Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel kryt na jiný mobil takže nepasuje

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil při nákupu v našem e-shopu Krytoland.cz. Je nám líto, že jste obdržel nesprávný kryt pro váš mobil. Chápeme, jak může být zklamání v takové situaci frustrující.

    Rádi bychom problém co nejrychleji vyřešili. Napište nám, prosím, na email [email protected] s vaší objednávkou a podrobnostmi o modelu vašeho telefonu. Zaměstnanci z naší zákaznické podpory se vám co nejdříve ozvou a zajistí náhradu či vrácení peněz, podle vašeho přání.

    Je pro nás velmi důležité, aby byli naši zákazníci spokojeni, a věřte, že uděláme vše pro to, aby tato chyba byla co nejrychleji napravena.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem sice obdržela rychle, v zákonné lhůtě jsem ji vracela. Uplynuly 2 měsíce od vrácení zboží, avšak do současnosti jsem peníze za zboží zpět neobdržela. Po mé telefonické urgenci, odpověď prodejce: "kolegyně má dovolenou". Uplynuly však další tři týdny a nic se neděje.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený zákazníku

    omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažila kvůli nedostatečné komunikaci a zpoždění v refundaci za vrácené zboží z našeho e-shopu Krytoland.cz. Uznáváme, že situace, kterou popisujete, není v pořádku a určitě neodráží standardy našich služeb.

    Chtěl bych Vám ujistit, že okamžitě zahájíme interní vyšetření, abychom zjistili, co se stalo a zajistili nápravu. Pokud ještě nebyla provedena refundace, zajistíme, aby k tomu došlo co nejdříve.

    Opravdu si ceníme Vašeho obchodování s námi a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo obavy, prosím, neváhejte nás kontaktovat přímo na emailu [email protected]. Jsme zde pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    Ještě jednou se omlouváme za nešvary a děkujeme Vám za trpělivost a pochopení.

    S upřímným pozdravem,

    [Vaše Jméno]
    Manažer zákaznického servisu, Krytoland.cz

    ---

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost
    • ceny

    Máme jako rodina za sebou třetí nákup. Popsockety se nám rozpadly. Poslední zásilka drží rekord. Po třech dnech používání popsocket dceři vypadává a mě se kroužek se úplně vylomil. Kryt, z jiné dodávky partner vyhodil, protože neuvěřitelně smrděl (jako bakelit) a nešlo to z něj dostat.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    nejprve bych Vám rád poděkoval za Váš feedback a za to, že jste nás zvolili již potřetí. Mrzí nás, že Vaše poslední zkušenost s našimi produkty nebyla taková, jakou bychom si přáli.

    Je pro nás důležité dodávat kvalitní produkty, které splňují očekávání našich zákazníků. Omlouváme se za problémy, které jste měli s popsockety a krytem. Chápeme, jak zklamání může být, když se produkt nesplní podle očekávání, zvlášť když jste u nás nakupovali již dříve bez problémů.

    Rádi bychom Vám nabídli řešení této situace. Kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] a dohromady najdeme nejlepší možný způsob, jak Vás uspokojit. Ať už se jedná o náhradní produkt nebo nějaké jiné kompenzační opatření.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru v naši značku. Uděláme vše pro to, abychom Vás znovu přesvědčili o kvalitě našich produktů a služeb.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

    ---

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé vyřízení a doručení

    Řešit reklamací nebudu, protože se to vzhledem k cenám nevyplatí. Nicméně na potisk krytu objednávku absolutně nedoporučuji.
    Realita absolutně neodpovídá objednanému.

    Došlo rozmazané něco, co objednanému připomíná snad jen z dálky.
    Prezentační fotografie odpovídá transparentnímu obalu, nicméně došel potisk na černém obalu.

    Můj vybraný potisk je velmi světle modrý až bílý a tak na tom černém silikonu to nevypadá vůbec hezky. V popisu barva silikonu není uvedena, takže se odhad řídí pouze prezentačními fotografiemi.

