Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem odeslala a zaplatila 2.11. Zboží dodnes nepřišlo, bez jakýchkoliv informací. Psala jsem email a snažila se dovolat na obě telefonní čísla, abych zjistila kde je problém. Jedno telefonní číslo nikdo nezvedá a druhé po pár zazvoněních někdo vytípne. Byla bych ráda kdyby se mi někdo ozval a sdělil mi kde je problém.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za vaši recenzi ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme rádi, že jste si všimli rychlé výroby a odeslání našich produktů.

    Co se týče vaší poznámky o materiálu a ceně, rádi bychom vám řekli, že se snažíme nabízet široký výběr obalů na mobilní telefony s různými materiály a cenovými kategoriemi, aby každý zákazník našel něco, co mu vyhovuje. Pokud máte konkrétní požadavky na materiál nebo cenový rozsah, rádi vám poradíme a pomůžeme vybrat produkt, který bude nejvíce odpovídat vašim potřebám.

    Vaší zpětnou vazbu bereme vážně a chceme se stále zlepšovat. Pokud máte další otázky nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected]. Jsme tu pro vás a rádi vám poskytneme veškerou podporu, kterou potřebujete.

    Děkujeme, že jste si vybrali Krytoland.cz a doufáme, že vás budeme i nadále uspokojovat naší rychlou službou a kvalitními produkty.

    S pozdravem,
    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden nemohu dostat objednávku od dodavatele, možná bude jednodušší a rychlejší objednat si mobil z aliexspressu

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi znepokojeni, že jste měli negativní zkušenost s nákupem u nás, a rádi bychom se touto situací zabývali co nejrychleji a co nejlépe.

    Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažili ohledně zpoždění vaší objednávky z důvodu problémů s naším dodavatelem. Rozumíme, že čekání na objednávku může být frustrující, a to rozhodně není zážitek, který bychom vám chtěli poskytovat. Naše týmy jsou v současné době zapojeny do řešení této situace a snažíme se zajistit, aby se takovéto problémy neopakovaly.

    Co se týče možnosti nákupu mobilního telefonu z jiných zdrojů, jako je AliExpress, chápeme vaši frustraci. Nicméně, rádi bychom vám připomněli, že naše produkty jsou pečlivě vybírány a testovány, aby splňovaly naše standardy kvality a spolehlivosti. Zároveň vám můžeme nabídnout naši pomoc při výběru mobilního telefonu nebo jakýchkoli dalších produktů, které byste si chtěli zakoupit. Stačí nám napsat na emailovou adresu [email protected], a rádi vám poskytneme konkrétní doporučení a odpovíme na veškeré otázky, které byste mohli mít.

    Ještě jednou se omlouváme za nevraživý zážitek, který jste měli, a děkujeme vám za to, že jste nám to sdělili. Vaše zpětná vazba nám pomáhá zlepšovat naše služby, a my se zavazujeme k tomu, že se pokusíme situaci napravit. Pokud budete mít jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesprávné informace ohledně dostupnosti zboží
    • nekonečně dlouhá doba doručení
    • nekvalitní, nesprávně sedící zboží
    • manipulace a lži ze strany obchodu

    Na úplném začátku října jsem si objednala zboží, u kterého bylo uvedeno, že je skladem. Následující den mi volali z obchodu, že zboží skladem není, ale že dorazí za dva týdny, řekla jsem tedy, že počkám. Po více než třech týdnech však stále nedorazilo, tak jsem obchod kontaktovala přes e-mail, kde mi bez jakékoliv omluvy řekli, že zboží ještě nedorazilo a oni neovlivní, kdy jim dorazí. Dostala jsem ho až po více než měsíci čekání (kalendář zde v dotazníku mi ani neumožňuje tak pozdní datum doručení vybrat). Kvalita zboží je také horší, než jsem čekala, kryt patřící na na krajích zaoblený telefon vůbec zaoblený není a dělá z telefonu nevzhlednou příliš širokou "cihlu". Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za vaše negativní zkušenosti s nákupem na našem e-shopu Krytoland.cz. Vaše připomínky jsou pro nás velmi důležité a chceme se pokusit tuto situaci vyřešit a vylepšit naše služby.

