek je hodně nekvalitní
    • Kolem díry pro foťák je kryt špatně ořízlý

    Koupila jsem kryt s obrázkem. NEnaplnil má očekávání

  • Zboží nabízené v e-shopu jako skladem. Skladem nebylo.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažili s dostupností zboží v našem e-shopu. Velmi nás mrzí, že zboží označené jako skladem nebylo k dispozici. Bez uvedení čísla objednávky nebo jména, na které byla objednávka vytvořena, bohužel nemůžeme konkrétní problém dohledat a napravit.

    Prosíme Vás, abyste se s námi spojili prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo telefonicky na jedno z našich čísel uvedených na našem webu v záložce "Kontakt". Rádi bychom zjistili, u kterého zboží máme chybnou informaci uvedenou, abychom mohli tuto situaci co nejrychleji vyřešit a zajistit, že podobné problémy nenastanou v budoucnu. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a rádi Vám pomůžeme.

    S přátelským pozdravem,

    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka dělaná 26.06. a zboží stále nedorazilo. :-/

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti s doručením Vaší objednávky. Velmi nás mrzí, že zboží stále nedorazilo a chápeme Vaše zklamání. Bohužel, bez uvedení jména nebo čísla objednávky nemůžeme dohledat, o jakou objednávku se jedná a jaký problém nastal.

    Prosíme Vás, abyste se s námi spojili prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo telefonicky na jedno z našich čísel uvedených na našem webu v záložce "Kontakt". Uděláme vše, co je v našich silách, abychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, že budete s našimi službami spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a rádi Vám pomůžeme.

    S přátelským pozdravem,

    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal jsem jiné sklo, než jsem si objednal

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil s naší službou. Je nám velmi líto, že jste obdržel jiné sklo, než jste si objednal. Chápeme, jak frustrující tato situace může být, a chceme Vás ujistit, že takové chyby nebereme na lehkou váhu.

    Naše prioritou je zajistit, aby každý zákazník byl spokojen s nákupem, a proto bychom rádi co nejdříve vyřešili Váš problém. Prosím, ozvěte se nám na náš zákaznický servis a my zajistíme bezplatnou výměnu skla za správný model, který jste si objednal. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, a my se postaráme o rychlou nápravu.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme Vám za pochopení a trpělivost. Věříme, že se nám podaří situaci napravit k Vaší plné spokojenosti. Těšíme se na Vaši zprávu a doufáme, že nám dáte další příležitost dokázat, že jsme schopni poskytovat kvalitní služby.

    S přátelským pozdravem,

    Verča - Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V úterý objednáno, ve čtvrtek se obchod rozhodl, že zboží není skladem a následující středu byly peníze vráceny (zboží bylo prezentováno skladem).

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za to, že jste si našel čas podělit se o své zkušenosti s naším e-shopem Krytoland.cz. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s dostupností zboží nebyla pozitivní. Rádi bychom se Vám omluvili za jakékoliv nepříjemnosti, které Vám tato situace mohla způsobit.

    Je pro nás velmi důležité, aby naši zákazníci měli přístup k přesným informacím o dostupnosti našich produktů. Vaše zpětná vazba nám pomáhá lépe pochopit, kde můžeme zlepšit naše služby. Okamžitě jsme podnikli kroky k tomu, aby byla naše skladová dostupnost pravidelně aktualizována a abychom předcházeli podobným situacím v budoucnu.

    Pokud máte jakékoliv další dotazy, přání nebo připomínky, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a rádi Vám kdykoliv pomůžeme. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomáhá nám neustále se zlepšovat.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte další příležitost, abychom Vám mohli ukázat, že si vážíme Vaší důvěry a že jsme schopni Vám poskytnout lepší služby.

    S přátelským pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná komunikace

    Objednávka byla zpracovaná rychle. Faktura mi byla zaslaná na všechny objednané věci. V den, kdy byla zásilka předána dopravci, se mi vrátili na účet peníze za jeden kryt... Ten kvůli kterému jsem nakoupila další 3 věci, které jsem ani nepotřebovala, ale abych nemusela platit poštovné. Volala jsem na zákaznickou linku a chtěla kryt doposlat, protože je skladem. Paní mi oznámila, že si budu muset zaplatit poštovné... Takže za mě.... nedoporučuji... Protože pokud nebyl kryt v době odeslání skladem, měla jsem být o tom informovaná... buď bych objednávku změnila, nebo počkala, až budou všechny kryty skladem.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za jakékoli nedostatky, které jste zažili při komunikaci s naší infolinkou. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a litujeme, že v tomto případě jsme nebyli schopni naplnit Vaše očekávání.

    Chceme Vám ujistit, že bereme Vaši zpětnou vazbu velmi vážně a budeme situaci důkladně vyšetřovat, aby se podobné nedostatky v budoucnu neopakovaly. Zároveň bychom rádi přímo řešili Vaši situaci a nabídli Vám co nejlepší řešení.

    Prosím, kontaktujte nás na přiloženém telefonním čísle nebo e-mailu, abychom mohli probrat Vaše zkušenosti podrobněji a zjistit, jak nejlépe Vám můžeme pomoci. Náš tým je připraven Vám asistovat a zajistit, aby Vaše další interakce s námi byla co nejpříjemnější.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost.

    S pozdravem,


    Tým podpory Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod rekkamuje - dodání do druhého dne. Po objednání jsem dostal pouze informaci "skvělé, máte zaplaceno" a to je vše. Žádné další informace o odeslání. Po pěti dnech se mi ozvala až teprve Zasilkovna, že ke mě míří má objednávka. Do té doby jsem se cítil dost nejistě kdy a jestli vůbec něco dorazí.

    Ale nakonec vše dorazilo, i když nikoli v reklamě slibovaném čase

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a litujeme zmatku ohledně dodací lhůty Vaší objednávky. Rozumíme, že nejistota a nejasnosti ohledně termínu doručení mohou být frustrující. Je nám líto, že tato situace nastala.

    Věříme, že je důležité mít jasné a přesné informace o dostupnosti a očekávaných dodacích lhůtách pro každé zboží, které nabízíme.
    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Těšíme se na příležitost tuto situaci napravit.

    S pozdravem,


    Tým podpory Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem kryt podle značky telefonu,ale bohužel jsem dosta na jiný telefon.prostě ten kryt není na ten telfon co jsem objadnal

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Milý zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi a za to, že jste si našel čas nás informovat o Vašem zážitku. Velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s našimi službami, a rádi bychom se Vám omluvili za případné nepříjemnosti, které jste zažil.

    Chápeme, že ne vždy může být vše dokonalé, a proto bychom se rádi dozvěděli více o Vaší zkušenosti, abychom mohli situaci napravit a zajistit, že se podobné problémy nebudou opakovat. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby a lépe vyhovět potřebám našich zákazníků.

    Prosím, pokud byste mohl upřesnit, co konkrétně bylo příčinou Vaší nespokojenosti, velmi by nám to pomohlo. Rádi bychom se postarali o nápravu a nabídli Vám řešení, které Vás uspokojí. Můžete nás kontaktovat přímo na našem zákaznickém servisu, kde Vám naši pracovníci rádi pomohou a vysvětlí všechny detaily.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Věříme, že se nám podaří situaci napravit a že nám dáte šanci přesvědčit Vás o kvalitě našich služeb při Vašem příštím nákupu.

    S přátelským pozdravem,
    Tým Krytoland.cz