    Na prezentační fotografiích je také potisk ve stranách. V realitě nikoliv. Potisknuty jsou pouze záda. V popisu toto také není uvedeno.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený zákazníku,

    nejprve bychom vám chtěli poděkovat za váš nákup a zpětnou vazbu na náš e-shop Krytoland.cz. Je nám opravdu líto, že vaše zkušenost s naším produktem nebyla taková, jakou jste očekával.

    Oceňujeme vaši upřímnost a díky vaší recenzi můžeme identifikovat a řešit problémy, které by mohly ovlivnit i další zákazníky. Je zřejmé, že v popisu produktu a prezentačních fotografiích máme mezery, které je třeba napravit, aby se zabránilo podobným nedorozuměním v budoucnu.

    Pokud jste nespokojen s kvalitou produktu, rádi bychom vám nabídli možnost vrácení zboží nebo výměnu za jiný produkt. Přestože uvádíte, že reklamaci řešit nechcete, chtěli bychom vám ukázat, že nám záleží na vaší spokojenosti.

    Pokud máte zájem o vrácení nebo výměnu, kontaktujte nás prosím na emailové adrese [email protected] a uděláme vše pro to, abychom vyřešili vaši situaci co nejrychleji a nejlepším možným způsobem.

    Děkujeme vám za pochopení a těšíme se na vaši odpověď.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé odeslání a doručení
    • kvalitní produkty
    • zásilka byla špatně zpracovaná, pracuje se na reklamaci

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    především bychom Vám chtěli poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Těší nás, že jste byl spokojen s rychlostí odeslání a doručení, stejně tak s kvalitou našich produktů.

    Je nám upřímně líto, že došlo k problémům s zpracováním Vaší zásilky. Vážíme si každého zákazníka a je pro nás prioritou, aby byl s našimi službami naprosto spokojen. Pochopitelně se na Vaši reklamaci podíváme s maximální péčí a uděláme vše pro to, aby byla co nejrychleji vyřešena k Vaší spokojenosti.

    Pokud máte jakékoli další dotazy, připomínky nebo potřebujete asistenci, prosím neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected]. Jsme zde pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že příští zkušenost s naším e-shopem bude bezproblémová.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

    • hruuza

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které jste zažil při nákupu v našem e-shopu Krytoland.cz. Velmi si vážíme vašeho názoru a bereme vaši zpětnou vazbu vážně.

    Pokud máte konkrétní problémy nebo obavy týkající se vaší zkušenosti, budeme vděční, pokud nám je sdělíte na emailu [email protected]. Naším hlavním cílem je zajištění spokojenosti našich zákazníků a rádi uděláme vše pro to, abychom vylepšili váš dojem z našeho obchodu.

    Děkujeme za vaši trpělivost a doufáme, že nám dáte šanci tuto situaci napravit.

    S upřímným pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    špatná velikost,vůbec nesedí s druhem telefonu

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    velmi nám lituje, že produkt zakoupený v našem e-shopu Krytoland.cz nesplnil Vaše očekávání. Je pro nás důležité, aby naši zákazníci byli s produkty spokojeni, a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které Vám mohly vzniknout.

    Pokud jste narazili na problém s nesprávnou velikostí krytu, velmi rádi Vám pomůžeme situaci vyřešit. Kontaktujte nás, prosím, na emailu [email protected] s detaily o zakoupeném produktu a typu Vašeho telefonu, a my se postaráme o rychlou nápravu. Ať už se jedná o výměnu za správnou velikost, nebo o vrácení peněz.

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a doufáme, že i přes tento počáteční nedostatek budeme mít možnost Vás v budoucnu opět potěšit našimi produkty.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nebudu se moc rozepisovat a posuzovat rychlost dodávky či jaká je firma. Pokud prodává takové šmejdy asi není nic moc. Objednal jsem pouzdro na mobil. Co na tom ,že jsem obdržel výrobek za tři dny. Ale kvalita výrobku děs a hrůza. Ano mám možnost nepřebrat a nebo ji sáhodlouze vracet a zase čekat a kdoví s jakým výsledkem. Pouzdro totálně velké myslím na tloušťku ,že by se tam vlezly dva mobily .Jak sloní ucho plandající. Klip prý (magnetický )nedrží a při sebemenším pohybu se odepne z důvodu totálně slabého magnetu a o tom ,že musím tím klipem tancovat po pouzdře než ten magnet najdu ,škoda mluvit. Otvor v pouzdře pro reproduktor telefonu je úplně někde jinde než má být. Celé pouzdro je jedna tragédie. Hodnotím výrobek ne obchod. Ale pokud takové výrobky zvané šmejdy někdo prodává měl by se zajímat o kvalitu výrobku na požadovaný typ telefonu. Nemohl jsem sehnat obal který jsem chtěl a nebo jsem si přál v normálním obchodě s telefony ,tak jsem se uchýlil na eshop. No chybami se člověk učí. A pro Vás ,kteří se honosíte Krytolandem jak rychle vyřešíte objednávku , mám radu. Ke všem otázkám na zákazníky ,které tady uvádíte přidejte ještě jednu. A sice Jak jste spokojeni s kvalitou výrobku který Vám my prodáváme.?

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že Váš nákup v našem e-shopu Krytoland.cz nesplnil Vaše očekávání. Opravdu si ceníme každé zpětné vazby od našich zákazníků, protože nám pomáhá zlepšovat se. Omlouváme se za potíže, které jste měl s koupeným pouzdrem na mobil.

    Chápeme, jak může být zklamání z nízké kvality produktu frustrující, obzvlášť pokud je produkt tak důležitý, jako je ochranné pouzdro na mobilní telefon. Máme zájem, aby naši zákazníci byli s produkty, které u nás nakoupí, spokojeni. Proto bychom Vám rádi nabídli buď výměnu produktu za jiný, nebo plnou náhradu ceny.

    Ohledně Vašeho návrhu týkajícího se otázky o spokojenosti s kvalitou produktu – je to skvělý nápad. V budoucnu určitě zvážíme zavedení takové otázky do našeho systému hodnocení, aby nám pomohla lépe sledovat kvalitu produktů, které prodáváme.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme Vám za důležitou zpětnou vazbu. Rádi bychom Vám pomohli vyřešit tento problém co nejdříve. Prosím, kontaktujte nás na emailu [email protected], abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhledem k tomu, že jsem si objednala přesně obal na typ mobilu, absolutně nesedí otvory pro boční tlačítka a musela jsem si je malými nůžkami přizpůsobit.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Odpověď:

    Vážená paní/pane,

    velmi nás mrzí, že jste narazila na problém s obalem, který jste u nás zakoupila. Je nám líto za komplikace, které jste měla s přizpůsobením otvorů pro boční tlačítka. Upřímně se omlouváme za tento nedostatek.

    Naším cílem je poskytovat zákazníkům produkty nejvyšší kvality, a toto rozhodně neodpovídá standardu, který bychom si představovali. Rádi bychom situaci napravili.

    Prosím, kontaktujte nás na emailu [email protected], kde Vám rádi nabídneme náhradu nebo vrácení peněz. Pokud máte zájem, můžeme Vám rovněž zaslat jiný model obalu, který bude lépe vyhovovat Vašim požadavkům.

    Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost a porozumění. Vážíme si Vašeho názoru a uděláme vše pro to, abychom Vás jako našeho zákazníka uspokojili.

    S pozdravem,

    Krytoland.cz Team

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Když se na něco těšíte a volají Vám,že zboží nedorazilo.Komunikace sice super,ale ostatní zboží bylo fajn.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že se Váš nákup v našem e-shopu Krytoland.cz neobešel zcela bez problémů. Je nám líto, že některá z Vámi objednaných položek nedorazila a oceňujeme Vaši trpělivost a pochopení.

    Jsme rádi, že komunikace s námi byla na dobré úrovni a že jste byl/a spokojen/a s ostatním zbožím. Děláme vše pro to, abychom našim zákazníkům poskytovali co nejlepší služby a kvalitní zboží.

    Pokud byste měl/a jakékoliv další dotazy, nebo potřeboval/a řešit situaci ohledně nedoručeného zboží, neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected]. Jsme zde pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    Děkujeme, že nakupujete v Krytoland.cz a omlouváme se za nepříjemnosti. Doufáme, že nám dáte příležitost to v budoucnosti napravit.

    S přáním hezkého dne,

    Tým Krytoland.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dodalli pouzdro jiné barvy

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za nepříjemnosti spojené s doručením špatné barvy pouzdra. Ceníme si vaší zpětné vazby a upřímně litujeme chyby, která se stala při vyřizování vaší objednávky.

    Prosím, kontaktujte nás na emailu [email protected], abychom mohli co nejrychleji situaci napravit. Za chybu vám nabídneme kompenzaci a zajistíme rychlé zaslání správného produktu.

    Děkujeme za vaši trpělivost a doufáme, že nám dáte šanci ukázat, že si vážíme každého našeho zákazníka a chceme poskytnout co nejlepší služby.

    S upřímnými omluvami,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena.
    • Sklo nepasovalo na deklarovaný mobil.
    • Nebyl zájem operativně řešit problém. Strávil jsem týden nepřínosnou komunikací.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,

    v první řadě nás velice mrzí, že jste nebyl s našimi službami plně spokojený. Ceníme si vašeho zpětného hodnocení a chceme se postarat o to, abyste byl s námi naprosto spokojený.

    Je nám líto, že sklo na váš mobil nepasovalo tak, jak by mělo. Chápeme, jak frustrující může být strávit týden komunikací, která nevedla k řešení problému. Opravdu se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti.

    Rádi bychom vám nabídli možnost věci vyřešit co nejrychleji. Kontaktujte nás prosím přímo na emailu [email protected] a uveďte ve zprávě vaši objednávku a podrobnosti o problému. Odpovíme vám co nejrychleji a uděláme vše proto, abyste byl spokojený.

    Děkujeme za vaši trpělivost a doufáme, že nám dáte šanci napravit tento nedostatek.

    S pozdravem,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • velký výběr zboží
    • cena
    • Flip pouzdra nevypadají v reálu jak na fotce výběru sortimentu

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený zákazníku,

    lituji, že Váš nákup neodpovídá Vašim očekáváním. Vždy usilujeme o to, aby fotografie našich produktů byly co nejvíce přesné a odpovídaly skutečnosti. Vnímáme váš názor a určitě jej zvážíme při budoucích aktualizacích fotografií produktů.

    Pokud nejste s produktem spokojeni, rádi Vám nabídneme možnost vrácení zboží nebo výměnu za jiný produkt. Napište nám prosím na email [email protected] a naši zákaznickou podporu s Vámi spojíme co nejrychleji.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za případné nepříjemnosti.

    S pozdravem,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Sklo neodpovídá typu telefonu je cca o 3-4mm větší

    Budu reklamovat ,ještě jsem koupila jako dárek kryt na mobil a ten také neodpovídá typu telefonu

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš názor a omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohl(a) zažít s nákupem na našem e-shopu Krytoland.cz. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a rádi bychom situaci co nejdříve vyřešili.

    Rádi bychom si detailně prošetřili Vámi zmíněnou záležitost ohledně skla a krytu na mobil. Prosíme, abyste nás kontaktoval(a) na našem e-mailu [email protected], kde nám poskytněte více informací o objednávce, například číslo objednávky a další relevantní údaje.

    Vaši reklamaci a stížnost vezmeme velmi vážně a uděláme maximum, abychom ji co nejdříve vyřešili a zajistili vám korektní produkt odpovídající Vašemu typu telefonu. Pokud se sklo i kryt skutečně neodpovídají, zajistíme rychlé a bezproblémové vyřízení reklamace nebo výměny za správný produkt.

    Děkujeme za pochopení a ochotu situaci s námi probrat. Odpověď na váš e-mail očekáváme co nejdříve, abychom mohli situaci vyřešit a znovu vás u nás přivítat jako spokojeného zákazníka.

    S úctou,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    obchod nekomunikuje, což je špatně

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Děkujeme vám za váš zpětný vzkaz týkající se našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi znepokojeni, že jste měl špatnou zkušenost s našimi komunikačními postupy a chtěli bychom se omluvit za jakékoli nepohodlí, které jste mohl zažít.

    Vaše spokojenost s našimi službami je pro nás prioritou, a proto nás tato negativní recenze velmi zaujala. Chceme se ujistit, že poskytujeme vysokou úroveň komunikace a odpovídáme na dotazy a problémy našich zákazníků co nejrychleji a nejpřesněji, a to prostřednictvím různých kanálů komunikace.

    Můžete nám, prosím, poskytnout více informací o vaší zkušenosti s naší komunikací? Bylo to týkající se konkrétní objednávky nebo jste nás kontaktoval s nějakým dotazem a nedostali jste odpověď? Jakým způsobem jste nás kontaktoval?

    Vaše odpověď nám pomůže identifikovat potenciální nedostatky v našich komunikačních procesech a přijmout opatření k zlepšení našich služeb. Vaše spokojenost je pro nás klíčová, a proto se budeme snažit vyřešit všechny problémy, se kterými jste se setkal.

    Děkujeme, že jste nám dali příležitost zlepšit naše služby, a doufáme, že nás budete mít v budoucnu příležitost opět navštívit.

    S úctou,
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Krásný kryt
    • Přišel premium kryt a ne silikonový

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu. Jsme velmi rádi, že jste využil/a našich služeb a že jste nám dali příležitost Vám poskytnout kvalitní produkty.

    Omlouváme se za jakékoliv způsobené nepohodlí. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a chceme Vám poskytnout nejlepší možný zážitek z nákupu.

    Z Vaší recenze je patrné, že jste očekával/a, že Vám doručíme silikonový kryt. Je velmi pravděpodobné, že došlo k nedorozumění nebo chybě v našem systému skladování a expedice zboží, což vedlo k doručení jiného typu krytu, než jste si objednal/a.

    Chceme toto nedorozumění co nejrychleji vyřešit a zajistit Vám kryt, který jste původně chtěl/a. Rádi bychom Vás proto požádali, abyste nás kontaktoval/a na emailové adrese [email protected]. Dejte nám prosím vědět Vaše objednávkové číslo a popište situaci co nejdetailněji. Tím nám pomůžete urychlit proces vyřízení reklamace a zajistit, že obdržíte správný kryt.

    Znovu se omlouváme za tento nešťastný incident a děkujeme Vám za trpělivost. Budeme se snažit, aby se toto neopakovalo, a uděláme maximum pro to, abychom Vám poskytli lepší služby a kvalitní produkty.

    S úctou,

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • špatne rozmery

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,
    pokud Vám přišlo špatné pouzdro, prosím konotujte nás na naší infolince, kde s Vámi tuto situaci vyřešíme.
    Nebo lze zaslat fotografie pouzdra a číslo objednávky na email [email protected].

    Omlouváme se za komplikace a přejeme Vám hezký den.
    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Špatná komunikace.Zboží přišlo dlouho po objednání.Na telefon jsem se nedovolal z 5 pokusů vůbec.

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, infolinka funguje od 7:00 do 16:15, lze nás případně kontaktovat email [email protected].

    https://www.krytoland.cz/kontakt

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Fotka na krytu byla umístěna jinak než jsem požadoval v objednávce

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,
    za tuto chybu se velmi omlouváme, prosíme o zaslaní fotografie krytu který Vám přišel. My na základě Vašeho emailu, porovnáme kryt s fotografii ve Vaší objednávce a kontaktovat Vás budeme v odpovědi na Vámi zaslaný email.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace a přejeme Vám hezký den.

    Tým Krytoland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Krit práskl po nasazováni

    Reakce obchodu KrytoLand.cz

    Dobrý den,
    to nás velmi mrzí, prosím zašlete nám fotografie poškození a číslo Vaši objednávky na email [email protected] , abychom tuto nemilou situaci vyřešili.

    Tým Krytoland.cz