    Je nám líto, že jste byla konfrontována s problémy ohledně dostupnosti zboží, doby doručení a kvality produktu. Rozumíme, že jste očekávali lepší službu, a za tyto nepříjemnosti vám upřímně děkujeme za trpělivost.

    Co se týče dostupnosti zboží, chápeme, že jste měla nejprve informace o dostupnosti, které se později změnily. To byla naše chyba a měli jsme vám tuto situaci lépe vysvětlit a řešit ji rychleji. Omlouváme se za nepříjemnosti, které to pro vás způsobilo.

    Ohledně doby doručení, rozumíme, že čekání více než měsíc na váš produkt je nepřijatelné. Tato zpoždění byla nešťastná a mimo naši kontrolu, ale měli jsme komunikovat s vámi transparentněji a poskytnout vám aktuální informace.

    Pokud jde o kvalitu zboží, měli bychom nabídnout výrobky, které splňují vaše očekávání. Pokud se kryt nepřesně hodí na váš telefon, měli bychom nabídnout vám možnost vrácení nebo výměny zboží.

    Chceme se pokusit napravit tuto situaci a nabídnout vám co nejlepší řešení. Mohli byste nás kontaktovat na emailu [email protected] a uvést své objednávkové číslo? Tím nám umožníte prověřit vaši objednávku a poskytnout vám konkrétní řešení, které vás uspokojí.

    Opět se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jste zažila při nákupu u nás, a budeme pracovat na tom, abychom zlepšili naše služby pro budoucí zákazníky.

    S pozdravem,

    Tým zákaznické podpory Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Potvrzení o objednávce přijde jen informativní, není rozepsána žádná objednaná položka
    • Přišel mi jiný vzor svícnu který sem si neobjednala ale dle obchodu áno
    • Nikdy více

    Výběr mají ale zaměnit jedinou položku v objednávce... Můžu to reklamovat nebo vrátit na své náklady co se vůbec nevyplatí a ještě si tisknout formulář..
    Příště zvolím jiný obchod v recenzích je píše hodně o záměně zboží tak na tom něco bude.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za vaše negativní zkušenosti s nákupem na našem e-shopu Krytoland.cz. Vaše připomínky jsou pro nás velmi důležité a chceme se pokusit tuto situaci vyřešit a vylepšit naše služby.

    Je nám líto, že jste byla konfrontována s problémy ohledně dostupnosti zboží, doby doručení a kvality produktu. Rozumíme, že jste očekávali lepší službu, a za tyto nepříjemnosti vám upřímně děkujeme za trpělivost.

    Co se týče dostupnosti zboží, chápeme, že jste měla nejprve informace o dostupnosti, které se později změnily. To byla naše chyba a měli jsme vám tuto situaci lépe vysvětlit a řešit ji rychleji. Omlouváme se za nepříjemnosti, které to pro vás způsobilo.

    Ohledně doby doručení, rozumíme, že čekání více než měsíc na váš produkt je nepřijatelné. Tato zpoždění byla nešťastná a mimo naši kontrolu, ale měli jsme komunikovat s vámi transparentněji a poskytnout vám aktuální informace.

    Pokud jde o kvalitu zboží, měli bychom nabídnout výrobky, které splňují vaše očekávání. Pokud se kryt nepřesně hodí na váš telefon, měli bychom nabídnout vám možnost vrácení nebo výměny zboží.

    Chceme se pokusit napravit tuto situaci a nabídnout vám co nejlepší řešení. Mohli byste nás kontaktovat na emailu [email protected] a uvést své objednávkové číslo? Tím nám umožníte prověřit vaši objednávku a poskytnout vám konkrétní řešení, které vás uspokojí.

    Opět se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jste zažila při nákupu u nás, a budeme pracovat na tom, abychom zlepšili naše služby pro budoucí zákazníky.

    S pozdravem,

    Tým zákaznické podpory Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi ještě nedorazilo, stále ještě čekám. Už týden.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které jste mohl/a zažít v souvislosti s Vaší objednávkou na našem e-shopu Krytoland.cz.

    Rozumíme Vašemu zklamání z toho, že zboží dosud nedorazilo, a chceme tuto situaci co nejdříve vyřešit. Rádi bychom Vám poskytli co nejlepší služby a zabezpečili, aby se takovéto problémy již neopakovaly.

    Můžete nám prosím poskytnout číslo Vaší objednávky, abychom mohli prověřit stav doručení? Pokud již nějaké informace o Vaší objednávce máte, prosím, sdílejte je s námi. Pokud ne, zkontrolujeme to za Vás a informujeme Vás o aktuálním stavu.

    Naše týmová e-mailová adresa [email protected] je k dispozici 24/7 a jsme připraveni reagovat co nejdříve. Rádi bychom Vám co nejdříve poskytli odpovídající řešení, a to buď v podobě doručení chybějícího zboží nebo vrácení peněz, v závislosti na situaci.

    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto uděláme maximum pro to, abychom tuto záležitost co nejrychleji vyřešili a zajistili, že budete s našimi službami spokojeni.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a chápání.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Rychlé jednání, ale zboží neodpovídá ceně

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Jsme rádi, že jste si všimli rychlosti našeho servisu, i když nám je líto, že jste nebyli úplně spokojeni se zbožím, které jste obdrželi.

    Chceme zajistit, že naši zákazníci dostávají výrobky odpovídající jejich očekáváním, a proto bychom chtěli lépe porozumět vašemu konkrétnímu problému s produktem. Pokud byste mohli poskytnout více informací o tom, co vás na zakoupeném zboží zklamalo a jakým způsobem si myslíte, že bychom to mohli vyřešit, byli bychom rádi, kdybyste nás kontaktovali na emailu [email protected].

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a budeme rádi, pokud nám dáte příležitost vyřešit tuto situaci a zajistit, abyste byli s našimi produkty a službami plně spokojeni.

    S pozdravem,
    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost
    • kvalita zboží

    Kupoval jsem tvrzené sklo pro Xiaomi Mi Note 10 - přiložený vlhčený hadřík pro odmaštění totálně suchý. Věc jsem neřešil, objednal jsem jiné, dražší tvrzené sklo po pár dnech, dorazilo opět zboží se suchým, původně vlhčeným hadříkem.
    Prodejce asi nemůže kontrolovat zboží zabalené, ale dle mého názoru buď má občas provést kontrolu libovolného příslušenství od dodavatele a hlavně komunikovat se zákazníkem (mnou), kde jsem daný problém popsal - bez reakce na mailovou korespondenci.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za problémy, které jste zažil/a při nákupu na Krytoland.cz, a děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Chceme situaci vyřešit a nabízíme následující řešení:

    Rozumíme, že tvrzené sklo dorazilo s suchým hadříkem, což je nepříjemné. Omlouváme se za tuto chybu.

    Co se týče komunikace, chápeme, že reakce na vaše e-maily byla nedostatečná. Toto není standard, který bychom chtěli udržovat. Budeme pracovat na zlepšení naší komunikační praxe, abychom předešli podobným situacím v budoucnu.

    Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto se snažíme situaci napravit. Děkujeme za trpělivost a šanci nás opravit. Jsme tu pro vás a budeme se snažit zajistit, abyste byl/a s nákupy na Krytoland.cz spokojen/a.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Špatný popis produktu - tvrzené sklo neodpovídá popisu a fotografií, nesedí na uvedený typ telefonu

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zprávu a zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi zklamaní, že jste měli negativní zkušenost s naším produktem a za to se Vám omlouváme. Naše priority jsou spokojenost zákazníků a kvalita našich produktů, a tak Vaše zpětná vazba nás velmi znepokojila.

    Ohledně problému s popisem produktu a nesedícím sklem na uvedený typ telefonu chceme Vám a ostatním zákazníkům říci, že toto je naprosto nepřijatelná situace a my se tím budeme okamžitě zabývat. Naše zákaznická podpora na emailu [email protected] je k dispozici k řešení všech vašich problémů a otázek. Mohli byste nám prosím poskytnout více informací o konkrétním produktu, který jste zakoupili, abychom mohli situaci lépe zkoumat a vyřešit?

    Rovněž jsme rozhodnuti zlepšit kvalitu našich popisů produktů a zabezpečit, aby odpovídaly skutečným vlastnostem a kompatibilitě s danými zařízeními. Chceme, abyste měli důvěru v naše produkty a služby.

    Znovu se Vám omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jste měli. Budeme rádi, když nám dáte příležitost napravit tuto situaci a dokázat, že jsme schopni poskytnout kvalitní zákaznickou péči.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo cca za týden. Cena neodpovídá produktu, obal páchne.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi lítostí, že jste nebyli s vaším nákupem spokojeni, a rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili a zlepšili vaši zkušenost.

    Ohledně doby doručení se omlouváme, že zboží trvalo déle, než jste očekávali. Víme, jak důležité je dostat objednávku včas, a budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala.

    Co se týče ceny produktu, chceme, aby naši zákazníci byli s našimi cenami spokojeni. Rádi bychom věděli více o konkrétním produktu, na který se vaše recenze vztahuje, abychom mohli prověřit, zda cena odpovídá kvalitě produktu. Můžete nám prosím poskytnout více informací o tomto konkrétním produktu?

    Ohledně nepříjemného zápachu obalu se také omlouváme. Zpravidla se snažíme udržovat vysoký standard kvality, včetně kvality obalů. Rádi bychom znali více podrobností ohledně konkrétního produktu, abychom mohli prověřit tento problém a zajistit, že se neopakuje.

    Chceme, abyste byli s vaším nákupem na Krytoland.cz spokojeni, a proto bychom vás chtěli požádat, abyste nás kontaktovali na našem e-mailu [email protected] s bližšími informacemi o vaší objednávce. Tím nám pomůžete lépe porozumět vašim obavám a zároveň vám budeme moci nabídnout konkrétní řešení.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a rádi uděláme maximum pro to, abychom vaši zkušenost s nákupem na našem e-shopu Krytoland.cz zlepšili. Děkujeme za vaši trpělivost a šanci, kterou nám dáváte, abychom situaci napravili.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy více, banda ulhaných zoufalců.
    Ani týden po objednání a zaplacení nemám objednané zboží. Lžou po telefonu, lžou po emailu.Celou komunikaci mám uloženou pro ČOI.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    jsme velmi znepokojeni tím, co jste nám právě sdělili ohledně vašeho nákupního zážitku na našem e-shopu Krytoland.cz. Chtěli bychom se nejprve upřímně omluvit za veškeré nepříjemnosti a problémy, se kterými jste se setkali. To není standardní služba, kterou od nás očekáváme naši zákazníci a na čem nám záleží.

    Rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, abyste obdrželi své objednané zboží. Pro tento účel nám prosím zašlete na emailovou adresu [email protected] detaily ohledně vaší objednávky, včetně čísla objednávky, a my se budeme snažit situaci co nejrychleji vyřešit.

    Dále se omlouváme za komunikační problémy, které jste zaznamenali při kontaktu s naším týmem. Tuto zpětnou vazbu si velmi bereme k srdci a budeme pracovat na tom, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.

    Vaše spokojenost a důvěra jsou pro nás klíčové, a proto uděláme vše, co bude v našich silách, abychom tuto situaci napravili. Ještě jednou se za všechny nepříjemnosti omlouváme a těšíme se na vaši emailovou zprávu, abychom mohli co nejrychleji jednat.

    S pozdravem,

    Zákaznický servis Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dotazník přišel rychleji,než zboží.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Lituji, že jste měli negativní zkušenost ohledně rychlosti doručení dotazníku ve srovnání s rychlostí doručení zboží. Chápeme, že rychlá a efektivní komunikace s našimi zákazníky je pro nás klíčová a budeme se snažit vylepšit tuto část našich služeb.

    Rádi bychom Vám však připomněli, že doručení dotazníků není v naší pravomoci a nejsme schopni ovlivnit dobu jejich doručení. Avšak co můžeme ovlivnit, je rychlost doručení samotného zboží, a na tom budeme pracovat tak, aby byly vaše budoucí nákupy u nás co nejpříjemnější.

    Pokud máte nějaké další připomínky nebo dotazy ohledně našich služeb, neváhejte nás kontaktovat na našem e-mailu [email protected]. Jsme zde pro vás a rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou podporu.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a za to, že jste si vybrali náš e-shop. Budeme se snažit, aby vaše budoucí zkušenosti s námi byly lepší.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikují-už nikdy.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Samozřejmě, rádi vám pomůžeme s přípravou odpovědi na negativní recenzi. Zde je možná odpověď:

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi zklamaní, že jste měli negativní zkušenost a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste mohl(a) zažít.

    Chceme vás ujistit, že pro nás komunikace s našimi zákazníky je velmi důležitá. Bohužel, zdá se, že jsme v této situaci selhali, a to je něco, co bychom chtěli napravit. Rádi bychom zjistili více informací o tom, co se stalo, abychom mohli problém vyřešit a zajistit, že se taková situace již neopakuje.

    Prosíme, kontaktujte nás na našem emailu [email protected] a sdělte nám více detailů o vaší zkušenosti a problémech, se kterými jste se setkal(a). Vaše zpětná vazba nám pomůže identifikovat slabá místa v našem procesu a zajistit, aby se něco takového již neopakovalo.

    Moc si vážíme vašeho podnětu a příležitosti, kterou nám poskytujete, abychom se zlepšili. Jsme odhodláni udělat všechno, co je v našich silách, abychom vám mohli poskytnout lepší službu a pozitivní zážitek při nákupu na Krytoland.cz.

    Děkujeme za vaši trpělivost a důvěru. Těšíme se na vaši zpětnou vazbu a možnost nápravy této situace.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Není co hodnotit, obchod objednávku stornoval

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu týkající se našeho obchodu Krytoland.cz, ačkoli je to velmi smutná situace, že obchod stornoval Vaši objednávku. Jsme velmi zklamaní, že jsme Vás v tomto případě neposkytli s očekávaným produktem.

    Chceme, abyste byli spokojení s našimi službami, a proto bychom rádi zjistili více o Vašem zážitku, abychom se pokusili zlepšit naše služby v budoucnu. Měli byste prosím chvíli času na sdílení více informací o tom, co se stalo? Vaše názory nám jsou velmi cenné a pomáhají nám dosáhnout lepšího výkonu.

    Mějte na paměti, že storno objednávky může mít různé důvody, a my se rádi pokusíme vyřešit jakékoli nejasnosti nebo potíže, které mohly nastat.

    Pokud budete mít v budoucnu zájem o nějaký jiný produkt z našeho sortimentu, rádi Vám poskytneme slevový kód nebo další výhody jako gesto našeho omluvy za nevzniklý zážitek.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Jsme tu, abychom Vám pomohli a zajistili, abyste byli spokojeni s Vaším nákupem.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neco inzeruji co nemaji skladem.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnost, kterou jste zažili při nakupování na našem e-shopu Krytoland.cz.

    Jsme velmi zklamaní, že jste měli negativní zkušenost a že jsme nesplnili Vaše očekávání. Chceme Vás ujistit, že si našich zákazníků velmi vážíme a naším cílem je poskytovat vám co nejlepší služby.

    Co se týče situace, kdy jsme inzerovali produkt, který bohužel nebyl skladem, je to náš omylem a chápeme, že to může být zklamáním. Snažíme se učinit vše pro to, abychom takové situace minimalizovali. Budeme pečlivěji sledovat dostupnost produktů na našem e-shopu a zlepšovat náš systém aktualizací skladových zásob.

    Rádi bychom Vám nabídli něco jako odškodnění za tuto nepříjemnost. Prosíme, kontaktujte nás na emailové adrese [email protected] a sdělte nám více informací o vaší objednávce, včetně čísla objednávky, a my se pokusíme najít vhodné řešení, které by Vás uspokojilo.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru v naši společnost. Budeme pracovat na tom, abychom se stali lepším e-shopem a aby se takové situace již neopakovaly.

    S pozdravem,
    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment produktů
    • přehledné webové stránky
    • rychlost vyřízení objednávky
    • obaly na mobil z tohot e-shopu jsou smradlavé lepivé šunty

    Objednala jsem dvě flipová pouzdra, která jsou kvalitou naprosto strašná. Smrdí to umělou zatuchlinou tak moc, že jsem po vybalení musela větrat pokoj. Že byl omylem nastříkaný částečně i ten rám, do kterého se usazuje mobil, bych neřešila /i když má být správně černý/, ale nevím, čím to při výrobě stříkali, ale pouzdro lepí. Takže fakt hrozný. Vzhledem k tomu, jaký je to šunt a že jsou tahle pouzdra v podstatě urážkou zákazníka, nechápu, proč to stojí tolik. I když tohle bych nepoužívala ani kdyby to stálo 20,- Kč...

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Omlouváme se, že Vaše zkušenost s našimi produkty nebyla taková, jakou jsme si představovali, a za veškeré nepříjemnosti, které jste měli.

    Vaše připomínky ohledně kvality a zápachu obalů na mobil bereme velmi vážně, a rádi bychom se pokusili situaci vyřešit a udělat vše pro Vaši spokojenost. Prosím, dejte nám vědět číslo objednávky, abychom mohli prověřit, co se stalo, a nabídnout Vám řešení. Pokud se ukáže, že produkty, které jste obdrželi, nejsou v pořádku, jsme připraveni Vám je vyměnit za nové nebo Vám vrátit peníze. Chceme, abyste byli spokojeni s Vaším nákupem a cílem naší společnosti je nabízet kvalitní produkty za rozumnou cenu.

    Naše cena závisí na různých faktorech, včetně kvality materiálů a výrobního procesu, a snažíme se udržet rovnováhu mezi kvalitou a cenou. Vaše zpětná vazba nám však pomáhá lépe porozumět potřebám našich zákazníků a zlepšit naše produkty.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za všechny nepříjemnosti a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci. Pokud máte jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected]. Jsme zde pro Vás a budeme rádi, když nám dáte vědět, jak můžeme situaci co nejlépe vyřešit.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz - Zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přes ujištění v chatu, že po zadání typu telefonu bude pouzdro souhlasit. Ne!! je ětší.)

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Nejprve bychom rádi vyjádřili upřímnou omluvu za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohl/a zažít s našimi produkty a naší službou.

    Je nám velmi líto, že jste měl/a negativní zkušenost s nákupem pouzdra pro telefon. Rozumíme, že jste byl/a zklamán/a, když pouzdro neodpovídalo očekáváním, navzdory informacím poskytnutým v chatovém rozhraní. Naše cílem je zajistit, aby každý zákazník byl s našimi produkty a službami spokojený, a proto jsme nesmírně vděční za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomůže zlepšit naše služby.

    Rádi bychom Vám pomohli vyřešit tuto situaci co nejlépe a co nejrychleji. Prosíme Vás, abyste nás kontaktoval/a na e-mailové adrese [email protected] a poskytl/a nám více informací o Vašem konkrétním nákupu, včetně čísla objednávky a detailů o produktu, který jste zakoupil/a. Tím nám umožníte lépe porozumět situaci a najít vhodné řešení.

    Naším cílem je zajistit Vaši spokojenost, a my jsme připraveni udělat maximum pro to, abychom Vám pomohli. Ještě jednou děkujeme za Váš čas a trpělivost.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz Tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace obchodu
    • Nezvedají telefon

    Objednány 4 kryty, dorazily 3, z nichž 1 je neobjednaný (3 kryty ve 2 balíčcích).
    Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohli zažít při nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Je pro nás důležité, abyste byli s našimi službami spokojeni, a rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili.

    Pokud jste měli problémy s tím, že jsme nezvedali telefon nebo neodpovídali na Vaše dotazy, chtěli bychom se za to omluvit. Chápeme, že komunikace je klíčovým prvkem dobrého zákaznického servisu a budeme na tom pracovat, abychom se v budoucnosti zlepšili. Vždy se snažíme poskytovat co nejlepší zákaznickou podporu, a tento případ nás v tomto směru jasně upozornil na nedostatky.

    Co se týče vaší objednávky, že dorazily pouze 3 z 4 krytů a jeden z nich nebyl objednaný, opět se za to omlouváme. Toto je zřejmě chyba v našem skladě nebo při zpracování objednávky a uděláme maximum pro to, abychom tuto situaci co nejrychleji napravili. Prosíme vás, abyste nás kontaktovali na emailu [email protected] s podrobnostmi o vaší objednávce, a my se postaráme o nápravu.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a budeme se snažit udělat vše, co je v našich silách, abychom vás uspokojili. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste mohli zažít, a doufáme, že nám dáte šanci situaci napravit.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Byl mi dorucen úplne rozbitý kryt

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně nedávno zakoupeného krytu na našem e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi zklamaní, že jste obdržel(a) zboží v tak špatném stavu a za to se Vám velice omlouváme.

    Chápeme, jak nepříjemná tato situace může být, a rádi bychom ji co nejrychleji vyřešili. Prosím, mohli byste nás kontaktovat na emailové adrese [email protected] s podrobnostmi o Vaší objednávce, včetně čísla objednávky a fotografií poškozeného krytu? To nám pomůže lépe porozumět situaci a umožní nám rychlejší vyřešení problému.

    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto se budeme snažit udělat vše pro to, abychom situaci napravili. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste mohl(a) zažít, a doufáme, že budeme mít příležitost toto nedorozumění vyřešit a získat Vaši důvěru zpět.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a za to, že jste si vybral(a) naše produkty. Očekáváme Váš email a budeme se snažit vyřešit tuto situaci co nejrychleji.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden od objednání a obchod mlčí. Mobil nikdo nezvedá!

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Nejprve bychom chtěli vyjádřit upřímnou omluvu za zpoždění a za to, že jste měli pocit, že nejsme k dispozici. Vaše spokojenost je pro nás naprosto klíčová a chceme se postarat o vaši zkušenost.

    Chápeme, že týden čekání na komunikaci od nás je nepřijatelný a nesplňuje naše standardy. Rádi bychom vám vysvětlili, co se mohlo stát a co uděláme pro zlepšení situace.

    Pravděpodobně jsme měli nějaký technický problém, který nám bránil v rychlé odpovědi na vaši komunikaci. To není omluva, ale spíše vysvětlení toho, co se stalo. To však neznamená, že bychom se vás chtěli zbavit.

    Rádi bychom vás požádali, abyste nám poslali podrobnosti o vaší objednávce na emailovou adresu [email protected]. Okamžitě se na ně podíváme a pokusíme se situaci co nejrychleji vyřešit. Pokud se nám podaří najít nějakou ztrátu nebo nedorozumění, budeme na tom pracovat tak, abychom to napravili.

    Děkujeme vám za trpělivost a za to, že jste nám dali možnost vyřešit tuto situaci. Vaše spokojenost je naší prioritou a budeme dělat maximum pro to, abychom ji zajistili.

    S úctou,

    Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obal přišel malý, nelze na Samsung J6,

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které jste mohl(a) zažít při nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz.

    Je nám líto, že obal, který jste si objednal(a), nepasuje na váš Samsung J6. Chápeme, že to může být frustrující a náš cíl je zajistit, aby každý zákazník byl s našimi produkty spokojený.

    Rádi bychom Vám co nejrychleji pomohli vyřešit tuto situaci. Pro prosím nás kontaktujte na našem e-mailovém kontaktu [email protected] a uveďte více informací o vaší objednávce (číslo objednávky, datum objednávky). Tím nám umožníte prověřit situaci a najít nejlepší řešení.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a rádi uděláme maximum pro to, abychom tuto situaci napravili.

    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz