Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání
    • V pohodě cena
    • Kryt celkem v pohodě
    • 3D tvrzené sklo na Xiaomi 13T Pro nesedí a rohy skla nelepí

    Dodání dobré, kvalita mizerná.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi vděční za Vaše hodnocení a rádi bychom se pokusili situaci vyřešit a zajistit, aby byl váš nákup s námi co nejlepší.

    Omlouváme se za problémy, které jste zažili s 3D tvrzeným sklem na Xiaomi 13T Pro. Chápeme, že jste očekávali výrobek, který by perfektně seděl a spolehlivě ochránil váš telefon. Bohužel, zdá se, že tentokrát jsme nesplnili vaše očekávání, a za to se Vám upřímně omlouváme.

    Rádi bychom vás však ujistili, že naším cílem je poskytovat kvalitní produkty za přijatelnou cenu. Snažíme se stále zlepšovat naše nabídky a vybírat ty nejlepší výrobky na trhu. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomáhá nám lépe porozumět potřebám našich zákazníků.

    Pokud jste s produktem nespokojeni, rádi Vám ho vyměníme za jiný, který by mohl lépe vyhovovat vašim potřebám, nebo vám poskytneme vrácení peněz. Stačí nás kontaktovat na emailové adrese [email protected], a my se postaráme o řešení vašeho problému co nejrychleji a nejefektivněji.

    Znovu se omlouváme za nepříjemnosti, které jste zažili, a doufáme, že nám dáte další příležitost vás přesvědčit o kvalitě našich služeb. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplaceno, nedodáno, při urgenci bagatelizováno

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně Vašeho nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste s naší službou zažil/a.

    Rádi bychom tuto situaci vyřešili co nejrychleji a co nejefektivněji. Mohli byste nám, prosím, poskytnout více informací ohledně Vaší objednávky, jako je číslo objednávky a Vaše kontaktní údaje? Tím nám pomůžete identifikovat konkrétní situaci a prověřit, co se stalo.

    Naše cílem je zajistit, abyste byl/a s našimi službami spokojen/a, a chceme udělat vše, co je v našich silách, abychom tento problém vyřešili. Můžete nám také napsat na emailovou adresu [email protected], kde Vám rádi poskytneme osobní asistenci.

    Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste zažil/a, a těšíme se na Vaši zpětnou vazbu, abychom mohli zlepšit naše služby pro budoucí nákupy.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ma první objednávka mi byla zrušena,jelikož nebyl dostupný a ani nebude produkt(kryt), jelikož to bylo za zlevněno cenu 199,- . Ihned po přečtení emailu jsem objednala znovu atentokrat za 499,-, přičemž produkt byl na skladě. Jak zajímavé. Nedoporučuji!!!!!

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně Vašeho nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Jsme rádi, že jste ocenili rychlost dodání a přijatelnou cenu našich produktů. Nicméně, velmi nás mrzí, že jste měli problémy s kvalitou 3D tvrzeného skla pro Xiaomi 13T Pro.

    Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste s tímto produktem zažili. Chceme, aby naši zákazníci byli s našimi produkty spokojeni, a jsme rádi, že jste nám tuto situaci sdělili.

    Chceme tuto záležitost vyřešit co nejrychleji a nejlépe pro Vás. Pro tento účel bychom Vás chtěli poprosit, abyste nás kontaktovali na našem e-mailovém kontaktu [email protected] s detaily Vaší objednávky a problému, který jste zažili. Tím nám umožníte prověřit situaci a co nejdříve najít řešení.

    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a jsme připraveni udělat všechno, co je v našich silách, abychom Vám zajistili pozitivní nákupní zkušenost.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a za to, že jste si vybrali náš e-shop. Těšíme se na Vaši zprávu na e-mailu [email protected] a budeme se snažit situaci co nejlépe vyřešit.

    S pozdravem,
    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si kryt vesmírného vlka.Kryt dorazil ,ale naprosto vůbec se neshodoval s obrázkem. Místo celé hlavy vlka,celý kus chybí :(( Naprostá nespokojenost ! Takže tohle byl můj poslední nákup !

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za váš čas a zpětnou vazbu ohledně vaší nedávné objednávky na našem e-shopu Krytoland.cz. Omlouváme se, že jste byli nespokojeni s produktem, který jste obdrželi, a za jakékoliv nepohodlí, které to mohlo způsobit.

    Chápeme vaši frustraci ohledně toho, že kryt se neshodoval s obrázkem, který byl zobrazen na našem webu. Naše přednostní cílem je zajistit spokojenost našich zákazníků, a proto bychom rádi situaci vyřešili co nejrychleji a co nejefektivněji.

    Abychom vám mohli co nejlépe pomoci, potřebovali bychom několik dalších informací. Prosím, zaslaný kryt na naši adresu a označte ho vaším jménem a číslem objednávky. Jakmile obdržíme vrácený kryt, prověříme situaci a zajistíme buď vrácení peněz, nebo vám zašleme nový kryt, který bude odpovídat vašim očekáváním.

    Moc nás mrzí, že tento nákup nebyl uspokojivý, a doufáme, že nám dáte příležitost to napravit. Věříme, že naše produkty a služby vás mohou nadále potěšit, a budeme se snažit udělat maximum pro to, abychom vaši důvěru znovu získali.

    Pokud máte jakékoliv další otázky nebo potřebujete další asistenci, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese [email protected]. Rádi vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.

    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz - Tým zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nic mi nedorazilo.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    jsme velmi zklamaní, že jste měli tuto nepříjemnou zkušenost s naším e-shopem a že vám objednaný produkt není doručený. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste měli.

    Rádi bychom tento problém co nejdříve vyřešili a zajistili, abyste dostali produkt, který jste si objednali. Prosím, kontaktujte nás na emailu [email protected] a uveďte nám číslo vaší objednávky. Budeme se snažit co nejrychleji reagovat a najít pro vás řešení.

    Omlouváme se za všechny nepříjemnosti, které jste měli, a děkujeme vám za trpělivost.

    S pozdravem,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod nabízí zboží za dobré ceny a zakládá si na platbě předem a po týdnu se zjistí, že zboží nemá a ani ho nemůže sehnat.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste mohl/a zažít v souvislosti s Vaším nákupem u nás.

    Je nám velice líto, že jste měl/a problémy s dostupností zboží a zpožděným dodáním. To rozhodně není standard, který si přejeme pro naše zákazníky.

    Vaše nespokojenost je pro nás důležitá a chceme se touto záležitostí okamžitě zabývat a najít řešení. Mohli byste nám, prosím, poskytnout číslo Vaší objednávky nebo kontaktovat naši zákaznickou podporu na emailu [email protected] s podrobnostmi o Vaší situaci? Tímto nám umožníte rychleji identifikovat Vaši objednávku a zjistit, co se stalo. Budeme se snažit v co nejkratším čase najít uspokojivé řešení pro Vás.

    Znovu se omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které jste zažil/a, a děkujeme Vám za Vaši trpělivost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a budeme pracovat na tom, abychom vám poskytli lepší služby a zlepšili Vaši budoucí zkušenosti s námi.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu se zobrazují kryty jako skladem a po objednavce volají, že skladem není. Stát se může. Zaslal jsem tedy email se změnou krytu a po několika dnech mi bylo odpovězeno, že opět není skladem. Přitom na eshopu stale jde vidět 2ks skladem.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za váš feedback ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz a za váš čas, který jste věnovali naší komunikaci. Omlouváme se za nejednoznačnou informaci ohledně dostupnosti krytů a za jakékoli nepříjemnosti, které jste kvůli tomu měli.

    Rádi bychom situaci vylepšili a zajistili, že vaše nákupy budou s námi co nejpříjemnější. Chceme vás ujistit, že se aktivně snažíme řešit problémy spojené s dostupností zboží a komunikací.

    Můžete nám prosím poslat na emailovou adresu [email protected] konkrétní informace o krytu, který si přejete, a my se pokusíme zajistit, aby byl skutečně skladem. Rovněž zlepšíme komunikaci s našimi zákazníky, abychom vám poskytovali pravidelné a aktuální informace o dostupnosti produktů.

    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto budeme pracovat na tom, abychom vám zajistili lepší nákupní zkušenost. Pokud máte další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedeném emailu.

    Děkujeme vám za trpělivost a za to, že jste nám dali příležitost tuto situaci napravit.

    S pozdravem,
    Krytoland.cz

    • Zboží skladem, ani po týdnu neodesláno.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za problémy, které jste s naším e-shopem Krytoland.cz zažili. Jsme velmi zklamaní, že zboží stále nebylo odesláno i přes to, že je označeno jako skladem.

    Chápeme Vaši frustraci a nesnávratný závazek k našim zákazníkům. Rádi bychom tuto situaci vyřešili co nejdříve a zajistili, aby se Vám zboží dostalo do rukou tak rychle, jak je to možné.

    Prosíme Vás, abyste nám napsali na emailovou adresu [email protected] s názvem objednávky a popisem problému. Naši zaměstnanci se budou snažit co nejrychleji reagovat a najít pro Vás optimální řešení, ať už to bude odeslání zboží nebo vrácení peněz.

    Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste dosud zažili, a budeme pracovat na tom, aby se to neopakovalo. Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru v naši firmu.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na fotografiích i videích popisujících zboží je zobrazeno potištění celého obalu na smartphone. Explicitně jsem si tuto informaci ověřovala písemně i u samotného eshopu Krytoland, který toto potvrdil. Nakonec mi však přišlo zboží s naprosto odlišným pokrytím, což mě dost vytočilo.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a litujeme, že jste měli nepříjemnou zkušenost s naším e-shopem Krytoland.cz. Omlouváme se za jakoukoli nejasnost nebo nesrovnalost v informacích ohledně potištění obalu smartphone.

    Rádi bychom tuto situaci vyřešili co nejrychleji a co nejefektivněji pro Vás. Pro reklamaci a řešení problému s potištěním obalu smartphone Vás prosíme, abyste nás kontaktovali na e-mailové adrese [email protected]. Ozveme se Vám co nejdříve a budeme se snažit najít společně s Vámi nejlepší řešení.

    Naše cílem je zajistit spokojenost našich zákazníků, a proto jsme ochotni udělat maximum pro to, abychom situaci napravili. Děkujeme za Vaši trpělivost a příležitost nám pomoci tuto chybu odstranit.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • kryt dorazil poměrně rychle, ALE. Dorazil poškozený, nekvalitní. Je to již 4 den, co čekám na reklamaci. Na stránkách krytolandu mi operátor napsal, že reklamace vyřizují do 3.prac. dní pomocí emailu, kam se mám obrátit, že to vyřídí a pošlou mi nový. Stále se nikdo neozval, telefony neustále vyvěšené.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    nejdříve bychom chtěli poděkovat za vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi zklamaní, že jste měli negativní zkušenost s našimi produkty a našimi službami. Rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili a udělali vše, co je v našich silách, abychom vám pomohli.

    Omlouváme se za problémy, které jste zažili s doručením poškozeného a nekvalitního krytu. To není standard, který bychom si přáli, a chceme to napravit.

    Rádi bychom vás požádali, abyste nám poslali podrobnosti ohledně vaší reklamace na náš e-mailový kontakt [email protected]. Naše týmy se budou snažit vyřešit vaši stížnost co nejrychleji. Budeme potřebovat informace o vašem objednávkovém čísle, popisu poškozeného krytu a jakékoli další informace, které mohou pomoci s vaší reklamací.

    Omlouváme se také za zpoždění ve vyřízení vaší reklamace a za obtížnosti, které jste měli při pokusu o kontakt s našimi operátory. Budeme pracovat na tom, abychom zlepšili naše služby a zajistili, že se podobná situace nebude opakovat.

    Vaše spokojenost s našimi produkty a službami je pro nás velmi důležitá, a proto uděláme maximum, abychom situaci vyřešili a poslali vám nový kryt co nejdříve.

    Děkujeme za vaši trpělivost a za důvěru v naší značku.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost

    Objednán Premium kryt s vlastním potiskem na Motorolu EDGE 40, Dodaný kryt je ne tento telefon zcela nevhodný. Jedná se o telefon se zaoblenými hranami, což kryt vůbec nereflektuje a ční nad ně, čímž se stávají hůře viditelné.

    Co je ale horší je, že má tak tuhé tlačítka, že drží všechny hardwarové tlačítka telefonu neustále stlačené a telefon je tak s tímto krytem zcela nepoužitelný.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně nedávno zakoupeného krytu na náš e-shop Krytoland.cz. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste s naším produktem zažil/a, a chceme tuto situaci co nejrychleji vyřešit.

    Z vašeho popisu to vypadá, že jste obdržel/a nesprávný kryt, který není kompatibilní s vaším telefonem Motorola EDGE 40. Je možné, že došlo k nějaké chybě při balení nebo expedici. Rádi bychom toto nedorozumění co nejdříve upřesnili.

    Mohl byste, prosím, zkontrolovat, zda jste si náhodou nepomíchal/a objednávku a nemáte jiný model telefonu, jako například Motorola Edge 40 Neo nebo Motorola Edge 40 Pro? Rádi bychom se ujistili, že máme správné informace o vaší objednávce.

    Pokud jste si jistý/á, že máte správný model telefonu a kryt skutečně neodpovídá vašemu zařízení, budeme rádi, když nám pošlete fotografii krytu a jeho kompatibility s vaším telefonem na naši e-mailovou adresu [email protected]. Tím nám pomůžete rychleji zjistit, co bylo špatně, a zajistíte, že budeme moci co nejrychleji vyřešit vaši reklamaci.

    Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste zaznamenal/a v souvislosti s naším zbožím, a chceme vám co nejrychleji pomoci s touto situací. Děkujeme za vaši trpělivost a spolupráci.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz
    Tým zákaznické podpory

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo na mail neodpovídají.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohl/a zažít s naším e-shopem Krytoland.cz. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto chceme co nejrychleji vyřešit tuto situaci.

    Ohledně problémů s doručením a neodpovídajícím e-mailem, rádi bychom vám pomohli co nejdříve. Můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected] s podrobnostmi o vaší objednávce a problému. Náš tým se postará o vyřízení reklamace a pokusí se najít rychlé a uspokojivé řešení.

    Omlouváme se za jakékoli zpoždění v naší komunikaci a slibujeme, že uděláme maximum pro to, abychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, že budete s našimi službami spokojeni.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru, kterou jste nám projevil/a.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze platba předem a pak asi ty peníze přepočítávají. Ptát se na kvalitu služeb ještě před dodáním zboží, o té kvalitě hovoří samo. Krytoland už nikdy.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které jste mohli zažít při nákupu u nás.

    Rádi bychom objasnili, že dotazník spokojenosti, který jste zmínil/a, je prováděn třetí stranou, konkrétně portálem Heureka, a my nemáme kontrolu nad tím, kdy je zaslán. Je to součástí procesu hodnocení naší služby, který má za cíl zlepšovat naše služby na základě zpětné vazby zákazníků. Rozumíme Vaší frustraci ohledně plateb předem a oceňujeme Vaše stanovisko.

    Chceme Vás ujistit, že kvalita našich služeb a zboží má pro nás velký význam. Pokud byste měli nějaké obavy ohledně nákupu, rádi Vám poskytneme další informace a odpovíme na veškeré dotazy, které máte. Naše zákaznická podpora na emailové adrese [email protected] je tu pro Vás a bude se snažit vyřešit veškeré problémy.

    Doufáme, že nám dáte ještě jednu příležitost a budeme se těšit na to, že Vám budeme moci poskytnout kvalitní služby a produkty.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obrázky na krytu jsou oproti originálu velice tmavé, takže nevyniknou detaily obrázku. Kryt jako takový mi přijde dobrý. Doručení za více než týden považuji v dnešní době za hodně pomalé, zásilkovna tady dost selhala.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu týkající se našeho e-shopu Krytoland.cz. Omlouváme se, že jste měli negativní zkušenost s našimi produkty a doručením. Vaše názory jsou pro nás důležité a budeme se snažit situaci co nejlépe vyřešit.

    Co se týče tmavých obrázků na krytech, budeme se na toto okamžitě podívat a zkusíme zlepšit kvalitu obrázků na našem webu, aby více vynikly detaily produktů. Vaše poznámka ohledně kvality samotných krytů nás těší, a rádi slyšíme, že se Vám líbí.

    Ohledně rychlosti doručení se omlouváme za zpoždění, kterého jste se dočkali. Budeme prověřovat, co se stalo s doručením a pokusíme se zajistit, aby se to v budoucnosti neopakovalo. Zásilkovní může někdy selhat, a my budeme spolupracovat s naším dopravcem, aby byly dodávky rychlejší a spolehlivější.

    Pokud máte další otázky nebo připomínky, rádi Vám pomůžeme. Kontaktujte nás na emailu [email protected] a budeme se snažit co nejlépe vyřešit všechny Vaše požadavky.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a za to, že jste si vybrali naše produkty. Těšíme se, že Vám můžeme dál sloužit a zlepšovat naše služby.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz
    Kontakt: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nemá objednané zboží na skladě. Slíbil že vrátí peníze ale zatím nic neposlali.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za vzniklou situaci. Je nám velice líto, že jste měli takovou zkušenost s naším obchodem na Krytoland.cz.

    Chceme Vás ujistit, že náš tým dělá vše, co je v jeho silách, abychom co nejrychleji vyřešili tento problém. Zboží, které jste objednali, bylo dočasně nedostupné, což bylo naším omylem a naší chybou. Váš požadavek na vrácení peněz byl přijat, a nyní pracujeme na tom, abychom vám co nejdříve poslali zpět peníze.

    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a za jakékoliv zpoždění v tomto procesu. Rádi bychom Vám nabídli kompenzaci za tuto chybu a nepříjemnosti, které jste kvůli nám zažili. Mějte prosím trpělivost a očekávejte e-mailovou zprávu s potvrzením vrácení peněz a dalšími podrobnostmi.

    Pokud budete mít jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese [email protected]. Jsme tu pro vás a budeme se snažit udělat vše pro to, abychom situaci co nejrychleji vyřešili a uspokojili vaše potřeby.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    vůbec nesedí na telefon. kvalita tisku obalu je hrozná, celé rozpixelované

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi zklamaní, že vaše zkušenost s našimi službami nebyla pozitivní, a chceme se vám za to omluvit.

    Ohledně problému s tím, že naše stránka nepřiměřeně nefunguje na telefonu a kvalita tisku obalu je rozpixelovaná, chceme vám říci, že toto jsou vážné nedostatky, kterým se musíme okamžitě věnovat. Máme v plánu provést nezbytné úpravy a vylepšení našeho e-shopu, abychom zajistili, že bude fungovat co nejlépe na všech zařízeních a že kvalita tisku bude odpovídat našim standardům.

    Chceme tuto situaci napravit a zajistit, že naši zákazníci budou s našimi produkty a službami spokojení. Pokud máte konkrétní problém nebo dotaz ohledně vaší objednávky, rádi vám poskytneme osobní podporu prostřednictvím e-mailu na adrese [email protected]. Pro nás je důležité, abyste byli spokojeni a měli pozitivní zkušenost s naším e-shopem.

    Ještě jednou se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jste měli. Děkujeme za vaše upřímné hodnocení a důvěru, kterou jste nám projevili tím, že jste si vybrali náš e-shop. Rádi se vám pokusíme co nejlépe vyjít vstříc a vyřešit vaše potřeby.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kryt s vlastní fotkou moc tmavé pejsek vůbec nebyl vidět. Objednala jsem nový Kryt s jinou fotkou a to samé velmi tmavé. Velké zklamání

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz a za Vaší objednávku. Jsme velmi zklamaní, že jste nebyli spokojeni s produkty, které jste od nás obdrželi. Rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, abyste byli s našimi výrobky spokojeni.

    Rozumíme Vašemu problému s tmavými fotkami na krytech a chceme Vám nabídnout následující možnosti:

    1. **Zkontrolovat fotky před tiskem:** Zkontrolujeme fotografie, které jste nám poslali, a přesvědčíme se, že jsou v dostatečně vysokém rozlišení a světelnosti. Pokud jsme zjistili nějaké problémy s fotkami, rádi Vám poradíme, jak je upravit pro nejlepší výsledek.

    2. **Zdarma nový kryt:** Vzhledem k Vašemu zklamání a neuspokojivému stavu obdržených krytů Vám pošleme nový kryt s vaším výběrem fotografie, který bude pečlivě kontrolován, aby byla dosažena co nejlepší kvalita.

    3. **Vrácení peněz:** Pokud byste si přáli vrátit peníze za objednané kryty, uděláme to bez jakýchkoli dodatečných námah nebo poplatků.

    Prosím, dejte nám vědět, jakou možnost preferujete, a my se postaráme o to, aby byla situace vyřešena co nejlépe pro Vás. Navíc budeme pracovat na zlepšení našich kontrolních procesů, aby se situace, jako je ta Vaše, neopakovala.

    Pokud budete mít další otázky nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected]. Naším cílem je zajistit, abyste byli spokojeni s našimi produkty a našimi službami.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chaos

    Krátce po objednání mi došel email o zrušení objednávky. Na můj dotaz proč, mi přišla odpověď, že došlo k chybě a že mám objednávku zaplatit. Následně na to mi přišel email že nemají zboží k dispozici a proto byla objednavka zrušena.
    Na můj dotaz čím se tedy mám řídit jestli první nebo druhou odpovědí mi tedy napsali že první.
    Včera mi volali, že zboží nemají a bude až za dva týdny. To už na mě bylo trochu moc. Jediné pozitivum, že peníze vrátili ihned, ale jak je vidět, mají tam strašný chaos. Nemohu doporučit.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupního zážitku na našem e-shopu Krytoland.cz. Chtěli bychom se omluvit za veškeré nepříjemnosti, které jste během vaší objednávky zažil. Vaše zkušenost neodpovídá našim standardům a chceme udělat vše, co je v našich silách, abychom situaci napravili.

    Je nám líto, že se vám dostala zmatená komunikace ohledně vaší objednávky. Chápeme, že byla situace frustrující a způsobila vám nepohodlí. To není náš způsob, jak s našimi zákazníky komunikovat, a budeme se snažit, aby se taková chyba již neopakovala.

    Důležitou informací je, že peníze byly vráceny ihned, jak jste uvedl, a to je pro nás důležité, abychom zajistili, že naši zákazníci nejsou finančně poškozeni v důsledku jakýchkoli problémů.

    Situaci jsme již analyzovali a zavedli jsme opatření, aby se podobné situace nestávaly. Naše týmy pracují na zlepšení procesů a komunikace, abychom zajistili, že naši zákazníci budou mít co nejlepší nákupní zážitek.

    Pokud budete mít jakýkoli další dotaz nebo potřebujete další informace ohledně vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese [email protected]. Rádi vám budeme k dispozici a pokusíme se vyřešit jakékoli další otázky nebo obavy, které byste mohl mít.

    Ještě jednou se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jste zažil, a doufáme, že nám dáte příležitost vás přesvědčit o kvalitě našich služeb v budoucnosti.

    S pozdravem,
    Krytoland.cz Tým pro zákaznickou podporu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si popsocket na mobil a prisel mi fake :(

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnou situaci, kterou jste s naším produktem zažila. Jsme velmi znepokojeni tím, že vám dorazil neoriginální produkt, a to rozhodně není standard, který si přejeme pro naše zákazníky.

    Chceme tuto situaci co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit. Prosíme vás, abyste nám poslala detaily vaší objednávky, včetně čísla objednávky, na náš email na [email protected]. Naše tým se na to ihned podívá a udělá vše, co je v našich silách, abychom to napravili.

    Máme v našem e-shopu pouze originální a kvalitní produkty, a tato situace nás velmi trápí. Budeme pracovat na tom, aby se toto nedopatření neopakovalo a naše zákazníky se mohli těšit na bezproblémový nákup.

    Ještě jednou se vám omlouváme za tuto nepříjemnou zkušenost, a těšíme se na vaši zprávu na emailu [email protected], abychom mohli situaci co nejlépe vyřešit.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz Support Team

  • zboží nedorazilo vůbec

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za problémy, které jste měli s naším e-shopem Krytoland.cz. Je nám líto, že zboží nedošlo v pořádku. Rádi bychom situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, aby jste byli spokojeni.

    Prosíme Vás, abyste nám poskytli více informací o Vaší objednávce, včetně čísla objednávky, abychom mohli prověřit, co se stalo a jak Vám můžeme pomoci. Můžete nám napsat na emailovou adresu [email protected], a my se Vám pokusíme co nejrychleji zareagovat.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a budeme dělat maximum, abychom situaci vyřešili a zajistili, že budete mít pozitivní zkušenost s naším e-shopem.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz